Totuuden hetki

Puhurix

Kattelin eilen sitä ohjelmaa, jossa pitää vastata totuudenmukaisesti vaikka kuinka henkilökohtaisiin kysymyksiin. Jotenkin kauhistelin koko juttua. Miten paljon ihminen on valmis tekemään muutaman kymmenen tuhannen euron eteen. Tossahan eilenkin oli mahdollisuus koko elämän tämänhetkisten rakenteiden tuhoon. Missä kulkee raja? Menisitkö itse mukaan tommoseen juttuun ja paljonko pitäis saada rahaa, jotta se olis sen arvoista? Ei niin puhtoista ihmistä olekaan, ettei olis jotain kaapissa piilossa, mistä ei haluais kenenkään tietävän, väitän minä.

30

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ak:n lapio

      Kyseisen ohjelman tekijät ovat näin asian sanoneet.

      • Puhurix

        pitäis olla joku raja mihin kaikkeen lähtee mukaan, vai?


    • aina hirvittää,kun katson sitä ohjelmaa.Tuntuu jotenki kauheelta,että ne paljastukset saattaa rikkoa kodin..
      Mitä olen nyt tätä suomalaista ja ulkolaista versiota katsonut,niin jotenkin on tuntunut siltä,että naiset ovat useimmin niitä,jotka eivät tunnu välittävän miten käy kunhan rahaa tippuu...

      Mä en ikinä menis tuollaiseen ohjelmaan...Saa pysyä luut kaapissa nätissä pinossa..

      • Puhurix

        miten ihminen on valmis hajottamaan kaiken ympärillään tämmösen takia. Eiliselläkin naisella 4 lasta kotona. Eiks edes niitä ajatella.


      • Miisu, lopeta noiden hömppien seuraaminen:)

        Mitäs jos tehtäisiin palstalle oma versio ohjelmasta. Nimeksi tulisi totuus tai tehtävä ja eka vieras olisi arvalla arvottuna tietysti Miisu:))


      • Waffe kirjoitti:

        Miisu, lopeta noiden hömppien seuraaminen:)

        Mitäs jos tehtäisiin palstalle oma versio ohjelmasta. Nimeksi tulisi totuus tai tehtävä ja eka vieras olisi arvalla arvottuna tietysti Miisu:))

        laitahan tuumasta toimeen :)


      • Puhurix kirjoitti:

        miten ihminen on valmis hajottamaan kaiken ympärillään tämmösen takia. Eiliselläkin naisella 4 lasta kotona. Eiks edes niitä ajatella.

        Ja yleensäkin,että mitä ne lapset ajattelee...


      • Waffe kirjoitti:

        Miisu, lopeta noiden hömppien seuraaminen:)

        Mitäs jos tehtäisiin palstalle oma versio ohjelmasta. Nimeksi tulisi totuus tai tehtävä ja eka vieras olisi arvalla arvottuna tietysti Miisu:))

        En mä ois muuten tuota suomalaista kyseistä ohjelmaa kattonu,mut se tulee just siinä ku ootan että Big Brother alkaa... ;))

        Jos mä olisin eka,nii sit sä oisit toinen..:))


      • TaikisN kirjoitti:

        laitahan tuumasta toimeen :)

        Ei sitä tiedä vaikka tämmöinen avaus joku kerta ilmestyy ruudulle.:)


      • Waffe kirjoitti:

        Ei sitä tiedä vaikka tämmöinen avaus joku kerta ilmestyy ruudulle.:)

        pitkästytä odottajia :))


    • xxxyyy

      Ei noihin ohjelmiin kukaan tervejärkinen lähde, mutta semmoisia narsisteja jotka haluavat turhiksi julkkiksiksi hinnalla millä hyvänsä riittää kyllä.

      No, parin vuoden päästä tulee varmaan tositeeveeformaatti missä voittaja saa miljoonan ja hävinneet pakotetaan/suostutetaan/sitoutetaan tekemään itsemurha ohjelmassa.

      • Puhurix

        itsemurha on jo tämä nykyinen formaatti. Siinä ihminen kyllä poistaa kaikki epäilykset typeryydestään.


      • xxxyyy
        Puhurix kirjoitti:

        itsemurha on jo tämä nykyinen formaatti. Siinä ihminen kyllä poistaa kaikki epäilykset typeryydestään.

        Sellaisia ohjelmia tehdään mitä ihmiset haluavat katsella. Vaihtamalla kanavaa tai sulkemalla toosan antaa tekijöille sellaisen viestin joka voi vaikuttaakin. Tietysti tuo tositeeveen tekeminen on paljon halvempaa kuin oikeiden ohjelmien, siksi sitä tuputetaan vaikkei katsojiakaan oikein riittäisi. Itse en ole seurannut yhtään tositeeveeformaattia jotakin vartin sattumapätkää pidempään. Kyllä sieltä lähes aina tulee jotakin parempaa ja jos ei tule, voi pistäytyä vaikka muiden harrastusten parissa.


    • vähän aikaa seurannut ko ohjelmaa. Itse en lähtisi tavoittelemaan helppoa rahaa kenenkään lähimmäiseni kustannuksella. Luurankoja on kaapissa siistissä pinossa nippu :)

      • Puhurix

        Tässä iässä niitä luurankoja on väkisinkin kerääntynyt, ellei sit ole Neitsyt Maria. Siis ihan tahattomastikin on tullu tehtyä jotain typeryyksiä, mistä mä en ainakaan halua julkisesti puhua kun en halua edes lähimmille ystäville.


      • Lottoamisessa on enemmän jännättävää kuin tuossa ohjelmassa.


      • Waffe kirjoitti:

        Lottoamisessa on enemmän jännättävää kuin tuossa ohjelmassa.

        telkusta katsottua...
        Juu mä en juurikaan jaksa noita tositvohjelmia seurata, lähinnä katson dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia. Niin ja eduskunna kyselytunnit tulee sillointällöin seurattua :) Ne ovat toisinaan mainiota viihdettä.


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        telkusta katsottua...
        Juu mä en juurikaan jaksa noita tositvohjelmia seurata, lähinnä katson dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia. Niin ja eduskunna kyselytunnit tulee sillointällöin seurattua :) Ne ovat toisinaan mainiota viihdettä.

        onkin Suomen ainoa paikallaan pysyvä sirkus.


      • pookionki
        Puhurix kirjoitti:

        onkin Suomen ainoa paikallaan pysyvä sirkus.

        joka saa eniten valtionapuja ;)


    • pirpzuzeiccu

      en lähtisi moiseen ohjelmaan mukaan todellakaan. Viime viikkoinen tyyppi sai potkut töistä ja eipä käynyt onnellisesti tämänkään viikon kisailijalle. Sitä mä vaan ihmettelen, että miten ne ohjelman tekijät ovat osanneet esittää juuri tietynlaisia kysymyksiä näille kisailijoille. Esimerkiksi ekassa ohjelmassa paneuduttiin nimenomaan kilpailijan rasistisuuteen. Välttämättähän häntä ei olisi leimattu rasistiksi, jos ohjelmassa ei olisi kysytty siitä aiheesta. Ja tässä toisessa kaikkea pettämiseen ja flirttailuun liittyviä kysymyksiä.

      • Puhurix

        mä kans vähän ihmettelin. Kai siellä on joku etukäteishaastattelu.


    • Katsoin sitä samaa ohjelmaa puolellasilmällä ja eikä se tehnyt minuun minkäänlaista vaikutusta. Kovin teennäinen ja ennalta arvattava formaatti, enkä tykännyt yhtään. Sellainen tuntuma on, että käsikirjoitus kirjoitetaan myös esiintyjille joille laitetaan vuorosanatkin valmiiksi suuhun. Vähän niinkuin BigBroterhsissakin on sovittu etukäteen mitä tehdään ja sanotaan. Joku uuno näihin uskoo ja katselee silmät tapillaan ohjelman etenemistä.

      • pirpzuzeiccu

        olen tästä täysin eri mieltä. BB:ssä ei todellakaan kilpailijat ole sopineet etukäteen, mitä kukakin sanoo tai tekee. Mutta tottakai siellä voi olla välillä sellaisia tehtäviä, jossa bb on määrännyt vaikka jonkun tekemään/sanomaan jotain. Muuten ei ole ennalta sovittuja juttuja. Niin!


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        olen tästä täysin eri mieltä. BB:ssä ei todellakaan kilpailijat ole sopineet etukäteen, mitä kukakin sanoo tai tekee. Mutta tottakai siellä voi olla välillä sellaisia tehtäviä, jossa bb on määrännyt vaikka jonkun tekemään/sanomaan jotain. Muuten ei ole ennalta sovittuja juttuja. Niin!

        Kyllä ne on sovittuja. BB:n en muista oliko se jenkkien ohjelma, mutta jokatapauksessa siellä paljastettiin että oli sovittu eräitä juonen kannalta sopivaksi katsottuja juonen etenemisiä.Paljastus koski pelehtelemistä peitonalla. Kilpailijat olivat tuottajan avustuksella sopineet miten pitkälle edetään ja miten paljon paljastetaan yleisölle.
        Et kai sinä usko tosissasi että ventovieraat ihmiset painuvat vällyjen alle tosta noin vaan, ja vieläpä kameroiden kuvatessa. Tietysti uskoa saa mitä haluaa.


      • pirpzuzeiccu
        Waffe kirjoitti:

        Kyllä ne on sovittuja. BB:n en muista oliko se jenkkien ohjelma, mutta jokatapauksessa siellä paljastettiin että oli sovittu eräitä juonen kannalta sopivaksi katsottuja juonen etenemisiä.Paljastus koski pelehtelemistä peitonalla. Kilpailijat olivat tuottajan avustuksella sopineet miten pitkälle edetään ja miten paljon paljastetaan yleisölle.
        Et kai sinä usko tosissasi että ventovieraat ihmiset painuvat vällyjen alle tosta noin vaan, ja vieläpä kameroiden kuvatessa. Tietysti uskoa saa mitä haluaa.

        mä uskon, höh!


      • Puhurix

        taitaa olla vaan valittu epätavallisen idioottia sakkia, jotka tekee ilmeisesti mitä tahansa missä tahansa.


      • pirpzuzeiccu
        Puhurix kirjoitti:

        taitaa olla vaan valittu epätavallisen idioottia sakkia, jotka tekee ilmeisesti mitä tahansa missä tahansa.

        Julkisuudenkipeitä, yllytyshulluja ja mitähän vielä. Yleensä, kun on jälkeenpäin haastateltu kisailijoita putoamisen jälkeen, niin moni haluais pysyä jatkossakin julkisuudessa ja päästä jopa joksikin tv-juontajaksi tai tapahtumiin juontajaksi tai jotain muuta vastaavaa. Aika harva on sanonut, että julkisuus ei kiinnosta. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Julkisuudenkipeitä, yllytyshulluja ja mitähän vielä. Yleensä, kun on jälkeenpäin haastateltu kisailijoita putoamisen jälkeen, niin moni haluais pysyä jatkossakin julkisuudessa ja päästä jopa joksikin tv-juontajaksi tai tapahtumiin juontajaksi tai jotain muuta vastaavaa. Aika harva on sanonut, että julkisuus ei kiinnosta. :)

        joku menee,että saa kattella niitten touhuja..:)


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        joku menee,että saa kattella niitten touhuja..:)

        just, heh. :D:D:D

        Ei oo tarkoitus sotkea nyt Puhurixin avausta eri ohjelman aiheella, mutta ketäs veikkaat tippuvan tänään? Niitä tippuu kaks. Mä toivon, että ainakin Lotta tippuu ja sitte ehkä joko Tuija tai Kätlin. Tykkään Ninosta, joten se ei saa tippua.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        just, heh. :D:D:D

        Ei oo tarkoitus sotkea nyt Puhurixin avausta eri ohjelman aiheella, mutta ketäs veikkaat tippuvan tänään? Niitä tippuu kaks. Mä toivon, että ainakin Lotta tippuu ja sitte ehkä joko Tuija tai Kätlin. Tykkään Ninosta, joten se ei saa tippua.

        ehtiny vastaamaan eilen..:)

        Oikeestaan tippu ihan oikeet.Ennen en tykänny Kätlinista,mutta oon ny huomannu,että sehän on oikeen herttanen tyttö.Nino on nii mahtava persoona,että sais voittaa koko kisan.Voi vitsi ku mä olen nii nauranut sen jutuille!Ilman sitä en ehkä enää ees kattois.On se sellainen hauska veikko..:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe