Johan nyt on

Nittaminax

kumma, kun en saa toimimaan tota firefoksiin asentamaani ABP toimintaa. Mainokset muka pitäis olla historiaa, mutta niin niitä vain pyörii ruudun täydeltä. Mikä neuvoksi?
Edellisessä koneessani se toimi hienosti, mutta ei nyt tässä uudessa. Tai siis onhan tää sama, mutta kovalevy vain vaihdettu.

Yrittäkää nyt sitten saada tästäkin aloituksesta riita aikaseksi. Hah.....

16

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurisi

      kuitenkin se uus kovalevy.
      Ja sulta pitäs ottaa koko kone pois, vanha telefooni riittäs sunkin jutuilles.
      Kiillottele sitä sadekehääs vaan.
      Tänkin aiheen oot tänne laittanu jo vaik kuin monta kertaa ja alotuskin on ihan paska.

      • ei onnaa sun juttus ;)


    • Mulla ei tuo viestien esitystapa tahdo pelittää firefoksilla. Aina se heittää tuolle oikean puoleiselle itsestään. Tykkään käyttää tota ekaa vaihtoehtoa kun luen vain määrättyjä tekstejä pitkissä ketjuissa, ja näkeehän sen kautta paremmin kuka vastaa ja kenelle.

      ABP on toiminut hyvin ja en muista pitikö sitä jotenkin säätää. Latasin sen muistaakseni Zonen ohjeiden mukaan ja siitä asti se on toiminut niinkuin pitääkin. En jaksa niitä latuas ohjeita etsiä kun en edes muista missä ketjussa ne oli. Kokeiles poistaa se ohjelma ja lataa uusiksi.

      • kans olis joku muistikuva et pitää säätää, mutta en muista miten. No ei auta muu kun odottaa jos joku selittäis miten :)

        En mä sitä poista ku just sen vasta latasin uusiksi. *huokaus*


      • pirpzuzeiccu

        heittää mullakin tuo. Ei pysy asetus päällä, vaikka kuinka on sen klikannu näkymään yksittäisenä. Mä siitä jo kitisin tuolla kehitysideapalstalla ja ylläpito vastas, että siellä on nyt jotain häikkää, jota tutkivat. No, niiden tutkimus yleensä tuntuu venähtävän vähän pidemmäksi aikaa..


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        heittää mullakin tuo. Ei pysy asetus päällä, vaikka kuinka on sen klikannu näkymään yksittäisenä. Mä siitä jo kitisin tuolla kehitysideapalstalla ja ylläpito vastas, että siellä on nyt jotain häikkää, jota tutkivat. No, niiden tutkimus yleensä tuntuu venähtävän vähän pidemmäksi aikaa..

        Okke, vai on vika on tullut tämän uudistuksen mukana. Ihmettelin jo miten se pitäisi saada pysymään paikoilaan.


      • Waffe kirjoitti:

        Okke, vai on vika on tullut tämän uudistuksen mukana. Ihmettelin jo miten se pitäisi saada pysymään paikoilaan.

        mullakin ne heittää. Pitää vaan sitkeesti aina klikata se takas :(


      • pirpzuzeiccu
        Waffe kirjoitti:

        Okke, vai on vika on tullut tämän uudistuksen mukana. Ihmettelin jo miten se pitäisi saada pysymään paikoilaan.

        tosiaan uudistuksen myötä alko tää onkkelma.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        tosiaan uudistuksen myötä alko tää onkkelma.

        muutes alkoikin..Toivottavasti korjaavat äkkiä..


    • pirpzuzeiccu

      toimi täälläkään. Osan mainoksista saa poistettua, mutta sitten on suurin osa sellaisia, joita en näköjään voi estää mitenkään. En ymmärrä. Niin ja firefoksi mullakin..

      • sain silleen poistettua ne yksitellen ku mainoksen vieressä luki "estä" mutta nyt sitä juttua ei näy etsimälläkään.


      • pirpzuzeiccu
        Nittaminax kirjoitti:

        sain silleen poistettua ne yksitellen ku mainoksen vieressä luki "estä" mutta nyt sitä juttua ei näy etsimälläkään.

        mäkin tarkoitan, eli jostain syystä sitä esto-jutskaa ei näy. En tiedä, minkälainen hypersupermixmaxhiphopspecial-mainosestosysteemi pitää olla, että sais toimimaan. :D Jotenkin aloin miettimään, että onko nuo mainokset upotettu jollain sellaisella koodilla sivustoille, että niitä ei vaan pysty poistamaan millään ohjelmalla.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        mäkin tarkoitan, eli jostain syystä sitä esto-jutskaa ei näy. En tiedä, minkälainen hypersupermixmaxhiphopspecial-mainosestosysteemi pitää olla, että sais toimimaan. :D Jotenkin aloin miettimään, että onko nuo mainokset upotettu jollain sellaisella koodilla sivustoille, että niitä ei vaan pysty poistamaan millään ohjelmalla.

        ku tietäis. Mä tahdon eroon noista. Oletko muuten huomannut että ne myöskin hidastaa sivun kunnolla aukeamisen, ne vie liikaa tilaa*itkee*


      • pirpzuzeiccu
        Nittaminax kirjoitti:

        ku tietäis. Mä tahdon eroon noista. Oletko muuten huomannut että ne myöskin hidastaa sivun kunnolla aukeamisen, ne vie liikaa tilaa*itkee*

        Varsinkin kun mokkulan kans täällä surffailee hitaalla nopeudella, niin lataaminen kestää vähän kauemmin kaiken ylimääräisen takia.


    • kyssäri. Mitä tarkoitetaan jos tietokene kaupasta ostaa jotain ja takuu lapussa lukee ettei takuu koske kulutustavaroita. Koskeeko se myös kovalevyä vai irrallisia tuotteita.

    • ainakin yhden jutun miten noita voi estää. Vie hiiren kuvan päälle ja klikkaa oikealla namiskalla ja kun valikko tulee esille niin sieltä estä ja sit tulee uus loota ja sieltä lisää suodatin. Yksitellen joutuu ne tekemään, mutta parempi niin ku ei mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe