Hienoimmat automerkit

Vastentahtoisesti myönnän, että Merzedes-Benz ja BMW-merkkiset autot ovat tyylikkäitä, mutta ne ovat myös vanhanaikaisia tekniikaltaan ja eivät pärjää sellaisessa autovertailussa johon osallistuu maanteiden valtias Volvo S80.

Amerikkalaisista autoista en tiedä mitään, mutta ehkä joku kromattu dollarihymy voi täyttää tyylikkään auton kriteerit, jos niistä hieman joustetaan.

Ja mitäs niitä vielä olikaan...no, nämä kasvottomat itä ja euroautot kuten Lada, Skoda ja Fiat ovat varmasti hyviä autoja, mutta mitään tyyliä niistä ei löydy, vaikka kuinka yrittäisi etsiä.


http://www.youtube.com/watch?v=UdGX_FcvVoE



"Japanilaisvalmisteisia autoja en arvosta yhtään, koska ne ovat rumia, epäluotettavia ja eivät omaa traditioita"



MarttyyriMallari-TTt

30

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän mauttomuus rikos ole, vaikka se säälittääkin.

      • en nyt ymmärrä mitä haluat sanoa.


        "Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot

        ratikka-setä...

        ostatko pösön? Me myydään.


    • 4x4

      jos niistä vähän joustetaan.

      • viestissä ollut mitään provokaatisia aineksia mukana.


        "Että turpa kiinni"


        MarttyyriMallari-TTt


      • 4x4
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        viestissä ollut mitään provokaatisia aineksia mukana.


        "Että turpa kiinni"


        MarttyyriMallari-TTt

        Että voisi hieman panostaa.


      • 4x4 kirjoitti:

        Että voisi hieman panostaa.

        no ensi kerralla kirjoitan sitten jotain todella ikävää.


        "Aiheena voisi olla vaikka "vaikutelmia palstalaisista" tms."


        MarttyyriMallari-TTt


      • au-liskot

        näi o!111!!!! :D


    • Audimies_
      • aika tyylikäs se kieltämättä oli, mutta Audi ei ole laatumerkki.


        "Valitan"


        MarttyyriMallari-TTt


    • MMies

      JA HYVIN PELITTÄÄ VAIKKA EI OLEKKAAN MERSUN TASOINEN ÖKYAUTO!

      NIIN!

      HAHA! :D

      • jzz

        kallupillakin....on ooppeli..en käsnää mitä hienoo siinki merkis mukamas on.. =o/


      • jzz kirjoitti:

        kallupillakin....on ooppeli..en käsnää mitä hienoo siinki merkis mukamas on.. =o/

        Onhan Opeli hyvä auto... Mitä huonoa siinä on muuta, ku pellit?


      • jzz
        dazu kirjoitti:

        Onhan Opeli hyvä auto... Mitä huonoa siinä on muuta, ku pellit?

        ...simmosii vimpuloita mist ei lasikkaa sula talvella..iha ko jääkaapilla ajelis..=o)
        http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv2Xk


        ..paska se olis..

        =o)


      • jzz kirjoitti:

        ...simmosii vimpuloita mist ei lasikkaa sula talvella..iha ko jääkaapilla ajelis..=o)
        http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv2Xk


        ..paska se olis..

        =o)

        Jostain tositosi vanhasta Opelista ei lasi sulakaan talvella, mutta sulatushan on kiellettykin, että lohkolämmitin käyttöön, niin pysyy lasit auki. Mun tutulla oli semmonen Corolla, mistä tuli sateella vesi katosta sisään.


      • Jazuli
        dazu kirjoitti:

        Jostain tositosi vanhasta Opelista ei lasi sulakaan talvella, mutta sulatushan on kiellettykin, että lohkolämmitin käyttöön, niin pysyy lasit auki. Mun tutulla oli semmonen Corolla, mistä tuli sateella vesi katosta sisään.

        oli aikonaa olevinaa uus hieno ooppeli vectra..haha..piti lähteä vierailu käynnille yhtee sosiaalialan lafkaan ja eihää me istuttu kun hyvän aikaa oottamas et siit paskasta sulaa lasit..xoP...mä pistin mun vanhan nissan cherryn käyntii parkkisella..ja 10 minsaa niin sai heittää toppatakin takapenkille..=o)

        ..jotta autoissa olis eroja..siin sun tutullas olis sitte kattoluukku ja tiivisteet fuskasi..silikoonia tiivisteisiin jottei kuivu....=o)

        enempi anssia..jeee..ihanan junttia..xoP
        http://www.youtube.com/watch?v=AHiacpsji7Y

        =o)


      • Jazuli kirjoitti:

        oli aikonaa olevinaa uus hieno ooppeli vectra..haha..piti lähteä vierailu käynnille yhtee sosiaalialan lafkaan ja eihää me istuttu kun hyvän aikaa oottamas et siit paskasta sulaa lasit..xoP...mä pistin mun vanhan nissan cherryn käyntii parkkisella..ja 10 minsaa niin sai heittää toppatakin takapenkille..=o)

        ..jotta autoissa olis eroja..siin sun tutullas olis sitte kattoluukku ja tiivisteet fuskasi..silikoonia tiivisteisiin jottei kuivu....=o)

        enempi anssia..jeee..ihanan junttia..xoP
        http://www.youtube.com/watch?v=AHiacpsji7Y

        =o)

        no, siinä Vectrassa, millä oon ite ajanu, on ilmastointi, niin aika äkkiä se lämmittää lasit auki. No, tietty siinä sen 10 minuuttia menee... silloinkin. Pitäis vaan raappia ne lasit, niin pääsis nopeesti... Vectrassahan on hyvät koneet, siis ne pienet koneet -2.2.
        Corollassa vesi tuli sisään viistoperän luukunsaumasta, katolta. Istuin takapenkillä, ni oli olkapäät märkänä, ku päästiin perille.


      • Jazuli
        dazu kirjoitti:

        no, siinä Vectrassa, millä oon ite ajanu, on ilmastointi, niin aika äkkiä se lämmittää lasit auki. No, tietty siinä sen 10 minuuttia menee... silloinkin. Pitäis vaan raappia ne lasit, niin pääsis nopeesti... Vectrassahan on hyvät koneet, siis ne pienet koneet -2.2.
        Corollassa vesi tuli sisään viistoperän luukunsaumasta, katolta. Istuin takapenkillä, ni oli olkapäät märkänä, ku päästiin perille.

        ...tiivistys menny kehnoksi...sitte ne rupee vuotamaa..=o(..

        niit tarttee tiivisteitäkii huoltaa..vaa menee ne kehnoksi väisinki kun tarpeeks vanhettuu..=o)

        ...noh me raavittiin niitä ikkunoita kolmen naisen voimin mutta eipä tuo jää tahtonnu lähtee..ja huurussa koko auto..vaikka vartuttii ulkona sen sulamista..ettei höngitty ees sisätiloissa..=o)

        ..mu toki makusa varmaanki jokasella itte en ooppelilla yhelläkää oo ajanu joka ois ollu mun makuu..kummiski olen mieki ajannu mantalla..vectralla..kadetilla ja asconallakii x3 ..jotta en tykänny..=o)


    • 2x

      on paras. sellainen on miehelläni ja minulla, molemmilla.

    • sitten Neuvostoliiton hajoamisen?

    • sininen_sitruuna

      Volvo voiman pesä, korjaa sitä koko kesä.. vai miten se meni.. :P

    • sykiatrii-dazzuu

      ap:n kirjoitus on luonteeltaan anti-fallistinen ja sovitteleva, mutta jotain epävarmuustekijöitä siihen liittyy.

      Se siitä.

    • sirpamaikkarilta

      saan sen ajokortin niin aion hankkia Ladan. Semmonen kunnon laatikkomalli ois jotain niin mieletöntä! Mersuun, bemariin ja audiin en kehtas mennä edes istumaan ku hävettäs niin paljon. Volvo taas on tylsä perheauto.

      Mistä muuten johtuu että mitä "hienompi auto" niin sen vähemmän se kunniottaa muita mantiellä? Ne tavallisest toyotat ja nissanit sitä tietäki antaa jalankulkijalle ja käyttää vilkkua.



      "Ladamies ei sääliä kaipaa!"

      • . . .

      • sirpamaikkarilta

    • mersu ja bemari on hienoja autoja. Ja lexus kans.

      No on Volvoki iha hyvä, vaikka se näköjään alemmuuskompleksia aiheuttaakin.

    • toyota kauppias

      käytetyt japsit ovat arvostettuja autoja. Ne eivät kauaa aikaa vanhene autokaupan varastossa. Vanhaa mersua ei huoli kukaan.

      • volvo142

        Kolme isoa valmistaa kaikki maaliman autot. Paitti gm vähän pilkotaan niin vähän leviää. Vaan jos yhtä merkkiä haukkuu ja toista kehuu kehuu tosiasiassa montaa kymmentä merkkiä ja montaa kymmentä merkkiä haukkuu samalla. Uusilla autoilla ei taida kyllä enää tehdä millään mittään kun niitä ei ite saa korjatakkaan.


    • Miksi????????

      Auto on laite jolla on tarkoitus siirtää asioita paikasta toiseen.
      Yksikään auto ei voi olla tyylikäs tai kaunis.

    • au-liskot

      setä, mutsi on ihan samaa mieltä. Hän pitää saabeista. Niistä vanhoista kunnon lättänäsaabeista. Lada on hänen mielestään parempi kuin japanilainen muoviauto.

      Tosin hän olisi saattanut olla eri mieltä silloin kun hänen ladansa viimeksi alkoi vittuilla hänelle kesken matkan. Arvaa ketkä olisivat joutuneet työntämään jos lada ei olisi enää liikkunut. Tosin nykyään hänellä on vanha romu pösö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe