Tietääkös kukaan kyseisestä sivustosta mitään? Onko luotettava yms, oletteko tilailleet tuolta mitään?
Kauneutta vain?
19
1092
Vastaukset
- leidi4
Tilannut olen ja voin antaa positiivista palautetta kyseisestä nettifirmasta.
- katti767
Minua ihmetyttää heidän sivuillaan maininta, että tuotteet lähetetään tilaajille suoraan "ulkomaan varastoista". Voisikohan siinä tulla sitten vero- tai tullimaksujakin? Kuinka suurella summalla tilasit kerrallaan, ja oliko lähettäjänä sitten ulkomainen yritys?
- Kassu139
No kävipäs sulla säkä.. Me muut kun ei olla tuotteitamme saaneet..
- kovin pettynyt
tilasin ja maksoin joukuussa tilauksen, en ole saanut tilaustani saatika firma ei ole palauttanut rahojani. mikä neuvoksi?
- niin...
minäkin tilasin hajuvettä marraskuussa, ei ole tavaraa näkynyt.
Siellä ei vastata viesteihin ja puhelinnumerokin poistettu.
- ensikerran huijattu
Minä myös olen tilannut hajuveden tammikuun alussa ja ei ole näkynyt. Sähköpostiviesteihin ja puheluihin ei vastata. Voi olla hankala saada rahoja takaisin, mutta aion ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Minun kokemuksella en suosittele tilaamaan kyseisestä paikasta.
- mk
Sama yrittäjä pitää myös ainakin sivuja Tieto&Taito tietojataito.com, Muotikello http://muotikello.com, Uniikkisisustus http://uniikkisisustus.com, Canvastaulut http://canvastaulut.net ja Kauniskuva http://www.kauniskuva.com/
Suosittelen välttämään näitä kaikkia ainakin toistaiseksi. Itsellänikin on rahat vielä saamatta. Olen viimeksi saanut yhteyden myyjään helmikuussa.
- tv
Enpä minäkään ole saanut 9.12.2010 tilaamiani tuotteita. 24.1.2011 tuli vastaus tiedusteluuni sähköpostiin seuraavasti:
"Anteeksi, että tämä tilaus on kestänyt noin kauan.
Meillä on noin 15 tilausta tällä hetkellä hukassa. Tomittaja väittää lähettäneen tilaukset jo, mutta ei niitä näy.
On ollut vaikeaa löytää toinen toimittaja, joka pystyy tarjoamaan tarvittavat valikoimat. Onneksi on nyt löydetty ja tällä viikolla saadaan tilattu kaikki puuttuvat tilaukset toiselta toimittajalta. Tiedän, että joudut vielä odottamaan vähän ja tästä olen tosi pahoillani.
Meidän olisi pitänyt ilmoittaa aikaisemmin, mutta uskottiin vielä, että alkuperäiset toimitukset saapuisivat pian.
Ymmärrän täydellisesti, jos haluaisit mieluummin rahasi takaisin. Sinun täytyy vain ilmoittaa meille.
Vielä kerran olen pahoillani tästä.
Jäin vielä toiveikkaana odottamaan, mutta 8.3.2011 alkoi sen verran homma sapettaa, että laitoin kyseiselle Nigelille sähköpostia haluavani rahani takaisin. Saa nähdä, milloin rahani tulevat tilille, vai tulevatko ollenkaan... - Huijattu
Sama viesti kuin edellisillä. Tilasin ja maksoin 7.11.2010. Valitin 21.1.2011 että tuotetta ei ole tullut. Sain pahoittelut ja lupauksen, että ellei pian ala kuulua, palauttavat rahat. 20.2.2011 pyysin palauttamaan rahat. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
- Ewwu25
EI KANNATA TILATA!
Minulla sama homma.. Ei ole tilauksesta kuulunut vaikka tein sen 27.10.2010. Maksun ne tietenkin hyväksyvät.. Sinne meni ne rahat..
Puhelut menee vastaajaan eikä spostiviesteihin vastata.. Huijausta koko touhu sanon minä.. Olen harkinnut myös ottavani yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!!!! - Inhottaa
firmasta on tehty useampi ilmoitus kuluttajaasiamiehelle, toivottavasti kaikki Te jotka ette ole saaneet sieltä mitään paitsi menettäneet rahanne, tehkää ilmoitus!!!!!
- Rosa-anne
Hyvä, että on tehty teen varmasti itsekin, tällaisia huijareita on aina liikkeellä, paska homma kun rahat meni.
- Persoaali
Joo, eipä oo ennen huijattu netissä, tulevaisuudessa kysyn ensin tältä foorumilta mistä kannattaa tilata. Teen myös ilmoituksen ja toivottavasti tuo "Nigel" saadaan vastuuseen.
Olisi hyvä jos kuningaskuluttaja-ohjelma ottaisi häneen yhteyden, saas nähdä mitä selittää.
- mk
Kun Kuluttajavirasto ei saanut yhteyttä firmaan, pistin asian Orimattilan poliisille. Vastaus tuli kuulemma noin minuutissa, ja hän yrittää palauttaa rahat 4-6 viikon kuluessa kaikille. Siihen asti rikosilmoitus pysyy voimassa.
- Lezia
Kiitos vinkistä. Tein juuri rikosilmoituksen kyseisestä yrityksestä. Tilasin tuotteen kesäkuussa 2011, enkä ole vieläkään saanut tilaustani. Ja tämä Nigel ei vastaa viesteihini, eikä puhelimeen. Nyt vasta luin täältä keskustelupalstalta muiden kokemuksia. Voi harmi, että meninkin tilaamaan. Toivottavasti rikosilmoitus tehoaa.
- mk
Sain rahani pois. Juttuni raukeaa, koska myyjää ei voi syyttää muusta kuin saamattomuudesta. Suosittelen edelleen välttämään kyseisen myyjän kauppoja
- Susi<3
heippa. mulla sama good luck, eli tilasin ja maksoin kellon 9.12. ja sain saman mailin tammi/helmikuussa, mutta sanoin jääväni odottamaan kelloa. kun sen kerran olin tilannutkin. sen jälkeen lukuisia maileja ja puheluyrityksiä, mutta kukaan ei vastaa. mitens mun kantsis edetä? suoraan yhteys orimattilan poliisiin, vai miten itse toimit?
- mk
Kannattaa olla suoraan yhteydessä Orimattilan poliisiin. Sieltä varmaan kertovat, että täytyykö sun tehdä itse rikosilmoitus (helppo tehdä netissä) vai miten kannattaa toimia. Kuluttajaviraston kautta ei kannata kierrättää asiaa enää.
- Savaja
Älkää vaan tilatko täältä mitään. En tajua miten tuo pulju voi yhä jatkaa toimintaansa, kun se kerran on näin leväperäistä. Minulle käynyt ihan samat asiat kun yllä oleville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379