Mikä on vikana kun mineraalimeikki tuo esiin kaikki ihohuokoset? Väri on hyvä ja tasaisilla ihoalueilla pinta on kaunis, mutta (isot, laajentuneet?) ihohuokoset korostuvat rasvoittuvilla alueilla. Nenäpielet ovat kuin täynnä kraatereita.
Tavallinen meikkivoide tasoittaa pintaa, ja huokoset jäävät piiloon viimeistään kun laittaa irtopuuteria päälle.
Tietääkö joku kokeneempi, onko mineraalimeikki sopivaa vain hyväihoisille?
Mineraalimeikki ja ihohuokoset?
3
561
Vastaukset
- ...
Mineraalipohjan päälle voi myös käyttää mineraaliviimeistelypuuteria. Se lisää myös meikin kestävyyttä rasvoittuvalla iholla, ainakin kaoliinisavea sisältävät.
- Eekumimmukka
Uskalsin viimein ostaa mineraalimeikkiä (jauhemaista, mutta ei kai se ole kuitenkaan puuteria?)
Myyjä vakuutti, että se käy varsinkin herkälle ja aikuiselle iholle. Olen 55 ja on myönnettävä, että minulla on kyllä nyt hyväkuntoisin iho sitten lapsuusvuosien. Ihmeellistä mutta totta. Mutta aikoinaan karmea akne ja ihon herkkyys lämpötilanvaihteluille ynnä vaihdevuosien hikoilukohtaukset tekevät siitä kirjavan päivän mittaan. Lisäksi olen hyvin pisamainen. Pidän peittävistä meikkivoiteista, ja ainakaan tämä mineraalimeikkijauhe ei sitä ollut. En ole siis ryppyinen, kiitos rasvaisen nuoruusiän... Mutta haluan, että ihoni väri on tasainen, niin tasainen kuin nyt voi olla - hien valuessa silmien alta puroina alas.
Ja arkisin minulla on kyllä niin kiire aamuisin, etten voi kovin monia aineita naamaan levittää. Kosteusvoide meikkivoide, joskus vähän puuteria (jos ehtii) saa riittää.
- juuhiuh
Mineraalipohjia on erilaisia, joten myös kaltaisilleni huonoihoisille löytyy kyllä sopivia, kannattaa vain tilata ensin näytteitä tai sitten ottaa käyttöön jonkinlainen meikinalus-tai pohjustusvoide tai mineraaliprimer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676