Kuinka moni seurakuntalainen on ottanut tavakseen taputtaa käsiään aina, kun joku saa sen puhuttavansa julistettua seurakunnan pöntöstä?
Entäs todistuskokouksessa: Taputetaanko siis todistajalle "hyvästä todistuksesta", vai Jeesukselle voimallisesta vaikutuksesta?
Ottaa välillä pattiin moiset taputusjutskat..
"Käsien taputusrituaali"
4
116
Vastaukset 4
- ---
Se on maailman henki.
- Taputukset tekis terää!
taputetaan puhujalle. Hänen puheensa jäkeen kun taputetaan.
Mä en taputa. Mitä nyt joskus tekis mieli taputtaa noita ylpeitä taputuksen kipeitä puhujia. No mä en taputa niitäkään, mut kun ovat niin väärässä, puhuja tai kuulijat, niin vois olla pääsiäisnoitien tapaan hyväks virpoo ja varpoo tuoreeks ja terveeks. - gloria mundi
...että ensiksi juontaja pitää pienen avauspuheen (joka yleisen käytännön mukaisesti sisältää muutaman vitsin ja muuta hauskaa läppää). Sen jälkeen "annetaan vielä Jeesukselle aplodit" tai "toivotetaan Pyhä Henki tervetulleeksi" käsiä taputtamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522