Menin sitten pettämään miestäni viime viikonloppuna ympäripäissäni. Ollaan oltu yhdessä 4,5-vuotta, lapsiakin suunniteltu ja sitten yhtäkkiä teenkin tällaista. Tiedän että en ikinä olisi selvinpäin häntä pettänyt, rakastan miestäni niin paljon että kuolisin hänen vuokseen. Olen ihan sekaisin ja vihaan itseäni, mietin koko ajan kuinka kauheaa se oli, en olisi itsestäni uskonut että tuollaiseen kauheuteen lähtisin. Mitä siis tehdä? Kertoa vai jättää kertomatta? Mieheni on tehnyt melkolailla selväksi että suhde loppuu jos jompi kumpi pettää, en todellakaan haluaisi erota miehestäni, hän on minun elämäni rakkaus. Varmaan tappaisin itseni jos eroaisimme, mutta en voi elää näiden hirviden muistojen kanssa loppuikääni.
Kaikki syy on minun, en voi katsoa itseäni peilistä silmiin saatika miestäni, en kestä :( Tapanko itseni nyt vai kerronko ennen sitä..?
Vihaan itseäni
12
723
Vastaukset
- uskollinenAlways
Olet mokannut. Olen pahoillani siitä, mutta nyt on asia niin että sinun on kannettava seuraukset.
Ensinnäkin vituttaa tuo typerä lässynlässynlää "kuolisin mieheni vuoksi kun rakastan niiiin paljon enkä ikinä tekisi mitään pahaa hänelle!" tai monien käyttämä fraasi "en ole pettäjätyyppi, petin muuten just puolisoani". Sinä olet pettäjä, et pääse siitä yli etkä ympäri, et vaikka koittaisit hiljaa unohtaa ja syyttää lapsellisesti alkoholia.
Ainoa keino miten voit päästä rauhaan ja tasata tilit, edes jotenkin korvata tekoasi, on tunnustaa miesparallesi totuus. Jos kerran rakastat häntä niin että voisit kuolla hänen puolestaan, todista se ja kuole!! On kova isku jos hän jättää sinut, mutta se on sinulle ihan oikein jos mies ei halua elää pettävän lumpun kanssa, ja se on hänen oikeutensa! Hänellä on oikeus saada elää ihmisen kanssa joka ei valehtele julmasti silmiin katsoessa ja perusta koko elämää valheeseen, eli ikäänkuin et olisi pettänyt. Ainoa hyvä, rehellinen ja oikeudenmukainen keino on kertoa hänelle ja jättää pallo hänelle, haluaako hän elää kanssasi kun tietää SINUSTA TOTUUDEN! Eikö hän ansaitse sitä? Mies kenen puolesta kuolisit? Kyllä ansaitsee tottavie!
Muussa tapauksessa sinä et ymmärrä rakkaudesta hölkäsen pöläystä.- jhwhdwgfwahgöf
Tuli vaan mieleen ap, että sinä tiedät mitä miehesi haluaa. Hän ei halua olla ihmisen kanssa joka pettää. Hän ei halua jatkaa kun olet pettänyt. Tiedät tämän.
Voitko elää itsesi kanssa loppuelämäsi tietäen että miehesi ei oikeasti halua sinua? Hän nimittäin ei haluaisi jos tietäisi mikä olet. Olet vitun itsekäs jos pidät vaan turpasi kiinni pettämisestäsi. Kyllä totuus aina tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin.
- Samassa tuskassa vellonut
Uskottomuus ei ole asia, jonka vuoksi itsensä lopettaa kannattaisi.
Virheitä me kaikki teemme täällä. Varaa itsellesi aika esim. terveyskesk.psykologilta ja käy hänen kanssaan keskustelemassa tilanteestasi. Liialliset itsesyytökset sairastuttavat sinut.
Muista, että kukaan täällä ei ole virheetön. Mennyttä ei voi muuttaa, mutta tulevaisuuttaan voi. ainakin tässä asiassa. Olet oppinut jotain. Kuuluu ihmisen kehitykseen.
Voimia!!! - Ho...mer
Ja nyt herranjumala mieti tuliko käytettyä ehkäisyä?! Jos olit ympäripäissäs, on voinut kumi unohtua kun halusit niin ahnaasti vieraan känniäijän limaista ja kusista m*lkkua sisuksiisi.
Älä sentään harrasta seksiä miehes kaa ennenkuin käyt sukupuolitautitesteissä. Jos hänkin vielä saisi jonkun herpeksen tai aidsin, ei kyllä sua tulis muistelemaan hyvällä. - sama täällä
Mulla melko samat fiilikset. Viime viikonloppuna tuli törttöiltyä. Olin humalassa. En halua sanoa sitä syyksi, mutta tiedän että selvänä en olisi mitään tehnyt. Kerroin poikaystävälleni tapahtuneesta eilen. Hän ei ottanut sitä hyvin, tietenkään. En ole vielä varma jatkosta, pallo on hänellä. Hän sanoi ettei pysty enää luottamaan minuun (itsestäänselvää). Asumme melko kaukana toisistamme opiskelujen takia, joten tilanne on vielä vähän hankalampi, koska hänen todella täytyisi vain uskoa minua, jos sanon etten ole ollut kenenkään kanssa, mistään hän ei voi varmuutta saada.
Minulla on useita ystäviä, jotka pettävät kumppaneitaan, eikä se ole heille niin iso juttu. Itse olen kuitenkin aina halveksinut pettämistä ja pettäviä ihmisiä, ja ajatellut etten ikipäivänä kykenisi moiseen. No, näköjään kykenen. Vituttaa niin paljon kun tiedän että poikaystäväni on niin rikki vain mun takia.
Vaikka automaattisesti kaikille tulee mieleen, että jos pettäjä pitää tiedon vain itsellään, on hän itsekäs, voi asiaa ajatella myös toisesta näkökulmasta. Miehesi rakastaa sinua ja sinä häntä. Sun on selvästi vaikeaa hyväksyä itsesi ja tekosi tällä hetkellä, joten olisi myös rangaistus että pitäisit tiedon itselläsi ja kärsisit yksin. Haluatko pilata miehesi elämän ja satuttaa häntä todella paljon, vain jotta saisit puhtaan omantunnon? Ymmärrän kyllä että toiset (ehkä suurin osa) näkisivät vaikenemisen itsekkäänä, ja sitä se mielestäni olisikin, jos et katuisi tekoasi. Mutta koska kadut ja tällä hetkellä jopa inhoat itseäsi, olisi epäitsekästä taistella asian kanssa vain yksin.
Tossa oli vaan mun mielipiteitä. Ällötän itseäni nyt suunnattoman paljon ja jos voisin, olisin kertomatta poikaystävälleni (tietenkin kaikkein mieluiten olisin ollut tekemättä mitään, mutta se tieto ei nyt kauheesti sua auta). Olemme seurustelleet vasta kaksi vuotta, mutta suhteemme on vakava ja olemme suunnitelleet tulevaisuutta paljon. En voi muuta sanoa kuin että jos hän jättää mut, niin olen sen ansainnut. - osaa ottava
Tyttönen, otan osaa tapahtuneeseen... Millaisessa paikassa pettäminen tapahtui? Sillä on paljon merkitystä, että voimme keskustella aiheesta täällä sivistyneesti....
- mutta kerrottiin ryhdikkästi
Ja se sattui ihan kamalasti. Siis niin paljon, että sitä osannut koskaan etukäteen arvata.
MUTTA, mulla oli kaikki oikeus tietää mitä MUN elämässäni tapahtui. Millaisen ihmisen kanssa elin, millaiseen pohjaan rakensin elämääni. Minun oikeuteni päättää!!!! Ap, sinulla ei ole kertakaikkisesti minkäänlaista oikeutta päättää asiasta miehesi puolesta. Sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta päättää, mitä hän haluaa elämässään hyväksyä ja mitä ei.
Sanoit rakastavasi kauheasti. Rakasta siis. Kunnioita miestäsi, älä tee päätöstä ilman, että hän edes tietää jonkun päättäneen hänen elämästään hänen puolestaan. Sinä teit virheen, kanna seuraukset!!!!
Lopeta ruikutus pahasta olostasi ja dramaatiset sanat miehesi puolesta kuolemisesta. Ei niillä ollut mitään merkitystä, miksi siis nytkään? Hieman myöhäistä, jos saan sanoa...kuulostaa petetyn korvaan itsesääliltä ja sen suremiselta, että mitähän SINÄ mahdatkaan menettää. Mene itseesi.
Ja ai niin, mun mies joka petti, kertoi, ei ruikuttanut, valittanut tai säälinyt itseään. Kantoi ryhdikkäästi vastuunsa. Yhdessä ollaan yhä. Koska MINÄ päätin itse niin haluta. Ei mieheni tehnyt sitä puolestani. Mutta jos olisi toiminut toisin, olisi asiat myös toisin. Virheitä meistä tekee jokainen, mutta ihminen ja rakkaus punnitaan siinä miten toimii virheidensä keskellä. Ryhdikkäästi ja kunnioittaen vai alhaisesti omaa oloaan surren ja vinkuen sitä, mitä ehkä tulee menettämään. Päätä kumpaan kuulut! - w81
mutta kerrottiin ryhdikkästi kirjoitti:
Ja se sattui ihan kamalasti. Siis niin paljon, että sitä osannut koskaan etukäteen arvata.
MUTTA, mulla oli kaikki oikeus tietää mitä MUN elämässäni tapahtui. Millaisen ihmisen kanssa elin, millaiseen pohjaan rakensin elämääni. Minun oikeuteni päättää!!!! Ap, sinulla ei ole kertakaikkisesti minkäänlaista oikeutta päättää asiasta miehesi puolesta. Sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta päättää, mitä hän haluaa elämässään hyväksyä ja mitä ei.
Sanoit rakastavasi kauheasti. Rakasta siis. Kunnioita miestäsi, älä tee päätöstä ilman, että hän edes tietää jonkun päättäneen hänen elämästään hänen puolestaan. Sinä teit virheen, kanna seuraukset!!!!
Lopeta ruikutus pahasta olostasi ja dramaatiset sanat miehesi puolesta kuolemisesta. Ei niillä ollut mitään merkitystä, miksi siis nytkään? Hieman myöhäistä, jos saan sanoa...kuulostaa petetyn korvaan itsesääliltä ja sen suremiselta, että mitähän SINÄ mahdatkaan menettää. Mene itseesi.
Ja ai niin, mun mies joka petti, kertoi, ei ruikuttanut, valittanut tai säälinyt itseään. Kantoi ryhdikkäästi vastuunsa. Yhdessä ollaan yhä. Koska MINÄ päätin itse niin haluta. Ei mieheni tehnyt sitä puolestani. Mutta jos olisi toiminut toisin, olisi asiat myös toisin. Virheitä meistä tekee jokainen, mutta ihminen ja rakkaus punnitaan siinä miten toimii virheidensä keskellä. Ryhdikkäästi ja kunnioittaen vai alhaisesti omaa oloaan surren ja vinkuen sitä, mitä ehkä tulee menettämään. Päätä kumpaan kuulut!"..olisi myös rangaistus että pitäisit tiedon itselläsi ja kärsisit yksin. Haluatko pilata miehesi elämän ja satuttaa häntä todella paljon, vain jotta saisit puhtaan omantunnon? Ymmärrän kyllä että toiset (ehkä suurin osa) näkisivät vaikenemisen itsekkäänä, ja sitä se mielestäni olisikin, jos et katuisi tekoasi. Mutta koska kadut ja tällä hetkellä jopa inhoat itseäsi, olisi epäitsekästä taistella asian kanssa vain yksin."
yksinkertainen asia selitetty monimutkaisesti??
- pettäjä on pettäjä mutta kusettajapettäjä on kusettajapettäjä. siinä se..
ja se asia tulee ilmi, niin varmaa on kuin että jatkatte että se tulee ilmi, ja silloin se sattuu miestäsi vieläkin enemmän.
- Ilman moralisointia
asia maailmassa ei ole niin hirvittävä, että itsensä lopettaa täytyisi.
Armahda itsesi ja anna anteeksi.
Kukaan täällä ei elä ilman virheitä ja vääriä valintoja.
Voimaa!!!!- tyttönen...
Kiitokset tukijoille... tiedän tehneeni väärin, joten haukkumisviestejä en edes jaksanut lukea, kiitos kuitenkin tuestanne!
Olen päättänyt elää asian kanssa yksin, syyttää itseäni mutta säästää mieheni. Näin on parasta, haudata asia tapahtumattomaksi ja jatkaa. - vsmbnsk,b
tyttönen... kirjoitti:
Kiitokset tukijoille... tiedän tehneeni väärin, joten haukkumisviestejä en edes jaksanut lukea, kiitos kuitenkin tuestanne!
Olen päättänyt elää asian kanssa yksin, syyttää itseäni mutta säästää mieheni. Näin on parasta, haudata asia tapahtumattomaksi ja jatkaa.mielestäni teet oikein, kun olet kertomatta. jonkun mielestä sairasta, mutta totuus on se, että se mitä ei tiedä, ei myöskään satuta. elämä vaan ei ole suora viiva, mukaan mahtuu jos minkälaista laskua ja nousua. myöskään ihmismieltä ei koskaan voi ymmärtää tarpeeksi,rakastat jotain ihmistä koko sydmestäsi, mutta yhtenä hetkenä päädyt sänkyyn toisen kanssa, sitä vaan tapahtuu. ihmisen käyttäytymiseen vaikuttaa niin monet tiedostetut ja tiedostamattomat asiat, että koskaan ei saa kaikelle omalle/toisen käyttäytymiselle järkevää syytä. ja tunteet jos mitkä vie ihmistä joskus yllättävän voimakkaasti.
ja tämä ei ollut pettämisen puolustuspuhe, vaan huomio siitä, että elämä ei todellakaan ole mustavalkoista. ihminen on monimutkainen.
- Erehtyväisiä ollaan kaikki
Tervetuloa meidän ihan tavallisten, heikkojen ja erehtyväisten kuolevaisten joukkoon. Suurin osa täällä uskottomuus-palstalla kommentoivista näyttäisi olevan jotain hypermoraalin omaavia, täydellisiä, todellisia jumalan kaksoisolentoja! Valmiita heittämään ensimmäisiä kiviä ja tuomitsemaan.
Anna itsellesi anteeksi, tämä on sulle kasvun paikka. Äläkä kerro miehellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696