Osta kisa säkissä- kilpailu tässä !

TaikisN

No niin, tässä sitten ihka oma avaus kisaan ilmoittautuneille leideille ja herralle. Naiset, laittakaa tekstinne tähän avaukseen, ILMAN REKATTUA NIMMARIA. Kisaan on ilmoittautuneet :NainenKirjoittaa, Nittaminax,QuietPlace, pirpzuzeiccu ja Mii-su. Sekä Judge.

Tässä tulee ensimmäiset tehtävänne.

Naiset: Olette menossa treffeille Judgen kanssa. Tehtävänänne on suunnitella treffit ja kertoa millainen tuo treffi-ilta olisi, puitteet, tarjoilut, asut, yllätykset yms iltaan liittyvä.

Judge:sun tehtäväsi on valita kertomusten perusteella kolmet treffit, jonne mieluimmin lähtisit.

Treffisuunnitelmat tulisi olla laadittuna huomiseen klo 18.00 mennessä, jonka jälkeen Judge voi kommentoida suunnitelmia ja valita niistä kolme ehdotusta. Sen jälkeen seuraa jatkokisa :)

254

1992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelus

      ottaa osaa vaikka ei olisi ilmoittautunut ennakkoon?

      • QuietPlace

        ne jotka ilmoittautui, ottaa osaa ensimmäiseen kierrokseen.
        Ne jotka haluaa mukaan ilmoittautuu toiseen ketjuun ja toiseen ryhmään.
        Kisa menee sekaisin jos joku alkaa sooloileen.


      • Eiköhän Judge kestä yllätysosallistujatkin ;)


      • QuietPlace kirjoitti:

        ne jotka ilmoittautui, ottaa osaa ensimmäiseen kierrokseen.
        Ne jotka haluaa mukaan ilmoittautuu toiseen ketjuun ja toiseen ryhmään.
        Kisa menee sekaisin jos joku alkaa sooloileen.

        huolestuttaako että musta hevonen kirii ohitse :))


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        Eiköhän Judge kestä yllätysosallistujatkin ;)

        jos poiketaan sovitusta, ni mä vetäydyn ja annan paikkani ylimääräiselle.
        Kisassa oli säännöt ja jos niistä poiketaan ni mä olen sit ulkona...


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        huolestuttaako että musta hevonen kirii ohitse :))

        oli säännöt jotka soviittin, jos niitä aletaan muutteleen, mä jään pois.
        Ei voi muuttaa juoksua kesken matkan.
        Teidän valinta.


      • QuietPlace kirjoitti:

        jos poiketaan sovitusta, ni mä vetäydyn ja annan paikkani ylimääräiselle.
        Kisassa oli säännöt ja jos niistä poiketaan ni mä olen sit ulkona...

        että kirjoitetaan rekkaamattomana. Kun näin tehdään, kukaan ei voi tietää onko osallistuja etukäteen ilmoittautunut vai ei. Tällaisessa tilanteessa on pakko hyväksyä kaikki kisatekstit.


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        että kirjoitetaan rekkaamattomana. Kun näin tehdään, kukaan ei voi tietää onko osallistuja etukäteen ilmoittautunut vai ei. Tällaisessa tilanteessa on pakko hyväksyä kaikki kisatekstit.

        mä en osallistu.
        Mikä takaa muunkaan rehellisyyden sit kisassa,
        'Valitan, sorry, mä en ole mukana.


      • QuietPlace kirjoitti:

        mä en osallistu.
        Mikä takaa muunkaan rehellisyyden sit kisassa,
        'Valitan, sorry, mä en ole mukana.

        Minkä rehellisyyden, ei herranjestas tää niin vakava kisa ole :)) Leikkimielinen juttu. Mikä tässä voisi olla epärehellistä ???


      • QuietPlace
        TaikisN kirjoitti:

        Minkä rehellisyyden, ei herranjestas tää niin vakava kisa ole :)) Leikkimielinen juttu. Mikä tässä voisi olla epärehellistä ???

        nimi yli.


      • jerrynä
        QuietPlace kirjoitti:

        nimi yli.

        leikkimistä :DDDD


      • tossavanen
        jerrynä kirjoitti:

        leikkimistä :DDDD

        varmaan jerry leviksenä eikäkukaan tajuu:DDDDD


      • ottaa mukaan
        tossavanen kirjoitti:

        varmaan jerry leviksenä eikäkukaan tajuu:DDDDD

        Jerry Cottonin:DDD


      • kilpailua innoissaan seuraava
        TaikisN kirjoitti:

        Eiköhän Judge kestä yllätysosallistujatkin ;)

        Voisikko tuohon laittaa laatikon innostunutta yleisöä varten? Kun Jutsku ei voi valita kolmea enempää, niin yleisölle jäisi mahdollisuus valita suosikkinsa ja innokkaimmille vieläpä valittavaa (ylimääräisistä) treffeillekin.
        Jutsku valitsee ne omansa ja lukijat voisivat äänestää kaikista kilpailijoista sen mielestään parhaimman.
        Oiskos kannatusta?


      • Mil-laN
        kilpailua innoissaan seuraava kirjoitti:

        Voisikko tuohon laittaa laatikon innostunutta yleisöä varten? Kun Jutsku ei voi valita kolmea enempää, niin yleisölle jäisi mahdollisuus valita suosikkinsa ja innokkaimmille vieläpä valittavaa (ylimääräisistä) treffeillekin.
        Jutsku valitsee ne omansa ja lukijat voisivat äänestää kaikista kilpailijoista sen mielestään parhaimman.
        Oiskos kannatusta?

        ...samaa mieltä.:)

        *missä se Taikis piileksii*


      • Adria
        kilpailua innoissaan seuraava kirjoitti:

        Voisikko tuohon laittaa laatikon innostunutta yleisöä varten? Kun Jutsku ei voi valita kolmea enempää, niin yleisölle jäisi mahdollisuus valita suosikkinsa ja innokkaimmille vieläpä valittavaa (ylimääräisistä) treffeillekin.
        Jutsku valitsee ne omansa ja lukijat voisivat äänestää kaikista kilpailijoista sen mielestään parhaimman.
        Oiskos kannatusta?

        Ainakin oon mielipuolta, että pulupiituille ja tuituille pitäis äkkiä jotain kisantynkää keksiä. Dee dee.


      • kilpailua innoissaan seuraava kirjoitti:

        Voisikko tuohon laittaa laatikon innostunutta yleisöä varten? Kun Jutsku ei voi valita kolmea enempää, niin yleisölle jäisi mahdollisuus valita suosikkinsa ja innokkaimmille vieläpä valittavaa (ylimääräisistä) treffeillekin.
        Jutsku valitsee ne omansa ja lukijat voisivat äänestää kaikista kilpailijoista sen mielestään parhaimman.
        Oiskos kannatusta?

        mietin vähän aikaa miten toimittaisiin :)


      • kätevä emäntä
        TaikisN kirjoitti:

        mietin vähän aikaa miten toimittaisiin :)

        helppoahan tuo on ollut aina järjestelette treffejä välillä siten jotta toinen osapuoli ei ole laisinkaan tietoinen koko asiasta ja hihittelette perrään sellasta se on helluntailaisilla


      • kätevä emäntä kirjoitti:

        helppoahan tuo on ollut aina järjestelette treffejä välillä siten jotta toinen osapuoli ei ole laisinkaan tietoinen koko asiasta ja hihittelette perrään sellasta se on helluntailaisilla

        helluntalaisilla. Sun tarttis hakeutua hoitoon tuon pakkomielteesi kanssa.


      • 3+14
        TaikisN kirjoitti:

        helluntalaisilla. Sun tarttis hakeutua hoitoon tuon pakkomielteesi kanssa.

        sairasta ihmistä!


      • 3+14 kirjoitti:

        sairasta ihmistä!

        hoidossa?


      • Napan-der*

        minä haluan sitä kans. Ouou, niitä ihanaisia leivon naisia joita on Ahmetti leiponut. Ja simaa.


      • nyt tullee kyllä jo pissit housuun *tikahtuu nauruun*

        VAROKAA KAIKKI, tiedä minkälainen roistoryökäle täällä ruudun takana teitä kyylää *irvistelee palstalle*

        Eikö joku voisi käydä ees tuon rautapallon irrottamassa, hankaa niin nilkkkoja. Entäs nämä käsiraudat, on kuulkaas kirjoitteleminen hankalaa näiden kanssa. Ja tuo vartijakin kurkkii seläntakaa, arvaakohan se minne mä kirjoittelen *mulkaisee taakseen*
        -------------------------
        Juu, kakkua on vielä pitkästi jälellä, ainakin viisitoista vuotta ennenkuin vapaalle pääsee :(((


      • TaikisN kirjoitti:

        nyt tullee kyllä jo pissit housuun *tikahtuu nauruun*

        VAROKAA KAIKKI, tiedä minkälainen roistoryökäle täällä ruudun takana teitä kyylää *irvistelee palstalle*

        Eikö joku voisi käydä ees tuon rautapallon irrottamassa, hankaa niin nilkkkoja. Entäs nämä käsiraudat, on kuulkaas kirjoitteleminen hankalaa näiden kanssa. Ja tuo vartijakin kurkkii seläntakaa, arvaakohan se minne mä kirjoittelen *mulkaisee taakseen*
        -------------------------
        Juu, kakkua on vielä pitkästi jälellä, ainakin viisitoista vuotta ennenkuin vapaalle pääsee :(((

        ja mulla on vaan elinkautinen. :))


      • Nittaminax kirjoitti:

        ja mulla on vaan elinkautinen. :))

        Etkai sä väitä että elinkautinen on lyhyempi kuin viisitoista vuotta :O

        ps. kait sullakin on sellissäsi läppäri *nauraa*


      • TaikisN kirjoitti:

        Etkai sä väitä että elinkautinen on lyhyempi kuin viisitoista vuotta :O

        ps. kait sullakin on sellissäsi läppäri *nauraa*

        se elinkautinen voi olla lyhyempi ku 15v. joka on siis vuosituomio *hekottaa*
        Juu on mulla läppäri ku johtajan huoneesta viiti aina kirjoitella. Se on nääs mullakin kirjesalaisuus :)))


    • nimi vedetään yli, pyynnöstänsä. :)

    • paula riina reetta

      iltamme alkaisi keilahallissa. olisimme pukeutuneet molemmat rentoihin vaatteisiin, itselläni voisi olla farkut ja toppi, joka korostaisi uhkeita muotojani. hohtokeilausta mukavan ja rennon musiikin soidessa taustalla. kävisimme kovaa taistoa voitosta. välillä täyskaatoja tehden, välillä taas pallo pyörähtäisi ränniin. joisimme ehkä olutta ja siideriä hieman vapauttamaan tunnelmaa.
      -
      tämän jälkeen siirtyisimme läheiseen ravinteliin syömään hyvää ruokaa. paikkaan sopii mennä myös farkut jalassa, ei näin ollen liian hieno ravinteli. sinä ottaisit pihvin ja sen kans jotain perunoita. minä ottaisin kanafileen perunoiden kanssa. juomana vesi ja viiniä. paikka ei olisi liian täynnä, siispä voimme samalla jutella rauhassa maailman menosta. kertoisimme kuulumisia puolin ja toisin. nauraisimme, pohtisimme syvällisiä asioita. huomaisimme yllättäen pitävämme samoista asioista ja viihtyvämme toistemme seurassa erittäin hyvin.
      -
      syönnin jälkeen ottaisimme jälkiruuaksi pienet rentouttavat drinkit, jonka jälkeen siirtyisimme ravintelin yökerho-osioon kuuntelemaan livemusiikkia jonkun bändin tahdissa. illan käännyttyä yöksi, lähtisimme kävelemään yhdessä kotiani kohti. ilta on ollut niin miellyttävä ja olen oikeasti viihtynyt seurassasi. pyydän sinua sisälle, mutta hymyilet salaperäisesti, annat hellän suukon suoraan huulilleni ja toivotat hyvää yötä. jään ihmettelemään, miten tässä näin kävi. avaan oven ja menen suoraan olohuoneeseeni. sytytän jalkalampun antamaan pientä valoa ja istahdan nojatuoliin muistelemaan erittäin kivaa iltaamme.
      -
      seuraavana päivänä soitat ja kysyt, haluaisinko vielä tavata. olen onnesta soikeana ja suostun ilman muuta. yllätyksiäkin on näemmä olemassa.

      • Kiitos osallistumisestasi :)


      • JudgeCooper

        kun osaa. Ehdottomasti mukavat zembalot ja seura. Luultavasti se pallo huitelisi kohti ränniä pohtiessani toppia heiton aikana. Tarinasta ei kyllä selviä paljonko hävisin. Siitä plussaa.


      • pirpzuzeiccu tämän kirjoituksen takana ?


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        pirpzuzeiccu tämän kirjoituksen takana ?

        Hohtokeilaus on oikeasti ihan sikasiistiä. Niin ja joo, tää oli mun kirjoitus. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Hohtokeilaus on oikeasti ihan sikasiistiä. Niin ja joo, tää oli mun kirjoitus. :)

        Mitä tuo hohtokeilaus oikeesti on?


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Hohtokeilaus on oikeasti ihan sikasiistiä. Niin ja joo, tää oli mun kirjoitus. :)

        olisi pitänyt kirjoittaa nikkiarvaus, ei arvaus nikistä :) Joskus sitä ei osaa tuoda ajatustaan eetteriin ymmärrettävässä muodossa.


      • TaikisN kirjoitti:

        olisi pitänyt kirjoittaa nikkiarvaus, ei arvaus nikistä :) Joskus sitä ei osaa tuoda ajatustaan eetteriin ymmärrettävässä muodossa.

        millään bonjaa, että milläköhän aistilla sinä aina arvaat nämä kirjoittajat?


      • pirpzuzeiccu
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Mitä tuo hohtokeilaus oikeesti on?

        poikkeaa normaalista keilauksesta silleen, että sitä pelataan pimeässä keilahallissa. Keilat hohtaa valoa. Se vaatii kyllä totuttelemista silmille, että oppii erottamaan, mihin kannattaa heittää sitä palloa ja mihin ei. :D


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        olisi pitänyt kirjoittaa nikkiarvaus, ei arvaus nikistä :) Joskus sitä ei osaa tuoda ajatustaan eetteriin ymmärrettävässä muodossa.

        Ok. Mä oikeasti tiedätkö kelasin ittekseni, että miten ihmeessä sä mun pelkän keksityn nikin perusteella voit päätellä, kuka olin. :D Joo, mutta joka tapauksessa hyvin arvattu. Oli tosiaan aika hauska tilanne tuossa yhdessä kohtaa, kun pyysit huomioimaan, mitä Judge oli kirjoittanut, enkä ollut sitä kohtaa aikaisemmin lukenut. Ja kun siinä mainittiin, että olisi voinut lähteä keilaamaankin, niin olin hyppiä riemusta kattoon. Piti sitten vaan olla mahdollisimman viileänä, etten huutanut suoraan jippii jippii jippii. Täyty esittää vaan kauheen neutraalia vastauksessani sulle. :D


    • numero kaksi

      Rakas ystäväni

      Tämä on kirje sinulle.
      Kuten sovimme, vietämme viikonlopun yhdessä.Tämä on iso askel sinulle, emmehän ole koskaan vielä tavanneet.Nähneet kasvokkain.
      Minullekkin.

      Haluan sinun tekevän näin.

      Lauantaiaamuna menet Helsinki-Vantaan lentokentälle, kotimaan terminaaliin.
      Siellä sinua on vastassa avustaja, jolla on lentolippusi.Hän tunnistaa sinut kyllä.

      Lennät tuntemattomaan päämäärään.
      Olen varannut sinulle lennolle erikoiskohtelun.
      Poron kyyneliä cocktailmaljassa ja kevyt salaati, paahdettua paistia ja hiukan perunasalaattia.
      Tämä ruokahalun nostattamiseen.Sillä tulet tarvitsemaan energiasi.

      Kun lento laskeutuu, odota matkatavaroitasi karusellin luona.
      Tulen siihen sinua tapaamaan.
      Tunnet minut mustista farkuista, korkokengistä ja lyhyetä, punavuorisesta nahkatakista.Erittäin vartalonmukaisesta.
      Vyö on leveä ja metallinhohtoinen. Mustat hiukset ja ruskeat silmät. Sinun ei tarvitse hävetä minua.

      Kevyesti kosketan sinua olkapäälle ja kerron olevani kuriirisi.

      Ulkona meitä odottaa vuokra-auto.
      Autossa on kylmäksi jäähdytettyä vodkaa, karpaloilla maustettuna.
      Sinä voit ottaa siitä siemauksia, minä hoidan ajamisen.Rentoudu.
      Tutustu ympäristöösi,
      Maisemat ovat katsomisen arvoisia.
      Jokivartta matkaamme kurussa.Pohjoinen luovuttaa sinulle ruskansa.

      Määränpäänä on hirsimökki kaukana maailman humusta.Tunturin tutun kainalossa.
      Siellä kultaiset syksyn lehdet putoavat asfaltille ja maja kodikkaana toivottaa meidät tervetulleksi.
      Takan ympärillä palaa kynttilöitä.Sauna lämpenee.
      Leveälle laverille on tuotu palttinaiset, viileät lakanat ja pehmoiset huovat.
      Ikkunasta näkyy tunturin rinne ja järvi.

      Pöytään on katettu haudutettu hirvenpaisti, rapeat röstiperunat, sherrykastike, tuoretta salaattia ja jälkiruuaksi creme brulee.
      Punaviiniä, Malagaa ja cointreaulikööriä. Snapsina jääkylmä vodka.Jäädytetyistä laseista.Konjakkia kahvin kumppaniksi.
      Juomalaulun kera.

      Ennen ruokailua haluat varmaan saunaan, peseytyä lennon ja matkustamisen pölyistä.
      Laske laukkusi siihen eteiseen ja puretaan se myöhemmin.
      Pehmoinen kylpytakki yllesi.
      Hyvä puukiuas ja lempeä löyly.Lämpimät lihaksesi hieron sopivan juoksevalla santelipuuöljyllä notkeiksi.
      Sillä, ethän ujostele mennä saunaan kanssani, rakas?

      Puhtaana, levänneenä lennon rasituksista istumme pöytään. Pohjoisen herkkujen ääreen.
      Ulkona kultaiset lehdet hiljalleen tippuvat puista ja meitä lämmittää takkatuli.
      Syksyn kirpeys on ulkona. Sen voi aistia.
      Anna kun kaadan sinulle juotavaa.
      Otat kiinni kädestäni ja hyväilet sitä.Silitän hiljaa poskeasi ja katseemme yhtyvät kynttilän valon yli.
      Molemminpuolinen tyytyväisyys väreilee ilmassa.
      Luo punaisen hehkun majaamme.

      Läheistä keskustelua, hyvää musiikkia taustalla.
      Hyvää syötävää, hyvää juotavaa ja ulkona ilta pimenee.
      Kynttilät lepattavat viimeisillään.
      Tuletko sänkyyn kanssani, rakas?

      Aamulla aamu valkenee, pimeys vetaisee viitanliepeensä tunturin taakse ja pakkanen väistyy, vetäen mukanaan valkoisen seittinsä, aurinkoa säikkyen.
      Kuura kimaltaa vesihelmenä pihlajan punaisen lehden kärjessä.

      Otamme auton ja ajamme patikoimaan ametistikaivokselle.
      Kultaisen, vihreän ja punaisen suon yli sinut johdatan, ylös tunturin kylkeä.

      Tälläisenä kirpeänkuulaana syyspäivänä, taivas kaareutuu kirkkaan sinisenä ja loput kurkilaumat nousevat termiikin mukana kaarrellen taivaalle, suunnatakseen etelään.Kaihoisastit huutaen jättävät jäähyväiset pohjoiselle.
      Palatakseen taas keväällä?
      Tuletko sinäkin?

      Sinä saat kaivokselta valita oman ametistisi, tallennat se onnekiveksesi ja hullutellen juoksemme pitkospuita myöten talkaisin autolle.
      Suukottelemme ja pidämme toisistamme tiukasti kiinni.Aika kiitää ohi raskain siiveniskuin.

      Ja sitten ametistikylpylään.
      Kylpylän ilot ja rentoutumisen kruunaa tyylikäs ateria hotellilla.
      Ja oma mökkimme, joka odotaa kuunvalossa kutsuvana.

      Sunnuntaina.

      Sinun on lennettävä takaisin.

      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        Mustat farkut ja korkokengät! Tästä plussaa. Kuvaus on niin intiimi, jotta hengästyttää. Tuollaisen treffin jälkeen voisin hyvinkin osata lentää!


      • tämä on QuietPlacen käsialaa :)


    • -Herttarouva-

      Astelen varovaisin askelin kohti kahvilaa, jossa tapaan hänet, miehen, jonka tapaamista olen salaa odottanut jo monta vuotta. Mietin miltä hän näyttää, miltä äänensä kuulostaa, millainen hymy hänellä on. Vilkaisen ohimennen kivajaistani näyteikkunasta. Farkut, kävelykengät, niukka musta paitapusero. Olkalaukku keikkuu olalla ja vaaleat hiukset hulmuavat askelten tahdissa. Jännittä ihan sairaasti.

      Avaan kahvilan oven, katson pöytiin. Siellä täällä istuu ihmisiä. Nurkkapöydässä on odottavan näköinen mies, joka vilkaisee tulijaa kysyvä ilme kasvoillaan. Hän se on, hänen täytyy olla sokkotreffieni mies. Kävelen pöytää kohti, katse silmissään. Kun pääsen kohdalle, kysyn : odotatko jotakuta. Hän nyökkää hymyn levitessä kasvoilleen. "Kyllä, odotan yllätystä" Olin luvannut, treffejämme sopiessamme, viedä hänet jonnekin kivaan paikkaan.

      Suuntasimme siis....tivoliin. Hulluttelimme kaikenlaisissa härveleissä, laskimme tukkijokea, keikuimme taivaalla suuressa veneessä...nauroimme peilisalissa...nypimme yhteisestä hattarasta nyyttejä suuhumme...seilasimme merirosvoaluksella....kauhutunnelissa... AlkuIlta kului iloisissa merkeissä aivan liian nopeasti.

      Huomasimme viihtyvämme toistemme seurassa erinomaisesti ja päätimmekin jatkaa iltaa bubissa, viiden desin tuoppien ja toistemme hyvässä seurassa. Bubiin mennessämme poikkesimme nakkarilla nauttimassa jättihampurilaiset. Loppuillan paransimme maailmaa ja valomerkin jälkeen suuntasimme mun kämpilleni yömyssylle. Loppu jääköön salaisuuden verhon taakse, mutta aamulla sovimme uudet treffit huomiseksi :)

      • Kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        siis todella hauskanpidosta. Plussaa viiden desin tuopista! Tämä oli niin todenoloinen kertomus, jotta ihan kuin olisin jo treffeillä ollut.


      • -herttarouva-
        JudgeCooper kirjoitti:

        siis todella hauskanpidosta. Plussaa viiden desin tuopista! Tämä oli niin todenoloinen kertomus, jotta ihan kuin olisin jo treffeillä ollut.

        Olen onnesta aivan sekaisin kun valitsit juuri minut noiden kolmen onnekkaan joukkoon. Tiesin että pidät hauskanpidosta, sitähän tämä kisakin oli :) *kapsahtaa Judgen kaulaan*


      • Tämä on Taikis


      • Waffe kirjoitti:

        Tämä on Taikis

        vai oli teksti liian varovaista...ei sitä kaikkea kuules yleisillä palstoilla kerrota. !

        No, tunnustan omakseni, kiitos kaikille tekstiäni äänestäneille ja tietenkin Judgelle treffivalinnasta :)


    • ella.

      Nostat minut taivaalle
      Narisevassa pajukorissa
      Avaat pullo kuohuvaa ja
      minun iloni helisee taivaalta alas
      kuin kristallihileet

      Paljas jalkani sinun jalkojesi välissä
      Unisessa yössä
      Sulan sinua vasten pehmeänä
      Sinä minussa minä sinussa
      Hengähdys olkapäällä

      Katso miten täydennämme toisemme
      sinä testosteronia
      minä estrogeenia
      Niinkuin vihreä yhtyy valkeaan
      kankaisessa kupolissa
      olen osa sinua

      Rakas on sana
      joka täyttää sinen
      kuuman ilman nostaessa
      Maailma täynnä mysteerioita
      Kietoutuvat sormet yhteen ja
      lokki rääkäisee
      Sillä eihän se tiedä

      • Kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        kuuman neidon kera. Olenhan itsekin runohumaaneja. Tämä herkisti kummasti. Plussaa runosta ja narisevasta korista. Ehdottomasti!


      • kirjoittaja joka on joskus käyttänyt nimimerkkiä TittaHiffas.


      • TaikisN kirjoitti:

        kirjoittaja joka on joskus käyttänyt nimimerkkiä TittaHiffas.

        Tämä on Tizzan tekemä.


      • jokuvaan'''''''''''''''''''

        tunnustamaan oma hengentuotteesi!
        Se tuo lokin rääkäisy... :D


      • 9+14
        Waffe kirjoitti:

        Tämä on Tizzan tekemä.

        pahasti pieleen.
        Nimim:kirjoittaja


      • jokuvaan''''''''''''''''
        9+14 kirjoitti:

        pahasti pieleen.
        Nimim:kirjoittaja

        jos ei ollut itse Judge.


      • Mil-laN
        jokuvaan'''''''''''''''' kirjoitti:

        jos ei ollut itse Judge.

        ...höpö höpö, mie en ainaskaan ollut.


      • Couldplay

        kirjoitin, enhän sotkenut kilpailua?
        Ei arpa suosinut.


    • neito tornissa

      Nojaan vankasti kalteroituun pieneen kaari-ikkunaan. Taivas piirtyy kuulaana, jota kultareunaiset pilvet kuvittavat. Kohta pitäisi kuulua valkoisen hevosen kopea kapse lankkusillalta. Sitä satujen prissiä odotan, niin kuin ovat naiset aina unelmissaan odottaneet; pelastajaansa, satavuotisesta unestaan rakkauden suloisin suudelmin herättäjäänsä ja ikuista onnea ja autuutta.
      Huokaisen syvään, antelias kaula-aukko paljastaa hengitylsen tahdissa poukoilevat rintojen kaaret. Hengittäminen on työlästä tiukkauumaisessa prinsessan mekossa, jota ei mitenkään helpota käärimmilleen kiristetty korsetti. Eipä siten ihme, että naiset helposti pyörtyilevät prinssiensä käsivarsille saaden uljaat soturinsa tuntemaan itsensä rohkeiksi naistensa suojelijoiksi. Usein tilanne hoidetaan kasvoihin läpsäytyksellä, vaikkakin naisen tarve olisi höllätä korsettiensa nyöritystä. Mutta mitäpä ei aito nainen kestäisi saadakseen sen prissinsä ja puolet valtakuntaa. Totuuden nimissä todettakoon: puolet on vähän siitä kaikesta uhrauksesta, mutta paremmin kuitenkin jos ei saisi mitään.
      -Miä sinä oikein kuvittelet, kuuluu tuttu huvittunut tuttu kosmetoloogini ääni raottaessaan kosteaa pellavapyyhettä nyplätyiltä ja aristavilta kasvoiltani.
      -Täh, en sen ihmeimpiä, yritän sokeltaa pöpperöisenä ja toivoisin saavani liikuttaa kehoani, mikä on kiristävissä kääreissä, kuin tuhatvuotisellas muumiolla.
      -Kait me laitetaan ne irtokynnet kans ja menet sitten Ullan luokse kammattavaksi. Hän varmaankin näplää hiuspidennystä....?
      -Joo, tietysti, vastaan myöntyväisenä ajatellen itsekseni; kuinka yrittäisin täpärästi ja aistikkaasti selviytyä niiden kimallekynsieni kanssa.

      Selvittyäni tästä hössötyksestä pääsen vaatekauppaan hikoilemaan sovituskoppiin ja arvostelemaan jokaista kaarta ja muhkuraa vartalossani, jotka kaikki eivät sittenkään ole asettuneet täydelliseen symbioosiin. Tämä kaikki tietystikkin sen prinssin odotuksen tähden. Mekko toisensa jälkeen tulee hylätyksi ja parin tunnin kuluttua olen jo nälästä ja kiukusta sekopäisenä. Mutta enhän minä voi mennä syömään. Mites siinä sitten illalla istuisin unelmamiestä vastapäätä massu pömpöllään ja naama tuskahiestä punoittaen ajatellen ainoastaan; kumpa uskaltaisin avata hameen vetoketjua.

      Kotiin päästyäni olen jo itkun partaalla. Minunko tässä pitäisi vielä miettiä illan ohjelmaa, ruokalistan valintaa, viiniä ja viihdytystä deittiseuralleni. Mutta enhän minä voi itkeä. Irtoripset rupsahtaisivat, silmämeikki tuhriintuisi, valuisi mustina viiruina poskilleni ja kaiken kruunaisi pöhöttyneet nakkimakkarat silmien alla. Vielä pitäisi valita se paras mahdollinen asu iltaa varten, joka saisi parhaat puoleni esiin ja häivyttäisi ne, joita en haluasi huomattavan. Pahinta olisi päättää, olisikko ylipukeutunut, vai näyttäisikkö joltain seinunvierusruususelta. Miehenhän ei juuri muuta tarvitsisikkaan, kuin putsata kynsiensä alukset, kammata hiukset ja dödöt kainaloon. Tuskin miehet vaatteitaankaan tuntitolkulla miettivät.
      Tämä on nyt vain kestettävä, todistelen itselleni ja kaadan samalla lasillisen viiniä rauhoittuakseni.
      Napsautan musan soimaan ja kelloon katsoessani totean täysin urvahtaneena, että minulla olsi vielä parisen tuntia aikaa rentoutua. Kömmin sänkyyni ja antaudun pehmeään syleilevään ääneen, joka kuuluu soittimestani:
      " jossain sielä pimeässä, olet niin kuin minäkin..
      muuttunutta hiljaisuutta
      jota ei voi äänen sanoa
      saa koskettaa, en voi vastustaa..."
      Olen nukahtanut lohdulliseen ruususen uneen, sikeästi ja onnellisesti. Nälkä ja viini, kaikki tohina ja valmistautuminen ovat tehneet tehtävänsä.
      Siitä herään säikähtäneenä vaativaan ovikellon rämpytykseen. Kiskaisen päälleni kauhtuneen aamutakin ja kompuroin pöllähtäneenä avaamaan oven.
      -Hei tytsykkäni, sanoo komea ja virnuileva mies punaisen ruusukimpun takaa.
      Peräännyn tyrmistyneenä toivoen takanani olevan mustan aukon, mikä nielaisisi minut armolliseen syvyyteensä.
      -Öh, köh, höh...siis ----en tunnu saavani sanoja kuristavasta kurkustani.
      -Mitäs jos nyt ensiksi kutsuisit minut sisään, jatkaa hurmuri pidätellen naurua poskilihasten nykiessä.

      Mutta kuinkas sitten kävikään? Ennen aamuruskon loisteliasta punerrusta olimme nauraneet, hullutelleet ja nauttineet körilääni mukaanaan tuoman paistetun lohen kera salatin, jonka sain pikapikaa tehdyksi jääkaapista olevista aineksista. Tuoreet mansikat hyppivät suihimme, niitä toisillemme heitellessä.
      Meikkini oli vedällä pesty. Osa irtokynsistä katkeillut ja hiukseni töröttivät uhmaavasti tupsu minnekin sojollaan.
      Vuoteen päältä oli heitelty soviteltu vaatekasa ja ruusunpunaisissa lakanoissa kieriskeli kaksi höperöä ihmisolentoa, nukahtaen lopulta toisiensa syleilyyn.
      Uneni rajamailla tiesin olevani prinssini pelastama. Enkä kaivannut ikuista onnea, enkä edes puolta valtakuntaa. Sillä kaikki oli siinä ja nyt.

      • jaiks.

        jaiks


      • '''''''''

        WOW!!


      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        Plussaa loppusanoista. "Sillä kaikki oli siinä ja nyt". Koskapa se on oikea tapa elää ja myös olla treffeillä. Ja olenpa melkein samanlaisilla ollutkin. En ehkä aatelisen kanssa. Enkä tiennyt mitä kaikkea vaivaa vaatimaton habitukseni saisi aikaan.


      • Nainenkirjoittaa ?


      • Tämä on varmana NK


      • Waffe kirjoitti:

        Tämä on varmana NK

        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        tunnustaa:-)))
        Mä pääsin Jutsakun kaa treffeille! TUULETTAA,,,,hYPPII III iii tasjalkaa .....Jouksee ympyrää ja on toistai'SEKSI sekaisin.....HiiJUUU


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        tunnustaa:-)))
        Mä pääsin Jutsakun kaa treffeille! TUULETTAA,,,,hYPPII III iii tasjalkaa .....Jouksee ympyrää ja on toistai'SEKSI sekaisin.....HiiJUUU

        myös yleisöäänestyksen ! Onnittelut.

        Mä muuten pääsin myös Judgen treffeille, taidan mennä ensin ettet ehdi kuluttaa miestä puhki :DD


      • TaikisN kirjoitti:

        myös yleisöäänestyksen ! Onnittelut.

        Mä muuten pääsin myös Judgen treffeille, taidan mennä ensin ettet ehdi kuluttaa miestä puhki :DD

        MENE!!! Ehkei se sitten enää jaksa ketään muuta, kun me ollaan ensin.
        *menee pussaileen Jutskee......*


    • totanoinnnn

      tääl on nyt sitten niitä mustia hevosia liikkeellä :)

      • '''''''''

        Mitä se haittaa ku tulee sen verta hyvää tekstiä.


      • ellamaaria.
        ''''''''' kirjoitti:

        Mitä se haittaa ku tulee sen verta hyvää tekstiä.

        tuollasille treffeille.


      • näin näyttäisi olevan :)

        MUTTA, tämähän kertoo siitä että Kisaan ilmoittautunut herra on hyvinkin tavoiteltu *nauraa*

        Ei haittaa yhtään vaikka mustia heposia mukana, kiva näitä on lukea ja valinta on haasteellista.


      • '''''''''
        ellamaaria. kirjoitti:

        tuollasille treffeille.

        Mieluummin noin kuin tyypillisen tylsä kynttiläillallinen.


      • ellamaaria. kirjoitti:

        tuollasille treffeille.

        katsellaan mitä mieltä Judge näistä on, kunhan tulee valitseman treffinsä :)

        *vähän huolissaan ettei mies vaan jänistäisi ja tekisi oharia :D*


      • Judge evk
        TaikisN kirjoitti:

        katsellaan mitä mieltä Judge näistä on, kunhan tulee valitseman treffinsä :)

        *vähän huolissaan ettei mies vaan jänistäisi ja tekisi oharia :D*

        Mikäs se on? Aikaa lienee vielä iltaan?


      • yhteenlaskuntulos
        ''''''''' kirjoitti:

        Mieluummin noin kuin tyypillisen tylsä kynttiläillallinen.

        kirjoittaja puolustaa ideaansa.
        Hineoa nähdä kuka.


      • Judge evk kirjoitti:

        Mikäs se on? Aikaa lienee vielä iltaan?

        oharia, ei siihen kannata tutustuakaan. Iltaan on aikaa, ties millaisille treffeille vielä päädyt. :))


      • '''''''''
        yhteenlaskuntulos kirjoitti:

        kirjoittaja puolustaa ideaansa.
        Hineoa nähdä kuka.

        Höpsistä töppöseen!!
        Omat taitoni ei taida riittää vastaavan tekstin laatimiseen, luulen mä.

        Taisi vain käydä niin että näillä kommenteilla pudotin kirjoittajan sijoitusta.
        Siksi anteeksi pyyntöni hänelle!!


      • Yhteenlaskun.tulos
        yhteenlaskuntulos kirjoitti:

        kirjoittaja puolustaa ideaansa.
        Hineoa nähdä kuka.

        Kuka vaivautuu mua feikkaamaan...
        Joka tapauksessa tuo viesti ei ollut minulta.


      • ylioppilaskana
        Yhteenlaskun.tulos kirjoitti:

        Kuka vaivautuu mua feikkaamaan...
        Joka tapauksessa tuo viesti ei ollut minulta.

        yopollo ku noin aikasin huhuilet ja feikkaajia metsästät?


      • Yhteenlaskun.tulos
        ylioppilaskana kirjoitti:

        yopollo ku noin aikasin huhuilet ja feikkaajia metsästät?

        Kuva viittaa enemmän muihin lintuihin, enkä feikkaajia metsästä, taitaa olla toisin päin. Onkos sulla muuten elämää lainkaan tämän koneen ja Sisäpiirin ulkopuolella? Ei vissiin.


    • Alakaisiksi

      lähestyn sinua textiviestein koska haluaisin tehdä treffit kanssasi. Minulla ei ole paljon saldoa puhelimessani, mutta kertoisin missä ja milloin tapaisimme, jos putta suo.
      Olisitko halukas tapaamaan minut Korson asemalla klo 15:00 ? Olen kuullut että siellä jossain lähettyvillä olisi isokin salaisuus haudattuna.
      Voisit pukeutua kumppareihin ja haalareihin, kasvosuojus olisi suotavaa, itse pukeudun samoin paitsi päälläni on punainen tuulipuvun takki.

      Ensin tietenkin kävisimme siwassa ja jos sitä ei ole niin valtsussa ostamassa muutaman sixpäkin olutta ja paketin makkaraa.(kohta merkit tulee täyteen). Tämän jälkeen menisimme aarteen etsintään.
      Itselläni olisi (käy lataamassa saldoa puhelimeen 10 ekua) puntti tikkuja sekä makkarakepit.
      Istuisimme kaiken turhan etsinnän jälkeen kaatiksen reunalla nuotion loimussa ja kyräilisisimme toisiamme pieleen menneestä illasta.

      Itse ajattelisin, että turhaan kuule mun pöksyihin yrittäisit ja painu vaan oman pahvinpalasen alle, mulla sentään on teltta ja pullo kossuu. Tietenkin vielä vettä sataisi kaatamalla, mutta nyt saldo loppuu.

      Joten suostutko......

      • Napan-der*

        joka on ottanut myös treffikumppanin toiveet huomion. *nauraa katketakseen*


      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        Vasta oltiin, siis treffeillä. Eikä herunut silloinkaan pohjia saati jämiä. Hiukka sapetti. Ja päätä särkee se kaulin vieläkin. Sorry. Toisaalta, hmmmm....


      • kirjoittanut kaksi tekstiä :)


      • TaikisN kirjoitti:

        kirjoittanut kaksi tekstiä :)

        ole :))))


      • Nittaminax kirjoitti:

        ole :))))

        et ole kirjoittanut kahta sitten, mutta onko tää numero 6 sun tekstisi :)


      • TaikisN kirjoitti:

        et ole kirjoittanut kahta sitten, mutta onko tää numero 6 sun tekstisi :)

        se oikein on, juu kyllä tämä on minun kirjoitus :))


      • Nittaminax kirjoitti:

        se oikein on, juu kyllä tämä on minun kirjoitus :))

        minäkin taisin arvella:-D


    • enjoyable

      Aamulla ensimmäisenä ajatuksena heti herätessäni jysähti päähäni tietoisuus illan treffeistä kuuluisan suuruudenhullun kanssa. Pitää vielä kertaalleen tarkistaa kaiken olevan kunnossa, olen tehnyt järjestelyjä jo toista viikkoa tätä iltaa varten.
      Onnennorsut, Bagua-peilit, voima-auringot sekä enkelit ovat löytäneet oikeat paikkansa feng shui-konsulttini avustuksella.
      Feminellistä tilasin ah niin ihanan Vera String Bodyn, jonka verhoan vain ohuella läpikuultavalla sifonkihuivilla.
      Illan menu on tarkaan harkittu. Alkudrinkkinä on Samppanjaa, tuota kuulua rakkauden juomaa, se saa polveni notkahtamaan, poistaa estoni sekä saattaa minut kiihottuneeseen tilaan. Samppanjan kanssa tarjoilen kaviaaria, jonka korkea sinkkipitoisuus edesauttaa suurhullun mieskuntoa kohottamalla hänen testosteronitasoaan. Alkupalojen jälkeen dippailemme parsoja salvialla maustetussa tryffelidippikastikkeessa upotellen niitä kauniisiin suippoihin maljoihin ja toistemme suihin. Pisteenä iin päälle nautimme viikunoita ja suklaata samettipäällysteisellä divaanillani.
      Loput treffeistämme on myöhemmin luettavissa seksipalstan tositarinoista :)))

      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        "Loput treffeistämme on myöhemmin luettavissa seksipalstan tositarinoista :))) "
        Ei ole. Vaikka mikä body.


      • Mii-su :)


    • kapakkiruusu

      Valitsen pubin peränurkasta pöydän koska sieltä on suora näköyhteys ovelle.
      Tilaan tarjoilijalta pitkän ja kyytipojaksi yhden kossuvissyn laukaisemaan jännitystäni.
      Hitto kun tuli sovittua nämä treffit, ukkokin tuntui epäilevän jotain lähtiessäni.
      Oli pakko antaa sille pari kymppiä raveja varten ku Valto sitä sinne vonkas,
      eiväpä ainakaan tule sitten tänne, on meinaan Valtolla tänne porttikielto vuoden loppuun asti.
      Tiirailen sisään tulevia tyyppejä, vierasta ei näy, on jo vartin myöhässä.
      Jos se on joutunut johonkin onnettomuuteen, tai ei kehtaa tulla ollenkaan.
      Kohottelen huomaamattomasti ryntäitäni näkymään paremmin puristavan turkoosin puseroni kaula-aukosta, jos ei nämä tehoa niin ei sitten mikään.
      Vinkkaan tarjoilijaa tuomaan vielä toisen satsin, ei tässä jaksa kuivinsuin ootella.
      No nyt astui sisään vieras tyyppi, toivottavasti ei ole Jutke, sillä toi ei kyllä ole ollenkaan mun makuun. Tykkään enemmän itseäni isommista miehistä.
      Äijä ottaa tiskiltä kaljan ja menee ovensuupöytään istumaan.
      Huomaan sen tiirailevan munkkejani ahnaasti, hitto, onkohan se Jutke
      Kaivan veskasta likalta joulahjaksi saamani taskupeilin ja tarkastan onko huupunat hyvin.
      Näyttää olevan jo kaikki tuopin reunassa pakko mun on lähteä toilettiin parantelemaan lookkiani.
      Vessasta palatessani huomaan ovensuun äijän saaneen seuraa jostain elähtäneestä viiskymppisestä.
      Muijalla on hirveet mahamakkarat, sillekkin vois suositella laihista.
      Jutke on jo tunnin myöhässä, mun on varmaan pakko lähtee kotiin ettei ukko hermostu, no jääpähän jotain uutta sit toisillekkin treffeille.

      • jostainkaukaa

        ...saa osallistua treffeille jutken kanssa...:)


      • kiitos osallistumisesta :)

        Sori poisto, tuli vahingossa väärä järjestysnumero ekaan :)


      • JudgeCooper

        mutta en ole myöhässä. Ikinä! Valtolle terveisiä. Ei muuten voittanu.


      • Nitta ?


      • pirpzuzeiccu

        tämän olevan Nittaminaxin kirjoitus. En äänestysvaiheessa ajatellut asiaa tarkemmin, mutta jälkeenpäin aloin funtsaan.


      • TaikisN kirjoitti:

        Nitta ?

        todellakaan. Mistä niin päättelit. Siksikö kun täällä on viljelty että olisin manne.


      • Nittaminax kirjoitti:

        todellakaan. Mistä niin päättelit. Siksikö kun täällä on viljelty että olisin manne.

        huumorista :)


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        huumorista :)

        Mä kans jotenkin ajattelin, että tää oli niin hullunhauska ja koominen tarina, joka vois sopia Nitan tyyliin.


    • PA******************

      Olin jo ajatuksissani monesti todennut, miten Hän selvästi kaipasi vaihtelua.
      Päätin järjestää sitä, sokkotreffeillä.
      Avustajakseni taivuttelin soman karvaisen mörököllin, kuin turvaksi meille molemmille.
      Karvakokoelman tehtäväksi jäi järjestää kohde oikeaan paikkaan tiettyyn aikaan, sekä
      sitoa luultavasti vastaan hangoittelevalle side silmille. Aluksi.

      Siellä he tulivat lenkkiasuissaan, tiukoissa trikoissa ja lenkkareissaan.
      Hiukan hengästynyt mutta innostunut kohde hymyili leveästi, vaihtelu
      näytti virkistävän heti.

      Mörököllin siirryttyä syrjemmälle tartuin hellästi Kohteen käteen ja johdattelin hänet
      pehmeälle patjalle. Riisuin lenkkarit, hitaan harkitusti ja kiitin mielessäni dödöpohjallisia,
      hieno mies - ja siisti.
      Katselin sormia, jotka olivat aikaansaaneet miljoonia sanoja, ilon ja vihan väristyksiä
      myös lukijoissaan. Nyt ne saivat upota tuoksuvaan purnukkaan ja tuntea outojen
      sormien sivelyn. Mystinen aine levittyi miedosti tuoksuen jokaiseen uurteeseen.

      Yllättävällä liikkeellä sitaisin silkkisiteen Kohteen ranteen ympärille ja toisen vyötäisille.
      Vartalo näytti hiukan värähtävän joko yllätyksestä tai jännityksestä , mutta hymy kasvoilla
      syveni. Hyvältä näytti, totesin mielessäni.
      Otin mukana olleen välineen käteeni ja ohjasin sen harkituin liikkein jalkojemme väliin.
      Ah, juuri oikean kokoinen, huokasin.
      Aloimme nousta toisiimme kietoutuneina kohti huippua, tuskin tajusimme patjan
      allamme liikkuvan. Kohde näytti kiemurtelevan, mutta pidin lujasti kiinni.
      Pienen ikuisuuden jälkeen tunsin nykäisyjen voimistuneen ja sitten.....
      Kohtasimme pienen kuoleman, yhä uudelleen ja uudelleen.

      Niin, treffasimme Sirkus Köysi, Trapetsi ja Trampoliinissa, jonne Mörökölli oli kutsunut
      koko huurteisen kaveriporukkansa, joka tällä kerralla seurasi esitystä hiirenhiljaisena.
      Ilman yleisöään Kohde tuskin pysyy elossa, saati voimissaan. Hyvä Sinä!

      • tuomaripäätöksellä :)


      • PA***************
        TaikisN kirjoitti:

        tuomaripäätöksellä :)

        ne b:n paprut tuli vasta ja nythän mää oon ihan tieteellinen naishenkilö.
        Mutta eihän se haittaa, ne treffithän oli jo. Kisailkoot toiset jäännöspisteistä! :D
        Oikeesti en sitte enää ikuna osallistu koska yks paikka oli jätetty vapaaehtoisesti tyhjäks
        ja olin kuiteski aikoja sitten Tuomaripäätöksellä omannut ostovoimaa.


      • ihmettelijänä
        TaikisN kirjoitti:

        tuomaripäätöksellä :)

        Sinä pyysit
        TaikisN Käyttäjän viestit21.9.2009 19:40
        että kirjoitetaan rekkaamattomana. Kun näin tehdään, kukaan ei voi tietää onko osallistuja etukäteen ilmoittautunut vai ei. Tällaisessa tilanteessa on pakko hyväksyä kaikki kisatekstit.


      • ihmettelijänä kirjoitti:

        Sinä pyysit
        TaikisN Käyttäjän viestit21.9.2009 19:40
        että kirjoitetaan rekkaamattomana. Kun näin tehdään, kukaan ei voi tietää onko osallistuja etukäteen ilmoittautunut vai ei. Tällaisessa tilanteessa on pakko hyväksyä kaikki kisatekstit.

        että hyvän maun vastaiset tekstit hylätään. :)


      • PA************
        TaikisN kirjoitti:

        että hyvän maun vastaiset tekstit hylätään. :)

        Jos esitetään sirkusnumero köydellä, traptsilla ja trampoliinilla, etkö veisi muksujasi sitä katsomaan?


      • PA************ kirjoitti:

        Jos esitetään sirkusnumero köydellä, traptsilla ja trampoliinilla, etkö veisi muksujasi sitä katsomaan?

        tekstille :)

        Teksti on kuitenkin niin tarkoituksellisesti rakennettu kaksimieliseksi että tuomaripäätöstäni en peru. Vaikka ammuttaisiin. :)


      • PA*******************
        TaikisN kirjoitti:

        tekstille :)

        Teksti on kuitenkin niin tarkoituksellisesti rakennettu kaksimieliseksi että tuomaripäätöstäni en peru. Vaikka ammuttaisiin. :)

        Kyllä onkin kaksmielistä antaa sirkustaiteilijan pitää lenkkitrikoot yllänsä ja vetää talkkia hänen käsiinsä suojellakseen hiertymiltä.
        Itselläni olikin päällä melkein leijonankesyttäjän varusteet.


      • PA******************* kirjoitti:

        Kyllä onkin kaksmielistä antaa sirkustaiteilijan pitää lenkkitrikoot yllänsä ja vetää talkkia hänen käsiinsä suojellakseen hiertymiltä.
        Itselläni olikin päällä melkein leijonankesyttäjän varusteet.

        juu.Ihan näin.Tottakai jai lmanmuuta :)
        Voihan olla että Judge valitsee nämä treffit kisan ulkopuolelta :)


      • Mil-laN

        ...tähän vaikka ei saisikaan.:)

        Minusta tämä oli upeasti, taitavasti kirjoitettu...ajatuksiin ja ajatuksiin sitä lukiessa, mutta hienosti loppuun viety tarina. Kiitos sinulle elämyksestä.:)

        Minä pidin tästä...ja turha tulla huutelemaan, että se olisi minun kirjoittama.


      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        normaalit ruokajuomat? Jos tuosta intohimo vielä paranee, menee nitro-osastolle. Olipa hyvä, että oli se väline mukana. Toisaalta humaanin koukuttaminen heti just alkuunsa on epäinhimillistä.


      • PA********************
        Mil-laN kirjoitti:

        ...tähän vaikka ei saisikaan.:)

        Minusta tämä oli upeasti, taitavasti kirjoitettu...ajatuksiin ja ajatuksiin sitä lukiessa, mutta hienosti loppuun viety tarina. Kiitos sinulle elämyksestä.:)

        Minä pidin tästä...ja turha tulla huutelemaan, että se olisi minun kirjoittama.

        Rohkeasti kommentoitu.
        On ollutkin monenlaista palautetta, oikein virkistävä ottelu. :D


    • sun sexy

      Tuu tänne Sinkkosten saunamökil.
      Varasin mukaan grillimakk, makaronisal. ja juomisia.
      Lupas lämmintä, mut ota verkkarit mukaan,
      uikkareita et tartte.
      Tuu 18 aikaan ja osta kondomeja.
      Unohdin ostaa.
      ’puss’

      • kiitos osallistumisesta


      • JudgeCooper

        enkä pidä grillimakkarasta. Sinistä kun olisi ollut, tilanne olisi toinen. Niin ja Sinkkosen Maukalla on haulikko.


    • Älä jännitä

      Ota rennosti, älä jännitä. Ota muutama kunnon tujaus ennen kuin tavataan. Minulla on muutamia niittejä ja hiukseni on mustat. Sinullakin on kuvista päätellen kunnon arsenaali naamarissa, joten meillä on paljon yhteistä. Mentäis ensin meidän porukan kämpille. Siellä on kynttilävalot, hyvä tunnelma, mielenkiintoista tekemistä ja musaa. Lähdetään sitten meille. Voitais heti mennä sänkyyn minun puolestani, vai haluutko, että minä ensin vähän hakkaan sinua, ihan minne vain ja kuinka paljon vain tahdot, kyllä minä jaksan. Sitten saat ottaa minulta housut pois. Toivottavasti et ole sitten liian jurrissa tai taju kankaalla.

      • 13+7

        menet jo liian pitkälle.


      • harmistunut

        jos kisaa ei järjestetty sun mielen mukaan niin ei sun silti tarttis sapotoida sitä


      • vähitellen mitta täys

        nyt on tapahtunut. Sekö se on niin kauhiaa jos muilla on hauskaa. aina on muutama alatyylinen asiassa kuin asiassa, aina on on ollut. järjestä omat kisasi oman mielesi mukaan, äläkä jatkuvasti yritä pilata muiden iloa arvostelemalla.


      • QuietPlace
        vähitellen mitta täys kirjoitti:

        nyt on tapahtunut. Sekö se on niin kauhiaa jos muilla on hauskaa. aina on muutama alatyylinen asiassa kuin asiassa, aina on on ollut. järjestä omat kisasi oman mielesi mukaan, äläkä jatkuvasti yritä pilata muiden iloa arvostelemalla.

        sun motiivejas. mutta voin vannoa ettei noista ole yksikään minun.
        Onko sinun mielestäsi nyt joku kirjoituksista pilannut kilpailun?


      • tuomaripäätöksellä


      • eihän tässä mitään kaaosta ole :)) vähän ylilyöntejä joukossa, mutta mä luotan Judgen arvostelukykyyn. Ei hän tarvi paimenta *nauraa*


      • Älä jännitä
        TaikisN kirjoitti:

        tuomaripäätöksellä

        Harmi. Tää olis napannu.


      • JudgeCooper

        Mitähän minä sinun housuilla?


    • tuu mun

      kaa, ajetaan karkuun,
      kauas pois,
      syödään grillillä,
      nukutaan autossa,
      sylikkäin,
      matkahuopa vaatteena.

      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        tämä olisi jo vastustamaton ehdotus!


    • amber ~

      Sinulle sielunveli, Judge Cee!

      Kutsu:

      Neron portailla, paadelle 77 istahdamme, edessämme aukeaa kaunis kaupunki. Taustalla häämöttää järvenselkä. Korkean Harjun laelta alkaa iltasoitto.

      Piknik-koristamme nautimme juomaa ja ruokaa omien mielitekojemme mukaan. Illan mittaan vaihdamme neronleimauksiamme pusikossa lymyävien lähimmäistemme kanssa kunnes aurinko pienentyyy ja liikennevalojen ambra syttyy vilkkumaan.

      Mitä sen jälkeen? - Eipä kuulu muille :)

      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        Lyhyesti saumaton kokonaisuus treffeiksi. Niinno miksikö? Olenhan nero xD


      • Tämä on selvä ja eiköhän tässä ole kyseessä Reilujen kerhon eräs lady.


      • Na-pander :)


    • Tiutau**

      Vanha kunnon karjalanpaisti muhii uunissa kera perunanyyttien.Tuoksu on huumaava,mutta niin sen täytyy ollakkin.Olen valmistanut kotoisen illallisen,sillä meistä kumpikaan ei kaipaa ravintoloiden melua ja ruuhkaa.Kaksin aina kauniimpi.
      Jälkiruoaksi tarjoan vadelmahyydykettä kera kermavaahdon.Se kruunaa tämän upean tarjoiltavan.Uskon,että rakastut siihen.

      olen pukeutunut sievään vartalonmyötäiseen mustaan iltapukuun.Puku paljastaa runsaan rintavarustukseni,mutta se tuskin sinua haittaa.

      Ovikello soi.Vatsaani kipristää miljoona perhosta,kun avaan sinulle oven.Seisot siinä pukeutuneena rennosti farkkuihin,valkoiseen t-paitaan sekä mustaan pikkutakkiin.Olet tyrmäävän komea siinä seisoessasi.Kutsun sinut sisälle viehkosti hymyillen.Huomaan,miten katseesi kiertää vartalossani.Ilmassa on vahvasti eroottinen lataus.
      Tarjoan sinulle aluksi kylmää olutta,sillä se on varmasti lempijuomaasi.Juttelemme niitä näitä ja sen jälkeen syömme valmistamani aterian toisiamme silmiin tuijottaen.

      Ruoan jälkeen siirrymme olohuoneen puolelle.Istumme lähekkäin pehmeällä sohvalla.Taustalla soi hiljaisesti musiikkia ja kynttilät tuovat huoneeseen ihan oman tunnelmansa.
      Pikkuhiljaa kohden myöhäisempää iltaa suutelet minua kiihkeästi.Emme voi enää pitää käsiämme irti toisistamme.Päätämme sanomatta mitään siirtyä makuuhuoneen puolelle,jossa meitä odottaa muhkea vuode silkkilakanoilla.Vaatteet jäävät jonnekkin ties minne,mutta sitä emme enää huomaa.
      Iltamme päättyy kiihkeään rakasteluun,joka kestää aamupuolelle asti.Onnellisena nukahdamme toistemme syliin.
      Täydellinen ilta,joka ei jää viimeiseksi.Nukahdamme hymy kasvoillamme.

      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        Lääääääääääääähhhhhhhhhhhhh. Plussaa lempijuomasta. Hitaampi lähestyminen voisi olla näin kokemattomalle uljaalle kuitenkin parempi. Vaikka eipä tuossakaan mistään jää paitsi.


      • Tekisi mieli ehdotta tätä Miisun tekemäksi, mutta joku tässä ei nyt täsmää. Silti veikkaan Miisua kun en muutakaan keksi.


      • Siri-Inna ??


    • pirpzuzeiccu

      voitin? Ainii, vielä pari tuntia pitää odotella sen tosi ihanan ja miehekkään Judgen päätöstä. Joko muuten mainitsin, että Judge on ihana? Hmm, taisin mainita ja myös sen, että Judge on miehekäs. Harvoin kohtaa tällaisella palstalla niin ihanaa miestä. Noh, ei mulla tällä kertaa muuta. Morjens.

      • Mutta mistä se tietää mikä on sun tekstisi *nauraa* Meni kehut ihan hukkaan :)


      • Mil-laN

        ...ihana, sillä on väkäleuka...kuvassa.:)


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        Mutta mistä se tietää mikä on sun tekstisi *nauraa* Meni kehut ihan hukkaan :)

        perkele! Niin tosiaan.. plääh, eipäs tiedäkkään. En taas ajatellut tarpeeksi tuota viestiäni väsätessä.. :D


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...ihana, sillä on väkäleuka...kuvassa.:)

        Älä ny takerru epäolennaisiin seikkoihin.. :D


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        Älä ny takerru epäolennaisiin seikkoihin.. :D

        ...mutta se on olennaista suudellessa, kun sä pussaat sitä ihanaa, väkäleukaista miestä, leuka ottaa sun kaulaan vastaan.:)


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        perkele! Niin tosiaan.. plääh, eipäs tiedäkkään. En taas ajatellut tarpeeksi tuota viestiäni väsätessä.. :D

        ...nyt vaan poista sitä, muuten sinusta tulee pösilö, kuulemma.:)


      • pirpzuzeiccu
        Mil-laN kirjoitti:

        ...nyt vaan poista sitä, muuten sinusta tulee pösilö, kuulemma.:)

        pointti. En uskalla tehdä sitä, muuten mä joudun leimatuksi. :D


      • Mil-laN
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        pointti. En uskalla tehdä sitä, muuten mä joudun leimatuksi. :D

        ...sie, että leuastaa kaulaan piikkejä.:)))


      • Et ole
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        pointti. En uskalla tehdä sitä, muuten mä joudun leimatuksi. :D

        ammattipoistaja.Silloin tällöin ihan ymmärrettävää mutta älä hyvä veli poista tai muuten sinut leimataan ihmiseksi joka ei pysy sanojensa takana vaan häpeää omia tuotoksiaan.
        Jatka samaan malliin, tällaista täällä kaivataan. ;)


    • On mukana kisassa.

      Tuomari peruu aiemman hylkäävän päätöksenä mentyään itseensä, nieltyää ylpeytensä ja luettuaan kisatekstin uudelleen kymmeneen kertaan. Pahoittelen aiempaa hylkäävää päätöstä, taisi olla vääränväriset lukulasit päässä.

      Anteeksi hätiköity päätös.:)

    • JudgeCooper

      Vähäpätöinen egoni haluaa kaikessa virtuaalisuudessaan ilmaista, jotta hienoja tekstejä tähän asti.
      Itseasiassa voisin valita kaikki! Ainakin printtailen seinätaulun ja muistan lämmöllä mikä ihmeen tsägä kävi kun ilmoittauduin skabaan. Valmistaudun nyt huolella tehtävääni, vedän ne paremmat buutsit jalkaani ja pyhärotsin.

      • sulle on treffiehdotuksia tullutkin :) Hienoa että ilmoittauduit kisaan, teitämättä edes etukäteen mihin osaan jouduit...vai sanotaanko, PÄÄSIT :D


    • reilu tunti aikaa :)

    • Eloneito

      elokuviin, syödään popcornia ja pidetään toisiamme kädestä ja suudellaan. Ei hienostella eikä kainostella, sinä päätät jatkosta.

      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        Kuuluu asiaan.


    • Tytsykkä*

      Seison hellan luona ja hämmentelen kattilassa porisevia makarooneja. Hyräilen hiljaa porilaisten marssia ja vilkaisen kelloa. Olen kutsunut sinut päivällistreffeille luokseni. Tiedän että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta ja siksipä olen tehnyt tiedusteluretkiä lähikapakkaan selvittääkseni mikä on se eväs joka vie sinulta tajun ja sydämen.
      Tätä et varmastikaan voi ohittaa :Perunamuusia (kuorilla) ja punaviinilenkkiä. Kattila on jo kirkastumassa :)
      Jälkiruokamakaronit alkavatkin olla sopivan veteliä, kiehautan vielä veden pois, sekaoitan muutaman keittämättömän makaronin sekaan. Sitten tönkki lautaselle, sokeria ja kanelia päälle ja jääkaappiin jähmettymään. Mäyräkoiran viereen.

      Hilipasen makuuuhuoneeseen vaihtamaan vaatteita. Sievä kukkamekko, kellohelmainen. Pyörähdän vielä peilin edessä, vetaisen hiukset ponnarille, huuliin kimalletta, korviin isot hopearenkaat ka komeuden kruunaa seitsämän sentin korot. Nyt on lantio kohillaan. Istahdan jännittyneenä odottamaan ovikellon soittoa.

      • kiitos osallistumisesta :)


      • JudgeCooper

        mutta tuo on mun arkiruokaa. Plussaa kellohameesta. Ja koroista. Niin ja tiedusteluretkistä. Hmmm... selkeästi nähdään vaivaa treffien eteen. Respectiä!


    • ole hyvä :)

      Kerro meille jännitykseen tikahtuville, mitkä ovat ne kolme kirjoitusta/kirjoittajaa joiden treffeille haluaisit lähteä ?

      • JudgeCooper

        Eipäs hätäillä. Malttia nyt. Aloitan arvioinnin ehdotuksesta numero 1.


      • JudgeCooper kirjoitti:

        Eipäs hätäillä. Malttia nyt. Aloitan arvioinnin ehdotuksesta numero 1.

        herkutellaan pidemmän kaavan mukaan :) Okei, odotamme...


      • JudgeCooper kirjoitti:

        Eipäs hätäillä. Malttia nyt. Aloitan arvioinnin ehdotuksesta numero 1.

        mä en ehi sit näkemään..Tossahan menee kuukaus...:(


      • mii-su kirjoitti:

        mä en ehi sit näkemään..Tossahan menee kuukaus...:(

        vähän lisää nettiaikaa teiniltäsi. Lahjo vaikka :)


      • TaikisN kirjoitti:

        vähän lisää nettiaikaa teiniltäsi. Lahjo vaikka :)

        Sitä paitsi mä kuolen nälkään..:( No,huomenna sitten tuun uudestaan.....:)


      • JudgeCooper
        TaikisN kirjoitti:

        herkutellaan pidemmän kaavan mukaan :) Okei, odotamme...

        useamman? Ajattelin viittä.


      • JudgeCooper kirjoitti:

        Eipäs hätäillä. Malttia nyt. Aloitan arvioinnin ehdotuksesta numero 1.

        päätä jo...elä ennään panttaa :D


      • JudgeCooper
        TaikisN kirjoitti:

        päätä jo...elä ennään panttaa :D

        Toi päätös meinaan


      • JudgeCooper kirjoitti:

        Toi päätös meinaan

        oli tupsahtanut eetteriin sillaikaa kun näpyttelin malttamattomana tuota viestiä...*nolona*


      • JudgeCooper kirjoitti:

        useamman? Ajattelin viittä.

        huomannut tätä aikaisemmin :(( Anteeksi.


      • JudgeCooper
        TaikisN kirjoitti:

        huomannut tätä aikaisemmin :(( Anteeksi.

        Valinta oli turhan vaikia hehkeiden ehdotusten kesken.


      • JudgeCooper kirjoitti:

        Valinta oli turhan vaikia hehkeiden ehdotusten kesken.

        oli, alunperin ei ollut tietoa näin mittavasta neitojen määrästä. Taitaa habituksesi tenho toimia tahokkaasti *Hymy*
        Jos haluat , voit kertoa vielä ne kaksi tekstiä jotka olisit ottanut viiden parhaan joukkoon. Heittää vaikka tuon valintaviestisi perään jatkoksi?


      • JudgeCooper
        TaikisN kirjoitti:

        oli, alunperin ei ollut tietoa näin mittavasta neitojen määrästä. Taitaa habituksesi tenho toimia tahokkaasti *Hymy*
        Jos haluat , voit kertoa vielä ne kaksi tekstiä jotka olisit ottanut viiden parhaan joukkoon. Heittää vaikka tuon valintaviestisi perään jatkoksi?

        hohtokeilaamaankin lähteä. Tai Lappiin. Korsokin houkutteli.


      • JudgeCooper kirjoitti:

        hohtokeilaamaankin lähteä. Tai Lappiin. Korsokin houkutteli.

        olette kait huomanneet tämän Judgen tunnustuksen tästä :)


      • TaikisN kirjoitti:

        olette kait huomanneet tämän Judgen tunnustuksen tästä :)

        mitä sitten??


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        olette kait huomanneet tämän Judgen tunnustuksen tästä :)

        En ollut huomannut ennen kuin vasta nyt, ku erikseen mainitsit. Ei tuu aina luettua joka ikistä viestiä ketjussa.


      • Nittaminax kirjoitti:

        mitä sitten??

        kuin että nämäkin on rankattu kärjen tuntumaan :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        En ollut huomannut ennen kuin vasta nyt, ku erikseen mainitsit. Ei tuu aina luettua joka ikistä viestiä ketjussa.

        että ehkä ilahdut viestistä ;) *arvuuttelee jo mielessään*


      • TaikisN kirjoitti:

        kuin että nämäkin on rankattu kärjen tuntumaan :)

        hyvä.Mä olen muuten antanut kans ääneni vaikka ensin ajattelin että en anna. Milloin julkaset sitten ne tulokset ja milloin saa ruveta arvailemaan kuka oli kuka. :)))


      • Nittaminax kirjoitti:

        hyvä.Mä olen muuten antanut kans ääneni vaikka ensin ajattelin että en anna. Milloin julkaset sitten ne tulokset ja milloin saa ruveta arvailemaan kuka oli kuka. :)))

        laitan ääntenlaskun tuloksen. Aika vähän on ääniä tullut, joten laskeminenkin saattaa onnistua suosiolla :))

        Kun oon ilmoittanut tuloksen, saa alkaa arvailemaan.


      • TaikisN kirjoitti:

        laitan ääntenlaskun tuloksen. Aika vähän on ääniä tullut, joten laskeminenkin saattaa onnistua suosiolla :))

        Kun oon ilmoittanut tuloksen, saa alkaa arvailemaan.

        mä sit kerkeen viellä pikkusen maalata noita seiniä.


      • PA******************
        TaikisN kirjoitti:

        olette kait huomanneet tämän Judgen tunnustuksen tästä :)

        ja kuten sanottu, hieno mies - ja siisti!


      • PA****************** kirjoitti:

        ja kuten sanottu, hieno mies - ja siisti!

        ja anteeksi vielä hätäinen väärä tulkintani tekstistäsi, joka aukeni vasta muutaman lukukerran jälkeen. *nolona*


      • PA*********************
        TaikisN kirjoitti:

        ja anteeksi vielä hätäinen väärä tulkintani tekstistäsi, joka aukeni vasta muutaman lukukerran jälkeen. *nolona*

        kun ne kerran oli vaan kumiluoteja.


    • JudgeCooper

      Haluaisin kaikki neidot. En saa, joten joudun sydäntä raastaen toteamaan
      Eikä missään järjestyksessä

      #3
      #5
      #11

      Muillekin habitukseni on vapaasti hyödynnettävissä xD

      • kun sait tuon vaikean ratkaisun tehtyä. Ja aidosti iso kiitos siitä kun lähdit mukaan, tekemään kisasta näin upean.

        Koska osallistujamäärä kasvoi näinkin suureksi, pidetään vielä yleisöäänestys parhaasta tekstistä. Vasta sen jälkeen aletaan etsiä syyll...siis keitä ovat he jotka kanssasi treffeille valitsit :)


      • Neito Tornissa

        Sydän syrjällään ja kylmähiki otsalla, nälissään ja jännityksestä jäykkänä olen kohta parituntisen tätä kisaa seurannut. Ikinään kuunaan en olisi uskonut pääseväni valittujen joukkoon.
        En kykene millään vieläkään uskomaan, niin tasokkaiden kilpasiskojen kanssa olin "saalistamassa".
        Olo on, kuin kauneuskilpailuiden palkintopallilla seistessä. Tiara tippuu kyynelehtiville silmille ja jalat ovat hyytelöä.

        Jeehhhh ..!!!! Nyt kyllä on jo pakko IRROTELLA.!!!!!!
        'pussailee ruutua märäksi*

        Harmittelen kirjoitusvirheitä. Oli aamusella kiirre ja suoraa naputtelin tekstin. Antanet anteeksi:-)


    • pirpzuzeiccu

      saa arvuutella, kuka oli minkäki kisaviestin takana vai oliko se niin, että nyt jatkuu sitten treffailu kolmen parhaan kanssa? :P

      • koska osallistujamäärä nousi näin suureksi, pidetään yleisöäänestys. Laitan kohta tiedotteen siitä.


    • voitte valita kolme mielestänne parasta treffiehdotelmaa, ei tarvitse olla paremmuusjärjestyksessä.
      Rekisteröidyillä nimimerkeillä annetut äänet lasketaan. Äänestysaikaa on huomiseen klo 19.oo saakka. Voitte myös kertoa miksi päädyitte valintoihinne.

      • pirpzuzeiccu

        itseäni, koska kirjoitukseni oli mielestäni paras. En edes lukenut muiden kirjoituksia ennen enkä jälkeen. Yksi ääni siis minulle. Kiitos. :)


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        itseäni, koska kirjoitukseni oli mielestäni paras. En edes lukenut muiden kirjoituksia ennen enkä jälkeen. Yksi ääni siis minulle. Kiitos. :)

        se numero oli? :)


      • numero 4, kaunis runomuotoon puettu herkkä teksti, erilainen

        numero5, Ihanan pursuileva, vauhdikas teksti

        numero6, humorinkukka kukkii


      • '''''''''

        Ella nro 4
        Neito tornissa nro 5
        PA****************** nro 14

        Vaikka ääniäni ei lasketa, niin siitäkin huolimatta osallistun äänestykseen.


      • jokuvaan*********

        uudet menetelmät otetaan käyttöön.
        Nytkin olisi voinut peukuttaa suosikkinsa, senhän voi tehdä vain rekattuna.
        Raskaat on rattaat, taikka vanhanaikaiset.


      • jokuvaan********* kirjoitti:

        uudet menetelmät otetaan käyttöön.
        Nytkin olisi voinut peukuttaa suosikkinsa, senhän voi tehdä vain rekattuna.
        Raskaat on rattaat, taikka vanhanaikaiset.

        ja peukkuja voisi antaa vaikka kaikille osallistujille, ja varsinkin itsellensä :)


      • jokuvaan********* kirjoitti:

        uudet menetelmät otetaan käyttöön.
        Nytkin olisi voinut peukuttaa suosikkinsa, senhän voi tehdä vain rekattuna.
        Raskaat on rattaat, taikka vanhanaikaiset.

        hyvä juttu paitsi että ne ei näy ykkösvaihtoehdossa. Pitäisi selata kirjoitukset auki taikka klikata jokaista kirjoittajaa erikseen että ne näkisi.


      • pirpzuzeiccu

        nyt vain yhtä viestiä, koska se oli ainoa, mikä sai mut nauramaan. Oli niin hauskaa luettavaa, että.. Elikkä annan ääneni nro 8:lle. Kahta muuta ehdokasta en keksimälläkään keksi, mitä olisin voinut äänestää.


      • Dorodea

        Olihan tarinoita, taitaa olla suosittu tää Judge. Ok, sitten ääneni: 3, 5, 14. Enkä muuta osaa sanoa, noi vaan sattui silmään, ai ai :) Oli hyviä muitakin, mut kun kolome vaan, niin pakko oli karsia.


      • wirniksi

        ei paremmuusjärjestyksessä:

        nr 6: Hei ystäväni / Alakaisiksi
        nr 10: Judge / tuu mun
        nr 11: Date 4 date / amber~


      • Masse-setä
        TaikisN kirjoitti:

        ja peukkuja voisi antaa vaikka kaikille osallistujille, ja varsinkin itsellensä :)

        Hyvän tuntuinen kisa!
        Vottaja ei saa diiliä, eikä biiliä. Tosin en ole tullut puhumaan täällä Sauli Niinistön puolesta. Tuskin edes presidentin. Pääministeri toki voidaan jättää omaan arvoonsa.
        Enemmän aiheesta löytyy osoitteesta www.tukiruhmat.fi., jota ei tosin ole vielä julkaistu (Krhh OLEMASSA), koska rahoitus ei ole vielä kunnossa.


      • kaikki oli omalla tavallaan hyviä niin jouduin arpomaan.

        -11
        -5
        -4

        Arpomisen suoritti virallinen valvoja ummikkona, eli miun ukkoni. Kiitokset kirjoittajille :))


      • Masse-setä kirjoitti:

        Hyvän tuntuinen kisa!
        Vottaja ei saa diiliä, eikä biiliä. Tosin en ole tullut puhumaan täällä Sauli Niinistön puolesta. Tuskin edes presidentin. Pääministeri toki voidaan jättää omaan arvoonsa.
        Enemmän aiheesta löytyy osoitteesta www.tukiruhmat.fi., jota ei tosin ole vielä julkaistu (Krhh OLEMASSA), koska rahoitus ei ole vielä kunnossa.

        ei tää niin arvovaltainen kisa ole, että siihen maamme johtajistoa voisi sekoittaa. Vaikka Niinistö onkin charmantti mies. Mutta meni naimisiin joten enää ei voi treffeille pyytää :)


      • Tässä on ehdokkaat jotka harjaantunut silmäni tiuhalla kammalla erotti muista. Ehdokkaat laitoin paremmuus järjestykseen, vaikka sitä ei kai erikseen pyydetty tekemään. En tiedä kuinka muilla, mutta minun oli jotenkin vaikea selata ja vertailla tekstejä. Tämä uusi sivustouudistus on vähän jäykkä näissä pitkissä ketjuissa, vielä kun välissä seilasi jotain kilpailun kannalta epämääräisiä bugeja ja huuteluita joiden katson kuuluvan jonnekkin akselille huuhaa-maailmanmeno.

        1) Date4date / amber.
        Perustelut: Pahinta ambersassa ei ole se että hän olisi epärealistin haihattelija. Kauheus on siinä, että hän käytännön nainen. Hän ymmärtää liehittelystä juuri sen verran että saattoi tehdä suurempia virheitä kuin täysi amatööri. Tämä teki vaikutuksen minuunkin, siitäkin huolimatta vaikka teksi oli selvästi päällekäyvää.

        2) Ruususen uni/ Neito tornissa
        Perustelut: Tässä on selvästi yritetty vaikuttaa viestin saajaan herkempään puoleen ja uskottu vielä onnistuttavan. Teksti vilahtelee tuttuja kliseitä ja koukkuja joihin lukija kompastuu takuu varmasti. Teksti oli pitkä, ja siitä syystä kyppi sille, ja mahtoiko Judge malttaa lukea edes loppuun asti, minä ainakin luin.

        3) Treffimme /Herttarouva
        Perustelut: Siistiä kerrontaa ja mielestäni pikkuisen varovaista sillä odotin loppua kohti jotain erityistä namupalaa. Alku siis lupasi jotain..mutta loppu oli vähän hätäinen ja sanoja oli käytetty varoen. Rohkeutta enemmän ja Herttapeli olisi korjannut potin.


      • ''''''''' kirjoitti:

        Ella nro 4
        Neito tornissa nro 5
        PA****************** nro 14

        Vaikka ääniäni ei lasketa, niin siitäkin huolimatta osallistun äänestykseen.

        oletan että et ole äänestänyt myös rekatullasi.


      • Waffe kirjoitti:

        Tässä on ehdokkaat jotka harjaantunut silmäni tiuhalla kammalla erotti muista. Ehdokkaat laitoin paremmuus järjestykseen, vaikka sitä ei kai erikseen pyydetty tekemään. En tiedä kuinka muilla, mutta minun oli jotenkin vaikea selata ja vertailla tekstejä. Tämä uusi sivustouudistus on vähän jäykkä näissä pitkissä ketjuissa, vielä kun välissä seilasi jotain kilpailun kannalta epämääräisiä bugeja ja huuteluita joiden katson kuuluvan jonnekkin akselille huuhaa-maailmanmeno.

        1) Date4date / amber.
        Perustelut: Pahinta ambersassa ei ole se että hän olisi epärealistin haihattelija. Kauheus on siinä, että hän käytännön nainen. Hän ymmärtää liehittelystä juuri sen verran että saattoi tehdä suurempia virheitä kuin täysi amatööri. Tämä teki vaikutuksen minuunkin, siitäkin huolimatta vaikka teksi oli selvästi päällekäyvää.

        2) Ruususen uni/ Neito tornissa
        Perustelut: Tässä on selvästi yritetty vaikuttaa viestin saajaan herkempään puoleen ja uskottu vielä onnistuttavan. Teksti vilahtelee tuttuja kliseitä ja koukkuja joihin lukija kompastuu takuu varmasti. Teksti oli pitkä, ja siitä syystä kyppi sille, ja mahtoiko Judge malttaa lukea edes loppuun asti, minä ainakin luin.

        3) Treffimme /Herttarouva
        Perustelut: Siistiä kerrontaa ja mielestäni pikkuisen varovaista sillä odotin loppua kohti jotain erityistä namupalaa. Alku siis lupasi jotain..mutta loppu oli vähän hätäinen ja sanoja oli käytetty varoen. Rohkeutta enemmän ja Herttapeli olisi korjannut potin.

        pohja on vähän hankalampi kisojen kannalta, mutta ainakin mä olen ihan hyvin saanut selattua tekstit. Laitoin nuo järjestysnumerotkin osallistumistekstien perään että löytyminen olisi helpompaa. Enkä tälläkertaa viitsinyt pitää sotilaallista järjestystä kisa-areenalla :)) Kisahan muutenkin muuttui matkan varrella :)) Hienosti olet jaksanut naputella palautettakin teksteistä. Kiitos.

        Sit seitsämän jälkeen arvailemaan kuka on minkäkin tekstin takana :))


      • '''''''''
        TaikisN kirjoitti:

        oletan että et ole äänestänyt myös rekatullasi.

        Oikein oletettu.


      • Waffe kirjoitti:

        Tässä on ehdokkaat jotka harjaantunut silmäni tiuhalla kammalla erotti muista. Ehdokkaat laitoin paremmuus järjestykseen, vaikka sitä ei kai erikseen pyydetty tekemään. En tiedä kuinka muilla, mutta minun oli jotenkin vaikea selata ja vertailla tekstejä. Tämä uusi sivustouudistus on vähän jäykkä näissä pitkissä ketjuissa, vielä kun välissä seilasi jotain kilpailun kannalta epämääräisiä bugeja ja huuteluita joiden katson kuuluvan jonnekkin akselille huuhaa-maailmanmeno.

        1) Date4date / amber.
        Perustelut: Pahinta ambersassa ei ole se että hän olisi epärealistin haihattelija. Kauheus on siinä, että hän käytännön nainen. Hän ymmärtää liehittelystä juuri sen verran että saattoi tehdä suurempia virheitä kuin täysi amatööri. Tämä teki vaikutuksen minuunkin, siitäkin huolimatta vaikka teksi oli selvästi päällekäyvää.

        2) Ruususen uni/ Neito tornissa
        Perustelut: Tässä on selvästi yritetty vaikuttaa viestin saajaan herkempään puoleen ja uskottu vielä onnistuttavan. Teksti vilahtelee tuttuja kliseitä ja koukkuja joihin lukija kompastuu takuu varmasti. Teksti oli pitkä, ja siitä syystä kyppi sille, ja mahtoiko Judge malttaa lukea edes loppuun asti, minä ainakin luin.

        3) Treffimme /Herttarouva
        Perustelut: Siistiä kerrontaa ja mielestäni pikkuisen varovaista sillä odotin loppua kohti jotain erityistä namupalaa. Alku siis lupasi jotain..mutta loppu oli vähän hätäinen ja sanoja oli käytetty varoen. Rohkeutta enemmän ja Herttapeli olisi korjannut potin.

        esitystavalla sä muuten selaat ? Itse käytän ykkösvaihtoehtoa, se on kaikista selkein, mutta vaatii jokaisen viestin avaamisen erikseen.


      • pirpzuzeiccu
        TaikisN kirjoitti:

        esitystavalla sä muuten selaat ? Itse käytän ykkösvaihtoehtoa, se on kaikista selkein, mutta vaatii jokaisen viestin avaamisen erikseen.

        käytän tuota yksittäisiä viestejä, koska en pysty hahmottamaan, jos koko ketju on avoinna. Poikkeuksen teen ainoastaan siinä tapauksessa, jos luen ketjua, jota en ole ennen lukenut ollenkaan, niin näkee kaikki kerralla.


      • lpasiskoille: 3
        6
        11







        kilpasiskoille: 3, 6, ja 11


      • TaikisN kirjoitti:

        pohja on vähän hankalampi kisojen kannalta, mutta ainakin mä olen ihan hyvin saanut selattua tekstit. Laitoin nuo järjestysnumerotkin osallistumistekstien perään että löytyminen olisi helpompaa. Enkä tälläkertaa viitsinyt pitää sotilaallista järjestystä kisa-areenalla :)) Kisahan muutenkin muuttui matkan varrella :)) Hienosti olet jaksanut naputella palautettakin teksteistä. Kiitos.

        Sit seitsämän jälkeen arvailemaan kuka on minkäkin tekstin takana :))

        Kerrankin sinäkin vähän "sekoilit"......*kehrää tyytyväisenä*


      • TaikisN kirjoitti:

        esitystavalla sä muuten selaat ? Itse käytän ykkösvaihtoehtoa, se on kaikista selkein, mutta vaatii jokaisen viestin avaamisen erikseen.

        Käytän tätä ykkösvaihtoehtoa ihan selvyyden vuoksi. Hidastahan tämä selaaminen on, mutta tämä sopii minulle. Auta-armias jos vaikka erhehtyy siivoamaan sivuhistorian, silloin ei muista mitä on avannut.


      • PA******************
        ''''''''' kirjoitti:

        Ella nro 4
        Neito tornissa nro 5
        PA****************** nro 14

        Vaikka ääniäni ei lasketa, niin siitäkin huolimatta osallistun äänestykseen.

        Vetäydyin äänestyksistä.


      • '''''''''
        PA****************** kirjoitti:

        Vetäydyin äänestyksistä.

        vaikka saitkin ääneni.


      • #11#
        Waffe kirjoitti:

        Tässä on ehdokkaat jotka harjaantunut silmäni tiuhalla kammalla erotti muista. Ehdokkaat laitoin paremmuus järjestykseen, vaikka sitä ei kai erikseen pyydetty tekemään. En tiedä kuinka muilla, mutta minun oli jotenkin vaikea selata ja vertailla tekstejä. Tämä uusi sivustouudistus on vähän jäykkä näissä pitkissä ketjuissa, vielä kun välissä seilasi jotain kilpailun kannalta epämääräisiä bugeja ja huuteluita joiden katson kuuluvan jonnekkin akselille huuhaa-maailmanmeno.

        1) Date4date / amber.
        Perustelut: Pahinta ambersassa ei ole se että hän olisi epärealistin haihattelija. Kauheus on siinä, että hän käytännön nainen. Hän ymmärtää liehittelystä juuri sen verran että saattoi tehdä suurempia virheitä kuin täysi amatööri. Tämä teki vaikutuksen minuunkin, siitäkin huolimatta vaikka teksi oli selvästi päällekäyvää.

        2) Ruususen uni/ Neito tornissa
        Perustelut: Tässä on selvästi yritetty vaikuttaa viestin saajaan herkempään puoleen ja uskottu vielä onnistuttavan. Teksti vilahtelee tuttuja kliseitä ja koukkuja joihin lukija kompastuu takuu varmasti. Teksti oli pitkä, ja siitä syystä kyppi sille, ja mahtoiko Judge malttaa lukea edes loppuun asti, minä ainakin luin.

        3) Treffimme /Herttarouva
        Perustelut: Siistiä kerrontaa ja mielestäni pikkuisen varovaista sillä odotin loppua kohti jotain erityistä namupalaa. Alku siis lupasi jotain..mutta loppu oli vähän hätäinen ja sanoja oli käytetty varoen. Rohkeutta enemmän ja Herttapeli olisi korjannut potin.

        Kiitos.

        diamonds 4 you :)

        ...t. amber ~


      • Waffe kirjoitti:

        Tässä on ehdokkaat jotka harjaantunut silmäni tiuhalla kammalla erotti muista. Ehdokkaat laitoin paremmuus järjestykseen, vaikka sitä ei kai erikseen pyydetty tekemään. En tiedä kuinka muilla, mutta minun oli jotenkin vaikea selata ja vertailla tekstejä. Tämä uusi sivustouudistus on vähän jäykkä näissä pitkissä ketjuissa, vielä kun välissä seilasi jotain kilpailun kannalta epämääräisiä bugeja ja huuteluita joiden katson kuuluvan jonnekkin akselille huuhaa-maailmanmeno.

        1) Date4date / amber.
        Perustelut: Pahinta ambersassa ei ole se että hän olisi epärealistin haihattelija. Kauheus on siinä, että hän käytännön nainen. Hän ymmärtää liehittelystä juuri sen verran että saattoi tehdä suurempia virheitä kuin täysi amatööri. Tämä teki vaikutuksen minuunkin, siitäkin huolimatta vaikka teksi oli selvästi päällekäyvää.

        2) Ruususen uni/ Neito tornissa
        Perustelut: Tässä on selvästi yritetty vaikuttaa viestin saajaan herkempään puoleen ja uskottu vielä onnistuttavan. Teksti vilahtelee tuttuja kliseitä ja koukkuja joihin lukija kompastuu takuu varmasti. Teksti oli pitkä, ja siitä syystä kyppi sille, ja mahtoiko Judge malttaa lukea edes loppuun asti, minä ainakin luin.

        3) Treffimme /Herttarouva
        Perustelut: Siistiä kerrontaa ja mielestäni pikkuisen varovaista sillä odotin loppua kohti jotain erityistä namupalaa. Alku siis lupasi jotain..mutta loppu oli vähän hätäinen ja sanoja oli käytetty varoen. Rohkeutta enemmän ja Herttapeli olisi korjannut potin.

        En tiedä, mitä tasaan tarkoitit kliseillä ja lukijan koukuttamisella? Tässä nyt jokunen "paljastus", mitä yritin saada esille tekstilläni:
        Ensinnäkin luotin Jutskun älykkyyteen oivaltaa tuon romantiikka höpötysten läpi. Samalla tavoin naiset edelleenkin valmistautuvat, kuin vuosisatoja aiemmin.
        Irtokynnet, hiuspidennykset, ihonkuorinta, lämpökääreet ja tuskallinen miettiminen, miten pukeutua.
        Tavallaan naiseus puetaan yhä siihen äärimmilleen kiristettyyn korsettiin, vaikkakin keinot ovat toiset.
        Olisitpa joskus kurkkimassa salaa naisten illoissa ja kuulemassa heidän/meidän puheensa. Naisille mies on edelleen sankari, soturi, pelastaja, tai ainakin se mies, jonka he haluasivat itselleen.
        Yritän saada tekstin rakenteen puettua" novellin muotoon. Lukijan kiinnostus olisi saatava säilymään loppuun saakka. Tälläinen rakenne on tavallaan, kuin rakastelu, esileikki, kliimaksi, ja rentoutuminen:-)
        Sillä lukija koukutetaan" jos homma onnistuu.
        Tässä jutussa kaiken ei pitänytkään mennä täydellisesti suunnitelmien mukaan. Millonkas elämäkään siten sujuisi.
        Mitä sitten tarkoittaneetkaan tuolla vetoamisella viestinsaajan herkimpään puoleen?
        Kun viestin saajana on älykäs, sanavalmis ja tunteva ihminen, niin peli" ei varmasti mene perille.
        On uskallettava olla rehellisesti herkkä, inhimillinen ja jopa haavoittuva. Näinhän se on todellisuudessakin.
        Tosin en uskonut pääseväni näihin valittujen" joukkoon ja vielä vähemmän lukija äänestyksessä voittoon saakka. En ehtinyt korjailla tekstiä ja kirjoitusvirheet harmittivat vietävästi.
        Mutta kaippa sekin on vain inhimillistä:-


    • Yxitypy

      En ehtinyt kisaan mukaan. Olishan ollut kiva yrittää päästä Judgen kans rehveille.
      Arki-iltoina nykyään niin paljon ohjelmaa, että harvoin enää ehtii palstailemaan :=((

      • nyt jäit paljosta paitsi :) Etkai sä siellä facebookissa iltojasi vietä kun et tänne enää ehdi :)


      • Yxitypy
        TaikisN kirjoitti:

        nyt jäit paljosta paitsi :) Etkai sä siellä facebookissa iltojasi vietä kun et tänne enää ehdi :)

        siellä välillä, mutta enimmäkseen käyn hoitamassa siellä vain farmiani :=))
        Neljänä iltana viikossa on muita menoja. En ymmärrä mihin se aika nykyään menee. Kait sitä on tullut iän myötä kaikessa niin hitaaksi.


    • Yks musta heppa

      Arvasin ettei mulla ole mitään tsäänssejä saada judgen kanssa treffejä, kun mulla ei olis mitään noin hienoa tarjoilla siksi en osallistunut kisaan.
      Olisin vienyt hänet saareen ja käyttänyt saunassa;
      Pesun ja upean hieronnan jälkeen, jotka tietysti itse omin käsin olisin suorittanut, olisin ohjannut hänet takkatulen ääreen.
      Kahvia, jäätelöä ja mansikoita olisin tarjonnut.
      Hienoa tunnelmaan sopivaa musiikkia.
      Ja seuraavana päivänä hänen tahtonsa mukaan oltaisi toimittu, ehkä kalastellen tai mitä hän nyt haluaisikaan tehdä.
      Ei mitään korkokenkä juttuja tai muita hienouksia olisi ollut.

      • Judge evk

        Nyt sen tiedät xD


      • Yks musta heppa
        Judge evk kirjoitti:

        Nyt sen tiedät xD

        :=(((((( ((((( kyynel toinen, vuolas virta byäääääääh. Lähden kävelemään pää alas luotuna. Niistän kovalla äänellä nenäliinaan ja jatkan kotiin
        Kotona käyn ammeeseen vielä märehtien, siellä alkaa nousta ajatus (heureka).
        Puen päälleni parhaat ja laitan muutenkin itseni naiseksi.
        Menen paikalliseen karaoke baariin, Sanon karaokevetäjälle vain "Oon voimissain" hän antaa heti migrofonin.
        Kävelen raput ylös, hiljaisuus laskeutuu : Ensin pelästyin, olin suunniltain:

        http://www.youtube.com/watch?v=Zj_DPvNMf1U

        Lauluni loputtua hetken hiljaisuus ja sitten se repesi taputus ja hurraa huudot.
        Laskeudun alas ja tunnen naisten kateellisen ja miesten ihailevan katseen seuraavan minua.
        Kävelen lanteita keinuttaen ja kengät kopisten tiskille katson tarjoilijaa ja sanon "Pitkä piimä", saan sen eteeni silmää räpäyttämättä.
        Vielä nojatessani tiskiin alkaa laulu soida:
        Sinua, sinua rakastan.....Käännyn katsomaan ja sulan maailman ihaninpiin silmiin, hän laulaa minulle.
        Laulun loputtua kuiskaan jotain karaokevetäjälle ja aloitan samalla nousten rappusia ylös:
        Sulle silmäni annan, annan hiukset, huulet kaiken. Kädet nämä sulle annan koko elämäni aivan.
        Jatkamme duettona loppuun.
        Raivoisien ablodien jälkeen kävelemme toisiimme painautuen ulos ovesta, rantaan ja veneellä mökille.
        Jossa odottivat Judgea varten ostetut mansikat ja jäätelö.
        Sain parhaan hieronnan mitä olen koskaan saanut.
        Ja niin me elimme elämämme onnellisina loppuun saakka, niin kuin kaikissa saduissa joissa on onnellinen loppu.
        Tämä vain todistaa sen: Kun yksi jättää niin toinen ottaa ja kolmas ystävä on.


    • pirpzuzeiccu

      reilu tunti aikaa äänestää omia suosikkejanne. Rohkeasti vaan, älä ole mamis ja jätä äänestämättä. :)

      • Josko siellä osa taktikoi, ei äänestä ettei vaan kisakumppani kiilaa ohi äänissä :)))


    • Miun ääneni tässä....1....5.....8...
      Siinä numerot vaan... :)

    • tulokset hetken kuluttua.

    • Kisan mieshenkilö, Judge valitsi treiffeistään kolme mieleistään seuraavat :nro 3 , nro5 ja nro11

      Yleisöäänsetys parhaasta tekstistä:
      ensimmäiselle sijalle valittiin nro 5, Ruususen uni/neito tornissa kuusi ääntä
      toiselle sijalle nro 11, date4date/amber neljä ääntä
      kolmas sija meni jakoon osallistujanumeroiden 3, 4, ja 6 kesken
      Ääniä annettiin myös numeroille 8, 14, 10 ja 1

      ONNITTELUT KAIKILLE SIJOITTUNEILLE
      KIITOKSET KAIKILLE OSALLISTUJILLE JA ÄÄNESTÄJILLE.

      Nyt kirjoittajien nikkejä arvailemaan :)

      • sentään pääsin sijoille. Kiitos kaikilleeeeee, mutta en kerro mikä oli mun,ainakaan viellä.


      • 'pyyhkii onnen kyyneleitä silmistään... JUTSKEEE -------HALUU TREFFEILLE oikeesti!
        aI NIIH...toi Taikku kait tulee kans treffeille.....mutta ei kyllä samaan aikaan!!!! Kuka se kolmas on?
        Kumartelee äänestäjilleen onnesta sekopäisenä.
        Kuka tulee asetteleen mulle tiaran?
        Kipuaa tuolille...HUPS*

        Tarjoilia kaikille Shampanjaa!!!!


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        'pyyhkii onnen kyyneleitä silmistään... JUTSKEEE -------HALUU TREFFEILLE oikeesti!
        aI NIIH...toi Taikku kait tulee kans treffeille.....mutta ei kyllä samaan aikaan!!!! Kuka se kolmas on?
        Kumartelee äänestäjilleen onnesta sekopäisenä.
        Kuka tulee asetteleen mulle tiaran?
        Kipuaa tuolille...HUPS*

        Tarjoilia kaikille Shampanjaa!!!!

        nyt sie sekosit :O

        *Tuijottaa tuolin vieressä lattialla rähmällään, suu korvissa, makaavaa NKta*


      • Judge evk

        viettelysten sisarkunta. Tänne ei parane kokemattoman poikamiehen poikkeilla. Lirkuttelevat ja koukkuun laittavat. Tähän on tultu. Ploki on pilalla. Mutta hauskaa oli, on ja tullee olemaan. Lucky me.


      • TaikisN kirjoitti:

        nyt sie sekosit :O

        *Tuijottaa tuolin vieressä lattialla rähmällään, suu korvissa, makaavaa NKta*

        varovasti kontilleen*** Oihhii ...polvilumppio ...kyynärpää...niska.....
        Tuokaas mulle kainalokepit!

        'SAI NAURUHEPULIN*


      • Judge evk kirjoitti:

        viettelysten sisarkunta. Tänne ei parane kokemattoman poikamiehen poikkeilla. Lirkuttelevat ja koukkuun laittavat. Tähän on tultu. Ploki on pilalla. Mutta hauskaa oli, on ja tullee olemaan. Lucky me.

        *räpsyttelee silmiään puhaltaen hiuksia* Puh--läh-..Oota kun pääsen tästä ylös...'putoaa uudelleen rähmälleen*
        Tuota jos sä olet vielä neitsyt...niin asia voidaan korjata hetimiten:-
        Ei siinä kuinkaan käy.*vakuuttelee täysillä*


      • Judge evk
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        *räpsyttelee silmiään puhaltaen hiuksia* Puh--läh-..Oota kun pääsen tästä ylös...'putoaa uudelleen rähmälleen*
        Tuota jos sä olet vielä neitsyt...niin asia voidaan korjata hetimiten:-
        Ei siinä kuinkaan käy.*vakuuttelee täysillä*

        Kyllä poijjaat on toista kuvailleet. Kohta kädestä pidellään ja hymyä pitäs tiristää suupieleen. Eipä meitsiä hämätä. Tälläkään kertaa. hehe


      • Judge evk kirjoitti:

        Kyllä poijjaat on toista kuvailleet. Kohta kädestä pidellään ja hymyä pitäs tiristää suupieleen. Eipä meitsiä hämätä. Tälläkään kertaa. hehe

        Pojat nyt panee omiaan. Ne katopaku on vielä mamin tisuissa kiinni. Tuollaiset jutut nyt hoituu tuosta vaan.
        Eikä se enempää satu, kun jos vaikkapa hammaslääkärissä käynti.
        Jälestäpäin se vaan helpottaa ja ihan huvikseen hymyilyttää.
        Taikku voi käväistä antamassa jotain rauhottavaa, noin alkuun:-


    • jokuvaan'''''''''''''''''''''''''''

      mikä kirjoitus oli kenenkin.
      Tätä pläräämistä millään jaksais.

      • jerrybee

        merlkitystä sillä?on?
        Asia? kai tärkeintä?
        Kirjoittaa? voikuka tahansa? eikö?


    • Hyvin mielellään tietenkin haluaisin tietää kuka on minkäkin kirjoituksen takana. Tunnustukset toki on ihan vapaaehtoisia :)

      • justiin tuolla ylempänä että se kutonen oli mun kirjoittama :))


      • Nittaminax kirjoitti:

        justiin tuolla ylempänä että se kutonen oli mun kirjoittama :))

        Toi teksti naurattaa mua vietävästi....


      • Taikku on kolmonen ja pääsi( IKÄVÄ KYLLÄ) Jutskun kaa kans treffeille. Mä olen vitonen, jos joltain on vielä hukassa:-D Mutta ykstoista on edelleen näkymättömissä ja ois hyvä tietää kenen kans päästään tappeluksiin Jutskusta!


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Toi teksti naurattaa mua vietävästi....

        hyvä jos se saa ihmiset hyvälle tuulelle, vaikka en treffeille asti päässytkään.


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Taikku on kolmonen ja pääsi( IKÄVÄ KYLLÄ) Jutskun kaa kans treffeille. Mä olen vitonen, jos joltain on vielä hukassa:-D Mutta ykstoista on edelleen näkymättömissä ja ois hyvä tietää kenen kans päästään tappeluksiin Jutskusta!

        oli toi kakstoista eli Tiutau...HITTO!!!Mä en saanu yhtään pistettä!!Hitsin kylmät kalukallet ja Matamit...:P

        Onnittelut kuiteski kaikille muille.:))) .Nuolen täällä näppejäni...surkeena ja yksin..:(

        Nähkää painajaisia tästä hyvästä..:DDD


      • mii-su kirjoitti:

        oli toi kakstoista eli Tiutau...HITTO!!!Mä en saanu yhtään pistettä!!Hitsin kylmät kalukallet ja Matamit...:P

        Onnittelut kuiteski kaikille muille.:))) .Nuolen täällä näppejäni...surkeena ja yksin..:(

        Nähkää painajaisia tästä hyvästä..:DDD

        Ajattelehan, että sentään jäi monta muutakin ilman pointeja. Minä kauhulla jo mietin sitäkin, jos olisi ollut vaan viisi naista, niin olisipas ollut nolo jäädä kahdeksi hylätyksi.-)
        Joten ei hätää, sillä nyt pääsee kosimaankin:-


      • NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Ajattelehan, että sentään jäi monta muutakin ilman pointeja. Minä kauhulla jo mietin sitäkin, jos olisi ollut vaan viisi naista, niin olisipas ollut nolo jäädä kahdeksi hylätyksi.-)
        Joten ei hätää, sillä nyt pääsee kosimaankin:-

        hyvä juttu..;))

        Ei maar..leikkimielellä nää kisat otetaan..Mukavaa on kyl ollu..:D


      • mii-su kirjoitti:

        oli toi kakstoista eli Tiutau...HITTO!!!Mä en saanu yhtään pistettä!!Hitsin kylmät kalukallet ja Matamit...:P

        Onnittelut kuiteski kaikille muille.:))) .Nuolen täällä näppejäni...surkeena ja yksin..:(

        Nähkää painajaisia tästä hyvästä..:DDD

        sekö oli sun tekstiä. Hyvähän se oli,ja Judge olisi mielellään ottanut kaikki ;)

        Älä mittän näppejäsi nuole, uutta putkeen vaan ja tuonne kosimaan !!


      • TaikisN kirjoitti:

        sekö oli sun tekstiä. Hyvähän se oli,ja Judge olisi mielellään ottanut kaikki ;)

        Älä mittän näppejäsi nuole, uutta putkeen vaan ja tuonne kosimaan !!

        enää nuolekkaa...;) Haavat on salvattu ja meno jatkuu..;))


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe