No niin, haluan eksäni takaisin. Hän on se oikea. Olen tiennyt sen aina mutta nyt se on varmaa, sillä me ei osata olla erossa toisistamme. Mutta koska tunteet on niin suuria, pelottaa! jne jne.
Mikä on paras keino saada eksä takaisin? Ei kai tunteita voi suoraan pöytään lataista. Hiljalleen tutustumalla uudestaan vai miten? Kertoisitteko omia kokemuksianne...
Vai pitääkö mun vaan odottaa että jos ollaan tarkoitettu yhteen, me palataan yhteen? Mä vaan haluaisin avittaa kohtaloa jotenkin..
Eksä takaisin!!
52
21858
Vastaukset
- hänelle
kerro se
- ap.
Miten kertoa? Miten kertoa miehelle, että rakastan ja haluan hänet takaisin? Noilla sanoillako? Eikös hän säikähdä tai vähintään kavahda tuollaista, koska miehethän haluaa itse olla valloittajia???
Suoraan päin näköä vai niin, että hiljalleen nähdään ja tutustutaan? Olla vaikeasti tavoiteltava??
Helvete, nyt on hyvät neuvot kalliit :-) - voimikälumppu
ap. kirjoitti:
Miten kertoa? Miten kertoa miehelle, että rakastan ja haluan hänet takaisin? Noilla sanoillako? Eikös hän säikähdä tai vähintään kavahda tuollaista, koska miehethän haluaa itse olla valloittajia???
Suoraan päin näköä vai niin, että hiljalleen nähdään ja tutustutaan? Olla vaikeasti tavoiteltava??
Helvete, nyt on hyvät neuvot kalliit :-)tost on jo 2 vuotta aikaa. mitäs viel vatvot
- 13+5
voimikälumppu kirjoitti:
tost on jo 2 vuotta aikaa. mitäs viel vatvot
niin "voimikälumppu" oot nimimerkkis mukainen!
- martta811
haluisin kanssa eksäni takas mutta miksi se koko ajan epäilee että haluan mennä riitelen sen kanssa =( rakastan sitä miestä yli kaiken oon ollu sen kanssa 3v 7 kk yhdessä tänä vuonna olis tullu neljä vuotta täyteen.. se kyllä vastailee puheluihin ja pitää mun tavaroita siellä.. ja siellä on mun kissatki ...auttakaa,,, miten saan eksäni takas
- Anonyymi
RP&TT
- Anonyymi
13+5 kirjoitti:
niin "voimikälumppu" oot nimimerkkis mukainen!
Totta
- Anonyymi
voimikälumppu kirjoitti:
tost on jo 2 vuotta aikaa. mitäs viel vatvot
En todellakaan halua exää takaisin koskaan, vaikka roikkuu minussa kuin joku takiaispallo 🤮
- M24.
eksäni takas. Mutta kai se tästä kun ollaan kavereita edes.
- broken broken again
tahtoisin!
Ei olla edes kavereita, hän nai ja nukkuu nyt toisen kainalossa :( - M24.
broken broken again kirjoitti:
tahtoisin!
Ei olla edes kavereita, hän nai ja nukkuu nyt toisen kainalossa :(että löytää uuden.
- oirakas
Haluisin teiniexän 30 vuotta sitten olleen samanlaisena takaisin kun oli silloin!!!!!! voi ei en voi rakastaa koskaan ketään mutta tai olla kenenkään muun kanssa. Oi rakas tule tule takaisin!!!!! odotan sinua rakas!!!! olethan vieläkin neitsyt!!!!!!!
- M4AI
M24. kirjoitti:
että löytää uuden.
Sama on minulla että pelottaa vähä että etsii toista poikaa mutta ei olekkaan se oikea Khyl mä tänään sitä pussasin huulille mut sit
dickon jäläkeen se sit vähä jysähti eika puhunu mulle tai sitte
se vaa järkytty ku pussasin että onneee että saat tyttös takas :=)
- joo kyllä ei sittenkään
Jos kuu olis juustoa ja lehmät lentäis. Aina vain jos. Onko ihme että janottaa?
- broken broken again
Minä kyllä tein kaikkeni..aivan kaikkeni, mutta toinen nainen antoi pikkusormen miehelleni ja
mieheni tarttui koko käteen.
Ehkä näin oli tarkoitettu?! - puolikuu
broken broken again kirjoitti:
Minä kyllä tein kaikkeni..aivan kaikkeni, mutta toinen nainen antoi pikkusormen miehelleni ja
mieheni tarttui koko käteen.
Ehkä näin oli tarkoitettu?!Tunteet huutaa takas suo,
en saisi ottaa sua mun luo.
Sattuu ikävä millä turruttaa,
Tää olo hitaasti mut tappaa.
Kullatut muistot kiduttaa,
kuinka voi näin vihata ja rakastaa.
Yks juttu suuhun se auttaa,
ei voi elää tunne pakko hukuttaa.
Sä meet siel kaukana mis meet,
unesani häivyt kaukaisuuteen.
Naurus muistan,
huules kuiskaa,
mä en kestä,
oonko hullu voispa tunteen pestä pois ja unohtaa!
Oon rakastunut kipuun,
rakastunut tuskaan,
rakastunut sinuun.
Pakko juosta pois liian kovaa,
liian kauan niin että keuhkot halkeaa.
Nimesi mun päässä,
kuvasi mun mielessä.
Minne voin kadota kun sä seuraat muo!?
Veri valuu rinnasta jo,
silmät ei muuta nää ku mieli,
vereltä maistuu purtu kieli.
Pää niin sekasi loppuko jo,
tää tunne vai nukunko.
On yks ainut pakotie mielestäni,
löydän sen jääkaapistani,
se alas menee nielustani,
huuhtoen veren maun suustani....
mullakin ikävä erästä... :((( Pahinta vielä että mies antaa kuulua ittestään välillä, sitten taas ei mitään. Ja antaa todella ristiriitasia merkkejä... - mietin kans ite
puolikuu kirjoitti:
Tunteet huutaa takas suo,
en saisi ottaa sua mun luo.
Sattuu ikävä millä turruttaa,
Tää olo hitaasti mut tappaa.
Kullatut muistot kiduttaa,
kuinka voi näin vihata ja rakastaa.
Yks juttu suuhun se auttaa,
ei voi elää tunne pakko hukuttaa.
Sä meet siel kaukana mis meet,
unesani häivyt kaukaisuuteen.
Naurus muistan,
huules kuiskaa,
mä en kestä,
oonko hullu voispa tunteen pestä pois ja unohtaa!
Oon rakastunut kipuun,
rakastunut tuskaan,
rakastunut sinuun.
Pakko juosta pois liian kovaa,
liian kauan niin että keuhkot halkeaa.
Nimesi mun päässä,
kuvasi mun mielessä.
Minne voin kadota kun sä seuraat muo!?
Veri valuu rinnasta jo,
silmät ei muuta nää ku mieli,
vereltä maistuu purtu kieli.
Pää niin sekasi loppuko jo,
tää tunne vai nukunko.
On yks ainut pakotie mielestäni,
löydän sen jääkaapistani,
se alas menee nielustani,
huuhtoen veren maun suustani....
mullakin ikävä erästä... :((( Pahinta vielä että mies antaa kuulua ittestään välillä, sitten taas ei mitään. Ja antaa todella ristiriitasia merkkejä...Mistähän se johtuu että mies muuten antaa kuulua itsestään ja sitten taas menee pitkään ettei mitään? Tapaileeko tässä välissä jotain toisia??
- Kannattaa yrittää
Minä yli kymmenen vuoden jälkeen kaivoin exsäni numeron numeropalvelusta. Laitoin viestin. Vajaan parin minuutin kuluttua soi puhelin, hän soitti. Muutaman päivän päästä istuimme sylikkäin, kuten ennen. Hän asuu satojen kilometrin päässä, mutta olemme jo olleet yhden ihanan yön yhdessä. Vahva tunne on molemmin puolinen ja iso ikävä joka päivä. Ei heitetä "kirvestä kaivoon". Kaikki on mahdollista. Aina kannattaa yrittää!
- truust
Riippuu vähän siitä kumpi osapuoli olet.
Itsellä oli aikamoinen tapahtuma. Minulla oli pientä säätöä yhen mimmin kanssa ja hän oli tosi ihastunut minuun, mutta minä halusin painella menemään vain. no kadutti 1,5 vuoden päästä ja kysyin, et oisko mahdollista yrittää tosissaan. Alettiin seurustelee ja vajaa vuos kun oltiin oltu yhdessä, hän jätti minut. Ehkä se menneisyys oli hänelle vain liikaa en tiedä. Yhtä kaikki, hänestä tuli ensirakkauteni ja muistan hänet aina.
Mutta kyllähän minä tälläkin hetkellä toivon, että hän palaisi yhteen kanssani ja, että se viesti tulisi häneltä.
Itkin jonkun verran hänen peräänsä ja nyt ei enää ole pokkaa lähetellä niitä viestejä. Nolaan vaan itteni siinä.
Niin se vaan menee, että kaikkea ei elämässä voi saada. Minulla on kuitenkin unelma-ammattini ja tosi hyvä palkka ja yritän olla siihen tyytyväinen. Jos sitten joskus joku mimmi osuu kohdalle mikä tuntuu oikealta, ni mikäs siinä sit :) - B
Olen samaa mieltä. Ei kenenkään puolesta voi sanoa et ei koskaan enää. Toivoa on aina! Minä en taatusti luovuta! Minulla oli elämäni mies ja meillä oli kaikki hyvin. Haluan hänet takaisin. Henk. kohtaisesti aion treenata ja tehdä ulkoisesti ainakin itsestäni vastustamattoman sekä päätin et nyt muuttuu myös kayttäytyminen häntä kohtaan. Olen ollut välillä hermona hänelle kaikenmoisista asioista. Johtuu ehkä siitä et hänellä on uusi nainen ja olen mustasukkainen ja se tuntuu todella pahalta että hän tekee samat jutut uuden kans kuin teki minun kans.
En tekisi tätä jos hän ei olisi sanonut minulle jopa tämän uuden suhteen aikanakin et ei voi tietää palaammeko vielä joskus yhteen. Hän on antanut toivonkipinän ja minä toimin. Toivon sydämestäni et hän ihastuu minuun uudelleen. - nippis10
B kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Ei kenenkään puolesta voi sanoa et ei koskaan enää. Toivoa on aina! Minä en taatusti luovuta! Minulla oli elämäni mies ja meillä oli kaikki hyvin. Haluan hänet takaisin. Henk. kohtaisesti aion treenata ja tehdä ulkoisesti ainakin itsestäni vastustamattoman sekä päätin et nyt muuttuu myös kayttäytyminen häntä kohtaan. Olen ollut välillä hermona hänelle kaikenmoisista asioista. Johtuu ehkä siitä et hänellä on uusi nainen ja olen mustasukkainen ja se tuntuu todella pahalta että hän tekee samat jutut uuden kans kuin teki minun kans.
En tekisi tätä jos hän ei olisi sanonut minulle jopa tämän uuden suhteen aikanakin et ei voi tietää palaammeko vielä joskus yhteen. Hän on antanut toivonkipinän ja minä toimin. Toivon sydämestäni et hän ihastuu minuun uudelleen.tutustuin eksääni 10vuotta sitten ja ihastuin häneen ensisilmäyksellä! viisi vuotta sen jälkeen seurustelimme,etäsuhteessa.. etäsuhde ei toiminut,vaikka kumpikin olisi halunnut,aina vaan toinen luovutti ja toinen pettyi. nyt viisi vuotta viisaampana ja vanhempana olemme kumpikin seurustelleet ja eläneet omia elämiämme eteenpäin,silti aina nähdessämme,tulee se sama polte saada olla vain yhdessä,niinkuin kaikki olisi paremmin. hän on uskomaton ihminen,pelkästään hänen näkeminen useiden kuukausien jälkeen saa sydämen pompahtamaan ja pään pyörälle. hän on ainoa joka saa minut yhdellä lauseella itkemään tai nauramaan. olemme puhuneet paljon ja miettineet olisiko enää toivoa yrittää edes,vai onko tämä vain joku hulllu pakkomielle kummallekkin. kenenkään toisen ihmisen takia/ansiosta en ole näin onnellinen ollut,ja toisin,kenenkään muun ihmisen takia/ansiosta en ole näin paljon itkenyt. rakkautta vai hulluutta? siinä vasta pulma..
- Rakastunut123
Olen tuntenut eksäni vasta alle puoli vuotta mutta tiedän jo nyt että hän on se oikea me olimme niin onnellisia mutta hän jätti mut koska olin liian mustasukkainen mutta mulla oli siihen syytä ja itsekkin luulin ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta mutta nyt tuntuu että hän on se oikea ja minusta tuntuu että hän on sama mieltä mutta en tiedä miten saan hänet takaisin mutta en uskalla avata suutani hänen edessään. Joten mitä mä teen ?? VINKKEJÄ ??
- Kaikkea kanssa
Et voi saada toista takaisin väkisin. Miksi ex:äsi sinua sitten jätti, jos ette voi olla erossa toisistanne. En suoraan sanoen ymmärrä ihmisiä, jotka nöyrtyvät saadakseen hinnalla millä hyvänsä tahtonsa läpi, joskus on vain hyväksyttävä, että asiat eivät mene niin kuin itse haluaa, etkä voi saada toista väkisin rakastamaan sinua, tekisit mitä hyvänsä. Toki jotkut palaavat yhteen, mutta silloin se on yhteinen päätös, kummallakin on halu jatkaa suhdetta.
Voithan toki odottaa, mutta luultavasti saat odottaa ikuisesti, ja avittamien ei auta yhtään jos ex:äsi on tosissaan jättänyt sinua, päinvastoin, hän vaan kyllästyy sinuun entistä enemmän. Jätä ihmeessä rauhaan ihminen joka ei selvästi halua olla kanssasi.- 19+3
"Kaikkea kanssa" oot totaalisesti hakoteillä, ei kukaan mitään väkisin yritä.
Ehkä se on vaan sinun pääsi sisällä?
Siksi et asiaa ymmärrä.
- toivoa sopii
Yritän laittautua nätiksi kun nähdään, kohtelen häntä hyvin, puhun kauniisti ja olen kiinnostunut hänen puhumisestaan aidosti. Kuuntelen häntä.Ja jos keskustelumme syvenevät, kerron tunteistani häntä kohtaan. Ja voin vain jäädä odottamaan...
- toivoton:(
itse seurustelin noin kaksi vuotta ja ero tuli tänä keväänä nyt siitä on kulunut jo 7kk ja kesällä luulin että kaikki oli ohi mutta hän otti minuun syksyllä uudestaan yhteyttä ja aloimme taas hengaileen yhdessä mutta nyt hän on ilmoittanut että haluu olla vain ystävä aiemmin sanoi että ei seurustelua ennen inttiä ja se on ensi kesänä edessä.Että jos sen jälkeen,en tiedä odotanko turhaan kun tunteeni ei ole kadonnut mihinkään ja aina kun nyt ollaan nähny melkein joka viikko tulee vaan pahempi mieli kun jätkä ei ymmärrä mua,mutta silti mun elämä ja tekemiset sitä kiinnostaa..kun tiedän että se on se oikea ja luulen tietävän sen mikä neuvoksi:(??
- rjuhani67
Exä on se oikea? No minkä takia siitä piti erota? Juu, olen itsekin käynyt läpi samat asiat ja pelannut juuta ja jaata asioiden suhteen. Se ei ole todellakaan helppoa. Olen itse kantapään kautta oppinut, että älä katso taaksepäin kun teet parisuhteen päättäviä päätöksiä. Veivaaminen vain satuttaa aivan helvetisti molempia osapuolia. Päätös puoleen tai toiseen on parempi kuin ikuinen veivaaminen. Sille linjalle ei kannata lähteä. Tiedän sen omalta kohdalta hiton hyvin. Joskus kovat päätökset satuttavat itseäkin, mutta parempi selvittää asiat kuin jättää niitä epäselvyyteen. Eikä kannata myöskään suostua toisen osapuolen vedätykseen, vaan ottaa edes hieman järkeä käteen ja miettiä itse.
- NainenJumissa
Saman moinen tilanne täällä päässä. Ja tätä on sentään jatkunut jo viisi vuotta. Aloimme "seurustelemaan" tämän pojan kanssa erottuani ensirakkaudestani 19-vuotiaana, jonka kanssa vietinkin koko teiniaikani, eli noin viisi vuotta. Melkein samantien eron jälkeen minulla oli yksi parin kuukauden juttu merkityksetöntä säätöä, kunnes tapasin tämän nykyisen eksäni "aikuisiällä", josta en ole vieläkään päässyt yli. Huomasin sen viime viikolla. Tapailumme jatkui noin puolen vuoden ajan on-offina, kunnes itse jätin kyseisen pojan koska mielestäni ansaitsin parempaa kohtelua. Hän käyttäyi huonosti, jäi kiinni pettämisestä useaan otteeseen jne. Meillä jatkui semmoista satunnaista yhteydenpitoa ja kännisäätöä vielä noin puolen vuoden ajan eron jälkeenkin, joka päättyikin sitten vahinkoraskauteen. Siinä vaiheessa päätin, että nyt tämä riittää. Menin klinikalle, vaikka eksäni ei olisi tahtonut, mutta en olisi koskaan voinut luottaa kyseiseen ihmiseen enää siinä määrin mitä tuollaisessa tilanteessa olisi pitänyt. Emme pitäneet mitään yhteyksiä melkein vuoteen tapahtuneen jälkeen, kunnes kerran hän tuli jatkoille mukanani humalassa, ja yritti saada minua takaisin. En edelleenkään suostunut, koska olin niin sekaisin ja vihainen hänelle. Hän yritti sitkeästi noin neljä kuukautta pitää yhteyttä ja viimeinen yhteinen yö päättyi siihen että hän itki itsensä uneen sylissäni. Emme pitäneet enää yhteyksiä tässä välissä noin 4,5 vuoteen. Seurustelinkin pariin otteeseen välissä, mutta huomasin sydämeni aina pompahtavan kurkkuun hänet nähdessäni kaupungilla tai saadessani satunnaisen viestin silloin tällöin. Hän ajatteli siis myös minua. Pitkän pohdinnan jälkeen tulin siihen tulokseen, että hänen täytyy olla se minun "Oikea", koska en ole muita kohtaan tuntenut kaikista ongelmista huolimatta samalla tavalla. Hän ottikin minuun yhteyttä 2kk sitten ja me vietimme yhden yhteisen yön. Se oli paras yö viiteen vuoteen. Seuraavana päivänä ja viikkoina ei sitten oikeastaan enää kuulunutkaan mitään. Parit tekstiviestit ja katseet vaihdoimme baarissa. Yritin aktiivisesti tehdä aloitetta kun ajattelin että jos kipinä olisi molemminpuoleista. Turhaan. Silti minulla oli tunne että välillämme on pakko olla jotain erityistä, koska näinkin monen vuoden jälkeen kumpikin ajattelee toista. Sitten eräänä yönä laitoin hänelle pitkän viestin jossa kerroin että en pysty jatkamaan tätä enää, koska en pysty olemaan vain hänen ystävänsä. Ja ansaitsen parempaa kuin mitä häneltä olen tähän mennessä saanut. Kaduttaa todella paljon, ja tiedän että kidutan itseäni turhaan. Enkä halua havahtua 30-vuotiaana miettimään sitä, etten ole edelleenkään päässyt hänestä yli enkä edennyt omassa elämässäni, kun hän vaan pyörii mielessä.. Mutta kuten sanottua..Tunteille ei voi mitään ja toista ei voi pakottaa. Mutta se minua vaivaa, että mitä hän sitten minusta haluaa jos ei seurustelukumppania??? Hän on seurustellut kerran vakavasti tässä välissä yhden tytön kanssa noin 2-3v ajan, joka päättyi siihen että myös tämä tyttö jätti mun eksän koska eksä oli kai aikamoinen kusipää sillekin. Silti toivon aina että ihmiset kasvaisivat,muuttuisivat ja heistä löytyisi se parempikin puoli. Haihattelua varmaan. Hän vielä sanoi tästä tytöstä jonka kanssa seurusteli, että ei halunnut siihen tilanteeseen vaan haluaisi jälleen olla mun kanssa.. Eikä hän ole vastannut siihen viestiin yhtään mitään jonka hänelle laitoin.. Siitä on nyt viikko..Mikä siis eteen että pääsee eroon tästä raastavasta tunteesta?! Olipahan stoorit..Kiitos jos joku jaksoi lukea! Mukava löytää sielunkumppaneita. :)
- NainenJumissa
Ja eniten tässä ehkä tällä hetkellä ottaa päähän se, etten saanut koskaan sanottua hänelle että "Rakastan sinua". Vaikka niin se on. Ehkä osittain siksi, että pelkäisin miten hän reagoisi noinkin suureen tunteen ilmaukseen. Ja se, etten koskaan saanut sanottua hänelle tätä asiaa silloin päin naamaa kun olisi pitänyt.. Sitä aina jossittelee, että mitäs jos olisin sanonut, olisinko silloin eri tilanteessa? Ja sitten kuitenkin mietin, että Jos mies haluaa tapailla sinua, hän kyllä järjestää sen..
- Serdek
NainenJumissa kirjoitti:
Ja eniten tässä ehkä tällä hetkellä ottaa päähän se, etten saanut koskaan sanottua hänelle että "Rakastan sinua". Vaikka niin se on. Ehkä osittain siksi, että pelkäisin miten hän reagoisi noinkin suureen tunteen ilmaukseen. Ja se, etten koskaan saanut sanottua hänelle tätä asiaa silloin päin naamaa kun olisi pitänyt.. Sitä aina jossittelee, että mitäs jos olisin sanonut, olisinko silloin eri tilanteessa? Ja sitten kuitenkin mietin, että Jos mies haluaa tapailla sinua, hän kyllä järjestää sen..
Olipahan tarina, uskomatonta miten asiat elämässä menevät. Olisin kiinnostunut kuulemaan, miten teille on käynyt? Vastasiko hän koskaan?
- älä luovuta do it!!
minä itse muistan kun jätin poikaystäväni ja olimme pitkää erossa ja halusin hänet takaisin kun hän oli se oikea tuli kamala hätä etsiä päiväkirjojen välistä tämän kutsun nyt vaikka Pekakasi niin menin paniikkiin kun jouduin etsimään numeron ja lähetin viestiä hänelle heti kun löysin nron koska soitto tuntui liian jännittävältä.
- Arghhhh
Voi vide näitä roskapostittajia. Nostavat ikivanhoja ketjuja...
- Anonyymi
Olen täällä todistamassa suuresta työstäsi, aviomieheni on takaisin luokseni lasten kanssa ja jättää toisen naisen hänen työpaikallaan loitsullasi. Hän on rakastunut minuun nyt, kuten sanoit, ja hän sanoi, että ei tarvitse erota ja hän pyysi anteeksi kaikista tuskista, jotka hän maksoi minulle ja lapsilleni papin manukan ansiosta. Jos tarvitset hänen apua, hänen sähköpostiosoite on [[email protected]] [[email protected]], loitsu toimii nopeasti ja Olen niin iloinen voidessani kertoa todistuksesi ... .. laura.
- Anonyymi
Hyvää päivää ystäviä, nimeni on Antonio Laura Lund-Ruotsista, olen lääkäri ammatin mukaan, 45-vuotias. Lukekaa ystävällisesti todellisen elämäni todistukseni siitä, kuinka palautin takaisin rakkauden ja luottamuksen avioliittooni, minulla on hyviä aikomuksia siitä, että nämä tiedot auttavat tätä lukevaa henkilöä parantamaan sydäntä ja palauttamaan kadonneen rakkaussuhteen 2 päivän kuluessa. Stoy voi olla samanlainen, olin naimisissa Antonio kanssa neljä vuotta, viime kuussa hän hajosi kanssani, tein kaiken saadakseni hänet rakastamaan minua, mutta kaikki mitä tein oli turhaan, halusin häntä takaisin niin paljon, koska meillä oli kaksi pientä lasta yhdessä ja rakastan häntä niin paljon, etten voi elää ilman häntä, kysyin häneltä kaiken, tein lupauksia, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani kollegalleni työssä, hän on hyvä ystäväni ja hän kehotti minua ottamaan mieluummin yhteyttä rakkauden oikeinkirjoittajaan, joka voisi auttaa minua rakkauden palauttamisessa, mutta olen sellainen henkilö, joka ei koskaan ajatellut, että rakkauden loitsun osuus oli olemassa tai voi toimia, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä, lähetin sähköpostia minulle oikeinkirjoituskanavan yhteystiedot, jotka hän antoi minulle ja harvoille kunnille, kun sain vastauksen. Dr.Oduduwa kertoi minulle, että hän voi auttaa minua palauttamaan mieheni, se oli Ei hätää, että kaikki menee hyvin ennen kolme työpäivää, seurain huolellisesti kaikkia hänen ohjeita siitä, mitä minun tulee tehdä kotona kotona keskiyön rakkausloitsun rukouksen aikana. Oduduwa käynnisti rakkauden oikeinkirjoituksen osan ilmaan ja yllättäen toisena päivänä se oli noin klo 6.00. Aviomieheni rakkauspartneri soitti minulle matkapuhelimella, olin niin yllättynyt, koska aviomieheni on kieltäytynyt soittamasta minulle tai lähettämästä minulle tekstiä viimeisen kolmen viikon ajan, yhtäkkiä hän soitti pyytääkseen anteeksi minulta ja sanoi, että hän palaa kotiin käymään minua vastaan ja lapseni pian. Siitä päivästä lähtien, kun hän soitti minulle, hänellä on ollut soittoääni ja tekstiviestejä minulle joka päivä, tänään hän soitti, että vastasin puheluun ja hän sanoi taas, että hän on niin pahoillani kaikesta, mitä tapahtui, että hän halusi minun antaa anteeksi ja palata hänelle. rakkauden kumppanina, että hän rakastaa minua niin paljon. Olen niin onnellinen, ja vasta tänään aloimme elää onnellisina yhdessä perheenä. syvällinen kiitollisuuteni menee Dr.Oduduwalle hänen lahjallisista voimistaan palauttaa rikkoutunut avioliitto ja palauttaa entinen rakkauskumppani 2 päivän kuluessa rakkauden oikeinkirjoitusrukoukseen, joka toimii. Suosittelen häntä vilpittömästi kaikille, jotka etsivät kiireellistä rakkauden palauttamista (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
- Anonyymi
Nimeni on Miina Sillanpää, muoto, Saariselkä. Avioliiton 12 vuoden jälkeen minä ja mieheni ovat olleet riitaa toisiinsa, kunnes hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Tunsin elämäni ohi ja lapseni ajattelivat, etteivätkö he koskaan näe isäänsä enää. Yritin olla vahva vain lapsille, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni kiusavia kipuja, sydämeni oli täynnä suruja ja kipuja, koska olin todella rakastunut mieheni. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivon aina, että hän palaa takaisin minuun, olin todella järkyttynyt ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin verkkosivuston, joka ehdotti, että tohtori Osagiede voi auttaa entisen takaisin saamista nopeasti . Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi minulle mitä tehdä ja minä tein sen sitten hän teki Rakkaus loitsun minulle. 48 tuntia myöhemmin, mieheni todella soitti minulle ja kertoi minulle, että kaipaa minua ja lapsia niin paljon, niin uskomattoman !! Joten näin hän tuli takaisin sinä päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi virheestään ja kivustaan, jonka hän aiheutti minulle ja lapsille. Sitten siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin milloin se oli, kaikki kiitos tohtori Osagiedelle. hän on niin voimakas ja päätin jakaa tarinasi Internetissä, että tohtori Osagiede on todellinen ja voimakas loitsunpitäjä, jota rukoilen elääkseni pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex takaisin tai aviomiehesi muutti toisen naisen luo, älä itke enää, ota nyt yhteyttä tähän voimakkaaseen loitsuyrittäjään. Tässä on hänen yhteystietonsa osoitteessa: [email protected] tai whatsapp puhelinnumeroon 2349014523836
tai viber 2349014523836 - Anonyymi
Hei, on vaikea nähdä todellista rakkauttasi eri suuntaan, hei kaikki nimeni on maria luke Olen ollut naimisissa 20 vuotta ja eräänä päivänä mieheni kertoi, että hän ei voi jatkaa avioliittoamme, koska että hän oli nähnyt toisen naisen päättävän pyytää apua ja löytää jonkun samanlaisesta online-tarinastani, kuinka hänen avioliitto palautettiin ja minusta tuntuu, että se muuttaa tarinasii, elän onnellisesti mieheni kanssa kun menemme naimisiin, vahvistamme keskinäistä rakkauttamme ja huomaan myös, että mieheni on vaikuttanut negatiivisesti, olen erittäin kiitollinen tälle henkilölle avusta, jos tarvitset tukea., Whatsapp 23490) 6157) 0504 ) e.tc [email protected]
- Anonyymi
Mieheni muuttui dramaattisesti minuun nähden, ei enää kommunikoi. Hän ei kunnioittaa minua ja syyttää minua väärin uskottomuudesta pahojen juorien takia ... mutta olen yksinkertaisesti AMAZOITTU papin manukan tuloksista, jotka taas yhdistivät rakkauden loitsun minulle. Kaikki menee niin hyvin ja TOTEELLINEN kuinka hän sanoi olevansa. Vaikka edistyminen kesti viisi päivää, se oli niin sen arvoista, koska asiat ovat vain täydellisyydessä! Kuinka hän otti tilanteeni ja käänsi sen kokonaan antaakseni minulle juuri sen, mitä halusin, ei ole minua, mutta jotain mitä en koskaan kyseenalaista ja olen vain täysin kiitollinen, Jumala siunatkoon papin manukaa murheen onnen kääntämisestä. Asun hänen kontaktinsa myös täällä. [[email protected]] whatsapp 393512671600
- Anonyymi
No
Kuin miullakin on vähän sama ongelma...
Tunteet on niin suuria eikä oikein tiedäkiän miste alottais
Tutustumiään
Vaikka toisaalta tietee mistä toinen tykkee ja sillälaillä
Mutta on se vuan jotennii erilaista
Ei ole aika kypsä valitakseni paluun
Jos se olisi edes mahdollista
Vanha mummo toisaalta jo mutta toisaalta
Nuoret kasvot
Vanhuus tulloo kuitennii😄🤬😆🤲
Minnuu huvittee kuin miä joskus sanoin jollekkin että miust tulloo äkänen mummi
No oonkai mine semmonennii välillä
Ei keste vastaanpanemists
No,enpä tiijjä sittän onko kestäny ennenkiän
Mut tälläi tää elämä heittellöö
Jokkaista turvatonta
Tännee miun miel on nimittäin semmonen - Anonyymi
Haluan jakaa upean todistukseni siitä, kuinka sain takaisin mieheni. Haluan kertoa ihmisille maailmassa, että on olemassa todellista online-taikuutta ja että se on voimakasta ja rehellistä, Hänen nimensä on Baba OLAYEMI -luonto, Hän auttoi minua yhdistämään äskettäin suhteeni mieheni kanssa, joka hylkäsi minut. Kun otin yhteyttä olayemiin, hän heitti rakkauden loitsu minulle ja miehelleni, jotka sanoivat, ettei hänellä ole mitään tekemistä kanssani, hän soitti minulle uudelleen ja alkoi kerjätä minua. Kaikille, jotka lukevat tämän artikkelin ja tarvitsevat apua,
Baba voi myös tarjota kaikenlaista apua, kuten avioliiton ja suhteiden yhdistäminen, kaikenlaisten sairauksien, oikeusjuttujen ja jopa raskauskysymysten hoitaminen. Nyt olemme erittäin tyytyväisiä itseemme. Baba-luonto sai hänet ymmärtämään, kuinka paljon rakastamme ja tarvitsemme toisiamme. Tämä mies on todellinen ja hyvä. Hän voi auttaa sinua korjaamaan rikkoutuneen suhteen. Toin mieheni takaisin! Se oli ihme! Avioliitto-neuvontaa ei ole, ja me menestymme hyvin rakkauselämässämme. Ota yhteyttä tähän upeaan mieheen, jos sinulla on ongelmia pysyvän ratkaisun kanssa.
sähköpostitse: [email protected]
WhatsApp: 2348073470720.
Sinäkin voit muuttaa tarinasi - Anonyymi
Tämä vuosi 2021 on ollut minulle niin autuas, sillä Jumala on antanut minulle syyn elää jälleen onnellisena, kun sydän on särkynyt 2 viikkoa, kun mieheni laiminlyönyt minut ja palannut rakastajansa luo. Kärsin ja kokin kaikenlaisia emotionaalisia kidutuksia, koska en voinut saada mitään apua saadakseni mieheni takaisin vasta, kun työtoverini tuomitsi minut tohtori Okhueleigbelle, joka antoi minulle täyden varmuuden hänestä siitä, että hän voi olla auta minua. Otin yhteyttä tohtori Okhueleigbeen ja kuuntelin hänen sanojaan ja seurasin hänen minulle antamia ohjeita. Voisitko uskoa, että mieheni palasi kotiin 10–14 tunnin sisällä, kuten hän sanoi, ja tänään avioliittoni on palautettu ja olen niin kiitollinen, kiitollinen ja kiitollinen Jumalalle siitä, että käytin tohtori Okhueleigbea saadaksesi mieheni takaisin 2 viikon kuluttua rikki avioliitto. Onko siellä ketään, joka tarvitsee palata rakastajansa luo tai tarvitsisi minkäänlaista apua? Sitten ehdotan, että otat yhteyttä tohtori Okhueleigbeen nyt hänen kauttaan
ota yhteyttä tohtori Okhueleigbeen:
WhatsApp: https://wa.me/2349056393822 ( 2349056393822)
Gmail: [email protected]
Kiitos - Anonyymi
Tyttöystäväni alkoi seurustella muiden poikien kanssa ja osoitti minulle vähän tai ei lainkaan rakkautta, ja useaan otteeseen uhkasi erota kanssani, jos uskallan kysyä häneltä hänen tarinastaan muiden poikien kanssa. Olin täysin tuhoutunut ja hämmentynyt, kunnes vanha ystävä kertoi minulle erittäin tehokkaasta loitsusta Internetissä Voodoo Lord, joka auttaa ihmisiä suhteissa ja avioliitto -ongelmissa sekä auttaa parantamaan erilaisia vaivoja loitsujensa avulla. Aluksi epäilin, onko tällaista olemassa, mutta päätin kokeilla. Kun otin yhteyttä häneen, hän kertoi minulle kaiken mitä minun oli tehtävä, seurasin kaikkia hänen ohjeita ja se antoi hyviä tuloksia. Nyt hän on lopettanut flirttailun muiden poikien kanssa ja ollut vain minun kanssani ... Tämä on hänen yhteyssähköpostinsa [email protected] ja WhatsApp 234 8097014925 sekä myös sähke 234 8097014925.
- Anonyymi
Olin naimisissa monta vuotta ennen kuin se alkoi mennä rumaksi, minä ja mieheni riideltiin melkein joka kerta. Tilanne paheni, kun mieheni haki avioeroa. Hän muutti pois kotoa ja meni silti oikeuteen hakemaan avioeroa. Rukoilin ja yritin kaikkea, mutta silti ei hyvää tulosta. Läpimurto tapahtui, kun joku esitteli minut loistavalle loitsuntekijälle, joka lopulta auttoi minua. En ole koskaan ollut tällaisten asioiden fani, päätin vain vastahakoisesti, koska olin epätoivoinen ja minulla ei ollut vaihtoehtoja. Tämä voodoo-lordi rukoili erityisiä rukouksia ja muita asioita, joita hänen täytyi tehdä, kahden (2) päivän sisällä mieheni soitti minulle ja pyysi anteeksi kaikkia kärsimiäni henkisiä traumoja, hän tuli kotiin ja jatkamme elämäämme onnellisina loppuun asti. minkä ihmeen Voodoo Lord teki minulle ja perheelleni, uskoni häneen teki kaiken tehokkaammaksi. Uskon vahvasti, että jos joku tarvitsee apua, Voodoo Lord löytää aina ratkaisuja, jotka muuttavat varmasti tarinan parhaaksi. Yritä siis ylimääräistä vaivaa pelastaaksesi avioliittosi tai suhteesi, jos se todella on sen arvoista. Voit ottaa yhteyttä Voodoo Lordiin sähköpostitse [email protected] tai whatsappissa 234 8097014925
- Anonyymi
Haluan jakaa todistukseni maailman kanssa siitä, mitä aito loitsuntekijä nimeltä VOODOO LORD teki hyväkseni, tämä mies toi mieheni takaisin luokseni mahtavalla loitsullaan. Menin naimisiin mieheni kanssa muutama vuosi sitten, olimme hyvin rakastuneita, jonkin ajan kuluttua hän tajusi, etten voinut antaa hänelle lasta.
Hän kertoi minulle, ettei voi jatkaa avioliittoa, rukoilin häntä pysymään siinä, että Jumalan aika on paras, mutta hän kieltäytyi ja jätti minut tuskalla sydämeeni.
Aloin etsiä tapoja saada hänet takaisin, kunnes näin Internetissä paljon todistuksia VOODOO LORDista, kuinka hän on parantanut ihmisiä heidän erilaisista sairauksistaan ja myös auttanut ihmisiä muissa samankaltaisissa ongelmissa, kuten minulla, saamaan rakkaansa takaisin.
Kun lopulta otin häneen yhteyttä ongelmistani, hän teki asiansa ja paljasti minulle, että toinen nainen käytti rakkausloitsua miehelleni, siksi mieheni jätti minut.
Hän käski minua olemaan huolissaan, että hän auttaa minua pääsemään jälleen mieheni kanssa yhteen, ja hän saa mieheni pitämään naisesta ja tuhoaa rakkausloitsun, jota hän käytti manipuloidessaan miestäni.
Hän kertoi minulle kaiken, mitä meidän on tehtävä ja mitä minun on tarjottava ratkaisuun.
Kun olin antanut hänelle sen, mitä hän tarvitsi rakkausloitsun heittämiseen mieheni kuvaan, jotta mieheni palaa luokseni, hän antoi minulle ohjeita, joista noudatin. Täsmälleen kolme (3) päivää sen jälkeen, kun hän mursi toisen naisen aviomiehelleni antaman loitsun, mieheni palasi kyyneleet silmissään ja pyysi minulta anteeksi vilpittömästi kaikkialla.
Olin niin onnellinen ja otin hänet mielelläni takaisin. Kolmen (3) kuukauden yhdessäolon jälkeen minulta puuttui kuukautiskierroni kolmannella kuukaudella ja menin sairaalaan raskaustestiin ja tulos oli positiivinen, olin raskaana.
Nyt olen onnellisempi, koska olen kolmosten äiti (kaksi poikaa ja yksi tyttö).
VOODOO LORD jälleen kerran arvostan ja kiitän sinua siitä, mitä olet tehnyt hyväkseni. Jos etsit apua aidolta loitsulta, lähetä sähköpostia osoitteeseen VOODOO LORD / [email protected] tai kirjoita hänelle WhatsAppiin 234 8097014925 - Anonyymi
Hei, olen niin iloinen voidessani jakaa tämän, en silti voi kiittää teitä tarpeeksi voimakasta pappi Olaa,
Mieheni lähti nuoremman naisen luo, koska en voinut synnyttää PCOS:n vuoksi. Olin niin järkyttynyt. Olin yksinäinen, itkin paljon, yritin jopa ottaa henkeni.
Sitten noin 3 kuukautta sitten ystäväni kertoi minulle tästä suuresta miehestä pappi Adesta, joka auttoi häntä tekemään avioliitostaan täydellisen.
Menin nettiin ja tutkin hänestä lisää. En ollut liian varma, mutta päätin kokeilla häntä, hän sanoi minulle, että älä huoli, että kaikki tulee olemaan hyvin.
Hän kertoi minulle kaiken, mitä minun piti maksaa, mikä oli kätevä maksu, ja minä tein ja hän teki työnsä ja lähetti minulle videotodistuksen ja käski minun odottaa 24 tuntia, että hän tulee takaisin.
Odotin 24 tuntia, enkä soittanut eikä Shawn (mieheni) ilmestynyt. Tunsin itseni petetyksi, kun kello oli yli 24 tuntia.
Kaksi päivää myöhemmin kuulin ovikellon varhain aamulla, ja suurimmaksi yllätyksekseni Shawn, mieheni ovella, pyysi minulta anteeksi pettämistäni.
Olen niin onnellinen, koska meillä on onnellisempi elämä kuin ennen. Se ei lopu tähän, olen ylpeä voidessani sanoa, että olen 3 viikkoa raskaana. Kiitos paljon Priest Ade, olen ikuisesti kiitollinen.
ota häneen yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
WhatsApp 234 814 095 0088- Anonyymi
Mitä vitun pellemainoksia tämä koko osio on täynnä 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😱😱😱😱😱😱😱😱😱😟🤨🤨🤨🤨🤨🤨😒😒😒😒😤😤😤😤😤🙄🙄😤😤😤😤😤😤😤😤😠😠😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬😨😰🤐
- Anonyymi
Kerran menin takasi. Elämäni virhe. Läksin lätkiä..
- Anonyymi
Olen ikuisesti kiitollinen pappi Adu { S o l u t i o n t e m p l e. i n f o } {[email protected]}, hän teki jälleennäkemisen rakkausloitsun ja mieheni palasi luokseni. Puhun hänen kanssaan ikuisesti, hän on todella tuonut rauhan avioliittooni. Arvostan todella sitä, mitä olet tehnyt perheeni hyväksi...
- Anonyymi
Do you need a quick long or short term Loan with a relatively low interest rate as low as 3%? We offer business Loan, personal Loan, home Loan, auto Loan, student Loan, debt consolidation Loan etc.. no matter your credit score.
Personal Loans (Secure and Unsecured)
Business Loans (Secure and Unsecured)
Consolidation Loan and many more.
Contact US for more information about Loan offer and we will solve your
financial problem. contact us via email: [email protected]
Phone number: 917428831341 (Call/What's app) - Anonyymi
Nuo ihan yleensäkin järjestään yleensä tuhoon tuomittuja turhia yrityksiä lämmitellä vanhaa
- Anonyymi
Ei helvetti. Että tässä teille.💩
- Anonyymi
Tiedän että unelmoitte yhteenpaluusta,te kaikki. Ei onnistu.kaikki olitte vain oppilaksyjä elämän oppikoulussa enkä teistä yhtäkään takaisin kaipaa. Tuliko selväksi💩
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446