http://www.youtube.com/watch?v=CTOU9A6mX14&feature=channel_page
Mikä tahansa kommentti on tervetullutta :)
Mitä mieltä olet laulustani [VOL.2] [Video] ?
8
740
Vastaukset
- jennieie
kuulostat ihan samalta kuin yks jäbä kun kävi tiksissä laulaas karaokea viime sunnuntaina.. jees. ihan hyvältä kuulostat, ehkä liian paljon hönkäilyä mun makuuni, mutta silti tosi hyvä.
- Lauri.3
hintahtava ääni.. sellanen neitiboy joka laulaa teinitytöille mut todellisuudessa on itse homo.
- Singing:]
Haha ;D vai niin, en kyllä teinitytöille laula, sori. Jaa ettäkö "hintit" eivät voi laulaa?
- Lauri.3
Singing:] kirjoitti:
Haha ;D vai niin, en kyllä teinitytöille laula, sori. Jaa ettäkö "hintit" eivät voi laulaa?
"Haha ;D vai niin, en kyllä teinitytöille laula, sori. Jaa ettäkö "hintit" eivät voi laulaa? "
Voi hintit laulaa..eisiinä. Pitää vaan tulla rohkeesti kaapista valitsemalla oikeat biisit.. esim seuraava on oikein hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHw
- dikad
mun mielestäni tää kuulostaa aika hyvältä, tossa alussa vähän rahisee, mutta en tiä johtuuko se mun koneesta, mutta tosi hyvin laulettu, varsinkin ekan kertosäkeen jälkeen kun se rahina loppuu...lauloitko tän tosiaan ite, tää kuulostaa joltain laulajalta mut en osaa sanoo miltä, tosi hyvin!! hehheh, noihin hintti kommentteihin vielä vastaisin, ttä: sitten aika moni mies laulaja kuulostaa hintiltä, jos tää teistä kuulostaa... :D
- singing=]
Joo :D ihan ite laulan, ja ei mulla ainakaan rahissut? ;S en sitte tiedä mistä toi johtuu.
- pitch
singing=] kirjoitti:
Joo :D ihan ite laulan, ja ei mulla ainakaan rahissut? ;S en sitte tiedä mistä toi johtuu.
pistähä s-posti osottees tähä jos kiinnostaa laulaa yhteen biisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047