EMU AUSTRALIA

jihuuuu

onko kukaan tilannut http://www.natureshop.co.nz/ osoitteesta ?
Luin jostain että tuo on luotettava sivu, kannattaako tilata ? Ja voi Visa Electronilla maksaa myös kuulemma:)

Kohta minullakin EMUt !! :)

20

5008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras Emu

Edulliselta näyttää, mutta jos kauppa on EU:n ulkopuolella, varaudu postitus- ja tullimaksuihin. Emuja saa tilatuksi myös suomesta esim. www.brandos.fi Tuolla hinta on hiukan korkeampi, mutta siihen sisältyy sekä postimaksut että mahd. ilmainen palautus.

• KatiAnne

On luotettava nettisivu. Ei suinkaan australialainen vaan uusi-seelantilainen. Höh!
      Saahan tuollaisia kenkiä Suomestakin.

• KatiAnne

Kati taas

Nettikaupoissa yleensä vaaditaan credit card.
      Visa electron ei käy kuin Suomessa ja joskus Pohjoismaissa.

• EMUEMUEMU

Tuolta tilasin viikko sitten electronilla, täytyy vaan mennä verkkopankkii tekee se joku asetus (en nyt muista mikä oli ku niin kauan aikaa sit muuttanut sen) . niin tililtä lähtee suoraan rahat, kätsyä :)
        Kenkiä odotellessani :)

• mistä aidot?

Mäkin kattelin tuolta natrureshopista, mut sit kävin kattoo ihan Emun omilta sivuilta, niin on ihan erinäköiset kengät...siis ne laput, joissa lukee emu yms. oli ihan erinäköiset ja muutenkin emun omilla sivuilla olevat näytti paremmilta. Rupesi sit epäilyttämään, että ovatko edes aidot.

Yhestä nettikaupasta löytyi samannäköiset kuin emun sivuilta, eli täältä http://www.onlyoz.co.uk/images/products/full/19434-Emu-Stinger-Hi.jpg

Kun taas nää natureshopin Stingerit on ihan erinäköiset, http://www.natureshop.co.nz/Products/products.asp?ProductID=60

• mistä aidot?

• Emufani
        mistä aidot? kirjoitti:

Brontet joo on samannäköiset, mutta stingerit ei! Ja haluaisin ehdottomasti ne, kun niissä on paremmat materiaalit kuin bronteissa.

Paljonko tulee olemaan tullimaksu jos tilaa emut nature shopista?

• tullitulli
        Emufani kirjoitti:

Paljonko tulee olemaan tullimaksu jos tilaa emut nature shopista?

Moikka, eli mulla jäi tulliin kengät, ja hinta on aina vakio, eli alv 22 % ja 8 % joku ihmeen kenkävero juttu.. Sit otin vielä huolintapalvelun ettei tarvitse itse lähteä tulliin ja siitä tuli yhteensä 37 e ylimääräistä, muuten olisi ollut n.23e .
        Ja hyvällä tuurilla ei edes jää tulliin :)

• uggfani
        tullitulli kirjoitti:

Moikka, eli mulla jäi tulliin kengät, ja hinta on aina vakio, eli alv 22 % ja 8 % joku ihmeen kenkävero juttu.. Sit otin vielä huolintapalvelun ettei tarvitse itse lähteä tulliin ja siitä tuli yhteensä 37 e ylimääräistä, muuten olisi ollut n.23e .
        Ja hyvällä tuurilla ei edes jää tulliin :)

Oletteko huomanneet että Amazon.co.uk:ssa myydään myös monia Emu-malleja, ja kun englannista tilaa niin ei tule edes tulleja. Kerrotteko muuten oletteko olleet kenkiin tyytyväisiä, mikäli olette sellaiset tilanneet?

• emuemuemuemu
        uggfani kirjoitti:

Oletteko huomanneet että Amazon.co.uk:ssa myydään myös monia Emu-malleja, ja kun englannista tilaa niin ei tule edes tulleja. Kerrotteko muuten oletteko olleet kenkiin tyytyväisiä, mikäli olette sellaiset tilanneet?

Olen katsellut juuri tuolta amazonista emuja ja näyttää olevan aika halpoja. Onko nämä kyseiset kengät aitoja ja tuleeko mitään ylimääräisiä maksuja jos sellaiset tilaa?

• ....
        emuemuemuemu kirjoitti:

Olen katsellut juuri tuolta amazonista emuja ja näyttää olevan aika halpoja. Onko nämä kyseiset kengät aitoja ja tuleeko mitään ylimääräisiä maksuja jos sellaiset tilaa?

nature shopista kirjoitettiin ainakin minulle että mikäli kengät jää tulliin ja joudun jotain maksuja maksamaan niin he palauttavat ne minulle koituneet tulli tai vero maksut minun tilille :) tilaus on laitettu.. katotaan miten käy..

• maik--
        .... kirjoitti:

nature shopista kirjoitettiin ainakin minulle että mikäli kengät jää tulliin ja joudun jotain maksuja maksamaan niin he palauttavat ne minulle koituneet tulli tai vero maksut minun tilille :) tilaus on laitettu.. katotaan miten käy..

Ei todellakaan palauta! Sivuilla ensinnäkin lukee etteivät he vastaa tulleista tai mistään muistakaan kustannuksista. Tilattu on kyseiseltä sivulta,ja tullit jouduttu maksamaan.

• krisse11
        maik-- kirjoitti:

Ei todellakaan palauta! Sivuilla ensinnäkin lukee etteivät he vastaa tulleista tai mistään muistakaan kustannuksista. Tilattu on kyseiseltä sivulta,ja tullit jouduttu maksamaan.

höpö höpö. natureshopin sivuilla nimenomaan sanotaan, että he korvaavat kustannukset mikäli paketti jää tulliin! suora lainaus heidän sivuiltaan: "From time to time some of our parcels can attract unwanted customs attention that can result in customs duties
        being levied on parcels. DO NOT PAY these duties. Please contact us at: [email protected] and
        let us know what the amount charged by customs is. We will arrange to cover the costs of these import duties."

• maik--
        krisse11 kirjoitti:

höpö höpö. natureshopin sivuilla nimenomaan sanotaan, että he korvaavat kustannukset mikäli paketti jää tulliin! suora lainaus heidän sivuiltaan: "From time to time some of our parcels can attract unwanted customs attention that can result in customs duties
        being levied on parcels. DO NOT PAY these duties. Please contact us at: [email protected] and
        let us know what the amount charged by customs is. We will arrange to cover the costs of these import duties."

Harmi vaan että tunnen useita ihmisiä jotka ovat tuolta tilanneet,ja joutuneet tullit maksamaan. Voit vaikka googlella ettiä tilauskokemuksia tuolta. Eipä ole takuulle kellekään palauttaneet rahoja. Itse tilaan usein jenkkiläisistä nettikaupoista, ja useissa niissä lukee nettisivuilla tuo sama juttu. Silti on yleisesti tiedossa ettei paketin jäädessä tulliin mitään tullimaksuja palauteta. Suomalainen kuluttajansuoja kun ei päde ulkomailla.

• kriss3
        maik-- kirjoitti:

Harmi vaan että tunnen useita ihmisiä jotka ovat tuolta tilanneet,ja joutuneet tullit maksamaan. Voit vaikka googlella ettiä tilauskokemuksia tuolta. Eipä ole takuulle kellekään palauttaneet rahoja. Itse tilaan usein jenkkiläisistä nettikaupoista, ja useissa niissä lukee nettisivuilla tuo sama juttu. Silti on yleisesti tiedossa ettei paketin jäädessä tulliin mitään tullimaksuja palauteta. Suomalainen kuluttajansuoja kun ei päde ulkomailla.

Ihmettelen maik-- mistä tilauskokemuksista oikein puhut? Nyt nyt voin omakohtaisesta kokemuksesta kertoa, että kyllä he palauttavat tullimaksut, kunhan sitä tajuaa itse pyytää. Oma tilaukseni saapui viime viikolla ja meni tietysti tulliin, pakettia hakiessa jouduin maksamaan tullimaksut (noin 15e). Kotiin päästyäni kirjoitin tuonne heidän asiakaspalveluunsa sähköpostin, jonka liitteenä pistin kopion tullimaksukuitista. 2 päivän päästä kortilleni oli palautettu tuo 15.18 euroa! Eli voin todellakin suositella muillekin tuolta Nature Shopista tilaamista, jos kengät menee tulliin, niin säilyttäkää maksukuitti ja pistäkää heille rohkeasti sähköpostia! Kyllä tulee rahat takaisin! :)

• *
        kriss3 kirjoitti:

Ihmettelen maik-- mistä tilauskokemuksista oikein puhut? Nyt nyt voin omakohtaisesta kokemuksesta kertoa, että kyllä he palauttavat tullimaksut, kunhan sitä tajuaa itse pyytää. Oma tilaukseni saapui viime viikolla ja meni tietysti tulliin, pakettia hakiessa jouduin maksamaan tullimaksut (noin 15e). Kotiin päästyäni kirjoitin tuonne heidän asiakaspalveluunsa sähköpostin, jonka liitteenä pistin kopion tullimaksukuitista. 2 päivän päästä kortilleni oli palautettu tuo 15.18 euroa! Eli voin todellakin suositella muillekin tuolta Nature Shopista tilaamista, jos kengät menee tulliin, niin säilyttäkää maksukuitti ja pistäkää heille rohkeasti sähköpostia! Kyllä tulee rahat takaisin! :)

Tilasin myös tuolta Natureshopista itselleni kahdet Emut ja olen niihin todella tyytyväinen! Tullistahan ne jouduin hakemaan ja maksamaan sekä tullin että alv:n, mutta Natureshopin toimintaan en voi olla kuin tyytyväinen!
        Hain siis kengät tullista maanantaina ja illalla laitoin sähköpostitse kuitin noista tulli&alv-maksuista Natureshopiin. Seuraavana päivänä nuo rahat oli palautettu Visalleni. Eli minulla ei ainakaan ole kyseisestä putiikista mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. :) Ja nuo emut on aivan ihanat!!!

• KYSSÄ
        * kirjoitti:

Tilasin myös tuolta Natureshopista itselleni kahdet Emut ja olen niihin todella tyytyväinen! Tullistahan ne jouduin hakemaan ja maksamaan sekä tullin että alv:n, mutta Natureshopin toimintaan en voi olla kuin tyytyväinen!
        Hain siis kengät tullista maanantaina ja illalla laitoin sähköpostitse kuitin noista tulli&alv-maksuista Natureshopiin. Seuraavana päivänä nuo rahat oli palautettu Visalleni. Eli minulla ei ainakaan ole kyseisestä putiikista mitään muuta kuin hyvää sanottavaa. :) Ja nuo emut on aivan ihanat!!!

mitä eroa on brontella ja stingerillä? onko bronteissa lampaanvillaa? onko joku tilannut brontet ja onko ollut tyytyväinen?

• hmm..
        KYSSÄ kirjoitti:

mitä eroa on brontella ja stingerillä? onko bronteissa lampaanvillaa? onko joku tilannut brontet ja onko ollut tyytyväinen?

Bronteissa on merinovillaa, ihan kivat on. Stingereissä luulin olevan aina lampaanvillaa, mutta kun sain omat stingerini niin ei niissä kyllä sitä ollut, tekokuitua vain näyttäisi olevan.

Nyt yritän selvittää Natureshopilta, että millaiset ja minkänimiset pitää hankkia, jotta saan lampaanvillasisuksen.. :D

• e

Tilasin omat emuni viime torstaina natureshopista ja postista tuli niiden saapumis-ilmoitus nyt keskiviikkona eli vajaa viikko meni. Omat kenkäni tulivat Iso-Britannian varastolta joten tullimaksuista ei tarvinnut huolehtia. Pelkkää hyvää sanottavaa kyseisestä firmasta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7718
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3571
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2057
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1906
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1679
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1452
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe