Hei! Mulla on pieni ongelmä mies rintojen kanssa. minulla on ollut mies rinnat 10 vuotiaasta asti mies rinnat ja nyt olen 14 vuotta. Minulla oli 12-13v aikana pieni lihoaminen mutta olen saanut sen kuriin ja olen laihtumassa hyvää vauhtia (ennen painoin 92kg ja olin 170cm nykyään olen 80 kg ja olen 175cm) Ennuste pituuteni oli 180-185cm ja olen tässä kuumeisesti miettinyt, että pieneneekö ylimääräinen nahka mahdollisesti kokonaan niin että näyttäisin ettei minulla koskaan mies rintoja ole ollutkaan? Tai onko mahdollista että voisin menettää ne jollain dietillä? Tiedän, että leikkaus tai rasvaimu on ratkaisu, mutta ne tuppaa olemaan aikas kalliita ja niistähän jää ikävä arpi.Olen huomannut että rintani on pienentynyt laihtumisen myötä mutta vielä ne on aikas isot. Kiitos jo etukäteen vastanneille:D
Mies rinnat
Es-a
3
817
Vastaukset
- ES-A
vastaako kukaan???
- Muotitietoinen
Tollasia juttuja en tälle palstalle laittaisi, lisäksi alue on ihan väärä. Täällä keskustellaan 24-tv-sarjasta, ei anatomiasta.
- srtadfharth
Muotitietoinen kirjoitti:
Tollasia juttuja en tälle palstalle laittaisi, lisäksi alue on ihan väärä. Täällä keskustellaan 24-tv-sarjasta, ei anatomiasta.
kirjoittaja onkin Jack Bauer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976