Vanhoja muistellen!

Kysynpä nyt ihan suoraan, kuka katsoi aikoinaan niin paljon vaivaa, että piti rekisteröidä muutaman nimmarinkin tänne suolelle, että mie voitin erään Taikiksen järjestämän kirjoituskisan?? Jos yritit jotenkin mustamaalata minut?? Sanon nyt, että epäonnistuit aika pahasti :(( Ehkä olin vielä silloin aika "huonossa hapessa" ja luulit olevasi vitsikäs, luulit saavasi minut "köysikiikkuun"?? Siinä sie erehdyit, mutta et ehkä hirmu pahasti, mutta kuitenkin :((

Nyt toivoisinkin, että siusta ois sen verta ihmistä, että ilmottautuisit yyveenä galleriassani tai täällä, niin sovittais asia, koska tuollainen ei oikein sovi mun pirtaan. Tuskin kenenkään muunkaan, joten oleppa ystävällinen!

Tiedän, että tää on turhaa, mutta kerronpa tarinani, miten minut otettiin tänne vastaan aikoinan :( Tosin en ole koskaan tänne kotiutunut, vaikka muutaman kanssa olen jossain kirjoitellutkin.

Kerpsu

Ps. Taikulla hyvä kisa jälleen :)) Lueskelen kyllä palstaa aina silloin tällöin, kuten nytkin....

44

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämärästi muistan että kerran voitit jonkun kirjoituskisani, mutta nyt en oikein ymmärrä mitä tarkoitat viestilläsi ??

      • No, äänestyshän oli siinä kilpailussa rekkautuneille, joku halusi mustamaalata mua ja tekaisi parit kolmet uudet nikit, jolla sitten kävi mua äänestämässä. Noilla nikeillä ei koskaan muuta kirjoiteltu :(( Kävi vain rekkaamattomana jälkipelissä mua syyttelemässä, että minä olisin noi nikit rekisteröinyt ja äänestänyt itseäni :((
        Kävin kattomassa eilen sitä vanhaa ketjua, mutta kaikki oli pyyhitty siististi pois :(( Jäi vain hiukka korpeemaan tuollainen, että kuka viitsii moista harrastaa :(( Mulla oli tosi hankala elämä niihin aikoihin, olin juuri menettänyt lähiomaisen ja erokin oli aika tuore asia :(( Enimmät kirjoitteluhalut meni sen siliän tien, vaikka liityinhän mä "laiffareihin" pian tuon tapauksen jälkiin.
        En tiedä ymmärrätkö nyt "yskän", kun peräänkuulutan tätä neroa, jos hän vaikka suvaitsis ilmottautua. Tuskimpa vain näin käy, mutta kerroimpa tuon "vedätyksen", jonka kohteeksi itse jouduin tänne palstalle tullessani :((
        Eihän tämä oikein kuulu aihepiiriin, mutta täällä kaikki tapahtui, niin katsoin tämän myös oikeaksi paikaksi kysellä asian perään.


      • kerbiili62 kirjoitti:

        No, äänestyshän oli siinä kilpailussa rekkautuneille, joku halusi mustamaalata mua ja tekaisi parit kolmet uudet nikit, jolla sitten kävi mua äänestämässä. Noilla nikeillä ei koskaan muuta kirjoiteltu :(( Kävi vain rekkaamattomana jälkipelissä mua syyttelemässä, että minä olisin noi nikit rekisteröinyt ja äänestänyt itseäni :((
        Kävin kattomassa eilen sitä vanhaa ketjua, mutta kaikki oli pyyhitty siististi pois :(( Jäi vain hiukka korpeemaan tuollainen, että kuka viitsii moista harrastaa :(( Mulla oli tosi hankala elämä niihin aikoihin, olin juuri menettänyt lähiomaisen ja erokin oli aika tuore asia :(( Enimmät kirjoitteluhalut meni sen siliän tien, vaikka liityinhän mä "laiffareihin" pian tuon tapauksen jälkiin.
        En tiedä ymmärrätkö nyt "yskän", kun peräänkuulutan tätä neroa, jos hän vaikka suvaitsis ilmottautua. Tuskimpa vain näin käy, mutta kerroimpa tuon "vedätyksen", jonka kohteeksi itse jouduin tänne palstalle tullessani :((
        Eihän tämä oikein kuulu aihepiiriin, mutta täällä kaikki tapahtui, niin katsoin tämän myös oikeaksi paikaksi kysellä asian perään.

        jos oot tuollaisen vedätyksen kohteeksi joutunut. Muistan että jotain kärhämää kisan jälkipyykkinä käytiin, mä sain siinä kans puskasta likasangollisen niskaani, aina löytyy jotain arvostelemista kisan kulusta, mutta lienen niin paatunut jo ettei haukku haavaa tee.
        Mutta, jos ihmisellä on vaikeaa omassa elämäsään, niin silloin varmasti palstoilta saatu ikävä kohtelu tuntuu kaksinverroin kurjemmalta.

        Tuo tapaus on jo senverran vanha, etten ainakaan mä voi millään muistaa kaikkia yksityiskohtia. Yleensä kisojeni äänestyssääntöinä on että ollaan rekkautuneita, jolloin puskista itseään äänestäminen käy mahdottomaksi. Mutta jos ihmisellä on tarpeeksi alhainen luonne, niin teoriassahan toki voi toimia myös kertomallasi tavalla.? Saadakseen aikaan riitaa,kostaakseen jotain henkilökohtaista, saadakseen sabotoitua kisaa, mitä nyt vain tuollaisen käyttäytymisen takana voi olla.

        MUTTA, Teoriassahan tuossa kertomassasi tapauksessa esim kukaan ei voi varmalle mennä sanomaan, onko kyseessä ollut yhden kirjoittajan useampi nikki ja onko rekkaamattomana syytelleellä edes ollut rekattua nikkiä. Kun realistisesti ajatellaan niin nää tilanteet perustuvat arvailuihin.

        Joko sun elämäsi on paremmalla tolalla?


      • TaikisN kirjoitti:

        jos oot tuollaisen vedätyksen kohteeksi joutunut. Muistan että jotain kärhämää kisan jälkipyykkinä käytiin, mä sain siinä kans puskasta likasangollisen niskaani, aina löytyy jotain arvostelemista kisan kulusta, mutta lienen niin paatunut jo ettei haukku haavaa tee.
        Mutta, jos ihmisellä on vaikeaa omassa elämäsään, niin silloin varmasti palstoilta saatu ikävä kohtelu tuntuu kaksinverroin kurjemmalta.

        Tuo tapaus on jo senverran vanha, etten ainakaan mä voi millään muistaa kaikkia yksityiskohtia. Yleensä kisojeni äänestyssääntöinä on että ollaan rekkautuneita, jolloin puskista itseään äänestäminen käy mahdottomaksi. Mutta jos ihmisellä on tarpeeksi alhainen luonne, niin teoriassahan toki voi toimia myös kertomallasi tavalla.? Saadakseen aikaan riitaa,kostaakseen jotain henkilökohtaista, saadakseen sabotoitua kisaa, mitä nyt vain tuollaisen käyttäytymisen takana voi olla.

        MUTTA, Teoriassahan tuossa kertomassasi tapauksessa esim kukaan ei voi varmalle mennä sanomaan, onko kyseessä ollut yhden kirjoittajan useampi nikki ja onko rekkaamattomana syytelleellä edes ollut rekattua nikkiä. Kun realistisesti ajatellaan niin nää tilanteet perustuvat arvailuihin.

        Joko sun elämäsi on paremmalla tolalla?

        Vanhahan tuo juttu on jo, kunhan kerroin asiasta nyt, kun oli taas näitä kisoja ja äänestyksiä käynnissä :) Jospa tämä juttu kuitenkin sattuu teon "tekijänkin" silmään. Minkäänlainen riidanhaaste tämä ei ole ja poistan viestin jossain vaiheessa, kunhan tämä on ollut jonkin aikaa esillä.
        Arvaillahan voi aina vaikka mitä, mutta itse koin tuon neronleimauksen tosi alhaiseksi tempuksi, kun tuskimpa minä olin kerinnyt kenenkään varpaita palstalla polkemaan :(

        Juu, ei mulla nykyisin mitään isompaa hätää ole. Näihin kipuihinkin tottuu pikkuhiljaa, kun on jatkuvasti kipeänä. Sama Auriko se mullekin paistaa, mitä muillekin :)))


      • kerbiili62 kirjoitti:

        Vanhahan tuo juttu on jo, kunhan kerroin asiasta nyt, kun oli taas näitä kisoja ja äänestyksiä käynnissä :) Jospa tämä juttu kuitenkin sattuu teon "tekijänkin" silmään. Minkäänlainen riidanhaaste tämä ei ole ja poistan viestin jossain vaiheessa, kunhan tämä on ollut jonkin aikaa esillä.
        Arvaillahan voi aina vaikka mitä, mutta itse koin tuon neronleimauksen tosi alhaiseksi tempuksi, kun tuskimpa minä olin kerinnyt kenenkään varpaita palstalla polkemaan :(

        Juu, ei mulla nykyisin mitään isompaa hätää ole. Näihin kipuihinkin tottuu pikkuhiljaa, kun on jatkuvasti kipeänä. Sama Auriko se mullekin paistaa, mitä muillekin :)))

        ollut kenenkään varpaita ehtinyt talloa silloin, tuskin tallot niitä yleensäkään ? Jospa tuo kertomasi temppu olikin tarkoitettu jotain muuta vastaan, ja sä jouduit vain "välikappaleeksi". Esim saattoi olla tarkoitus pilata kisa tavalla tai toisella. Tuollaistakin käyttäytymistä on joskus tullut huomattua vuosien varrella.

        Mutta, jospa se ei enää sua niin paljon harmittaisi, ikävä tapaus tietenkin ollut, ja voisit kirjoitella täällä meidän seuranamme :) Tuossa NK laittoikin jo miehille kosintakisan päälle......ja siehän oot potentiaalinen kosija :D


      • TaikisN kirjoitti:

        ollut kenenkään varpaita ehtinyt talloa silloin, tuskin tallot niitä yleensäkään ? Jospa tuo kertomasi temppu olikin tarkoitettu jotain muuta vastaan, ja sä jouduit vain "välikappaleeksi". Esim saattoi olla tarkoitus pilata kisa tavalla tai toisella. Tuollaistakin käyttäytymistä on joskus tullut huomattua vuosien varrella.

        Mutta, jospa se ei enää sua niin paljon harmittaisi, ikävä tapaus tietenkin ollut, ja voisit kirjoitella täällä meidän seuranamme :) Tuossa NK laittoikin jo miehille kosintakisan päälle......ja siehän oot potentiaalinen kosija :D

        oli asian laita, mutta voin sanoa, ettei "välikappaleella" ollut hauskaa :(

        Mukavahan noihin kisoihin olis ottaa osaa, mutta jätän ne nykyisin väliin, ettei vaan joku provosoidu kirjoitukseni takia ja nyt se lienee enempikin kuin mahdollista :))


    • pirpzuzeiccu

      sun kerran tosiaan voittaneen jonkun kirjoituskisan ja äänestin sua, koska kirjoitus oli mielestäni erittäin hyvä. Mutta en kyllä ymmärrä tuota "tekaistuja nikkejä ja mustamaalaamishommaa" nyt yhtään..

      • muista mitä kirjoitin silloin ja tuskin se mikään hyväkään juttu oli, mutta moinen "viitseliäisyys" joltakin oli aika lapsellista touhua :(( No, täällähän tapahtuu kaikennäköistä muutenkin, joihinka multa ei pistetä heru :)) Tosin mun pisteitä taida kukaan kaivatakkaan :))


      • kerbiili62 kirjoitti:

        muista mitä kirjoitin silloin ja tuskin se mikään hyväkään juttu oli, mutta moinen "viitseliäisyys" joltakin oli aika lapsellista touhua :(( No, täällähän tapahtuu kaikennäköistä muutenkin, joihinka multa ei pistetä heru :)) Tosin mun pisteitä taida kukaan kaivatakkaan :))

        pitää minunkin osallistua keskusteluun, koska en tajua pointtiasi. Et muista kisaa, mutta kuitenkin joku teki jotain. Voitit ja epäilet jonkun tehneen sulle jäynää, miksi ihmeessä mukamas.


      • kerbiili62 kirjoitti:

        muista mitä kirjoitin silloin ja tuskin se mikään hyväkään juttu oli, mutta moinen "viitseliäisyys" joltakin oli aika lapsellista touhua :(( No, täällähän tapahtuu kaikennäköistä muutenkin, joihinka multa ei pistetä heru :)) Tosin mun pisteitä taida kukaan kaivatakkaan :))

        aikaisempaan viestiini. Muistatko minkä nimisiä ne nikit oli? Tai siis täytyyhän sun muistaa koska sanoit ettei niitä ole koskaan sen jälkeen käytetty.


      • Nittaminax kirjoitti:

        pitää minunkin osallistua keskusteluun, koska en tajua pointtiasi. Et muista kisaa, mutta kuitenkin joku teki jotain. Voitit ja epäilet jonkun tehneen sulle jäynää, miksi ihmeessä mukamas.

        noi muut ovat pointtini ymmärtänyt. Jos sinusta on ok, kun toinen tehtailee uusia nikkejä rekisteröitymällä vain sen takia, että voi äänestää ja sitten syyttää jälkipelissä äänestämäänsä henkilöä itsensä äänestämisestä. En voi kuin ihmetellä, jos tuossa ei mielestäsi ole mitään eriskummallista???

        Taikis luuli kyllä siinä yritetyn sabotoida hänen järjetämäänsä kisaa, mutta kyllä minä otin asian mua vastaan tehtynä mustamaalauksena. Pointit selvis tai ei, en osaa paremmin enää selittää asiaani :((


      • Nittaminax kirjoitti:

        aikaisempaan viestiini. Muistatko minkä nimisiä ne nikit oli? Tai siis täytyyhän sun muistaa koska sanoit ettei niitä ole koskaan sen jälkeen käytetty.

        muistan :( Äläkä nyt vaan ala kyseleen niiden nikkien perään, koska sinä et niillä tiedoilla mitään tee :((


      • kerbiili62 kirjoitti:

        noi muut ovat pointtini ymmärtänyt. Jos sinusta on ok, kun toinen tehtailee uusia nikkejä rekisteröitymällä vain sen takia, että voi äänestää ja sitten syyttää jälkipelissä äänestämäänsä henkilöä itsensä äänestämisestä. En voi kuin ihmetellä, jos tuossa ei mielestäsi ole mitään eriskummallista???

        Taikis luuli kyllä siinä yritetyn sabotoida hänen järjetämäänsä kisaa, mutta kyllä minä otin asian mua vastaan tehtynä mustamaalauksena. Pointit selvis tai ei, en osaa paremmin enää selittää asiaani :((

        mä sun selityksen tajusin, mutta se perimmäinen pointti. Haet nikkejä joita et edes itse muista ja missä kisassa vaikka kuitenkin sanoit että niitä on poistettu. Äh......


      • kerbiili62 kirjoitti:

        muistan :( Äläkä nyt vaan ala kyseleen niiden nikkien perään, koska sinä et niillä tiedoilla mitään tee :((

        että tällänen tapaus sit.


      • QuietPlace
        kerbiili62 kirjoitti:

        noi muut ovat pointtini ymmärtänyt. Jos sinusta on ok, kun toinen tehtailee uusia nikkejä rekisteröitymällä vain sen takia, että voi äänestää ja sitten syyttää jälkipelissä äänestämäänsä henkilöä itsensä äänestämisestä. En voi kuin ihmetellä, jos tuossa ei mielestäsi ole mitään eriskummallista???

        Taikis luuli kyllä siinä yritetyn sabotoida hänen järjetämäänsä kisaa, mutta kyllä minä otin asian mua vastaan tehtynä mustamaalauksena. Pointit selvis tai ei, en osaa paremmin enää selittää asiaani :((

        sanoa Kerpsu, että otatko tän nettimaailman liian vakavasti?
        Tämä ei ole oikeeta elämään, tällä ei ole mitään merkitystä.
        Tietäisitpä kuinka hurjia syytöksiä täällä satelee aivan syyttömien niskaan.Toi sun juttus on aika pientä..Sillä on merkitystä vain sulle itselles.
        Tuon perusteella kukaan ei ole sinusta kuvaa muodostanut...anna olla ja mennä...
        Joku monia vuosia sitten tapahtunut?
        Kuka muistaa enää,jollet itse asiaa pöydälle nosta?
        Ja mitä on väliä.
        Eletään tätä päivää tässä ja nyt...Ja paremmalla mielellä,Piristyhän.


      • QuietPlace kirjoitti:

        sanoa Kerpsu, että otatko tän nettimaailman liian vakavasti?
        Tämä ei ole oikeeta elämään, tällä ei ole mitään merkitystä.
        Tietäisitpä kuinka hurjia syytöksiä täällä satelee aivan syyttömien niskaan.Toi sun juttus on aika pientä..Sillä on merkitystä vain sulle itselles.
        Tuon perusteella kukaan ei ole sinusta kuvaa muodostanut...anna olla ja mennä...
        Joku monia vuosia sitten tapahtunut?
        Kuka muistaa enää,jollet itse asiaa pöydälle nosta?
        Ja mitä on väliä.
        Eletään tätä päivää tässä ja nyt...Ja paremmalla mielellä,Piristyhän.

        kuinka naama virneessä näitä textejä väsäilen, elikkä se siitä liian vakavasti ottamisesta :)
        Eihän tällä olekkaan liveen mitään merkitystä, mutta kiellätkö, etteikö jollain ollut tarkoitus mun mustamaalamiseen moisella kusetuksella??
        Mulle nyt on yks hailleen mitä kukin musta aattelee täällä.
        Enpä ole ennen asiasta täällä kirjoitellut, niin nyt se tuntui aiheelliselta, joten pistin asian näkösälle. Minusta täällä on tuotu hiukan vanhempiakin juttuja esille, aina vuodelta 2004 ja niillä kirjoituksilla koitettu mässäillä, mutta tuskin siinä on onnistuttu. Ei tää mun juttu ihan noin vanha kuiteskaan ole. Enhän minä myöskään syytä ketään suoraan, vaan uskon osuman tulevan tekijällä varmuudella. Julkihan hän ei kusetustaan tuo, mutta se hänelle sallittakoon.

        Ei mun humeetissa mitään vikaa ole, vaikka sen käsityksen saitkin lukemastasi :)))


      • pirpzuzeiccu
        kerbiili62 kirjoitti:

        muista mitä kirjoitin silloin ja tuskin se mikään hyväkään juttu oli, mutta moinen "viitseliäisyys" joltakin oli aika lapsellista touhua :(( No, täällähän tapahtuu kaikennäköistä muutenkin, joihinka multa ei pistetä heru :)) Tosin mun pisteitä taida kukaan kaivatakkaan :))

        sulla on jotenkin älyttömän huono itsetunto. Jos joku kehuu sua vilpittömästi, niin sä vähättelet itseäsi.


      • QuietPlace
        kerbiili62 kirjoitti:

        kuinka naama virneessä näitä textejä väsäilen, elikkä se siitä liian vakavasti ottamisesta :)
        Eihän tällä olekkaan liveen mitään merkitystä, mutta kiellätkö, etteikö jollain ollut tarkoitus mun mustamaalamiseen moisella kusetuksella??
        Mulle nyt on yks hailleen mitä kukin musta aattelee täällä.
        Enpä ole ennen asiasta täällä kirjoitellut, niin nyt se tuntui aiheelliselta, joten pistin asian näkösälle. Minusta täällä on tuotu hiukan vanhempiakin juttuja esille, aina vuodelta 2004 ja niillä kirjoituksilla koitettu mässäillä, mutta tuskin siinä on onnistuttu. Ei tää mun juttu ihan noin vanha kuiteskaan ole. Enhän minä myöskään syytä ketään suoraan, vaan uskon osuman tulevan tekijällä varmuudella. Julkihan hän ei kusetustaan tuo, mutta se hänelle sallittakoon.

        Ei mun humeetissa mitään vikaa ole, vaikka sen käsityksen saitkin lukemastasi :)))

        vai niin.
        Mustamaalaamista..kusetusta...
        Sorry, enpä tiedä miten enää suhtautua.
        Ja kun tuo palstamarttyyrinkin paikka on jo varattu.


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        sulla on jotenkin älyttömän huono itsetunto. Jos joku kehuu sua vilpittömästi, niin sä vähättelet itseäsi.

        mun itsetunnossa mitään vikaa ole. Vaatimaton kyllä olen luonteeltani uja pistän kaiken sen syyksi. Omallatunnolla on taas niin paljon kaikenlaista, että net asiat voi joskus heijastaa muihinkin tuntoihin :))

        Kiittää ja kumartaa kauniisti kehuistasi, niin ollaanko nyt sujut??


      • pirpzuzeiccu
        kerbiili62 kirjoitti:

        mun itsetunnossa mitään vikaa ole. Vaatimaton kyllä olen luonteeltani uja pistän kaiken sen syyksi. Omallatunnolla on taas niin paljon kaikenlaista, että net asiat voi joskus heijastaa muihinkin tuntoihin :))

        Kiittää ja kumartaa kauniisti kehuistasi, niin ollaanko nyt sujut??

        Ollaan vaan sujut.


      • sinullekkos
        QuietPlace kirjoitti:

        vai niin.
        Mustamaalaamista..kusetusta...
        Sorry, enpä tiedä miten enää suhtautua.
        Ja kun tuo palstamarttyyrinkin paikka on jo varattu.

        varattu?


      • QP evk
        sinullekkos kirjoitti:

        varattu?

        hyvinkin.
        Kerrankin pääsee kokeileen sitäkin.


    • kurja juttu..:( Meitä kun on nii moneen junaan...Siis näitä häirikköjäkin..

      • tuosta tapauksesta aikaa, mutta toinpa asian nyt esille, kun täällä alkoi taas kisoja pyörimään. Näkyy olevan noita asemalle jätettäviäkin aina muutamia :(


      • kerbiili62 kirjoitti:

        tuosta tapauksesta aikaa, mutta toinpa asian nyt esille, kun täällä alkoi taas kisoja pyörimään. Näkyy olevan noita asemalle jätettäviäkin aina muutamia :(

        tuollanen..Ei ymmärretä,että niillä ihan okeesti loukataan ihmisiä...:(

        Toivotaan,ettei tuollaista enää tapahdu...Olis mukava Kerbsu,jos jäisit kirjoittelemaan...Jos et jää,nii tuus ees silloin tällöin piipahtamaan..:)


    • Adria

      Luin ton sun aloituksen enkä sen sisältöä oikein tajunnut, vaistomaisesti ajattelin kysymyksessä olevan väärinymmärretyn naisen vuodatus. Kunnes kävin sun galleriassa.

      • meille...

        puskillekkin mitä siel gallerias oli?


      • Adria
        meille... kirjoitti:

        puskillekkin mitä siel gallerias oli?

        Enhän mä nyt semmosta saa tehdä.


      • Mä olen kyllä
        Adria kirjoitti:

        Enhän mä nyt semmosta saa tehdä.

        nyt ihan kuutamolla teidän kanssa?Lueskelin että joku kisa ja jotain?Otatteko te skabat noin tosissanne?
        Tai mitäpä se mulle kuuluu.. ;)


      • pirpzuzeiccu
        meille... kirjoitti:

        puskillekkin mitä siel gallerias oli?

        kirjaudut itse vaan sisään ja käyt rohkeasti vilkaisemassa, jos kiinnostaa. :)


      • pirpzuzeiccu
        Mä olen kyllä kirjoitti:

        nyt ihan kuutamolla teidän kanssa?Lueskelin että joku kisa ja jotain?Otatteko te skabat noin tosissanne?
        Tai mitäpä se mulle kuuluu.. ;)

        me kisaillaan täällä verenmaku suussa. Tää on niin tosi-tv:tä, eiku tosi-internettiä. Tärkeintä ei ole voitto, pääasia kunhan ei häviä.


      • kiitos nyt kuitenkin, kun kävit tuon viestisi tänne kertomassa. Se kertookin mulle aikas paljon, mutta mie pidän sen omana tietonani.


      • mitä?
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        kirjaudut itse vaan sisään ja käyt rohkeasti vilkaisemassa, jos kiinnostaa. :)

        Ei jaksa alkaa rekistöröitymään.Joskus kävin että olisin sen tehnyt niin ei tosiaan jaksanut alkaa sukunimeä kauemmas etenemään.Facebookkiinki toinen kirjas minut ja arvaa olenko käyny siellä sen jälkeen?En.Jos jollain on mulle asiaa niin soittaa tai tulee käymään.Olen todella laiska näiden asioiden suhteen.Eipä tuolla enää väliä ku se meni jo, siis se kiinnostus tuohon asiaan. ;)


      • pirpzuzeiccu
        mitä? kirjoitti:

        Ei jaksa alkaa rekistöröitymään.Joskus kävin että olisin sen tehnyt niin ei tosiaan jaksanut alkaa sukunimeä kauemmas etenemään.Facebookkiinki toinen kirjas minut ja arvaa olenko käyny siellä sen jälkeen?En.Jos jollain on mulle asiaa niin soittaa tai tulee käymään.Olen todella laiska näiden asioiden suhteen.Eipä tuolla enää väliä ku se meni jo, siis se kiinnostus tuohon asiaan. ;)

        täytyy sanoa, että olet laiska. :D


      • en jaksa
        pirpzuzeiccu kirjoitti:

        täytyy sanoa, että olet laiska. :D

        keskittyä kauaa aikaa yhteen asiaan.Kaverit osti mulle paidan jossa lukee AD/HD.Jos joku ei ole niinkuin mulle se sydänasia tai ei kiinnosta niin kauheasti niin se on just tota et yks ja sama.Koko ajan pitää olla säpinää tai multa menee mielenkiinto ja sitten pitää tehdä asialle jotain.Ihme et olen vielä tässä tai siis en ole kauaa kun pitää kohta lähtee kylille. :)


    • En jaksa

      nähdä vaivaa rekkautumiseen, mutta nyt en ymmärrä mistä loppupeleissä puhut?

    • asiasi olla provo?

      • tuo sun

        kysymyksesi on provo?


      • tuo sun kirjoitti:

        kysymyksesi on provo?

        kuinka haluat, en ota kantaa enään tähän asiaan.


      • kun en
        Nittaminax kirjoitti:

        kuinka haluat, en ota kantaa enään tähän asiaan.

        asiasta mitään tiedä.Niin mitä se meille loppujen lopuksi kuuluu?


    • Eipä ole miestä hetkeen näkynyt. Olet oikeutettu tuntemaan mielipahaa, sanoi kuka mitä tahansa.
      Jokaisella on oikeus tunteisiin ja myös oikeus puhua niistä.
      Tiedä nyt muuta sanoa, mutta tulehan taloksi. Ei niin suuria kynnyksiä ole keksittykään, ettei hyvät mahtuisi sisään. Piut paut perkeleille sano...

      • Niin mä olen pyörinyt missä milloinkin, eihän sitä kotia tämmöisellä huutolaispojalla olekaan :((
        Kyllä mua tuo asia pänni aikoinaan kovastikin, mutta nyt tuli vasta pistettyä se esille.
        Käynhän mä aina joskus lukaseen palstaa, mutta harvemmin olen enää ottanut osaa kirjoitteluun. Ei tässä taloksi kuiteskaan arvaa asettua, ettei tule lisää traumoja, kun vasta nyt pääsemässä eroon noista entisistä :)))


      • kerbiili62 kirjoitti:

        Niin mä olen pyörinyt missä milloinkin, eihän sitä kotia tämmöisellä huutolaispojalla olekaan :((
        Kyllä mua tuo asia pänni aikoinaan kovastikin, mutta nyt tuli vasta pistettyä se esille.
        Käynhän mä aina joskus lukaseen palstaa, mutta harvemmin olen enää ottanut osaa kirjoitteluun. Ei tässä taloksi kuiteskaan arvaa asettua, ettei tule lisää traumoja, kun vasta nyt pääsemässä eroon noista entisistä :)))

        missä olet omimmillasi tietenkin ja varsinkin kun ottaa huomioon sun huutolaispoikataustan ;D

        Sitä tällainen tavallinen tirpukka vaan miettii, että miksi se kiusaaminen on joillekin se päällimmäinen juttu?
        Eikös sitä ole saanut siipeensä ollenkaan vai saanut sitä sitten yli ymmärryksen. Tiedä tuota.


    • debiili92

      ompa mailma paha paikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 178
      1903
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1353
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1164
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1085
    Aihe