Olen meidän pienen firman ainoa lomautettu toistaiseksi ilmoituksella,
nyt kuulin että työnantajan sukulainen joka on tehnyt silloin tällöin ja loman tuurauksia
olisi tulossa töihin erääseen toiseen pisteeseen kokoaikaiseksi. Minulta ei ole kysytty
asiasta mitään että olisinko halukas siirtymään tähän toiseen työhön joka on
aivan samanlaista kuin nykyinen työkin ennen lomauttamista.
Onkohan tämä nyt ihan laillista?
Vajaan vuoden olen ollut töissä ed. firmassa. Olen toiseksi viimeisenä tullut meille
töihin ja toistaiseksi työsopimuksella.
Lomautus ja uusi työntekijä
2
1004
Vastaukset 2
- ei uutta
Käsitykseni kyllä on, että sinulle olisi kuulunut sitä paikkaa tarjota.
Kuinka suuri firma on? Mikäli työntekijöitä on 30 tai yli, olisi pitänyt käydä yt-neuvottelut.
Jos kuulut liittoon, ota yhteyttä luottamusmieheen. Mikäli et kuulu, ota yhteyttä työsuojelupiiriin. Osaavat ainakin vastatata kysymykseesi.- AP
Meitä on n. 10-15 työntekijää, en ole ihan varma asiasta.
Olenkin ottanut yhteyttä työsuojelupiiriin lomautukseni muista koskevista asioista,
työsyrjinnästä kun olen raskaana. Selvityspyyntö on lähetetty työnantajalle.
Mutta tämä ns. "osa-aikaisen sukulaisen" kokoaikaistaminen tuli nyt vasta tietoon hyvien lähteiden kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid126806En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi19527Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50515- 36512
Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.109510Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37426
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää109402- 46383