Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemuksia tvins/laihdutusvyö

Ostaja?

kellään kokemusta noista Tv kaupan markkinoimista tärinävöistä,niitä mainostetaan tehokkaasti,2 yhden hinnalla,n. 110 e kuluineen ja sit toinen malli hiukan kalliimpi.vaikuttaako ,oheneeko muu kuin kukkaro?

25

13956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sandy84

      Heippa!

      Itse ostin vyön (Abtronic) vajaa kuukausi sitten, ylipainoa ei ole (166 cm/55 kg) mutta kiinteytettävää löytyy. Olen käyttänyt vyötä melkein joka päivä, mutta en ole ainakaan vielä huomannut mitään tapahtuvan :( Laitetta käytettäessä lihakset kyllä todellakin supistelee, mutta ehkä tulokset alkaa näkyä vasta pidemmän käytön jälkeen. Minun hankinnassani mukana tuli "mahavyön" lisäksi sellainen pieni vyö käsiä tai jalkoja varten, mutta sitä en pysty käyttää, kun tuntuu kuin sähköiskuja saisi koko ajan!

      • huijattu

        Varokaa tätä firmaa(tvshop). Jos tuote hajoaa, niin kestää yli kuukauden saada uusi vyö tilalle. Homma menee näin. Sinulle luvataan vyö muutamassa päivässä hajonneen tilalle. Kun sitten menee se muutama päivä ja rupeat ihmettelemään missä vyö(=tuote) viipyy, menee palautusoikeusaika umpeen. Kun sitten soitat ja ihmettelet missä tuotteesi viipyy, kertoo seuraava henkilö että toimitus kestää 2 viikkoa. Kolmas kertoo että yli kuukausi menee. Näppärä systeemi, palaquttakaa tuote heti ja koittakaa saada rahat, en tiedä toimiiko silloin...


      • käyttäjä täälläkin

        minulla käytössä, käyttöohjeessa sanotaan, että laitetta pitäis käyttää joka päivä 30 pv. ajan ja sitten harvemmin, minusta tuntuu ainakin, että laite toimii kiinteyttävästi, vatsanseutu on paljon kiinteämpi ja samalla selkälihakset rentoutuu mainiosti, niinkuin olkapäät ja kädenlihakset jumittaa, laitteella saa rentoutusta!
        Minulla ollut käytössä n. 2vk.


      • Anonyymi

    • ..........

      käyttänyt 2kk ei mitään vaikutusta..

    • huijausta

      Täyttä puppua. Ympärysmitta isolle miehelle yltää käsivarren ympäri.
      Mieheni käytti sitä jonkinlaisena "hierontalaitteena".

    • kikke

      ois niin ihanaa ku noi tommoset toimis, mutta ei niistä mitään hyötyä ole. kannattaa ihan vaan mennä lenkille, uimaan, salille, jumppaan..........

    • .................

      mun pitää nyt kyllä vähän puolustella laitetta... itse olen tilannyt vähän vajaa 2vuotta sitten ja ei tokikaan toimi läheskään niinkuin lupaavat. mutta minä olen saanut vyötärön!! ei se painoa tiputa mut kyllä jonkinlaista kiinteytymistä tapahtuu. nykyään käytän sitä n. 3krt viikossa ja juuri tilasin uudet "johdintyynyt" kun vanhoista alkoi teho loppua. olen saanut tästä myös apua jumalattoman kipeisiin kuukautisiin johon eivät mitkään hormonipillerit ole auttaneet. myös edistää vatsantoimintaa. Äitinikin tätä multa lainas ja auttoi kuulemma jumiutuneeseen ja kipeään alaselkään. Ei sitä mitä lupaavat mutta ei tää ihan paska värkkikään oo..

    • kukara

      Itselläni oli toisenlainen samantyyppinen ja on minuakin auttanut kiinteyttämään vatsanseutua tosi hyvin! Toki liikunnan lisäksi! Eihän se mikään ihmelaite ole,mutta hyvä lisä liikuntaan!=)

      • tuntematon34435

        Mistä noita vöitä saa?? :D


      • Löytäjä57

        Melkein mistä vaan. ;)


    • Viikkojenpäästäparempi

      Minulla halppis versio jostain ulkomailt. 3 päivää ollut käytössä ja toimiin hyvin. Ei vielä hurraa huutoja sillä ohjeissa luki 30min joka päivälle tulokset 2-3 viikon päästä. :) hinta 4 e mutta koska tilaus myöhässä, enkä tiennyt tuleeko edes,sain ilmaiseksi. Tuli viikon myöhemmin mutta ei valittamista :3

    • hirvikoiramies

      Mulla oli joskus vuosia sitten sellainen vastaavanlainen lihassimulaatiolaite. Kokeilin ja käytin vähän aikaa. Lopputulos oli että eihän se sovi laihduttajalle, ainakaan selllaiselle jolla on läskejä, koska ne impulssit eivät johdu läskin läpi. Eli jos siitä aikoo jotain hyötyä saada, ne sähköimpulssit pitää saada johdettua suoraan lihakseen.

    • tahtoolaihtua

      Jos täristelemällä haluat laihduttaa tai saada ainakin liikkumista kauniimmaksi ja ryhtiä paremmaksi, kokeile itämaista tanssia. Motivoivaa nähdä itsensä peilistä ja siinä automaattisesti korjaa ryhtinsä.

    • Mirillo

      Tummy Tuck on pelkkää huijausta!!! Mainoksessa luvataan 30:n päivän kokeilumahdollisuutta, mutta vyötä ei voi palauttaa kokeilun jälkeen, koska kyseessä on hygieniatuote. Vyö ei todellakaan toimi. Siis varokaa " rehtiä kauppaa".

    • selkäinen

      mulla sellainen oli - ei se kiinteyttänyt tai mitään muutakaan, mutta kipeä selkä tykkäsi kovasti.. eli siinä mielessä ihan hyvä ostos..

    • ghyuikjyttrf

      vaihda satanen 10sentin kolikoihin ja keitä ne lattialle ja kerää ne sitten kyykkymällä ylös.2x päivässä,kyllä läskit lähtee.

    • AntAmor

      On hyvä muistaa, että mainos sisältää sanan "miracle" eli "ihme". Käytä siis järkeä, äläkä sorru haluusi uskoa. Vatsan pienentäminen vaatii kovaa, jatkuvaa työtä. Jos et jaksa sitä tehdä, hyväksy itsesi ja keskity siihen, että paino ei ainakaan nouse.

    • AntAmor

      Sain seitsemän senttiä vyötäröltä kolmessa kuukaudessa, kun keskitin syömiset neljän tunnin sykliin ja väliaika pelkkää vettä tai kahvia ilman sokeria ja maitoa. On hyväksi verensokerille ja hampaille.

    • gjökgökgök

      Tavallinen naru vyötärölle tai korsetti. Kumpikin rajoittaa ahmimista. Säännöllinen ateriarytmi pienillä aterioilla, kuten AntAmor totesi osaltaan. Painonhallinta on pieniä arkisia valintoja. Jollei hallitse mielihalujaan, ei mikään liikunta riitä laihduttamaan. Ja mikään passiivinen lihaskuntolaite ei lisää aineenvaihduntaa niin paljon, että kompensoisi mättämistä. Jos syöt monin verroin kulutukseesi nähden, päiväsi tunnit eivät riitä laihduttavaan liikuntaan.

      Olen nähnyt itse läheltä ruikuttajia, jotka valittavat, että vaikka miten laskee kaloreita, paino pysyy tai vaan lihoo. Sitten sama ihminen pistää dieettinsä uusiksi, alkaa liikkumaan ja LAIHTUU. Laihtuminen on mahdollista kaikille.

      • Silmusanktio

        Näin on. Laihtuminen on vaikeaa, mutta mahdollista. Tarvitaan vain järkeä ja kuria.


    • Anonyymi

      Minulla oli vibra tone. :D Kyllä se ihan pikkuisen saattoin kiinteyttää mutta saman asian sai vaikka kävelylenkillä.

    • Anonyymi

      Minä laiton tärinävyön samalla kun söin mansikkakakkua. Laihduin viikossa 40 kiloa.

      • Anonyymi

        Mikä tarve sinun on laukoa idiotismejäsi tällä palstalla? Tajuatko olevasi henkisesti sairas? Ha nyt jostain ihmeessä apua!


    • Anonyymi

      Saman asian ajaa, kun vetää monta kertaa päivässä "vatsan sisään". Tämä on ainakin ihan ilmaista. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe