Kuinka pitkää salasuhdetta voi jatkaa paljastumatta?

Romeo65

Olen naimisissa oleva yli 40 v. mies ja mulla on ollut pari vuotta salarakassuhde yli 10 vuotta nuorempaan naiseen. Suhde alkoi ihan sattumalta. Tulen hyvin toimeen vaimoni kanssa ja rakastan häntä eikä pettäminen ollut muutoinkaan mielessä. Joten mitään varsinaista syytä ei ulkopuoliselle suhteelle ole - ellei sitten alussa jonkinlainen seikkailunhalu. Olen yrittänyt monta kertaa irtaantua suhteesta, mutta salarakas on vastustanut sitä, vaikka on itse sinkku ja saisi helposti vapaankin miehen markkinoilta. Suhteen pitkittyessä irtaantuminen on itsellenikin tullut hankalammaksi kiintymyksen vuoksi. Olen pystynyt pitämään suhteen salassa, koska en ole antanut sen millään tavalla vaikuttaa vakituiseen parisuhteeseeni eikä salarakkaanikaan ole onneksi mikään uhkailijatyyppiä. Viimeaikoina mieltäni on alkanut askarruttamaan, voiko tällaista jatkaa loputtomiin paljastumatta? Onko se edes mahdollista? Onko kukaan pystynyt siihen vastaavassa tilanteessa ja, millä keinoin?

31

5453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Romeo65

      Sorry, tuli väärälle palstalle ennenkuin huomasin näille olevan omakin palstansa

    • Tuntuu niin kauhealta sanoa "ikuisesti", niin kuin elämä ei loppuisi koskaan. Tosiasiassa elämäsi loppuu todennäköisesti n. 30-40 vuoden päästä ja uskon että voit pitää molempia suhteitasi pystyssä siihen saakka. Se mitä tapahtuu sen jälkeen kun kuolet, onkin eri asia. Muista kuitenkin että asian paljastuminen silloin voi olla tarpeeksi masentavaa tappamaan..
      Niin kauan kuin vaimosi (EIKÄ ystäväsi tai tuttavasi) tiedä salasuhteesta, se ei satuta häntä. Mutta ei ole sanoja kuvaamaan sen tärkeyttä ettei ketään saa sinun, vaimosi, tai salarakkaasi lähipiiristä tietää suhteestasi, sillä tieto leviää varmasti.. Ja joku päivä voin vannoa että tulee se päivä kun tieto päätyy vaimosi korviin.

      Äläkä ota tätä niin että puolustaisin salasuhteita! Mutta omapa on elämäsi ja kaikkien neuvonhan sinä tiedätkin, sitä on turha tässä toitottaa.
      Siispä vastaukseni kysymykseesi on: kyllä voit. Mutta todistetusti rakkaus hiipuu toista osapuolta kohtaan tulevaisuudessa kuitenkin, varaudu siihen. :)

      • mielenkiintoinen elämä

        Tässä on klassinen number one/two tilanne. Se, kumpaa kohtaan tunne viilenee, sitä ei voi kukaan ennustaa vaan tekijä X on aina myös mukana kuvioissa. Salarakaskin voi löytää uuden rakkauden ja silloin aika varmasti olet entinen tai sitte ei.


    • asdf3

      jos yhdessä viikossa ei tule seksiä... niin sitten on syytä vaihtaa emäntää..

      • avio

        josm ei saa niin vaihtoon. nimim


      • asdf3
        avio kirjoitti:

        josm ei saa niin vaihtoon. nimim

        "ikuisesti"... kun jokainen tietää että ei ole yhtä oikeaa ihmistä kenellekään, vaan miljoonia oikeita kaikille...
        - riippuu asianhaaroista -ja haarojen asennoista.


    • asdf3

      Omalla vähäisellä elämänviisaudellani sanoisin että ei kannata ollenkaan tuollaista "salarakassuhdetta" pitää, jos siltä tuntuu niin vaihdat emännän kerralla.

      Kummallekin tulee vaan ylimääräistä hankaluutta ja pahaa oloa sellaisesta.

    • ajatuksia_ajatuksia..

      .... miltä sinusta tuntuisi, jos sinulle muka niin "rakas" vaimo, jota petät, pettäisi sinua vuosikaudet salassa, olipa oman ikäisensä saatika 10 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olisiko helppoa antaa anteeksi, millaisissa tuskissa kiemurtelisit kun se kävisi ilmi.

      Minulla on sellainen käsitys että hyvin todennäköisesti salasuhde jossakin vaiheessa tulee ilmi, ei tarvita kuin pienen pieni lipsahdus suhteen peittelemisessä, kun naisella alkaa herkästi heräämään vaikka minkälaisia mörköajatuksia pään sisällä. Voisit yrittää miettiä asiaa vaimosi näkökulmasta. Ansaitseeko hän kumppanikseen vierelleen pettäjän, vai ansaitsisiko hän jotakin parempaa? Olet luvannut ja vannonut valat kuten vaimosikin on, ja toden näköisesti hän myös kunnioittaa sinua ja tekemäänne sopimusta toiselle omistautumisesta. Kuinka jaksat elää itsesi kanssa syylisyyttä tuntien, minä en siihen pystyisi, ainakaan pidemmän päälle itseinhoni kasvaisi liian suureksi. Täytyy ottaa huomioon, että tekemisillään vaikuttaa toisen ihmisen elämään, tällä hetkellä sotket kahden naisen elämää.

      Mitä luultavammin vielä joskus voi käydä niin, että tämä 10 vuotta nuorempi kyllästyy sinuun löytäessään jonkun paremman, tunteet kyllä laimenevat ja hän tajuaa ettei halua suunnitella tulevaisuutta miehen kanssa joka kykenee pettämään. Jossain vaiheessa salarakas todennäköisesti tahtoo jotakin paljon syvällisempää suhdetta, saattaa jopa kostaa antamalla sinut ilmi vaikkei vielä tässä vaiheessa sitä tekisi. Pahimmassa tapauksessa molemmat naiset jättävät sinut kun jotakin tapahtuu, jäät loppuiäksesi ypöyksin.

      • mutta onko sen arvoista?

        Siis sä kehtaat kysyä täällä et saatko pidettyä suhteesi salassa vaimoltasi ja jos niin miten..?!? Aika röyhkeää käytöstä sanon minä!! Sinunko mielestäsi vaimosi on ansainnut tulla petetyksi? Hänkö on niin huono ihminen ettei ansaitse aitoa rakkautta jossa mies kohtelee häntä niinkuin miehen naista kuuluu kohdella? Onko tämä sinulta sinun mielestäsi oikeutettua käytöstä sinulta? Ei kö omatuntosi kolkuta ollenkaan asian takia? JA entäs miten sit suhtautuisit jos saisitkin kuulla et naisesi on koko ajan tiennyt sinun pettämisestäsi ja onkin jo löytänyt itselleen paremman miehen jonka kanssa on viettänyt yhteistä aikaa silloin kun sinä olet ollut oman pettäjäkumppanisi kanssa, sattuisiko tämmöisen asian kuuleminen sinuun ollenkaan? Että se olisitkin sinä jota on petetty vielä pahemmin, olethan ollut niin oman pettämisesi lumoissa kun se on onnistunut niin hyvin ettet ole tajunnut ollenkaan että vaimosi on tämän tajunnut ja lähtenyt hakemaan parempaa miestä itselleen? JA entäs jos saatkin joku päivä vaimoltasi avioero hakemuksen nenäsi eteen, mites sitten suu pannaan?

        Tuossa sulle vähän miettimistä. :) mut se et katsot oikeudeksesi pitää noin kauan salasuhdetta vaimosi selän takana kertoo todellakin millainen kiero ihminen olet. Ja luuletko todella että tämä sinun "toinen naisesi" koskaan lähtisi sinun kanssa mihinkään vakavaan, kyllähän hän toki tietää koko ajan ettet pysty pysymään uskollisena ja varmaan hänkin aikaa myöten löytää sen aidon rakkauden jolloin sinä lennät kuin leppäkeihäs ja silloinpa jäät ihan yksikses elämään elämääsi eteenpäin..mutta eipä siinä mitä, sen sinä olet todellakin ansainnut tuon petoksesi jälkeen! :)


    • Niin kävi mulle

      salasuhteeseesi sillä sitten et enää pääse irti... sitten sinulle vasta tulee uusi elämä

    • suhteilen minäkin

      2 vuotta on aika normi salasuhteen kestoaika. Sen jälkeen on helppo joko lopettaa tai jatkaa maailman tappiin. Ainoa este on jos nainen jossain vaiheessa haluaa perheen / lapsia ja sitä kautta vakiintua toisaalle.
      Pidä salarakkaasi. En näe syytä luopua toimivasta järjestelystä?

      • sadness

        seurustelin lähes 3 vuotta varatun miehen kanssa tosin olin itse se toinen osapuoli eli nuori sinkkunainen, ei se irtaantuminen ole niin helppoa ja usein vain toinen nainen saa yksin syyt niskoilleen näistä suhteista vaikka olisi tietämätön. Kumminkin tulisi ajatella myös toista naista eivät kaikki löydä juuri sopivaa sinkkumiestä ja kun kiintyy ja rakastuu toden teolla ei siinä sitten mikään enää auta? miten rakastua toiseen jos sydän kuuluu toiselle etenkin jos ei ole varma että toinen on varattu? tunteille kun ei voi mitään! Ajauduin tilanteeseen olin alle kaksikymppinen ja mies täysi huijari, pakko myöntää että kyllä se suhde ja siihen liittyvät miehen salailut kävi ja käy mielenterveydelle..

        kuten myös lupailut vakavammasta suhteesta jos jaksaa odottaa, siksi sitä kai kestikin niin kauan. Siksi kai salasuhteita onkin niin paljon, kun miehet lupailevat kaikenlaista ja naiset uskovat.

        Niin mitä sinä aloittaja tekisitkään jos salarakkaasi haluaisi perheen/lapsia??? olisiko jättäminen silloin helpompaa??


        miksi roikut vaimossasi kiinni? mitä jos saisit uuden, paremman rakkauden ja saisit tavata lapsia silloin tällöin eikö se olisi hyvä ratkaisu? vai etkö pysty lähtemään kodistasi?

        tottahan se on että miehet tuntee tietynlaista kumppanuutta pitkäaikaiseen vaimoonsa ja usein pelätään että vaimo vie lapset jos kertoo ratkaisusta ottaa toisen. Täytyy vain olla rohkea ja järjestää asioita, ennen kuin on liian myöhäistä! parempi olla rehellinen kuin tulla yllätetyksi. Joillekin taas on hyvin vaikea luopua yhteisestä kodista ja muistoista..

        Tuntemani varattu mies eli kyllä syyllisyydentunteessa ja menetti sen takia yöuniaan varmasti vieläkin mutta eipä ole ainoa, kumminkaan ei ollut valmis kertomaan totuuksia tai tekemään päätöksiä vaan mieluummin hukutti ne kiireiseen ja työntäyteiseen elämään.. totuuksien vaatiminen kuulemma "hajottaa pään" joten en uskaltanut vaatia aina totuuksia ja sitten sairastuin enkä jaksanutkaan, elämä ei ole helppoa.

        olen huomannut että varattuja miehiä kiehtoo usein nuorissa naisissa juuri se, että voi tehdä kaikkea muuta hauskaa eikä tarvitse ottaa vastuuta teoista eikä lapsiakaan ole "tiellä!" järjestely on siis suoraan erinomainen, niin vain miehille, naiset kärsii salaa...
        mietin tässä oma suhteeni ehkä kaatuikin juuri tuohon että itse halusin jotain paljon syvällisempää ja perheen, mies vain lupaili ja jätti elämään täydessä tiedottomuudessa mikä on hirveää ja sietämätöntä vieläkin.


      • Niinhän se menee
        sadness kirjoitti:

        seurustelin lähes 3 vuotta varatun miehen kanssa tosin olin itse se toinen osapuoli eli nuori sinkkunainen, ei se irtaantuminen ole niin helppoa ja usein vain toinen nainen saa yksin syyt niskoilleen näistä suhteista vaikka olisi tietämätön. Kumminkin tulisi ajatella myös toista naista eivät kaikki löydä juuri sopivaa sinkkumiestä ja kun kiintyy ja rakastuu toden teolla ei siinä sitten mikään enää auta? miten rakastua toiseen jos sydän kuuluu toiselle etenkin jos ei ole varma että toinen on varattu? tunteille kun ei voi mitään! Ajauduin tilanteeseen olin alle kaksikymppinen ja mies täysi huijari, pakko myöntää että kyllä se suhde ja siihen liittyvät miehen salailut kävi ja käy mielenterveydelle..

        kuten myös lupailut vakavammasta suhteesta jos jaksaa odottaa, siksi sitä kai kestikin niin kauan. Siksi kai salasuhteita onkin niin paljon, kun miehet lupailevat kaikenlaista ja naiset uskovat.

        Niin mitä sinä aloittaja tekisitkään jos salarakkaasi haluaisi perheen/lapsia??? olisiko jättäminen silloin helpompaa??


        miksi roikut vaimossasi kiinni? mitä jos saisit uuden, paremman rakkauden ja saisit tavata lapsia silloin tällöin eikö se olisi hyvä ratkaisu? vai etkö pysty lähtemään kodistasi?

        tottahan se on että miehet tuntee tietynlaista kumppanuutta pitkäaikaiseen vaimoonsa ja usein pelätään että vaimo vie lapset jos kertoo ratkaisusta ottaa toisen. Täytyy vain olla rohkea ja järjestää asioita, ennen kuin on liian myöhäistä! parempi olla rehellinen kuin tulla yllätetyksi. Joillekin taas on hyvin vaikea luopua yhteisestä kodista ja muistoista..

        Tuntemani varattu mies eli kyllä syyllisyydentunteessa ja menetti sen takia yöuniaan varmasti vieläkin mutta eipä ole ainoa, kumminkaan ei ollut valmis kertomaan totuuksia tai tekemään päätöksiä vaan mieluummin hukutti ne kiireiseen ja työntäyteiseen elämään.. totuuksien vaatiminen kuulemma "hajottaa pään" joten en uskaltanut vaatia aina totuuksia ja sitten sairastuin enkä jaksanutkaan, elämä ei ole helppoa.

        olen huomannut että varattuja miehiä kiehtoo usein nuorissa naisissa juuri se, että voi tehdä kaikkea muuta hauskaa eikä tarvitse ottaa vastuuta teoista eikä lapsiakaan ole "tiellä!" järjestely on siis suoraan erinomainen, niin vain miehille, naiset kärsii salaa...
        mietin tässä oma suhteeni ehkä kaatuikin juuri tuohon että itse halusin jotain paljon syvällisempää ja perheen, mies vain lupaili ja jätti elämään täydessä tiedottomuudessa mikä on hirveää ja sietämätöntä vieläkin.

        Olet ymmärtänyt juuri olennaisen tästä toiminnasta.


      • terveisiä vaimollesi
        Niinhän se menee kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt juuri olennaisen tästä toiminnasta.

        Mun ex miehellä oli myös pitkä suhde. Ilman että TIESIN siitä mitään, pikkuhiljaa eteen tuli asioita jotka johtivat siihen että aloin epäillä toisen naisen olemassaoloa, vaikka kukaan ei ollut kertonutkaan mitään.

        Jonakin päivänä voit sinäkin olla ihanana vaimosi EX-mies. Sitä odottaessa laita asiat tärkeysjärjestyksen. Katso itseäsi peilistä, valitse jompi kumpi. On olemassa naisia niin kuin minä, jotka käräyttävät kaikki naisten pettäjät. Jos sattuisit kuulumaan tuttavapiiriini niin kertoisin heti vaimollesi. Hän ansaitsisi tietää. Tehkää kaikki muutkin niin.


      • Nainen..
        terveisiä vaimollesi kirjoitti:

        Mun ex miehellä oli myös pitkä suhde. Ilman että TIESIN siitä mitään, pikkuhiljaa eteen tuli asioita jotka johtivat siihen että aloin epäillä toisen naisen olemassaoloa, vaikka kukaan ei ollut kertonutkaan mitään.

        Jonakin päivänä voit sinäkin olla ihanana vaimosi EX-mies. Sitä odottaessa laita asiat tärkeysjärjestyksen. Katso itseäsi peilistä, valitse jompi kumpi. On olemassa naisia niin kuin minä, jotka käräyttävät kaikki naisten pettäjät. Jos sattuisit kuulumaan tuttavapiiriini niin kertoisin heti vaimollesi. Hän ansaitsisi tietää. Tehkää kaikki muutkin niin.

        voi rikkoa perheen! Pystytkö elämään sen kanssa, että olet toimillasi aiheuttanut sen?
        Asioissa on aina monta puolta. Pettäminen ei ole oikein, enkä missään nimessä sitä kannata. En kuitenkaan ikinä voisi kertoa esim. tutulleni että miehesi tai vaimosi pettää häntä. Näitäkin on tullut monesti elämän aikana vastaan... Se ei vaan ole minun asiani puuttua siihen! En vaan voi!

        Ymmärrän, että olet katkera miehellesi pettämisestä ja siihen sinulla on oikeus, mutta onko sinulla oikeutta puuttua toisten elämään?


      • Ei h-i !
        terveisiä vaimollesi kirjoitti:

        Mun ex miehellä oli myös pitkä suhde. Ilman että TIESIN siitä mitään, pikkuhiljaa eteen tuli asioita jotka johtivat siihen että aloin epäillä toisen naisen olemassaoloa, vaikka kukaan ei ollut kertonutkaan mitään.

        Jonakin päivänä voit sinäkin olla ihanana vaimosi EX-mies. Sitä odottaessa laita asiat tärkeysjärjestyksen. Katso itseäsi peilistä, valitse jompi kumpi. On olemassa naisia niin kuin minä, jotka käräyttävät kaikki naisten pettäjät. Jos sattuisit kuulumaan tuttavapiiriini niin kertoisin heti vaimollesi. Hän ansaitsisi tietää. Tehkää kaikki muutkin niin.

        Tuomaria vai Jumalaako leikit ? Mene johonkin hoitoon miettimään, mikä sinä olet puuttumaan toisten ihmisten elämiin. Millä oikeudella sinä "käräytät kaikki naisten pettäjät" ? Sinun ongelmasi on suurempi kuin pettäjän. Hanki oma elämä ettei tarvitse puuttua toisten. Kasva ja kehity, pääset eroon kaunoistasi ja elämässä eteenpäin.


      • sivusta neuvon
        Ei h-i ! kirjoitti:

        Tuomaria vai Jumalaako leikit ? Mene johonkin hoitoon miettimään, mikä sinä olet puuttumaan toisten ihmisten elämiin. Millä oikeudella sinä "käräytät kaikki naisten pettäjät" ? Sinun ongelmasi on suurempi kuin pettäjän. Hanki oma elämä ettei tarvitse puuttua toisten. Kasva ja kehity, pääset eroon kaunoistasi ja elämässä eteenpäin.

        Kyllä vaimollakin on oikeus tietää jos miehensä huoraa muualla, silloin vaimollekkin tulee mahdollisuus miettiä elämäänsä uudestaan ja miettiä haluaako olla jonkun hätä vara vaiko oikeasti rakastettu, jos miehellä on hiukkaakaan oman arvon tunnetta ja kunnioitusta vaimoaan kohtaa, ottaa hän eron ensin ja menee sitten uutta hakemaan.


    • haha

      Itse olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa ja mielestäni: suhteen alkaminen ei ole sattumaa. Jotain tarpeita minulla itselläni on ollut, koska olen lähtenyt rinnakkaissuhteeseen.
      Kerroit, että olet yrittänyt irtaantua suhteesta, miten?? Kerroit, että salarakas on vastustanut sitä, miten??
      Voiko olla niin, että hän ei halua edes toisenlaiseen suhteeseen, tämä riittää hänelle.

      Kerroit, että olet pystynyt pitämään suhteen salassa, koska et ole antanut sen vaikuttaa vakituiseen parisuhteeseesi. Uskotko itsekään tuohon? Itselläni oli usein huono omatunto, syyllisyys ja jotain oli välissämme - eli tuo toinen. Toki asian voi kyetä kapseloimaan jonnekin muualle ja silloin voi elää suht normaalisti, mutta ajanpäälle se käy raskaaksi.

      Haluaisitko jatkaa tuota loputtomiin? Mitä pelkäät, jos lopetat salasuhteen? Millä sinut pidetään kiinni? Kiintymyksellä??

      Itse päätin lopettaa toisen suhteen, koska se kävi niin raskaaksi. Koin molempien seurassa syyllisyyttä siitä, että olin toisen kanssa. Molemmat olivat minulle tärkeitä, mutta enemmin olin valmis luopumaan tuosta toisesta, molempia en voinut saada.

      Kumman olet valimis menettämään? Mielestäni sinun on syytä tehdä päätös pian.

    • anitajori

      heipsan. Mulla on tästä itselläni kokemusta, olen 44vuotias nainen, eronnut pari vuotta sitten, minulla oli salasuhde varattuun mieheen, oli ihanaa aikaa, mutta kärsin siitä että ei voitu suunnitella tulevia vkl.ja paljoa muutakaan etukäteen, aina tilanteen mukaan mentiin, nähtiin siis todella usein varmaan 4/5 kertaa viikossa, välilillä tunnin ja toisinaan iltoja, öitä, joitakin vkl reissuja. Pidemmän päälle se syö sinkun itsetuntoa, mutta kun on rakastunut antaa suhde paljon voimia kummallekkin, mutta tämä mieheni, alkoi kärsiä syyllisyydestä, ei saanut nukuttua kuin unilääkkeillä, ei pystynyt lopettamaan suhdetta, koska kotona ei ollut tietenkään sitä seksielämää, no alkuun oli mutta sitten tällä miehellä ei enään yhtenä päivänä toiminut vaimonsa kanssa..ja nyt hänellä on uusi rakkaussuhde myöskin vapaan naisen kanssa, eikä vieläkään toimi vaimon kanssa, eikä pysty eroamaan..rankkaa kaikille. Nyt erostamme on pari kuukautta ja olen ajatellut soittaa vaimolle tai muulla tavalla ilmoittaa hänelle pitkästä suhteestamme..koska ei minua niin voi kohdella että jättää kuitenkin kertomatta, joten todennäköisesti mitä pidemmälle suhteesi etenee, sen varmempaa on että naisystäväsi käräyttää sinut..vaikkei sitä myöntäisi, sen voi tehdä niin monella tavalla. Ja suhteesi vaikuttaa kyllä avioliittoosi vaikka sinä et sitä huomaa. On myös väärin pitää sinkkua varattuna sinulle, koska et hänen kanssaan kuitenkaan halua asua ja menettää ´perhettäsi. Tunnen useita "pareja" jotka ovat samassa tilanteessa, näiden naisten mielenterveys on pidemmän päälle järkkynyt. Joten mieti tarkkaan, irrottaudu hänestä ennenkuin on myöhäistä. Olen vieläkin sitä mieltä, että kerron hänen vaimolle meistä ja sen ovat tehneet useat samassa tilanteessa olevat.

    • Kiintymistä..

      Totuus lie tarua ihmeellisempää..?
      Olin minäkin varsin pitkään addiktoituneena suhteeseen naimisissa olevan kanssa.
      Itse olin ja olen sinkku, hän naimisissa, pomoni suhteemme alettua. Työskentelin harjoittelijana hotellin ravintolassa, jossa tehtiin alkojuomien inventaario kuun viimeisnä yönä toiminnan loputtua. Hän tarjosi juotavaa, todeten, että mittatappion tasaamiseksi: Skål!
      Inventarion valmistuttua hän muitta mutkitta käveli huoneeseeni, asuin samassa hotellissa harjoitteluni ajan.
      Olihan se ihana yö - vaikka minä tuolloin varsin kokematon.. hänellä jo pari lasta aviossaan.
      Arvatahan sen saattoi, että tilaisuus teki tehtäävänsä - sain huoneeseeni "aamiaista" yms mukavaa.
      Suhde ei päättynyt harjoitteluni päättymiseen, hän matkusti toiselle paikkakunnalle tapaamaan muutamia vuosia meni siten. Olihan siinä pelkoa paljastumisesta ja tuttavien pakoilua jne...
      Suhteemme päättyi 'muista syistä', kun Hän menehtyi onnettomudessa..

      Ehkä eräs syy addiktoitumiseen oli jonkinlainen rakastuminen. Tunnetta oli ainakin minulla. Vaikka olen kuulemma ihan hyvän näköinen, hyvät tavat omaava, ei pala ei viinaksia humalaan asti. Olen ollut mallina kuvauksissa vaatteita ym esitellen. En räyhää, keittiömestarin pätevyydestä olen saanut kuunianosoituksia, yms. Olen kyllä hyväksytty, mm työpaikan luottamusmieheksi valittu. Olen työn ohessa kouluttautunut mm maisteriksi...
      Omaa parisuhdetta ei tahdo saada alkuun...
      Naiset ovat niin kronkeleita...
      Juu, olen siis mies ja Hän oli rakastava perheenäiti ja upean uran tehnyt Nainen...

    • ....minä.......

      Naisena sanoisin, että pidä omana tietonasi se mitä olet tehnyt eli pettänyt vaimoasi ja palaa hänen luokseen.
      Ei mikään eikä kukaan uusi nainen tuo sinulle sitä, minkä olet kuvitellut saavasi.
      Ainoa oikea hieno ja anteeksi antava ja kaiken kattava suhde on vaimoosi.
      Nuo nuoret "typykät" ovat hetken huumaa, joiden avulla voi palata nuoruuteen, mutta se ainoa oikea ihmissuhde on kuitenkin se suhde, mikä on puolisosi kanssa.
      Älä satuta puolisoasi kertomalle hälle mitä olet tehtaillut vaan kärsi se omissa nahoissasi ja palaa puolisosi luo.
      Arvosta puolisoasi niin paljon, että et satuta häntä kertomalla, mitä olet tehtaillut vaan anna hänen ymmärtää kuinka rakas ja ainutlaatuinen nainen hän on.
      Tsemppiä sulle ja jatkoillesi!!!

      • skarppi

        Älä kerro vaimollesi siitä mitään, en minäkän tuommoista haluaisi kuulla jos suhde muuten toimii.

        Kannatta toksi miettiä syitä mikä saa tekemään noin.

        Mitäs mieltä tämä salarakas on tästä; hyväksyykö ???


    • Silmät aukesivat

      Luin kaikki viestit, aloittajalle on hyviä ja huonoja ohjeita, useimmiten monet haluavat sanoa, että miksi pitää salasuhdetta. Minulla on ollut aina mottona se, että "kerran täällä vaan eletään, älä katso menneeseen vaan mieti mitä haluat tulevalta elämältäsi" siihen liittyen toinen motto: "älä koskaan tee sitä toiselle, mitä et halua itsellesikään tehtävän". Miettikääpä sitä, ennenkuin hyppäätte pettäjän tielle. Onhan se kiva varmaan, kun on pikku salasuhde, se ei vaadi mitään, siitä voi koska vaan palata kotiin vaimon/miehen luo. Salasuhteessa ei ole velvollisuuksia toista kohtaan, ainoastaan huvittelumerkeissä koko suhde menee eteenpäin. Mikäli salasuhde muuttuu vakavaksi, silloin pitää olla joko tai, kaikkea ei voi saada.

      Itse entisessä suhteessa olin petetty, emme onneksi asuneet yhdessä. Mies kollasi kaikki deitti- ja chattipalstat ja väitti silmät kirkkaina, ettei hän ole mitään tehnyt. Oudot puhelinsoitot, tekstarit keskellä yötä jne jne. Onneksi sain siitä tarpeekseni ja mies sai lähteä. Kuulemma jatkaa samaa touhuilua uudenkin naisystävänsä kanssa...nettiaddikti.

      • - x -

        Miksi? Koska rakastuin. kuullostaa varmaan lapselliselta. Ennen tutustumistani tähän mieheen en olisi voinut kuvitellakaan tekeväni mitään sellaista että olisin varatun kanssa. Hän sai minut rakastumaan itseensä. Niin se vain kävi. Ja nautin tästä vapaasta suhteesta, ilman mitään velvoitteita. Joskus olen ollut naimisissa erittäin mustasukkaisen miehen kanssa, ja sen jälkeen ei seurustelu pahemmin kiinnostanut. Nyt seurustelen miehen kanssa, tosin salaa, joka ei voi vaatia minulta mitään. Nautin tilanteesta. Nautin siitä että suhteemme on lähinnä huvittelua. Hänen suhteensa vaimoon on ollut karikolla jo pitkään, sillä vaimo oli aikoinaan pettänyt häntä tosi härskisti. Olosuhteiden pakosta kuitenkin joutuvat jatkamaan liittoansa. Jos tämä meidän suhde kestää 1-3 vuotta, niin se on sen väärtti, niin hyvin meillä sujuu kaikki yhteen. Jos ja kun meillä joskus ero tulee, niin en aio sitä surra, vaan olen iloinen siitä kaikesta, mitä hänen kanssaan olen saanut jakaa.


    • nainen..

      Älä loukkaa vaimoasi, Mitä sitten teet kun se toinen nainen ilmoittaa olevan raskaana.
      Tämän jälkeen olet ex mies.

      • mene?

        Ystäväni miehellä on lapsi ex-salarakkaansa kanssa. Niin vai kävi että kaiken paljastumisen jälkeenkin he päättivät yhteisten neljän pojan vuoksi jäädä yhteen. Eli ei se vaimom aina miestä pois aja vaikka toisen kanssa lapsen tekis


    • kyle899

      Hei!

      Etsin anonyymiin haastatteluun nuorta miestä/poikaa, joka on ollut pettävänä osapuolensa suhteessa.

      Haastateltava vastaa sähköpostilla kysymyksiini täysin nimettömästi, ja aiheeseen liittyvät kysymykset julkaistaan kirjassa, jossa käsitellään myös kyseistä aihetta.

      Lähetä sähköpostia osoitteeseen: [email protected] ja palaan asiaan!

    • NAINEN!!!

      3 vuotta jo salasuhde,upeeta ja roihuaa aina vaan,kaikki synkkaa..seksi ihanaa ja tasavertainen kumppani,emme kaipaa lapsia emmekä avioliittoa,en vaihtais hetkeäkään pois!!

      • nilkkulotta

        Että viitsit vielä elvistellä! Missä on luottamus? Mieti, miltä tuntuisi, jos itsellesi tehtäisi samalla tavalla??


    • sweet&sour

      Salasuhde varattuun mieheen (joka sattuu olemaan exäni) jo vuoden verran. Viikko sitten sain jännittää olenko raskaana, mutta en sitten onneksi kuitenkaan. Myönnän olevani koukussa, en pysty lopettamaan vaikka tiedänkin tekeväni väärin... vaikka toisaalta minähän tässä olen sinkku ja vapaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe