Hei,
onko olemassa mitään tuotetta (shampoota, hoitoainetta tms..) joka suoristaisi edes hieman hiuksia ilman suoristusrautaa? Suoristin melkein joka päivä hiukseni sillä minulla on luonnonkiharat, mutta jokapäiväinen suoristaminen rasittaa hiuksiani paljon. Löytyykö apua/vinkkejä tms.? : )
Suorat hiukset ilman suoristusrautaa?
14
5973
Vastaukset
- saqq
Tottakai niitä aineita on, jotka lupaavat ties mitä, mutta ei ne toimi. Ei ainakaan shampoot.
Ottaisit chi-suoristuksen? :)- toivoton234562
mikä on tämä chi-suoristus? :o
- gettttty
toivoton234562 kirjoitti:
mikä on tämä chi-suoristus? :o
"Amerikkalainen Chi-suoristuskäsittely on hiusystävällinen suoristusmenetelmä. Hiussuortuvat avataan ammoniakittomalla permanenttiaineella ja hiussuomun sisään pumpataan luonnonsilkkiä ja keratiinia. Tämän jälkeen hiukset käsitellään keraamisilla suoristusraudoilla. Toimenpide sulkee hiussuomut. Suoristus kiinnitetään kiinnitysaineella."
Hinta vaihtelee 150-300€ välillä ja jos on voimakkaasti kihartuvat hiukset, niin toimenpide pitää uusia n. puolen vuoden välein. Chi-suoristuksesta on puhuttu tosi paljon pahaa ja monella se on epäonnistunut. Jos käsittely epäonnistuu, olet tuomittu kulkemaan niillä tuhotuilla hiuksilla.
Mä oon suoristellut hiuksiani raudalla 5 vuotta päivittäin. Kunhan jaksaa käydä kampaajalla tasaisin väliajoin ja käyttää hiuksissa suojaavia mömmöjä, niin kyllä ne hiukset pysyy ihan hyvässä kunnossa. Onhan se tietysti ärsyttävää, että pikkunenkin kosteus pilaa suoristuksen... Mutta sitä varten on autot, junat ja bussit, niin pääsee määränpäähänsä kuivana eikä tartte kärvistellä sateessa ;) - --------------
gettttty kirjoitti:
"Amerikkalainen Chi-suoristuskäsittely on hiusystävällinen suoristusmenetelmä. Hiussuortuvat avataan ammoniakittomalla permanenttiaineella ja hiussuomun sisään pumpataan luonnonsilkkiä ja keratiinia. Tämän jälkeen hiukset käsitellään keraamisilla suoristusraudoilla. Toimenpide sulkee hiussuomut. Suoristus kiinnitetään kiinnitysaineella."
Hinta vaihtelee 150-300€ välillä ja jos on voimakkaasti kihartuvat hiukset, niin toimenpide pitää uusia n. puolen vuoden välein. Chi-suoristuksesta on puhuttu tosi paljon pahaa ja monella se on epäonnistunut. Jos käsittely epäonnistuu, olet tuomittu kulkemaan niillä tuhotuilla hiuksilla.
Mä oon suoristellut hiuksiani raudalla 5 vuotta päivittäin. Kunhan jaksaa käydä kampaajalla tasaisin väliajoin ja käyttää hiuksissa suojaavia mömmöjä, niin kyllä ne hiukset pysyy ihan hyvässä kunnossa. Onhan se tietysti ärsyttävää, että pikkunenkin kosteus pilaa suoristuksen... Mutta sitä varten on autot, junat ja bussit, niin pääsee määränpäähänsä kuivana eikä tartte kärvistellä sateessa ;)juu ei kannata toi chi suoristus..monel menny pilalle. parturin kans jutellu.ite oisin halunu! hän ei tee sitä käsittelyy jos hiuksii on vaalennettu!! kerran teki ja ne kuivus ne hiukset totaalisesti ei ollu kauniit. hapsotti ja oli katkeilleet! eli paras käsittelemättömään hiukseen ja alkuperäisellä omalla värillä varustettunu! sit onnistuu loistavasti! partusi käski käyttää hyvää suoristusrautaa ja hyv'ää lämpösuojaa ni se on parempi!
- kiharatätitytteli
No onhan niitä, mutta toivimuudesta en voi sanoa mitään. Minullakin on luonnonkiharat ja olen yrittänyt suoristaa niitä monilla tavoilla. Viimeksi kokeilin suositeltua tuotetta joka lupaa suorat hukset kun laittaa suihkun jälkeen. No ei toiminut sitten yhtään. -.-Tuli vaan enemmän kiharalle.
Luonnonkiharat ovat maanvaiva. Jos laittaa raitoja, niin ei sitten millään näy. Vielä kun on paksut ja luonnonkiharat hiukset...- toivoton2344356
onko siis keraaminen suoristusrauta hiuksille parempi kuin tavallinen? :o onko niissä edes mitään eroa?
- joojoojopatijoo
toivoton2344356 kirjoitti:
onko siis keraaminen suoristusrauta hiuksille parempi kuin tavallinen? :o onko niissä edes mitään eroa?
oo parempi ? suojaa hiuksia enemmän. Googletappa :) Itsellä ainakin keraaminen.
- ON NIITÄ!!
Öö joo tää on vanha, mut on pakko tulla sanoo.
Oisko ollu Warskofin (miten kirjotetaankaa) on sellanen pyyhekuiviin hiuksiin levitettävä voidemainen suoristus juttu, ja sit föönaa tai antaa kuivuu itestää ni tulee suorat =) (Olen lukenut blogeja, itse ostan huomenna sellasen)mistä jotai tommosii ''Warskofin'' jutttui saaa? mulla on sama ongelma mitkään aineet ei pidä suorana ja joutuu suoristaa jopa monesti päivässä koska ei nää pysy jos vaan aamulla suoristaa.. mut voiko joku kertoo hyvän suoristusrautamerkin?:D mun oma on aika paska ku sitä on joutunu käyttää nii paljo ja sen hinta oli vaan 19€...:D
- hatemyhair
tairkoitat varmaankin Schwarzkopf
- heeelp
itelläni ny ei ooo oikee aikaa käydä kaupassa ku on sunnuntai ja kello on jo yli 7 ja huomenna ois kouluuu ja suoristusraurta jäi iskälle ;
- Ihhih, apuua? :D
Heei auttakaas muaki!
Oon 12v eikä mulla oo suoristusrautaa (meni rikki viime kuus xD)
Eet niiku saisko suorat hiukset pelkällä shamppoolla ja hoitoaineella?
Vai pitäiskö ostaa jotaki mömmöjä hiuksiin?
Taai pitäiskö mennä sitte kampaajalle ja sieltä kyselllä? ;D- Jaa viel :D
Sorri jos nyt "nostin" vanhan aiheen takas esille :D
- kiharat--
föönaamalla saa vähän suoristettua. SItä paitsi mitä vikaa kiharoissa on. Ne on hienot (varsinkin jos vähän silottelee hoitoaineilla jos kovin pörröiset).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803