Työnantaja hukkasi verokortin

kiittivaanpaljon

Otin loparit, palkka oli viikkoja myöhässä, soitin perään että missä viipyy palkka ja verokortti ja sain vastaukseksi, että verokortti on hukassa. Tilasin uuden, sain sen tänään, toimitan ensi viikolla, vaadin kyllä viivästyskorot palkkaan mutta missä työnantajan vastuu?!?!!

2

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi harmi

Näin ei ilmeisesti käy kovin usein, mutta nyt meni vituiks kun jeesusksen pääsiäinen. Vuokrafirma sössi ja hukkasi minun kortin. ilmoitti asiasta vasta nyt kun palkka tulisi maksaa ylihuomenna. Olen ollut duunissa about kuukauden. Palkka tulee kahdenviikon välein. Tämä kuitenkin siis pitäisi olla ensimmäinen palkka. Olen ollut todella kauan ilman rahaa. Jääkaapissa on vain valo (ellei sähköjä ole jo katkaistu) ja laskut perinnät ym ym on sovittu tuolle kyseiselle päivälle. Nyt pitäisi hommata sitten kortti päivässä!, eikä asian sössinyt henkilö edes pahoitellut tapahtunutta.. laittoi vain tekstiviestin tyyliin, että ''hukkasin korttisi voisitko hommata äkkiä uuden tai tulee 60 prossasena''(vai paljon se nyt olikaan, kuitenkin). Mitä helvettiä ! Asiaa vaikettaa vielä se että ei niitä tuloja ja vähennyksiä ihan hetkessä hoideta sillä vuoteeni kuuluu työttömyyttä ja toinenkin työpaikka, joten heiltä pitäisi alkaa kyselemään palkka lappusia. Kiva kiva. Tämä ei ollut edes mikään kysymys vaan pelkästään yksisarvisen avautuminen :P

• kläklkl

Koeta sopia, että palkka maksetaan vasta kahden viikon päästä. Silloin maksettavasta palkasta sinulle maksettaisiin kuitenkin ennakkoa heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2836
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2063
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      158
      1747
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe