miten saisi nopeasti ja helposti laitettua aamulla kouluun hiukset? mulla on vähän yli olkapään pituiset hiukset... laitan aina ponnarille hiukset ja haluaisin jotain vaihtelua...
kampauksia...
14
7866
Vastaukset
- Sama mitta
Vaihtele ponnarin paikkaa ylhäältä alemmas. Lisää joukkoon lettejä tai tee nopeasti "syherö" (laita lenkki kuten ponnari, mutta viimeisellä kiekautuksella älä päästä kaikkia läpi ponnariksi). Itse suosin myös lettejä kiltin tytön/siksakki-jakauksella ja molemmin puolin päätä oleviin saparoihin voi letittää vaikkasta kolme lettiä... Hiuslenksuilla ja muilla kaupoista löytyvillä juitsuilla saa vaikka mitä aikaa :)
- girl-91
koita vaikka laittaa illalla hiuksiisi jonkunlaiset rullat!
aamulla voit laittaa hiuksesi vaikka ponnarille, mutta kiharat tuovat uutta ilmettä.
tai jätä hiuksesi auki.
tai laita rullat vain vaikka hiusten "puoleen väliin" niin latvat ovat hienosti kiharalla.
ettei tähän menisi illalla paljoa aikaa, hiukset kyllä kihartuvat vaikka laittaisitkin paljon hiuksia yhdelle rullalle.
toivottavasti saat paljon hyviä ideoita, ja että sinulla on hetkenpäästä jo valinnan vaikeus kuinka hiuksiasi laitat!!!
hyvää kevättä =) - NightStar
Yksi tämän hetken trendi on laittaa hiukset ponnarille, mutta erotella etuhiukset ja kiinnittää ne sitten pinnillä pään päälle. Tämä tyyli on tosin vähän liiankin yleinen teinityttöjen keskuudessa, joten jotain uutta voisi keksiä.
Joku ehdotti aiemmassa keskustelussa geelillä pystyyn nostettuja etuhiuksia. Tosin parempi "kiltille tytölle" on, että laittaa hiukset ensin ponnarille, erottelee sitten etuhiukset ja levittää niihin geeliä. Sen jälkeen etuhiukset kammatataan kaarelle toiselle puolelle nostaen samalla niitä pystyyn. Kokeile, ei se satu! - Tia
Kirjastossa löytyy myös paljon hyviä kampausohje- kirjoja.
- @ngel
moi eli sul oli hiusten kanssa ongrlmia no mä laitan ainakin aamuisin letit koska mullakin on olkapäähän asti olevat hiukset,tai sitten laitan vaan yhel ponnaril.no se on semmonen asia miten itse tykkää pitää hiuksii.. mä itse tykkäään letistä.. -angel-
- elsu98
No mä laitan yleensä arkena ehkä ponnarin sivulle. Kouluun yleensä auki mutta voit koittaa tota ''ponnari sivulle''-kampausta. Se sopii niin juhliin kuin arkeen. Mulla on nyt nuttura mut laitan kohta sivulle ponnarin. Toivottavasti ymmärsit :)
- Sannisi
Itse löysin YouTubesta ainakin joitain videoita ja kampauksia, tässä esim. ihan kivoja ja nopeitakin kampauksia kouluun.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=4D77C81D4CDC4782&search_query=school haridos
Itselläni on myös n. olkapäille ulottuvat hiukset ja hyvin ohuet, joka vaikeuttaa ehkä hieman sitä hiusten laittoa. s; - lalalal
mäki laittaisin illal aina letille ja sit aamul ois kivat kiharat.....mut mul on kerroksittain leikatut hiukset ni ei oikee onnistu ;D ja siis ne on iha kunnol kerroksittain
- tässä yks
Mää laitan aina välillä suihkun jälkeen nutturalle, ja pidän joku 10 min. ja otan pois ja sit mulla onki kiharat ( mut mulla on luonnonkiharat )
- hiusohjeita!
Hei
Mäkin tarvitsen hiusohjeita, pidän aina ponnarilla ja se alkaa kyllästyttää :( Nutturat ei onnistu ja letti jää löysäksi... - kinuskiliini
pidän itse usein hiuksia auki ja laitan otta tukkani joko sivulle pinnillä tai laitan sen pään päälle tai pidän vain auki usein pidän myös korkeaa ponnaria tai lettejä. harrastuksiini haluaisin uutta tyyliä harrastan laskettelua,lentopalloa,jalkapalloa ja yleisurheilua minua alkaa kyllästyttää kun pidän niitä aina ponnarilla/ponnareilla tai korkealla nutturalla.
- sopulliiiiiiiiiiiiiiii
Sä voisit vaikkapa laittaa saparot tai letin.
- idean tynkää
Ja perusletin lisäksi voisi opetella tekemään myös ranskanletin tai käänteisen ranskanletin. Youtubesta löytyy ohjeita, kun etsii French braid (ranskanletti) ja Cutch braid (käänteinen ranskanletti).
- idean tynkää
idean tynkää kirjoitti:
Ja perusletin lisäksi voisi opetella tekemään myös ranskanletin tai käänteisen ranskanletin. Youtubesta löytyy ohjeita, kun etsii French braid (ranskanletti) ja Cutch braid (käänteinen ranskanletti).
Dutch braid. Typoa pukkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232