virpi butt

monte34

"Virpi Sanna Sinikka Butt. Vuonna 2002 Tampereella ja vuonna 2003 Pirkkalassa tehtyjen paloittelumurhien toinen osapuoli. Turun hovioikeus vahvisti elinkautisen huhtikuussa 2005. Butt vaati tuomiota taposta, koska oli omien sanojensa mukaan sekaisin hormoneista. "

"sekaisin hormoneista"höh ainahan naiset on sekaisin hormoneista :)

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=2570

17

1784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daaha,,

Linkkiäs en katsonut, enkä halua edes puhua mistään butteista. Liian masentavaa. Se nyt on selvää, että sekaisin ne paloittelija-tapaukset olivat ja pahasti, eikä sitä asiaa mitenkään tarvitse edes spekuloida.

Kavereiden kanssa kyllä kerran kuvautettiin itsemme just sen tamperelaisen räkälän edessä vitsinä, joka kyseenalaista mainetta paloittelija-seinäkellojen ansiosta sai.

Hyi... En sinänsä tällä tarkoita loukata sua tai ketään muutakaan, mutta mä henkilökohtaisesti pidän suurinpiirtein lähinnä melkein mielisairaina jo sellaisiakin, jotka ILOKSEEN lukevat jotakin tyyliin Alibiakin...Meinaan, että mä ainakaan en halua kaikkea maailmassa olevaa saastaa mässäillä tai edes tietää sellaisesta. Maailmassa on paljon kaunistakin.

• sitä räkälää enää vuosiin ollut pystyssä...

• vänksy

hyvä lehti. Tai hyvä ja hyvä, mutta ainakin viihdyttävämpi kuin monet muut. Alibi on lähes ainoa lehti jonka voi lukea kannesta kanteen. Musta se ei ole mikään mässäilylehti, vaan ihan asiallisesti ja hyvällä maulla siinä juttuja kerrotaan.

• daaha,,
        dazu kirjoitti:

sitä räkälää enää vuosiin ollut pystyssä...

No en kyllä kyseisen kuppilan asiakaskuntaan kuulunutkaan, joten ei tule ikävä.:D

• daaha,,
        vänksy kirjoitti:

hyvä lehti. Tai hyvä ja hyvä, mutta ainakin viihdyttävämpi kuin monet muut. Alibi on lähes ainoa lehti jonka voi lukea kannesta kanteen. Musta se ei ole mikään mässäilylehti, vaan ihan asiallisesti ja hyvällä maulla siinä juttuja kerrotaan.

Tota miten hei esim. murhista voi kertoa "hyvällä maulla"?:D Mä ainakin luulen, että jotkut Alibinkin toimittajat kiroaa työtään harva se päivä...Ja sitten varmaan saavat pelätä kaiken maailman kilinkolinkalleja muutenkin.

Kuules vänksy: mä luulen, että sun ja mun lukumieltymykset eroavat aika radikaalisti toisistaan.:) Mutta toki lehti-mieltymyksensä kullakin.:)

• vänksy
        daaha,, kirjoitti:

Tota miten hei esim. murhista voi kertoa "hyvällä maulla"?:D Mä ainakin luulen, että jotkut Alibinkin toimittajat kiroaa työtään harva se päivä...Ja sitten varmaan saavat pelätä kaiken maailman kilinkolinkalleja muutenkin.

Kuules vänksy: mä luulen, että sun ja mun lukumieltymykset eroavat aika radikaalisti toisistaan.:) Mutta toki lehti-mieltymyksensä kullakin.:)

kyllä muitakin lehtiä, kuin vain tota. vanhempien luona esim. aina valittuja paloja ja muita (niille tullut varmaan kaikki mahdolliset Suomessa ilmaantuneet lehdet:) )

Joskus oli alibin lisäks rikosposti-niminen lehtikin, mutta se ei ollut niin hyvä kuin alibi.

• daaha,,
        dazu kirjoitti:

sitä räkälää enää vuosiin ollut pystyssä...

Milloin se Ale-Pub muuten on kaatunut? Eiks se paloittelu-juttu siellä tapahtunut? Näin me ainakin kaverien kanssa vitsailtiin.

• daaha,,
        vänksy kirjoitti:

kyllä muitakin lehtiä, kuin vain tota. vanhempien luona esim. aina valittuja paloja ja muita (niille tullut varmaan kaikki mahdolliset Suomessa ilmaantuneet lehdet:) )

Joskus oli alibin lisäks rikosposti-niminen lehtikin, mutta se ei ollut niin hyvä kuin alibi.

Reader's Digest (esim.) on muuten sitten musta melkein suurinta paskaa, mitä maailmasta löytyy (rikoslehtien lisäksi siis...). Mieluummin lukisin vaikka Reginaakin *vitsi*.

Mut joo...Lukumieltymykset yksilöllisiä. Uskon, että luet monenlaista.

• vänksy
        daaha,, kirjoitti:

Reader's Digest (esim.) on muuten sitten musta melkein suurinta paskaa, mitä maailmasta löytyy (rikoslehtien lisäksi siis...). Mieluummin lukisin vaikka Reginaakin *vitsi*.

Mut joo...Lukumieltymykset yksilöllisiä. Uskon, että luet monenlaista.

oikeesti lue mitään valittuja paloja. Mä tiedän, et niille tulee paljon eri lehtiä ,mut ei mitään muistikuvaa että mitä ne on. Tarkoitin vaan sanoa, että luen muutakin, kuin alibia.

Olen mä valittuja paloja toki joskus selannut, mutta ei siellä kyllä paljoa mua kiinnostavaa ole. Eiks se nyt ookin jollekin 50 ihmisille? :)

• daaha,,
        vänksy kirjoitti:

oikeesti lue mitään valittuja paloja. Mä tiedän, et niille tulee paljon eri lehtiä ,mut ei mitään muistikuvaa että mitä ne on. Tarkoitin vaan sanoa, että luen muutakin, kuin alibia.

Olen mä valittuja paloja toki joskus selannut, mutta ei siellä kyllä paljoa mua kiinnostavaa ole. Eiks se nyt ookin jollekin 50 ihmisille? :)

Reader's Digest on pilipalipuu amerikkalaista umpikonservatismia parhaimmillaan...Kai joku sitäkin lukee, mutta minä en.

Mä en varmaan saisi unta, jos lukisin jotakin Alibia(kaan). Kaikenmaailman tyhjäkatseisia karvanaamoja ja yksityiskohtia surmapaikoista esim...Uhg joo: se ei ole lehti ainakaan mua varten, mutta siitä kiinnostuneet sitten varmaan sitä ostavat.:)

Se lehdistä. Nyt poistun.

• daaha,, kirjoitti:

Milloin se Ale-Pub muuten on kaatunut? Eiks se paloittelu-juttu siellä tapahtunut? Näin me ainakin kaverien kanssa vitsailtiin.

muuttanut toiselle puolen tietä. Järkyttävä paikka.

• nainen sukunimensä perusteella.

• 29

pahakin persoonallisuushäiriö kuin tuollaisia aina linkittelet, tuliko orkku?

• Jenkkilässä ainakin mennyt oikeuksissa läpi naisten PMS-oireet lieventävinä asianhaaroina. Toisaalta siellä on mennyt läpi myös unissakävely ja siitä johtuva muistamattomuus murhan syynä, että..

• vänksy

tossa sit ois, et ei muista unissakävelyään, koska eihän sitä muista! Tunnen muutaman unissakävelijän ja kukaan heistä ei muista tekemisiään ja yksikin sanoi pelkäävänsä että mitä jos joskus tekisi jotain pahaa, rikkoisi esim jonkun toisen omaisuutta tms.(kerrostalo, lähti aina ovesta ulos). Onneksi ei vielä ainakaan ole mitään pahaa tapahtunut.

• vänksy kirjoitti:

tossa sit ois, et ei muista unissakävelyään, koska eihän sitä muista! Tunnen muutaman unissakävelijän ja kukaan heistä ei muista tekemisiään ja yksikin sanoi pelkäävänsä että mitä jos joskus tekisi jotain pahaa, rikkoisi esim jonkun toisen omaisuutta tms.(kerrostalo, lähti aina ovesta ulos). Onneksi ei vielä ainakaan ole mitään pahaa tapahtunut.

68 tunnettua tapausta ympäri maailman. Mutjaa, 23 km autolla ajoa tai 44 puukoniskua unissakävellessä?

http://en.wikipedia.org/wiki/Homicidal_somnambulism

"Robert Ledru, a French police detective, was asked to investigate a murder on the beach. Examining the evidence--the fatal bullet and some footprints--he decided he had been sleepwalking on the beach and fired the fatal shot. He turned himself in."

Paska tsägä :(

• almasty

Butt saanut paljon ihailija postia miehiltä vähän samaan tapaan kuin poliisin ampuja Kristensenkin sai naisilta melkoisen määrän meiliä.
      Onhan se kaunis nainen jos unohtaa mitä se teki.

Sen verran osannen sanoa ettei hormonit ole mikää lieventävä asianhaara murha tapauksissa ja Buttin tapauksessahan hänen horkan käyttönsä oli tiettävästi loppunut jo vuosia sitten.

Kehon ulkopuolisen hormonin pistäminen lopettaa tai ainakin vaimentaa kehon omaa hormonituotantoa Butt taas yritti vedota siihen että vielä vuonna 2002 hänen hormonitasonsa olisivat olleet muka kymmenen vuotta käytön jälkeen ylikorkeat.
      Asiantuntijat ampuvat alas tuollaiset lausunnot horkan käytön jälkeenhän tasot tippuvat reilusti ja palautuminen kestää normaalisti puoli vuotta rankan käytön jälkeen ehkä vuosiakin jos sisäeritys rauhaset ovat surkastuneet ja menettäneet toimintakykynsä. Näin ollen Buttin arvot eivät mitenkään ole voineet olla ylikorkeat kuten hän itse väittää ja vaikka olisivat olleetkin niin eihän oikeus sellaiselle korvaansa lotkauta.Tiedossani ei ainakaan ole yhtään tapausta jossa horkan käyttö olisi tuomiossa lieventävä asianhaara eivätkä naisten kuukautisista johtuvassa kiukun puuskassakaan tehty tappo ole tietääkseni saanut tuomaria heltymään.

Oma mielipiteeni Buttista on se että ämmä on kylmä psykopaatti sen huomasi hyvin kun seurasi oikeus prosessia alibista jossa hän esitti toimittajille ja oikeudelle yhtäkkiä niin katuvaa että.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe