Ja kuinka pitkiä olette?
Paljonko painatte?
28
1222
Vastaukset
- ............................................................
161 ja 65
pätkä pötkö- sdgjdj^
Taas on kysyjällä jauhot ja leseet sekaisin.
Painon ja pituuden lisäksi tarvittais:
- Sukupuoli
- Ikä
- Rasvaprosentti
Muuten et tee tiedoilla yhtään mitään. - sdgsdgjks
sdgjdj^ kirjoitti:
Taas on kysyjällä jauhot ja leseet sekaisin.
Painon ja pituuden lisäksi tarvittais:
- Sukupuoli
- Ikä
- Rasvaprosentti
Muuten et tee tiedoilla yhtään mitään.No jospa hän ei todellakaan ole kiinnostunut toisten rasvaprosenteista, iästä tai sukupuolesta. Katsos jollekin riittä tietona, minkä pituinen toinen ihminen on ja minkä painoinen, ei se sen kummempaa ole, yritit vaan nyt itse olla hiukan fiksumpi kuin oletkaan. Sinulla taisi mennä puurot ja vellit sekaisin, sinä puhut niin sanoakseni aidasta ja kysyjä aidan seipäästä.
- ''''''''''''''''''''
175cm/70kg,nainen 30v
- liiba laaba
166/57 eli 7kg vähintään vielä pois.
- bfdbababa23
174 cm ja 51 kg... joo on tullut hieman ahmituksi parin päivän aikana ja meinaan kuolla ahdistukseen... ääää ää äää ääää en voi olla ahmimatta ja lihoon ja lihoon!
- NäinJuuri
bfdbababa23 kirjoitti:
174 cm ja 51 kg... joo on tullut hieman ahmituksi parin päivän aikana ja meinaan kuolla ahdistukseen... ääää ää äää ääää en voi olla ahmimatta ja lihoon ja lihoon!
Älä viitsi pelleilleä...Hohhoijaa..BMI on 16.8 ja kuolet ahdistukseen.Niin varmaan
- MaijaPoppanen
172cm/63kg
- MamaX3
158cm ja 50kg
Jokunen kilo olis pudotettavaa. - tytsy-19
nainen, 165 ja 82kg
- ))))))*:
170 cm ja painana 45.6 ... ))))))):
- hjf
161cm/52kg pitäisi laihtua ainakin 4 kiloa jouluun mennessä
- nsudjpgb
168cm ja 59kg..oon tyytyväinen mun painooni, kunha kesäks saa pömppiksen pois, ku kerran hankin napakorun vähän aikaa sit :)))
- tonnikeijughm
oon nyt kahden päivän aikana syöny ihan liikaa, joten nyt pitää paastota, mikä on ärysttävää puuhaa
- Rändö,
tonnikeijughm kirjoitti:
oon nyt kahden päivän aikana syöny ihan liikaa, joten nyt pitää paastota, mikä on ärysttävää puuhaa
159/55. rehellinen mielpide että oonko läski? tai pyöreä tai jtn.
- 19+4
163cm/56,5kg - pois vielä 7-8kg. Ikää 22. Takana -14kg.
- painoa on
voi veljet mitä anorektikoita...eikö tää ollu laihuttamis palsta...yks järkevä immeinen kiloillaan koko viesti ketjussa !!!!
- annimarit
171cm ja 85,6kg.. viime kesästä paino pudonu -12kg. Vielä on ylimäärästä, ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja pudottaa vielä vähitellen ainakin seuraavat -12kg. :)
- Tavoitteena 57 kg
166 cm ja 65 kg.
- tavoite 65 kg
179 cm ja 73 kg
- palleroinen pullero
167 cm ja 101kg nainen 38v, laiharilla, ikuisella...mulla on isot ja vahvat lihakset ja suuri rintakehä, siis luusto. olen siis myös lihava mutta kukaan ei usko että painan niin paljon kun vaaka näyttää. en viihdy vartalossani.
- Tämmönen vaan!
Menkää laihat oikeesti muualle itkemään, ei jaksaisi lukea aina tommosia "Nyyh, oon 180cm pitkä ja painan 40kg, OON NIIN LÄSKI, pitäis painaa 32kg..." Voitte varmasti etsiä toisen kuin laihdutus palstan, missä voitte keskenänne "läskeydestänne" keskustella ja itkeskellä.
Oon 158cm 63kg 20w nainen - donnaIhana
163 cm, 73 kg. Voin erinomaisesti, olen fyysisesti hyvässä kunnosa ja vatsani on aistillisen pehmä ja pyöreä. Ihanainen nainen siis!
- 20
176cm, 107 kiloa, 21-vuotta ja nainen. :P
Oon isorakenteinen, mutta oon myös läski. Päärynä. - -Beetle-
pituus: 166 cm
paino: 55 kg
Nyt painoa pari kiloa enemmän, turvotusta... :( - 180cm 72kg
23v tavoite 68kg
- huuhuuuy
84-vuotias mies. 160 cm, 125 kg. Mulukku 12 cm.
- mökömää
24v. 176cm ja painoa 92... Siitä se lähtee,meinaa laihdutus :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525190- 783628
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212178Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161732Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531316Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951270- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331187Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951170