103,70 keskustellaan parisuhdeväkivallasta, aina kello 20.45 asti.
Vastaukset 9
- monte34
sitä samaa paskaa jota on toitotettu jo 30 vuotta
Moiset ohjelmat kiinnostaa miehiä, joille parisuhdeväkivalta ei ole ongelma. Ja niille, joille on, eivät taatusti niitä kuuntele. Että mikä niiden tavoite on? Eihän parisuhdeväkivalta yleisellä tasolla ole mikään vaiettu tabu ollut enää pitkiin aikoihin.
sivustakatsojan velvollisuuksista.
Onhan aina mahdollisuus, että joku perheväkivallasta kärsivän ystävä kuuntelee ja saa pontta pelastaakseen ystävänsä pulasta.- Oopust
runontaja kirjoitti:
Onhan aina mahdollisuus, että joku perheväkivallasta kärsivän ystävä kuuntelee ja saa pontta pelastaakseen ystävänsä pulasta.Nyt kaikki miehet barrikadeille pelastamaan kohtalotoverinne pahoinpitelyltä!
runontaja kirjoitti:
Onhan aina mahdollisuus, että joku perheväkivallasta kärsivän ystävä kuuntelee ja saa pontta pelastaakseen ystävänsä pulasta.Vaikeaa on ulkopuolisena mennä puuttumaan väkivaltaan, jos uhri itse ei sitä halua ja kuulemma harvemmin haluaa. Eikä suinkaan sillä, etteikö syytä olisi. Minusta on todella sairasta lyödä naista. Tähän ongelmaan tuntuu pätevän vähän sama kuin jos joku nainen haukkuu miestään. Pitää vaan nyökytellä myötätuntoisesti, mutta ei saa lähteä itse haukkumaan, koska silloin kysenalaistaa naisen arvostelukyvyn ja siitä ei kiitosta heru.
- monte34
Ratikkakuski kirjoitti:
Vaikeaa on ulkopuolisena mennä puuttumaan väkivaltaan, jos uhri itse ei sitä halua ja kuulemma harvemmin haluaa. Eikä suinkaan sillä, etteikö syytä olisi. Minusta on todella sairasta lyödä naista. Tähän ongelmaan tuntuu pätevän vähän sama kuin jos joku nainen haukkuu miestään. Pitää vaan nyökytellä myötätuntoisesti, mutta ei saa lähteä itse haukkumaan, koska silloin kysenalaistaa naisen arvostelukyvyn ja siitä ei kiitosta heru.
riehujan pää koli rappuoveen vessan oveen ja komeron oveen, sitten tajus häipyä.
oli kyllä kerennyt jo parvekkeen ovesta lasin tuolilla hajottaa se mulkku. monte34 kirjoitti:
riehujan pää koli rappuoveen vessan oveen ja komeron oveen, sitten tajus häipyä.
oli kyllä kerennyt jo parvekkeen ovesta lasin tuolilla hajottaa se mulkku.Joskus viime vuosituhannella menin kerran väliin, kun joku äijä latoi muijaansa turpaan baarin ulkopuolella. Kun sain sen hakkaamisen loppumaan, niin muija alkoi huutamaan minulle, että mitä minä oikein hänen kultsipuppelilleen teen, vaikken edes nyrkillä mättänyt. Sittemmin olen katsellut perheriitoja kauempaa.
- monte34
Ratikkakuski kirjoitti:
Joskus viime vuosituhannella menin kerran väliin, kun joku äijä latoi muijaansa turpaan baarin ulkopuolella. Kun sain sen hakkaamisen loppumaan, niin muija alkoi huutamaan minulle, että mitä minä oikein hänen kultsipuppelilleen teen, vaikken edes nyrkillä mättänyt. Sittemmin olen katsellut perheriitoja kauempaa.
niihin on vaikee mennä väliin
Ratikkakuski kirjoitti:
Joskus viime vuosituhannella menin kerran väliin, kun joku äijä latoi muijaansa turpaan baarin ulkopuolella. Kun sain sen hakkaamisen loppumaan, niin muija alkoi huutamaan minulle, että mitä minä oikein hänen kultsipuppelilleen teen, vaikken edes nyrkillä mättänyt. Sittemmin olen katsellut perheriitoja kauempaa.
nainen on alkanut uskomaan, että miehellä oikeus lyödä häntä.
Mahdollisesti vanhemmat tappeli keskenään ja siitä uskomus, että hakkaaminen normaalia seurustelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405