103,70 keskustellaan parisuhdeväkivallasta, aina kello 20.45 asti.
Vastaukset 9
- monte34
sitä samaa paskaa jota on toitotettu jo 30 vuotta
Moiset ohjelmat kiinnostaa miehiä, joille parisuhdeväkivalta ei ole ongelma. Ja niille, joille on, eivät taatusti niitä kuuntele. Että mikä niiden tavoite on? Eihän parisuhdeväkivalta yleisellä tasolla ole mikään vaiettu tabu ollut enää pitkiin aikoihin.
sivustakatsojan velvollisuuksista.
Onhan aina mahdollisuus, että joku perheväkivallasta kärsivän ystävä kuuntelee ja saa pontta pelastaakseen ystävänsä pulasta.- Oopust
runontaja kirjoitti:
Onhan aina mahdollisuus, että joku perheväkivallasta kärsivän ystävä kuuntelee ja saa pontta pelastaakseen ystävänsä pulasta.Nyt kaikki miehet barrikadeille pelastamaan kohtalotoverinne pahoinpitelyltä!
runontaja kirjoitti:
Onhan aina mahdollisuus, että joku perheväkivallasta kärsivän ystävä kuuntelee ja saa pontta pelastaakseen ystävänsä pulasta.Vaikeaa on ulkopuolisena mennä puuttumaan väkivaltaan, jos uhri itse ei sitä halua ja kuulemma harvemmin haluaa. Eikä suinkaan sillä, etteikö syytä olisi. Minusta on todella sairasta lyödä naista. Tähän ongelmaan tuntuu pätevän vähän sama kuin jos joku nainen haukkuu miestään. Pitää vaan nyökytellä myötätuntoisesti, mutta ei saa lähteä itse haukkumaan, koska silloin kysenalaistaa naisen arvostelukyvyn ja siitä ei kiitosta heru.
- monte34
Ratikkakuski kirjoitti:
Vaikeaa on ulkopuolisena mennä puuttumaan väkivaltaan, jos uhri itse ei sitä halua ja kuulemma harvemmin haluaa. Eikä suinkaan sillä, etteikö syytä olisi. Minusta on todella sairasta lyödä naista. Tähän ongelmaan tuntuu pätevän vähän sama kuin jos joku nainen haukkuu miestään. Pitää vaan nyökytellä myötätuntoisesti, mutta ei saa lähteä itse haukkumaan, koska silloin kysenalaistaa naisen arvostelukyvyn ja siitä ei kiitosta heru.
riehujan pää koli rappuoveen vessan oveen ja komeron oveen, sitten tajus häipyä.
oli kyllä kerennyt jo parvekkeen ovesta lasin tuolilla hajottaa se mulkku. monte34 kirjoitti:
riehujan pää koli rappuoveen vessan oveen ja komeron oveen, sitten tajus häipyä.
oli kyllä kerennyt jo parvekkeen ovesta lasin tuolilla hajottaa se mulkku.Joskus viime vuosituhannella menin kerran väliin, kun joku äijä latoi muijaansa turpaan baarin ulkopuolella. Kun sain sen hakkaamisen loppumaan, niin muija alkoi huutamaan minulle, että mitä minä oikein hänen kultsipuppelilleen teen, vaikken edes nyrkillä mättänyt. Sittemmin olen katsellut perheriitoja kauempaa.
- monte34
Ratikkakuski kirjoitti:
Joskus viime vuosituhannella menin kerran väliin, kun joku äijä latoi muijaansa turpaan baarin ulkopuolella. Kun sain sen hakkaamisen loppumaan, niin muija alkoi huutamaan minulle, että mitä minä oikein hänen kultsipuppelilleen teen, vaikken edes nyrkillä mättänyt. Sittemmin olen katsellut perheriitoja kauempaa.
niihin on vaikee mennä väliin
Ratikkakuski kirjoitti:
Joskus viime vuosituhannella menin kerran väliin, kun joku äijä latoi muijaansa turpaan baarin ulkopuolella. Kun sain sen hakkaamisen loppumaan, niin muija alkoi huutamaan minulle, että mitä minä oikein hänen kultsipuppelilleen teen, vaikken edes nyrkillä mättänyt. Sittemmin olen katsellut perheriitoja kauempaa.
nainen on alkanut uskomaan, että miehellä oikeus lyödä häntä.
Mahdollisesti vanhemmat tappeli keskenään ja siitä uskomus, että hakkaaminen normaalia seurustelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞511250Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S651008- 36922
- 109859
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125836- 38733
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77652- 51626
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66611- 42609
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31596Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2562Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27553- 49518
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev120511- 94496
- 60474
- 43462
- 45446
- 35417