Millainen käyntikortti?

mies35helsinki

Kun naiselle haluaa antaa oman puh.numeron, on valmis käyntikortti tietenkin kätevin tapa (ja siinä on lisäksi tietenkin myös nimi ja e-mail). Itse en ole viitsinyt ostaa käyntikortteja, koska ovat niin kalliita, vaan olen tulostanut tavalliselle paperille tiedot ja leikkanut se suunnilleen käyntikortin kokoisiksi ja muotoisiksi. Mitä nainen ajattelee tällaisesta paperilapusta? Ajatteleeko: "Jaha, tässä on niin köyhä mies, ettei ole varaa ostaa käyntikortteja"?

29

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt ajattele vähän liian tarkkaan? :)

    • -Neule-

      Mutta lähinnä tuollaisesta itsetehdystä käyntikortista tulee mieleen:
      - että olet vartavasten hommannut niitä naisten metsästystä varten ja olet hieman epätoivoinen
      - kuinkahan monelle muulle olet korttejasi tyrkyttänyt ihan lähiaikoina?

      Jos se olisi jokin firman käyntikortti, niin sitten noita edellä olevia juttuja ei tulisi mietittyä, mutta se tuntuisi aika persoonattomalta. Firman korttiin kannattaisi varmaan kirjoittaa taakse jokin henkilökohtaisempi viesti esim: "Oli tosi kiva jutella sun kanssa ja olis kiva tavata toistekin", allekirjoitettuna lempinimelläsi tai etunimellä, jos lempinimeä ei ole.

      • mies35helsinki

        käyntikortteja naisia varten tehdä, vaan ne ovat olemassa kaikkia varten, eli totta kai olen jakanut niitä yhdelle sun toiselle, mutta en "siinä mielessä".

        Firman korttia minulla ei ole, kun en ole sellaisessa työssä (vai pitäisikö olla?) ja vaikka olisi, en firman yhteystietoja antaisi muuhun kuin työasioihin. En ymmärrä ihmisiä, jotka antavat yhteystiedokseen firmansa puh.nron ja meilin.


      • -Neule-
        mies35helsinki kirjoitti:

        käyntikortteja naisia varten tehdä, vaan ne ovat olemassa kaikkia varten, eli totta kai olen jakanut niitä yhdelle sun toiselle, mutta en "siinä mielessä".

        Firman korttia minulla ei ole, kun en ole sellaisessa työssä (vai pitäisikö olla?) ja vaikka olisi, en firman yhteystietoja antaisi muuhun kuin työasioihin. En ymmärrä ihmisiä, jotka antavat yhteystiedokseen firmansa puh.nron ja meilin.

        Niin kuin joku muukin tässä keskustelussa totesi: Käyntikortit ovat yleensä teennäisiä. Jos kyseessä on firman kortti, niin sitten se ei ole ihan niin teennäinen kuitenkaan.

        "En ymmärrä ihmisiä, jotka antavat yhteystiedokseen firmansa puh.nron ja meilin. "

        Juu, enpä minäkään oikeastaan tuota ymmärrä, paitsi jos on kyse jostain pienyrityksestä, jossa se yksi henkilö on koko yrityksen pääasiallinen vetäjä. Esim. jos mies työntää minulle illan päätteeksi kortin: "Pertin Putkiasennus, asennukset ja huollot ammattitaidolla, puh. 1234567890" ja kortin takana lukee: "soittele! Olis kiva nähdä uudestaan. t: Pertsa", niin tuo tuntuu sellaiselta spontaanilta eikä miltään: "Otanpa nyt nämä käyntikorttini mukaan baariin, jos vaikka saisin kolmelle naiselle tyrkytettyä yhteystietoni." tai "Kyllä, nyt varmaan teen vaikutuksen, kun mulla on oikein käyntikortti."


      • Leenajorpakko

        Olen muuten kuullut, että putkipuolen pojat harastavat aika usein villejä ja kinkyjä juttuja. Ihquu


    • ...

      käyntikortilla niin kai tajuat ettei se voi olla halpa?

    • Tsemppiä silti

      Hei mun on pakko nyt kommentoida tohon ihan suoraan, että sun kysymyksestä tuli todella vaivaantunut olo. Sun täytyy ihan oikeasti nyt miettiä muita asioita kuin käyntikorttia. Käyntikortti on sivuseikka, joka tulee sinulle sitten kun ja jos elät sillä tavalla että se tulee. Mitä teet jollain käyntikortilla jos itse olet siinä kunnossa että käyntikortti on sinulle maailman suurin asia. Sori mut ihan oikeesti.Tsemppiä silti.

      • mies35helsinki

        "sun kysymyksestä tuli todella vaivaantunut olo."

        Miksi?

        "Käyntikortti on sivuseikka, joka tulee sinulle sitten kun ja jos elät sillä tavalla että se tulee."

        Tarkoittaako tämä että käyntikorttia saa pitää vain tietynlaiset ihmiset tai saa pitää vain firman korttia?

        "Mitä teet jollain käyntikortilla jos itse olet siinä kunnossa että käyntikortti on sinulle maailman suurin asia"

        Ei se nyt ihan maailman suurin asia ole. Saako tänne kirjoittaa vain suuria asioita?


    • seksuaalineuvoja

      kyllä nainen ajattelee että mikäs se siinä. parempi tapa on sit kysyä kynää lainaksi ja vaikka lehden kulma silloin se on sattumanvaraista eikä niin silmiinpistävän nuukailua sehän sun tapas edustaa itseäsi.t elisabeth

    • e.e.v.k.

      Varmaan vitsillä heitit.

      Tässä kuitenkin vakava vastaukseni: kaikki käyntikortit ja printatut nimikortit on pyllystä, kuten useimmat niitä jakelevat ihmisetkin - teennäisiä tittelipoikia ja -tyttöjä.

    • itsekin mies

      Huhhuh. Ei tulisi mieleenikään alkaa nolaamaan itseäni jakelemalla jotain käyntikorttia tapaamilleni naisille. Vaikka taskusta löytyisi firmankin käyntikortti.

      Et anna sillä mitään muuta kuin pellen kuvan itsestäni ja fiksua naista on turha odottaa saavansa ainakaan sen avulla.

      • mies35helsinki

        jaella silti, enkä vain naisille vaan kaikille, joiden haluan ottavan yhteyttä. Sen sijaan että pitäisin kynää ja paperia aina mukana ja joka kerta pitäisi kirjoittaa paperille kaikki tiedot, pidän lompakossa kasan lappuja, joissa on kaikki tiedot valmiina. Kätevää.

        Näin Helsingissä. Junttilassa ehkä toisin.


      • nainen______
        mies35helsinki kirjoitti:

        jaella silti, enkä vain naisille vaan kaikille, joiden haluan ottavan yhteyttä. Sen sijaan että pitäisin kynää ja paperia aina mukana ja joka kerta pitäisi kirjoittaa paperille kaikki tiedot, pidän lompakossa kasan lappuja, joissa on kaikki tiedot valmiina. Kätevää.

        Näin Helsingissä. Junttilassa ehkä toisin.

        minusta tuo on kyllä jotenkin hassua. Itsellenikin tulisi lähinnä sellainen olo, että jakelet niitä käyntikortteja suunnilleen kaikille tapaamillesi naisille.

        Mutta eikös nykypäivänä melkein kaikilla ole jo kännykät mukana? Kaikista helpointa luulisi olevan antaa suoraasn kännynumero, jonka toinen kirjoittaa omaan kännykkäänsä muistiin, mikäli haluaa vielä tavata.


      • m 30 oulu
        mies35helsinki kirjoitti:

        jaella silti, enkä vain naisille vaan kaikille, joiden haluan ottavan yhteyttä. Sen sijaan että pitäisin kynää ja paperia aina mukana ja joka kerta pitäisi kirjoittaa paperille kaikki tiedot, pidän lompakossa kasan lappuja, joissa on kaikki tiedot valmiina. Kätevää.

        Näin Helsingissä. Junttilassa ehkä toisin.

        Taidat olla joku iisalmesta Helsinkiin muuttanut ja nyt ollaan olevinaan niin tärkeää, niin tärkeää ihmistä?

        Mutta anyway, senkus vain jakelet niitä itse tekemiäsi käyntikortteja, et todellakaan tee itsestäsi muuta kuin pellen.


      • jarooo
        nainen______ kirjoitti:

        minusta tuo on kyllä jotenkin hassua. Itsellenikin tulisi lähinnä sellainen olo, että jakelet niitä käyntikortteja suunnilleen kaikille tapaamillesi naisille.

        Mutta eikös nykypäivänä melkein kaikilla ole jo kännykät mukana? Kaikista helpointa luulisi olevan antaa suoraasn kännynumero, jonka toinen kirjoittaa omaan kännykkäänsä muistiin, mikäli haluaa vielä tavata.

        Täytyy kokeeksi alkaa jaella kettumaisen myyntipäällikön käyntikortteja vähemmän hehkeille tai vähän epävakaamman luonteen omaaville naisille ja parin viikon päästä kysyä onko tullut paljon puheluita, näinhän se selviää.


    • Juntteja on Hesassakin

      Saattaisin olla melko vaivaantuneen tai hölmistyneen näköinen jos minun käteeni ojennettaisiin omatekoinen "käyntikortti". Tulisi mieleen että kaveri haluaisi olla niin tärkeä että hänellä on käyntikortit mutta kun ei ihan vielä ole päässyt sellaiselle tasolle. Kyllä tänä päivänä kaikilla on kännykät joten miksi et anna ihmisille sähköistä käyntikorttiä puhelimestasi?

      • mies35helsinki

        "Kyllä tänä päivänä kaikilla on kännykät joten miksi et anna ihmisille sähköistä käyntikorttiä puhelimestasi? "

        tuo käytännössä tarkoittaa, kun ei tiedä toisen puhelinnumeroa?


      • Tekniikka on niin ihmeellistä
        mies35helsinki kirjoitti:

        "Kyllä tänä päivänä kaikilla on kännykät joten miksi et anna ihmisille sähköistä käyntikorttiä puhelimestasi? "

        tuo käytännössä tarkoittaa, kun ei tiedä toisen puhelinnumeroa?

        Jessus mikä urpo. Ei voi muuta todeta.


      • mies35helsinki
        Tekniikka on niin ihmeellistä kirjoitti:

        Jessus mikä urpo. Ei voi muuta todeta.

        "Tekniikka on niin ihmeellistä", kerro mitä sinä tarkoitat asialla, sillä usein on niin, että te nörtit olette niin tekniikan sokaisemia, ettette ole ajatellut yksinkertaisia arjen käytännön ongelmia tai psykologiaa asiassa. Nyt on kyse käyntikortista, jossa on vähintään nimi kännykkänumero meili, sekä siitä että ihmisillä on hyvin erilaisia kännyköitä. Taidanpa tietää web- ja mobiiliteknologiasta enemmän kuin sinä, "urpo".


      • "Urpo vaan"
        mies35helsinki kirjoitti:

        "Tekniikka on niin ihmeellistä", kerro mitä sinä tarkoitat asialla, sillä usein on niin, että te nörtit olette niin tekniikan sokaisemia, ettette ole ajatellut yksinkertaisia arjen käytännön ongelmia tai psykologiaa asiassa. Nyt on kyse käyntikortista, jossa on vähintään nimi kännykkänumero meili, sekä siitä että ihmisillä on hyvin erilaisia kännyköitä. Taidanpa tietää web- ja mobiiliteknologiasta enemmän kuin sinä, "urpo".

        Ensin kirjoitat "että te nörtit olette niin tekniikan sokaisemia, ettette ole ajatellut yksinkertaisia arjen käytännön ongelmia tai psykologiaa" ja sitten "Taidanpa tietää web- ja mobiiliteknologiasta enemmän kuin sinä". Eli kotinörtti sohlaa käytännön asioita.


      • mies35helsinki
        "Urpo vaan" kirjoitti:

        Ensin kirjoitat "että te nörtit olette niin tekniikan sokaisemia, ettette ole ajatellut yksinkertaisia arjen käytännön ongelmia tai psykologiaa" ja sitten "Taidanpa tietää web- ja mobiiliteknologiasta enemmän kuin sinä". Eli kotinörtti sohlaa käytännön asioita.

        vaan asiahan on toisinpäin. En ole tekniikan sokaisema, mutta sinä olet. Luuletko että kaikilla on Nokian uusin kännykkämalli ja miten lähetät kännykällä käyntikortin, jos et tiedä toisen numeroa? Eihän mikään ole hankalampaa, kun alkaa pelleillä kännykällä tällaisessa tilanteessa kiireessä.


      • Sivusta seurannut
        mies35helsinki kirjoitti:

        vaan asiahan on toisinpäin. En ole tekniikan sokaisema, mutta sinä olet. Luuletko että kaikilla on Nokian uusin kännykkämalli ja miten lähetät kännykällä käyntikortin, jos et tiedä toisen numeroa? Eihän mikään ole hankalampaa, kun alkaa pelleillä kännykällä tällaisessa tilanteessa kiireessä.

        Jos niin kiire on, ettet voi siinä tilanteessa kysyä toisen numeroa, tai kertoa sitä omaa ja pyytää ottamaan yhteyttä, niin tuskin se juosten ojennettu käyntikorttikaan yhtään tehokkaampi on :P

        Ja eiköhän nyt jokainen gsm puhelin vastaanottaa käyntikortin, mutta osa ottaa sen vain tavallisena tekstiviestinä. Ja fiksummathan osaavat käyttää bluetoothia, kun sitä handsfreen kanssa kuitenkin päivittäin autossakin käyttävät. Jos puhelinnumeron antaminen ei onnistu ja pitää pelleillä jollain paperinpalalla, niin saa minun puolestani sellainen peräkammarin poika olla.


    • *tirsk*

      taitaa olla aika epätoivoinen ja harrastaa paljonkin naisten iskemistä. nauraisin silmäni pihalle. :P

      • mies35helsinki

        täällä on. Jos käyn vaikkapa Helsingin yliopiston seminaareissa, niin ei siellä ole akateemisilla miehillä ja naisilla aikaa jäädä paperin ja kynän kanssa pelleilemään, vaan tiedot lapulla valmiina on yksikertaisesti käytännöllisintä. Moni on näköjään niin idiootti täällä, että kuvittelee, että käyntikorit tehdään vain naisia varten. Ne tehdään kaikenlaista yhteydenpitoa varten, joka ei suoraan liity työhön, koska sitä varten taas on työpaikan oma käyntikortti - tai jos ei ole, ei ole mitään syytä antaa työpaikan tietoja.


      • nainen jostain päin
        mies35helsinki kirjoitti:

        täällä on. Jos käyn vaikkapa Helsingin yliopiston seminaareissa, niin ei siellä ole akateemisilla miehillä ja naisilla aikaa jäädä paperin ja kynän kanssa pelleilemään, vaan tiedot lapulla valmiina on yksikertaisesti käytännöllisintä. Moni on näköjään niin idiootti täällä, että kuvittelee, että käyntikorit tehdään vain naisia varten. Ne tehdään kaikenlaista yhteydenpitoa varten, joka ei suoraan liity työhön, koska sitä varten taas on työpaikan oma käyntikortti - tai jos ei ole, ei ole mitään syytä antaa työpaikan tietoja.

        Unohditko mitä itse kysyit? Sinun kirjoittamassa alotuskappaleessa lukee "Kun naiselle haluaa antaa oman puh.numeron" ja lisäksi olet kyselemässä palstalla "miten nainen isketään". Miksi hermostut vastauksista jota saat sinun esittämään kysymykseen?
        p.s. Minäkin tiedän että melko vanhallakin nokialaisella voi lähettää toiselle "käyntikortin".


      • Teukka-2015
        mies35helsinki kirjoitti:

        täällä on. Jos käyn vaikkapa Helsingin yliopiston seminaareissa, niin ei siellä ole akateemisilla miehillä ja naisilla aikaa jäädä paperin ja kynän kanssa pelleilemään, vaan tiedot lapulla valmiina on yksikertaisesti käytännöllisintä. Moni on näköjään niin idiootti täällä, että kuvittelee, että käyntikorit tehdään vain naisia varten. Ne tehdään kaikenlaista yhteydenpitoa varten, joka ei suoraan liity työhön, koska sitä varten taas on työpaikan oma käyntikortti - tai jos ei ole, ei ole mitään syytä antaa työpaikan tietoja.

        Mä olen kanssasi ehkä enemmän samalla aaltopituudella kuin moni muukin: En ole tällä hetkellä minkään firman palveluksessa, joten firman puolesta en käyntikortteja saa. Sen sijaan olen niin yhdistys- ja harrastustoiminnassa samoin kuin esim. erinäisillä oman alan messuilla tekemisissä usein uusien kontaktien kanssa, jolloin tulisi tarve antaa fiksulla tavalla yhteystiedot vastapuolelle. Mobiilikäyntikortti edellyttäisi sitä, että vastapuoli kertoo puhelinnumeronsa, kaivan oman kännykkäni esiin, näpyttelen numeron _virheettä_, lähetän käyntikorttini vastapuolelle, vastapuoli kaivaa oman kännykkänsä esiin, tallentaa käyntikorttini. Lisäksi minun nimeni olisi hänen osoitekirjassaan vain yksi nimi muiden joukossa, hän tuskin löytäisi tietojani esim. kuukauden päästä jos sattuisi tarvitsemaan niitä (muttei muista enää nimeäni). Entäpä jos vastapuoli onkin 5 ihmistä, tehdäänkö sama manööveri viiteen kertaan? Sepä vasta show olisikin... 5 fyysistä käyntikorttia olisi helppo jakaa, ja käyntikortti todennäköisemmin päätyy sellaiseen paikkaan josta vastapuoli sen löytää myöhemminkin. Siihen voi tehdä omia merkintöjäkin helposti. Näin menettelen ainakin itse kun saan käyntikortin toiselta.

        Täällä tuntuu aika moni katselevan laput silmillä maailmaa ainoastaan omasta näkövinkkelistään, muilla voi olla toisenlaisia tarpeita kuin itsellä sattuu olemaan.


    • Muistotjatuleva

      Kyllä se on ihan sama, millaiselle lapulle se yhteystieto on rustattu. Vaikka vanhan kuitin taakse. Itse tapasin mieskamuni niin, että tuli pyytämään numeroani, ja vanhat kuitit oli ainoa kirjoituskelpoinen paperi.
      Ollaan vakipari. Itse etsin hänen yhteystietonsa netistä. Tietenkin sitä ennen oli jo tavattu sen toisenkin kerran.

    • Tijaiset

      Kyllä paras käyntikortti on smmoinen minkä nainen varmasti muistaa, minä olen antanut parille mimmille satiaiset......varmasti soittavat.

    • HenkKohtMielipide

      Älä anna käyntikorttia. Epäromanttinen ele. Ja se, että tulostat treffejä varten kasan käyntikortteja, on tietysti valtavan käytännöllistä, mutta mutta... :I

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe