Palstakarkoitussuosinta

Miksi taas muita yritetään ajaa palstalta, mutta minä jään täysin tuon ulkopuolelle.

Selvää epäreilua palstasuosintaa ja siksipä kärsin palstanäkyvyysanemiasta.

27

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinut on huomattu.

• Edes hiukan palstanäkyvyyttä.

*toivoo jotakin puskaa yrittämään tehokarkotusta*

• buddy-love kirjoitti:

Edes hiukan palstanäkyvyyttä.

*toivoo jotakin puskaa yrittämään tehokarkotusta*

ala vittuilemaan itsellesi niin pahasti, että lopulta kyllästyneenä jatkuvaan pilkantekoon poistut palstalta.

• ttuplai kirjoitti:

ala vittuilemaan itsellesi niin pahasti, että lopulta kyllästyneenä jatkuvaan pilkantekoon poistut palstalta.

Sillä Galaktisena Sankarina minulla on luonnollisesti myös täydellinen pinna, eikä siitä tulisi loppua koskaan.

• buddy-love kirjoitti:

Sillä Galaktisena Sankarina minulla on luonnollisesti myös täydellinen pinna, eikä siitä tulisi loppua koskaan.

pysty heittämään itselleen niin pahaa läppää et suuttuu itselleen perinpohjaisesti? Tää kumoaa kaikkivoipaisuuden ja alentaa sankarin aika maalliseksi.

• ttuplai kirjoitti:

pysty heittämään itselleen niin pahaa läppää et suuttuu itselleen perinpohjaisesti? Tää kumoaa kaikkivoipaisuuden ja alentaa sankarin aika maalliseksi.

Sama tilanne kuin mitä tapahtuu kun ääretön voima kohtaa voittamattoman esteen.
        Ilmeisesti myös tuo johtaisi maailmankaikkeuden tuhoutumiseen, joten yleisön turvallisuuden varmistamiseksi molempia on paras kokeilla vasta ihmiskunnan sukupuuttoon kuolemisen jälkeen.

• buddy-love kirjoitti:

Sama tilanne kuin mitä tapahtuu kun ääretön voima kohtaa voittamattoman esteen.
        Ilmeisesti myös tuo johtaisi maailmankaikkeuden tuhoutumiseen, joten yleisön turvallisuuden varmistamiseksi molempia on paras kokeilla vasta ihmiskunnan sukupuuttoon kuolemisen jälkeen.

hyttyset ole sun silmissä aika samassa tasossa ihmisen kanssa?

• LOL-666

Ihana! Oikea narsismin kliimaksi.

• Kyllä minä olen todellisuudessa paljon täydellisempi ja loistavampi ilmestys kuin mitä tämä netti edes kykenee välittämään,.

• LOL-666
        buddy-love kirjoitti:

Kyllä minä olen todellisuudessa paljon täydellisempi ja loistavampi ilmestys kuin mitä tämä netti edes kykenee välittämään,.

Kävin kurkkaamassa profiiliasi. Et vähätellyt siellä itseäsi yhtään :)

• LOL-666 kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa profiiliasi. Et vähätellyt siellä itseäsi yhtään :)

Ihan vaatimattomasti yritin siellä esiintyä, sillä muuten olisi uskottavuus kärsinyt.
        Kuvanikin joudun piilottelemaan tai muuten ei olisi hetkenkään rauhaa.

• LOL-666
        buddy-love kirjoitti:

Ihan vaatimattomasti yritin siellä esiintyä, sillä muuten olisi uskottavuus kärsinyt.
        Kuvanikin joudun piilottelemaan tai muuten ei olisi hetkenkään rauhaa.

Ihanaa kohdata vertaisensa kaikessa vaatimattomuudessaan :D

• LOL-666 kirjoitti:

Ihanaa kohdata vertaisensa kaikessa vaatimattomuudessaan :D

Sillä kyllä minä täydellisyydessäni olen ehdoton voittaja myös vaatimattomuuden saralla.

• LOL-666
        buddy-love kirjoitti:

Sillä kyllä minä täydellisyydessäni olen ehdoton voittaja myös vaatimattomuuden saralla.

Sitä ei käy kiistäminen, mutta painimme eri sarjoissa. Heitän tähän sukupuolikortin.

• LOL-666 kirjoitti:

Sitä ei käy kiistäminen, mutta painimme eri sarjoissa. Heitän tähän sukupuolikortin.

Sukupuolet ovat vanhanaikaisia ja minä olen täysin virtuaalinen persoonallisuus.

• ...
        buddy-love kirjoitti:

Sukupuolet ovat vanhanaikaisia ja minä olen täysin virtuaalinen persoonallisuus.

...

• 16+14

Positiivinen syrjintä ei ole syrjintää.

• Sillä minulla on aivan karkoitusosaton olo ja palstasuosio on täällä nähtävissä pelkästään karkoitusyritystiheysindeksissä

• 14+7
        buddy-love kirjoitti:

Sillä minulla on aivan karkoitusosaton olo ja palstasuosio on täällä nähtävissä pelkästään karkoitusyritystiheysindeksissä

Se että muita suositaan ei syrji sinua mitenkään.

• 14+7 kirjoitti:

Vähemmistöfiksuvaltuutetun toimistossa sanottiin että myös vähemmistöfiksuja pitää yrittää karkottaa.

• Jazuli
        14+7 kirjoitti:

jos buddy sen syrjinnäksi kokee..teoreettisilla faktoilla ei tässä kohdassa ole sijaa..=o)

ainoastaan buddyn tuntemuksella...

=o7

• Jazuli kirjoitti:

jos buddy sen syrjinnäksi kokee..teoreettisilla faktoilla ei tässä kohdassa ole sijaa..=o)

ainoastaan buddyn tuntemuksella...

=o7

*kiittää*
        Minusta tosiaan tuntuu täysin syrjityltä ja minä olen luonnollisesti subjektiivisenakin täysin objektiivinen mittastandardi kaikelle tunne-elämälle.

• 3+20
        buddy-love kirjoitti:

Vähemmistöfiksuvaltuutetun toimistossa sanottiin että myös vähemmistöfiksuja pitää yrittää karkottaa.

Pyysin apulaisvaikeuskanslerilta lausunnon asiasta ja hänen mukaansa oikeus tulla karkotetuksi koskee vain varsinaisia vähemmistöviksuja, joihin sinä et kuulu koska nimimerkkisi ei ala kapiteelilla. Tämä kerrotaan myös hänen väitöskirjassaan hyvin selkeästi.

• 3+20 kirjoitti:

Pyysin apulaisvaikeuskanslerilta lausunnon asiasta ja hänen mukaansa oikeus tulla karkotetuksi koskee vain varsinaisia vähemmistöviksuja, joihin sinä et kuulu koska nimimerkkisi ei ala kapiteelilla. Tämä kerrotaan myös hänen väitöskirjassaan hyvin selkeästi.

Jos minä laittaisin nikin isolla, niin silloin olisin aivan liian tyrmäävä ja kaikkien lukijoiden olisi pakko käyttää suojavarusteita. Täytyyhän meidän toimia vastuullisesti täällä palstoilla ja tämä toimintalinjani on täysin palstaturvallisuusneuvontavastaavan ohjeiden mukaista.

• Jazuli
        buddy-love kirjoitti:

*kiittää*
        Minusta tosiaan tuntuu täysin syrjityltä ja minä olen luonnollisesti subjektiivisenakin täysin objektiivinen mittastandardi kaikelle tunne-elämälle.

nii vaiks subjektiivinen monasti ei olekkaan objektiivinen..=o)

..*niiata niksauttaa*..olkaa nii hyvät..

=o)

• .

Muru, sun pitää olla feministi tai sanoa jotain, mitä tahansa, kritiikkiä miehistä. Tai vaihtoehtoisesti sanoa jotain hyvää naisista, se on ehkä vielä pahempi synti. Sitten lennät palstalta alle aikayksikön.

• rusalkaa

Sulla on ongelma :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      319
      639
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56