Lyhyet ja suorat ripset

Mainoksiin kyllästynyt

Mulla on aika lyhyet ja suorat mut silti tiheet ripset. Ja mulla on älytön ripsari ongelma. Oon kokeillu vaikka mitä ripsivärejä, mut yhteenkän en oo ollu täysin tyytyväinen (mm. MAX FACTOR more lashes, MAYBELINE one by one, full and soft, volum express, LUMENEN intellingent mascara, LOREAL lash architech ja lisäksi joitakin muita). Eli haluisko joku ihana ihminen kertoo mulle mun ongelmaan vastauksen? Eli millä ripsarilla sais lyhyistä ripsistä todella pitkän näköset ilman ikäviä paakkuja ja muita ongelmia? Hintaaki saa olla kunhan on ihan oikeesti hyvä!

10

2339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama ongelma

      Maybellinen sky high curves oli mielestäni hyvä mutta haluaisin myös vedenkestävän. Lorealin Le Grand Curl oli hyvä mutta paakkuinen. Nivean Lash Revolution levittyi kyllä kauniisti mutta ei kestänyt, varisi jostain syystä pois.Eli nämä oli omia kokemuksiani. Mikä olisi siis hyvä, myös vedenkestävä?

    • tyttö

      Hei! Mulla on ihan sama ongelma suorat ja lyhyet. Mä olen kanssa kokeillut varmasti kaikkia ripsareita,musta se Nivean (olisko se Lash revolution?) Jossa toinen puoli harjaa pidentää ja toinen tuuhentaa, on tullut todetuksi ihan hyvänä sillä se pidentävä puoli tosiaankin pidentää. Ja kyllä sopivasti tuuhentaakin. Sen ominaisuuksiin ei valitettavasti kuulu että se taviuttaisi,mutta olen päätynyt siihen lopputuloksen että tuskin niistä ripsiväri aineista mikään on niin "vahvaa ainetta" että pystyis taivuttamaan,vaikka mainokset niin lupaavatkin.Kyseinen ripsiväri aluksi kuivuessaan alkaa varistaa,mutta vain pienen osan. Sanoisin todellakin että se on paras :)Mutta kertokaapas ihmiset sitten mulle että MITEN NE RIPSET SAA TAIPUMAAN? Mä taivutan ennen ripsiväriä,mutta ne kerkeää siinäkin jo melkein suoristua,joskus taivutan ripsivärin päältäkin vielä,mutta tuloksetta. Olen myös kokeillut kuumentaa ripsentaivutinta,mielestäni sekin on vain ajanhukkaa.

      • Mainoksiin kyllästynyt

        Ihan totta on se et mainoksissa puhutaan täyttä bullshittii. Pelkällä rirsivärillä ei oo koskaan saanu eikä varmasti tuu koskaan saamaan samanlaisii ripsii ku esim. taivuttimilla.Mun ripset kyllä taipuu, mut valitettavasti ne lässähtää yleensä aika nopeesti. Veden kestävä ripsari auttaa jonkun verran ainaki mun mielestä. se pitää ripset pidempään "muodossa". Mä kiinnostuin tosiaan ku täällä oli juttu noista lämpötaivuttimista, valitettavasti ilman vastausta. Sen verran vielä, et mun mielestä muoviset taivuttimet on paljon paremmat ku rautaset, ne taivuttaa enemmän ja kauniimmin. Munki pitää aina taivuttaa keskimääräistä pidempään, mut kyllä niistä sit tulee jonki näköset ku taivutat pitkään ja hartaasti, sit vaan veden kestävää mascaraa. Emme ole ongelman kanssa onneksi yksin ja toivotaan että meilleki keksitään tulevaisuudassa joku superhyvä mascara joka poistaa meidän ongelman:).....


      • careprost

    • The Girl

      Mun mielestä paras ripsari on Lumenen Star Effect. Vaikka harja on epäilyttävän pieni, sillä saa upeat, tuuheat ja pitkät ja värikylläiset ripset.

    • auttava

      se uus kumiharjainen nivean ripsari sopii just sun ongelmalle!

      • Sama ongelma

        Just tuo Nivean kumiharjajuttu (Lash revolution) kyllä levittyi ihan kauniisti mutta ainakin minulla varisee. Itsellä taitaa ainoa kokeilematta oleva olla tuo Star effect.


    • reindeer¤

      itse käytän discoveryn one by one ripsaria.
      mahtava keksintö..ja löytyy myös vedenkestävänä..

    • Tina

      Lyhyisiin ripsiin ei auta muu kuin taivuttaa ne, jolloin silmät näyttää suuremmilta ja avonaisemmilta. Eli jotain hyvää maskaraa kehiin, esim. Maybellinen sky high curves. Taivuttaja ei oikein auta ripsiin, joissa ei ole ripsaria, joten anna ripsien kuivua melkein kuiviksi ja taivuta sen jälkeen. JOs ovat ihan kuivat niin silloin maskara irtoaa ripsistä siihen taivuttajaan. Harjoitus tekee mestarin.

    • Yumifani

      Kokeile yumi ripsitaivutusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe