Miksi muka naisia ei saisi lyödä?

Haluan lyödä naista

Naiset eivät kunnioita miehiä enää pätkääkään, ja useinkin kaupungilla näkee naisia jotka käyvät läpsimään ja huitomaan tuntemattomia miehiä. Kysymys naisille: Miksen saisi huitasta sinua nyrkillä kun tulet kimppuuni? Miksi luulet ettei minulla olisi oikeus tehdä sinulle sitä mitä ansaitset?

35

2683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -JT

Luulisi nyt ihan normaalin ihmisen tajuavan, että jos joku kaupungilla joku tuntematon tulee huitomaan, niin kyseessä on jollaintapaa moniongelmainen henkilö, joka tulisi ohjata hoitoon, joko sitten vaikka virkavallan avustuksella. Jos siitä itselleen ottaa aiheen alkaa nyrkein omia ahdistuksiaan purkamaan, niin ei taida ollaa yhtään parempi se oma tilanne siinä vaiheessa.

• Anonyymi

Ihmetellyt jo jonkin aikaa tota aggressiivisuutta muita kohtaan? Poliisikaan ei ole enää sellainen "kunnioitettu", joka välttyisi väkivallalta? Ei ole enää mitään pyhää.

• XXXXXXXXXXXX

saa lyödä ja pitääkin, siitä ne oppivat. Kaikki eivät sitä tajua, kerran näin ravintolassa agressiivisen naisen mukiloivan miestä nyrkeillä kasvoihin, äijä ei kyennyt tekemään mitään, varmasti oli silmät mustana seuraavana päivänä.

• Ihmeellisiä tapauksia, osa miehistä jotenkin pelkää tehdä väkivaltaisille naisille mitään, tulee jotenkin vähän onnettoman kaverin fiilis näistä miehistä. Itseään pitää aina puolusta oli se sun päälle käyvä ihminen kuka tahansa. Tietenkin voi vähän tilannetta miettiä ja katsoa millainen se sun vastustaja on, jos kyseessä on 150cm ja 45kg nainen niin ehkä ei kannata 195cm ja 110kg miehenä alkaa nyrkillä naamaan takomaan. Pieni lukko-ote tai maahan kaataminen pitäisi yleensä riittää, tai sitten vain väistelet sen ihmisen löyntejä. Yleensä känniset ihmiset on niin sekaisi, etteivät he suhun osu jos alat väistelemään kun reagointi aika alkaa hidastumaan niin paljon.

Tasa-arvoon kuuluu itsensä puolustaminen kumpaakin sukupuolta kohtaan, vai olikos tää nyt taas tätä "tasa-arvoa" mikä kestää niin kauan kunnes naisten tilanne alkaa olemaan huono vai mites on? Feministit vastatkaa kiitos.

• ..n.........................................................
        beefcake kirjoitti:

Ihmeellisiä tapauksia, osa miehistä jotenkin pelkää tehdä väkivaltaisille naisille mitään, tulee jotenkin vähän onnettoman kaverin fiilis näistä miehistä. Itseään pitää aina puolusta oli se sun päälle käyvä ihminen kuka tahansa. Tietenkin voi vähän tilannetta miettiä ja katsoa millainen se sun vastustaja on, jos kyseessä on 150cm ja 45kg nainen niin ehkä ei kannata 195cm ja 110kg miehenä alkaa nyrkillä naamaan takomaan. Pieni lukko-ote tai maahan kaataminen pitäisi yleensä riittää, tai sitten vain väistelet sen ihmisen löyntejä. Yleensä känniset ihmiset on niin sekaisi, etteivät he suhun osu jos alat väistelemään kun reagointi aika alkaa hidastumaan niin paljon.

Tasa-arvoon kuuluu itsensä puolustaminen kumpaakin sukupuolta kohtaan, vai olikos tää nyt taas tätä "tasa-arvoa" mikä kestää niin kauan kunnes naisten tilanne alkaa olemaan huono vai mites on? Feministit vastatkaa kiitos.

Väkivalta ei ole sallittua kummaltakaan sukupuolelta, tämähän on itsestäänselvää ihan jokaiselle, eikö vain? Jos nainen/mies alkaa huitomaan tai käyttäytymään uhkaavasti, soitto poliisille on paikallaan. Lyömisestä tai uhkailusta voi tehdä rikosilmoituksen.
        Jos tilanne on paha, itsepuolustus on tietysti sallittua, kuvailemassasi kokoerossa täytyy tietysti olla hiukan varuillaan ettei mene hätävarjelun liioitteluksi. Onhan noita naisillekin sattunut kun on päällekarkaajaa lyönyt liian kovaa (tai mies on mennyt väliin puolustamaan raiskaajan kynsiin joutunutta naista) niin on joutunut makselemaan korvauksia raiskaajalle, jos olisi antanut raiskata niin kai se raiskari olisi sitten saanut päiväsakkoja tai jotain..toivon mukaan ainakin. Epäoikeudenmukaista joskus tämä touhu.

• ..n......................................................... kirjoitti:

Väkivalta ei ole sallittua kummaltakaan sukupuolelta, tämähän on itsestäänselvää ihan jokaiselle, eikö vain? Jos nainen/mies alkaa huitomaan tai käyttäytymään uhkaavasti, soitto poliisille on paikallaan. Lyömisestä tai uhkailusta voi tehdä rikosilmoituksen.
        Jos tilanne on paha, itsepuolustus on tietysti sallittua, kuvailemassasi kokoerossa täytyy tietysti olla hiukan varuillaan ettei mene hätävarjelun liioitteluksi. Onhan noita naisillekin sattunut kun on päällekarkaajaa lyönyt liian kovaa (tai mies on mennyt väliin puolustamaan raiskaajan kynsiin joutunutta naista) niin on joutunut makselemaan korvauksia raiskaajalle, jos olisi antanut raiskata niin kai se raiskari olisi sitten saanut päiväsakkoja tai jotain..toivon mukaan ainakin. Epäoikeudenmukaista joskus tämä touhu.

Väkivalta ei ole sallittua, mutta jokainen elämää elänyt ihminen tietää kuinka väkivaltainen maailma on ja joskus voit joutua tilanteeseen missä sun on pakko puolustaa itseäsi tai sulle käy huonosti, silloin väkivalta on hyväksyttyä.

Jos sun kimppuun on joku käymässä niin edes feministi ei voi olla niin uuno, että alkaa kaivamaan puhelinta taskusta ja soittamaan poliisille kun toinen käy sun päälle. Kyllä siinä kohtaa pitää pistää samalla mitalla takaisin, ei se poliisin saapuminen paikalle mitään auta kun sulla on huuli auki, silmä mustana ja käsilaukku varastettuna.

Niin, suomen oikeuslaitos on paska, mutta eipä sille mitään voi, puolustan silti aina itseäni jos joku käy päälleni tai jonkun läheiseni päälle, tietenkin sitä kannattaa aina vähän miettiä millä tavalla puolustat. Esim miestä ei pakosti kannata potkaista munille kun siinä voi käydä vähän huonommin ja todennäköisesti joudut maksmaan suuriakin korvauksii, mutta on tiettyjä paikkoja mihin voi ihan huoletta iskeä ja toinen tipahtaa heti. Palleaan kun lyö niin siitä ei aiheudu mitään vakavaa vahinkoa, mutta silti se toinen ei pysty tekemään mitään.

• ..n....................................................
        beefcake kirjoitti:

Väkivalta ei ole sallittua, mutta jokainen elämää elänyt ihminen tietää kuinka väkivaltainen maailma on ja joskus voit joutua tilanteeseen missä sun on pakko puolustaa itseäsi tai sulle käy huonosti, silloin väkivalta on hyväksyttyä.

Jos sun kimppuun on joku käymässä niin edes feministi ei voi olla niin uuno, että alkaa kaivamaan puhelinta taskusta ja soittamaan poliisille kun toinen käy sun päälle. Kyllä siinä kohtaa pitää pistää samalla mitalla takaisin, ei se poliisin saapuminen paikalle mitään auta kun sulla on huuli auki, silmä mustana ja käsilaukku varastettuna.

Niin, suomen oikeuslaitos on paska, mutta eipä sille mitään voi, puolustan silti aina itseäni jos joku käy päälleni tai jonkun läheiseni päälle, tietenkin sitä kannattaa aina vähän miettiä millä tavalla puolustat. Esim miestä ei pakosti kannata potkaista munille kun siinä voi käydä vähän huonommin ja todennäköisesti joudut maksmaan suuriakin korvauksii, mutta on tiettyjä paikkoja mihin voi ihan huoletta iskeä ja toinen tipahtaa heti. Palleaan kun lyö niin siitä ei aiheudu mitään vakavaa vahinkoa, mutta silti se toinen ei pysty tekemään mitään.

puolustus on sallittua mutta sopivassa määrin, ettei itse joudu syytteeseen. Tilanteista täytyy yrittää ensisijaisesti pois ja ilmoitus poliisille on aina paikallaan.

• Anonyymi
        beefcake kirjoitti:

Ihmeellisiä tapauksia, osa miehistä jotenkin pelkää tehdä väkivaltaisille naisille mitään, tulee jotenkin vähän onnettoman kaverin fiilis näistä miehistä. Itseään pitää aina puolusta oli se sun päälle käyvä ihminen kuka tahansa. Tietenkin voi vähän tilannetta miettiä ja katsoa millainen se sun vastustaja on, jos kyseessä on 150cm ja 45kg nainen niin ehkä ei kannata 195cm ja 110kg miehenä alkaa nyrkillä naamaan takomaan. Pieni lukko-ote tai maahan kaataminen pitäisi yleensä riittää, tai sitten vain väistelet sen ihmisen löyntejä. Yleensä känniset ihmiset on niin sekaisi, etteivät he suhun osu jos alat väistelemään kun reagointi aika alkaa hidastumaan niin paljon.

Hiljaa nainen ja tee minulle voi leipä

• Ei noin

Eivätköhän nuo tuntemattomien kimppuun käyjät ole joko mieleltään sairaita tai sitten päihteiden vaikutuksen alaisia, tai tietysti molempia. Normaali ihminen ei ihan helposti käy toisen, varsinkaan tuntemattoman ohikulkijan, kimppuun edes päissään.

Jos sinua tullaan läpsimään, ota päällekävijää ranteesta kiinni ja pitele paikallaan. Sitten pyydät jotakuta soittamaan poliisin. Näin sinä saat olla rauhassa ja hyökkääjäkin, sukupuolestaan huolimatta, pääsee ammattilaisten hoiviin ainakin hetkeksi.

• Yksi Nainen Kommentoi.

Kyllä kai minäkin 55-kiloisena naisena otan 70-kiloista läpsijää (naista) kiinni ranteista, pitelen paikallaan ja soitan vielä toisella kädellä apua kännykällä. Juupa juu.

Tuo onnistuu vain jos on fyysisesti täysin ylivoimainen. Eivät suomalaiset väkivaltaa harrastavat naiset mitään kevytsarjalaisia yleensä ole. Viina pöhöttää.

Eipä tuo miehellekään helppoa ole jollei satu olemaan 100-kiloinen lihaskimppu. Etenkin jos kyseinen läpsijä on ottanut viinaa väkevämpää niin siinä saa olla tarkkana jottei oikeasti käy heikosti. Määrätyt mömmöt aiheuttavat sen ettei henkilö tunne kipua. Se on todella paha juttu.

Mainittakoon, että kyllä kai nuo väkivaltaiset naiset toimivat peruskaavan mukaisesti eli pyrkivät lyömään itseään heikompia eli toisia naisia.

• Miksen minä koskaan törmää läpsijiin..?
        Yksi Nainen Kommentoi. kirjoitti:

Kyllä kai minäkin 55-kiloisena naisena otan 70-kiloista läpsijää (naista) kiinni ranteista, pitelen paikallaan ja soitan vielä toisella kädellä apua kännykällä. Juupa juu.

Tuo onnistuu vain jos on fyysisesti täysin ylivoimainen. Eivät suomalaiset väkivaltaa harrastavat naiset mitään kevytsarjalaisia yleensä ole. Viina pöhöttää.

Eipä tuo miehellekään helppoa ole jollei satu olemaan 100-kiloinen lihaskimppu. Etenkin jos kyseinen läpsijä on ottanut viinaa väkevämpää niin siinä saa olla tarkkana jottei oikeasti käy heikosti. Määrätyt mömmöt aiheuttavat sen ettei henkilö tunne kipua. Se on todella paha juttu.

Mainittakoon, että kyllä kai nuo väkivaltaiset naiset toimivat peruskaavan mukaisesti eli pyrkivät lyömään itseään heikompia eli toisia naisia.

Jollet pysty pitelemään läpsijää aloillaan, juokse sitten karkuun tai pyydä lähistöllä olevia ihmisiä apuun. Jos päällekäyjä on tosiaan selvästi isompi kuin sinä, et sinä kyllä häntä lyömäänkään rupea.

Tuollainen tavan vuoksi vastaan inttäjä muuten on juuri niitä ihmisiä, joita hörhöt tulevat läpsimään "ihan syyttä".

• yksi nainen kommentoi.
        Miksen minä koskaan törmää läpsijiin..? kirjoitti:

Jollet pysty pitelemään läpsijää aloillaan, juokse sitten karkuun tai pyydä lähistöllä olevia ihmisiä apuun. Jos päällekäyjä on tosiaan selvästi isompi kuin sinä, et sinä kyllä häntä lyömäänkään rupea.

Tuollainen tavan vuoksi vastaan inttäjä muuten on juuri niitä ihmisiä, joita hörhöt tulevat läpsimään "ihan syyttä".

Jotkut aineissa olevat naiset ovat mustasukkaisia toisille naisille ja läpsivät tai jopa lyövät. Repivät hiuksista ja raapivat. En sano sanaakaan joten vika ei voi olla sanomisessani. Ne naiset saavat raivarin ja alkavat riehumaan ihan vaan siksi että ovat sekaisin.

Ei tämä ole inttämistä vaan faktaa. Pääsääntöisesti väkivallan uhriksi joutuu pienempi,kevyempi ja puolustuskyvyttömämpi. Yleensä tuntemattomien välisessä väkivallassa ei puhuta mitään.

Vika on aina tekijässä.

• yksi nainen kommentoi. kirjoitti:

Jotkut aineissa olevat naiset ovat mustasukkaisia toisille naisille ja läpsivät tai jopa lyövät. Repivät hiuksista ja raapivat. En sano sanaakaan joten vika ei voi olla sanomisessani. Ne naiset saavat raivarin ja alkavat riehumaan ihan vaan siksi että ovat sekaisin.

Ei tämä ole inttämistä vaan faktaa. Pääsääntöisesti väkivallan uhriksi joutuu pienempi,kevyempi ja puolustuskyvyttömämpi. Yleensä tuntemattomien välisessä väkivallassa ei puhuta mitään.

Vika on aina tekijässä.

muuten aika jännä juttu, mulle on aina sattunu niin että uhoamaan on alkanu joka kerta se pienempi osapuoli ja sitte uhotaan vähä lisää ku hävitään seki "tappelu". ja aina päihteitten vaikutuksen alaisena, kuinkas muutenkaan. sitte ku ei enää päälle huvita ruveta käymään niin alkaa se loputon selän takana puliseminen tyttöporukalla. huoh, naiset, yks inhottavimmista puolista "niissä".

• Joe The Scrap

Naista saakkaan lyödä, kuten joku jo tuossa neuvoikin, tukeva "halausote" tai puoli-Nelson ja pyydät jonkun soittamaan virkavallan paikalle.

• .........

Tämä onkin mielenkiintoinen aihe, jossa törmään aina miesten osalta suuriin ristiriitoihin sekä kaksinaismoralismiin. Yksinkertaistettuna näyttää vahvasti siltä, että miehet pitävät oikeutettuna puolustaa itseään sekä läheisiään väkivallalla, mutta naisten kohdalla väkivallan käyttö on aina tuomittavaa.

Esimerkiksi netissä olen hyvin usein törmännyt tapauksiin, joissa nainen kertoo joutuneensa esim. käpälöinnin ja puristelun kohteeksi julkisella paikalla, johon nainen itse on vastannut läimäisyllä. Tällaiseen miehet ovat lähes poikkeuksetta vastanneet leimaamalla naisen väkivaltaiseksi - ahdistelun vaikutuksia on vähätelty ja läimäyksen seuraamuksia liioiteltu. Oikeaksi suhtautumistavaksi on ehdotettu pelkkää paikalta poistumista ja asian siihen jättämistä. Jos taas mies joutuu naisen ahdistelun kohteeksi, niin alkaa heti kirosanoilla höystetty uhoaminen "Kyllä mulla pitää perkele olla oikeus hakata vähän kuria siihen naiseen". Mielenkiintoisin tilanne on, jos nainen joutuu ahdistelun kohteeksi oman kumppaninsa silmien alla. Tällöin miehellä on tietenkin oikeus hakata se pelle sairaala kuntoon ja saada vielä jätkäporukan ihailut päälle.

Ilmeisesti miehillä vaikuttaa vieläkin jokin primitiivinen aisti, jonka mukaan väkivaltaa oikeutetaan ja naiset nähdään omaisuutena; omaa naista puolustetaan, mutta yksinäistä naista pitäisi saada varauksetta mennä kopeloimaan ilman minkäänlaista oman koskemattomuuden menetyksen pelkoa.

• Jos toinen puristelee sun rintoja ja toinen takoo sua nyrkillä naamaan niin kumpi on sellaista mihin voit vastata itse myös löymällä? Jos joku nainen puristaisi mua perseestä niin en mä sitä nyrkillä naamaan takoisi, mutta jos se alkaa käymään päälle, raapimaan ja hakkaamaan niin varmasti käy huonosti sille ihmiselle. Samoin olettaisin myös teidän naisten toimivan, jos joku mies sua puristaa perseestä niin otatko sä nyrkkiraudan käsilaukusta ja taot sen miehen nenän paskaksi? Jos taas mies alkaa käyttäytymään väkivaltaisesti niin sitten anna nyrkin puhua niin paljon kuin pystyy.

Sä vedät kaikki mutkat nyt suoriksi ja yhdistät lähentelyn ja väkivaltaisen käytöksen toisiinsa. Ja kyllä mun mielestä jos joku mies sun persettä puristelee niin sä voit sitä läpsäistä olematta mitenkään väkivaltainen. Olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että juuri nämä puristelijat ovat niitä miesten miehiä ja kiinnostavia oria joten eipä se puristelu taida montaakaan haitata.

• yksi atm
        beefcake kirjoitti:

Jos toinen puristelee sun rintoja ja toinen takoo sua nyrkillä naamaan niin kumpi on sellaista mihin voit vastata itse myös löymällä? Jos joku nainen puristaisi mua perseestä niin en mä sitä nyrkillä naamaan takoisi, mutta jos se alkaa käymään päälle, raapimaan ja hakkaamaan niin varmasti käy huonosti sille ihmiselle. Samoin olettaisin myös teidän naisten toimivan, jos joku mies sua puristaa perseestä niin otatko sä nyrkkiraudan käsilaukusta ja taot sen miehen nenän paskaksi? Jos taas mies alkaa käyttäytymään väkivaltaisesti niin sitten anna nyrkin puhua niin paljon kuin pystyy.

Sä vedät kaikki mutkat nyt suoriksi ja yhdistät lähentelyn ja väkivaltaisen käytöksen toisiinsa. Ja kyllä mun mielestä jos joku mies sun persettä puristelee niin sä voit sitä läpsäistä olematta mitenkään väkivaltainen. Olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että juuri nämä puristelijat ovat niitä miesten miehiä ja kiinnostavia oria joten eipä se puristelu taida montaakaan haitata.

Naurettavaa, että naiset eka valittavat puristelijoista, mutta sitten kuitenkin antavat seksiä ja alkavat parisuhteeseen juuri niiden tyyppien kanssa, jotka ovat niitä ihquja miehekkäitä puristelijoita.

• -Neule-
        yksi atm kirjoitti:

Naurettavaa, että naiset eka valittavat puristelijoista, mutta sitten kuitenkin antavat seksiä ja alkavat parisuhteeseen juuri niiden tyyppien kanssa, jotka ovat niitä ihquja miehekkäitä puristelijoita.

Jos lähipiirisi naiset ovat tuollaisia ja heidän iskemisensä noin helppoa, niin ala sitten puristella niin lohkeaa lämpöä sinullekin.

• .........
        beefcake kirjoitti:

Jos toinen puristelee sun rintoja ja toinen takoo sua nyrkillä naamaan niin kumpi on sellaista mihin voit vastata itse myös löymällä? Jos joku nainen puristaisi mua perseestä niin en mä sitä nyrkillä naamaan takoisi, mutta jos se alkaa käymään päälle, raapimaan ja hakkaamaan niin varmasti käy huonosti sille ihmiselle. Samoin olettaisin myös teidän naisten toimivan, jos joku mies sua puristaa perseestä niin otatko sä nyrkkiraudan käsilaukusta ja taot sen miehen nenän paskaksi? Jos taas mies alkaa käyttäytymään väkivaltaisesti niin sitten anna nyrkin puhua niin paljon kuin pystyy.

"Jos toinen puristelee sun rintoja ja toinen takoo sua nyrkillä naamaan niin kumpi on sellaista mihin voit vastata itse myös löymällä?"

Kumpaankin reagoisin varmasti yrittämällä saada henkilön kaikin voimin kimpustani. Valitettavasti tämä usein miten käy vain käyttämällä fyysistä voimaa. Yllätettynä on tietenkin vähän vaikea arvioida miten reagoi, mutta kenenkään nenää en alkaisi murskaamaan kuin hengen hädässä.

"Olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että juuri nämä puristelijat ovat niitä miesten miehiä ja kiinnostavia oria joten eipä se puristelu taida montaakaan haitata."

No minäpä en ole tällaisesta kuullutkaan. Ennen puristelua kannattaa kuitenkin varmistaa asia toiseltakin osapuolelta, niin ei tarvitse sitten jälkeenpäin ihmetellä.

• femakkopirulainen2

Siis naiset läpsivät tuntemattomia miehiä usein kaupungilla?
      Baarissa/yökerhossa olen nähnyt raa-an ahdistelun kohteeksi joutuneita naisia jotka ovat puolustautuneet miehiä vastaan (itsekin olen puolustautunut tönimällä kun tuntemattoman käsi on ollut yhtäkkiä alushousuissa, olen myös pyytänyt muutaman kerran järjestysmiestä puuttumaan tilanteeseen ja poistamaan ahdistelevan miehen baarista). Koskaan en ole nähnyt tilannetta, jossa nainen menisi tuosta noin vain yhtäkkiä huitomaan tuntematonta miestä. Sen sijaan tilanteita, joissa mies lähtee huitomaan toista miestä ilman mitään syytä, olen nähnyt useasti.

En kehota nyrkittämään ketään. Itsepuolustusotteet voisivat olla paikoillaan. Soitto poliisille tai uhkaus poliisille soitosta voi myös olla tehokas.

• .........

Jos nainen lyö ensin niin kyllä sitä saa takaisin mojauttaa mutta ei kovempaa. Mies ei saa lyödä ensin naista, sillä nainen on fyysisesti miestä heikompi.

• hööö

ei nainen ole aina miestä heikompi. Suomalainen nainen on usein raskastekoinen ja voimakas, monasti voimakkaampi kuin pieni mies ja jos tällä ei ole luonnetta niin nainen pieksee mennen tullen.

• Sivuhuomautus.
        hööö kirjoitti:

ei nainen ole aina miestä heikompi. Suomalainen nainen on usein raskastekoinen ja voimakas, monasti voimakkaampi kuin pieni mies ja jos tällä ei ole luonnetta niin nainen pieksee mennen tullen.

On hyvin harvinaista, että esim. 60-kiloinen tavallinen mies olisi heikompi kuin 80-kiloinen nainen. Ennen kaikkea tappelutilanteessa se ero tulee nopeudesta. Miehet ovat (kaiken kokoiset) erittäin paljon nopeampia kuin naiset. Ei se voima, vaan se nopeus on usein ratkaisevaa tappelussa.

Käytänössä siis mies on aina vahvempi kuin nainen.

Joku yksittäinen voimaurheilijanainen painoluokassa 80 voi olla vahvempi kuin joku yksittäinen 50-kiloinen tavallinen mies. Urheilijanaiset eivät riehu kadulla.

• ....
        Sivuhuomautus. kirjoitti:

On hyvin harvinaista, että esim. 60-kiloinen tavallinen mies olisi heikompi kuin 80-kiloinen nainen. Ennen kaikkea tappelutilanteessa se ero tulee nopeudesta. Miehet ovat (kaiken kokoiset) erittäin paljon nopeampia kuin naiset. Ei se voima, vaan se nopeus on usein ratkaisevaa tappelussa.

Käytänössä siis mies on aina vahvempi kuin nainen.

Joku yksittäinen voimaurheilijanainen painoluokassa 80 voi olla vahvempi kuin joku yksittäinen 50-kiloinen tavallinen mies. Urheilijanaiset eivät riehu kadulla.

60 kiloinen MIES on tavallinen??

• selitys tämäkin.
        .... kirjoitti:

60 kiloinen MIES on tavallinen??

Tarkoitan tavallisella miehellä "ei kilpatason huippu-urheilijaa". Esim. 60-kiloinen huipputasoinen kamppailu-urheilija voittaa kenet tahansa tavallisen itseään huomattavasti painavamman miehen tappelussa 1:1 vastaan tilanteessa. Kilpaurheilijat ovat ihan eri tasoa tavallisten miesten kanssa.

Eli tavallinen, huippu-urheilua harrastamaton 60-kiloinen mies voittaa kenet tahansa tavallisen naisen tappelussa.

Käytännössä nuo pahoinpitelyt tapahtuvat siis tavallisten ihmisten välillä.

• tärkein tekijä
        selitys tämäkin. kirjoitti:

Tarkoitan tavallisella miehellä "ei kilpatason huippu-urheilijaa". Esim. 60-kiloinen huipputasoinen kamppailu-urheilija voittaa kenet tahansa tavallisen itseään huomattavasti painavamman miehen tappelussa 1:1 vastaan tilanteessa. Kilpaurheilijat ovat ihan eri tasoa tavallisten miesten kanssa.

Eli tavallinen, huippu-urheilua harrastamaton 60-kiloinen mies voittaa kenet tahansa tavallisen naisen tappelussa.

Käytännössä nuo pahoinpitelyt tapahtuvat siis tavallisten ihmisten välillä.

jos miehellä ei ole luonnetta, mies voi tulla hakatuksi sairaalakuntoon ison agressiivisen ja hyökkäävän naisen toimesta. Tuollaista olen nähnyt tapahtuvan.

• se ed.
        tärkein tekijä kirjoitti:

jos miehellä ei ole luonnetta, mies voi tulla hakatuksi sairaalakuntoon ison agressiivisen ja hyökkäävän naisen toimesta. Tuollaista olen nähnyt tapahtuvan.

On totta että mies voi olla esim. sammunut tai muuten vaan vintti pimeänä ja saada sen vuoksi naiselta köniinsä.

Tarkoitin noin pääsääntönä. Eli mies on aina vahvempi kuin nainen vaikka se nainen olisi isompi (käytänössä siis lihavampi). Useimmissa tapauksissa mies aiheutta enemmän vahinkoa kuin nainen. Mutta, en vähättele miehiin kohdistuvaa väkivaltaa.

Kaikenlainen pahoinpitely on väärin, tuomittavaa, rangaistavaa ja vika on aina tekijässä.

• Koska silloin

saa heikon miehen leiman, joka ei pärjää miehille vaan pelkästään naisille ja lapsille.

• 2012
    • Ninelle

Heikomman kimppuun käydään vain itsesuojeluksessa.Sama pätee myös yhtä vahvoihin tai vielä vahvempiin,mutta eritoten ollaan varovaisia,kun vastapuoli on heikompi tai peräti alaikäinen (lapsi).
      Se on oma käsitykseni.Kunnon mies ei lyö naista eikä miestäkään,mutta erityisesti ei naista.
      Naisia lyövä mies ei tiedä omaa parastaan - hankkii naisista vihollisia itselleen,jotka alkavat oikeasti kiertää kaukaa ja puhua selän takana pahaa.Maine menee,näkyy työpaikalla.
      Miten lähestyvää naista ei saa varoittavilla eleillä karkoitettua,vaan joku odottaa yllyttäen,et kävis flaidikset?Sellainen mies on sekaisin,joka haluaa tuhota naisia maineellisesti ja terveydellisesti.Ehkä kelpaa joillekin naisille kumppaniksi,mulle ei.Nainen on heikompi ja ansaitsee suojan,aina.Tietenkään nainenkaan ei saa toimia väkivalloin miehiäkään kohtaan,selvä se.

• joopa joo

osalta olisi jo lapsena pitänyt hakata kädet irti, eräs virpi butt niminen henkilö tykkäsi Tampereella hakata ja murhata miehiä, rehvastelutarkoituksessa kuljetteli tappamansa miehen irtileikattua päätä muovikassissa baareissa. Näitä löytyy, tämäkin olisi mielestäsi kaivannut "suojan aina"

• vato retro
        joopa joo kirjoitti:

osalta olisi jo lapsena pitänyt hakata kädet irti, eräs virpi butt niminen henkilö tykkäsi Tampereella hakata ja murhata miehiä, rehvastelutarkoituksessa kuljetteli tappamansa miehen irtileikattua päätä muovikassissa baareissa. Näitä löytyy, tämäkin olisi mielestäsi kaivannut "suojan aina"

Ja tämä toinen Tampereen sekopää joka viimeksi tappoi kirveellä juopottelukaverinsa. Ja myrkyttäjähoitsu. Ja just narahti joku vaimo 3 vuotta vanhan tapon lavastamisesta.

Suomalainen nainen on vaarallinen. Se joko teloo suutuspäissään heikon miehen itse tai sitten usuttaa jonkun karpaasin miehen kimppuun. Yleensä aggressiivisen naisen kohdatessaan kannattaa lähteä vaan kävelemään.

itse suhtaudun aggressiiviseen naiseen samalla vakavuudella kuin mieheen. Jos alkaa matsaamaan, pitää olla varma voitosta, käyttää äärimmäistä voimaa ja varmistua siitä, ettei todistajia ole läsnä.

• Mies1985

Mielestäni on säälittävää reagoida suuremmalla voimalla kuin tarvitsee.

Tuli vain tuosta mieleen että mielestäni naisten harrastama alapään kouriminen pitää ottaa vakavasti.

Jos riehaantunut ja/tai väkivaltaisen oloinen nainen niin tekee, on mielestäni oikeutettua lyödä ja nopeastikkin, voimia säästelemättä. Tuommoinen kivesten rutistelu ja repiminen kun voi aiheuttaa hankalia vammoja naisenkin voimilla ja on minusta vakavempi ja intiimimpikin asia kuin vastaava naisen alapään kouriminen (tästä olenkin kirjoittanut aiemmin ketjun), tai naisen täytyisi ainakin olla alasti että vaarallisuus olisi vastaavaa.

Tämän asian mainitseminen nyt tavallaan herättää ristiriitaisia tunteita koska on selvä homma että osa naisista lähtee luettuaan kikatellen power trip matkalle omaan mielikuvitukseensa.

• Toyofsuffer

Lyöminen on tyhmä teko. Purkaa kytevä vihasi jonnekin muualle. Nainen on muuten vain nimike toiselle sukupuolelle, ei henkilö.

• Anonyymi

Kyllä jos joku minun kimppuun käy niin puolustan itseäni ja jos minä siitä saan jonkun tuomion niin on kyllä sairas valtio

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3617
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1865
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1651
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1372
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      115
      1206
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1202
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1089
    8. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      28
      982
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      964
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      99
      953
    Aihe