Tolkuton paljastus

27

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dayum

      Voisin melkein vannoa nähneeni tuon saman naisen (luultavasti kuitenkin vain kuvina) jossain muuallakin. Kovasti sellainen mielleyhtymä ainakin tulee mieleen. Mutta onhan samankaltaisia piirteitä muillakin...

      • 3+20

        Missä filmissä esiintyy?


      • dayum
        3+20 kirjoitti:

        Missä filmissä esiintyy?

        en oo ehtinyt kahlata pornokirjastoani läpi.

        Olen vieläkin sitä mieltä, että jostain syystä tuossa kuvan ihmisessä on jotain tuttua.


    • näyttää kovasti irinalta. (joka joo tuskin on)

    • niin...

      Mitäs hei, jos teidän palstanne mielipuolia alettais todella listata? Oli esim. joku "rösälkää", jota ilmeisesti oli joskus "fistattu"´, vai miten se juttu nyt meni ( en muista)?...Sit teillä on vähispalvelijanne ( pikkusen pimee sekin musta - anteeksi), teillä on böddölövö, joka ei ole erityisen sivistynyt. Teillä on amistaustainen kökkö, joka on suorastaan s*tanan huono argumentoija ( ainakin mun mielestäni), mutta sitäkin enemmän huomionhakuinen....Teillä on techno wroom wroom- junttis jözylinne, joiden jutuista ei erkkikään ota selvää, koska he eivät kirjoita sillä intentiolla julkisilla keskustelupalstoilla, että kirjoittaisivat meille kaikille.

      Teillä on rötsä-kuskit, jotka on pikkusen pihalla.... Teillä on joku Pöpöötö, joka on pelottava, joka laukoo tyyliin väkivalta-uhkauksia usein aiheettakin ja joka satunnaisesti kirjoittaa ulkopuolisen silmissä punastuttavia näkemyksiään tietysti mm. vaikkapa siitäkin, että kuinka tulivuori hajoaa ( valitettavasti). Teillä on mölliperseitä, joilla on ammattiryhmiä koskevia anti-asenteita. Teillä on myös ilmeisiä rassu-sekopäitäkin, joita ainakaan minun kaltaiseni ihmiset eivät livessä ruman olemuksensa ja ruman sielunsa vuoksi halua edes huomata. Teillä on palsta-blogia pitänyttä, jossa em. sellaisesssa juntisti ja täydellisesti arjesta vieraantuneesti kehdataan näemmä laukoa kommentteja aroistakin keskustelupalstoilla sanotuista ja vielä jopa... joo vielä jopa rekisteröityä nimimerkkiä täydellisesti omaamattomienkin keskiustelupalstakirjoittajien sanomisista suorina oletuksina toki. Ja tietysti kaikki em. pelkän palstakirjoituksessa mainitun perusteella, esim.

      Hei oleks normaali? Mä olen. Ja sit en muuten (tiedoksi) omaa rekattua nimimerkkiä. Eiks olekin se jänskää, että sä keskustelet tuntemattomienkin kansssa näill' palstoilla?

      • Nukkumaan tai jotain.


      • ...mun Tokmanni-housut unohtu? Koeta nyt vähän skarpata.


      • jözyli

        kun snobbis anonyymi ruikku ruikuttajainen..=o)

        mut thanks oli kiva lemppari mulle jözyli..wwrroomm

        =o)


      • rusalkaa

        lanseerannut tälle palstalle eikä liity minuun mitenkään.

        Aika tasoton keskustelija olet, mutta kyllä nää muutkin sen jo huomasi. Olen pahoillani puolestasi. Et kai vaan ole Orimattilasta? huh


    • ITSE PIRU

      PORNOLEHDISSÄ D))

      • ...

        koko avauskokoonpanon?


      • vänksy
        ... kirjoitti:

        koko avauskokoonpanon?

        tehtyä. Ne kyl väitti kaikki mulle olevansa maalissa...:/


      • vänksy
        ITSE PIRU kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Savon_Prikaati

        Mää kato aattelen sillain, et jos kerran miestä haluu, niin miksei sit samalla ottas niitä oikeen kuunnolla :D


      • ITSE PIRU
        vänksy kirjoitti:

        Mää kato aattelen sillain, et jos kerran miestä haluu, niin miksei sit samalla ottas niitä oikeen kuunnolla :D

        YHTÄÄN MITÄÄN?? :o(


    • 14+8

      silti antaa olla. Mutta, kiitos.

      • Mutta totesin olevani hämmentyneessä tilassa.


    • Oopust

      Eihän toi näe mitään, kun sillä on joku lappu silmillä.

    • ..paljastus tossa lienee se, et sulla ylipäätään on exä?! X)

      • En ole lainkaan yllättynyt että sinulla on exiä. Luultavasti aika monta.


      • MMies

        ...


    • se kans

      sokia? Oliko mitään muuta yhtäläisyyttä kun sokeus?

    • junttis-jözyli

      tossa kuvassa vaiko sun exää muistuttava nainen..???..=o)

    • rusalkaa

      että sulla on ollut söpö ex. Miten jatkuu selipaatti? Et kai enää kärsi?

      • Oli vielä hirmu fiksukin.


        Lakossa edelleen, mutta kärsimys jalostaa ja kaikkeen myös tottuu.
        Unirytmi kuitenkin lipsuu minulla yksin nukkuessa ja se on aika suuri ongelma.


    • scale

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe