Tässä on aika paljon samaa näköä kuin exässäni:
http://www.aijaa.com/img/b/00688/4953499.jpg
Pooh....
Äh..... Mitähän nokkelaa tähän nyt lisäisi.
No olkoon.
Tolkuton paljastus
27
271
Vastaukset
- dayum
Voisin melkein vannoa nähneeni tuon saman naisen (luultavasti kuitenkin vain kuvina) jossain muuallakin. Kovasti sellainen mielleyhtymä ainakin tulee mieleen. Mutta onhan samankaltaisia piirteitä muillakin...
- 3+20
Missä filmissä esiintyy?
- dayum
3+20 kirjoitti:
Missä filmissä esiintyy?
en oo ehtinyt kahlata pornokirjastoani läpi.
Olen vieläkin sitä mieltä, että jostain syystä tuossa kuvan ihmisessä on jotain tuttua.
näyttää kovasti irinalta. (joka joo tuskin on)
- niin...
Mitäs hei, jos teidän palstanne mielipuolia alettais todella listata? Oli esim. joku "rösälkää", jota ilmeisesti oli joskus "fistattu"´, vai miten se juttu nyt meni ( en muista)?...Sit teillä on vähispalvelijanne ( pikkusen pimee sekin musta - anteeksi), teillä on böddölövö, joka ei ole erityisen sivistynyt. Teillä on amistaustainen kökkö, joka on suorastaan s*tanan huono argumentoija ( ainakin mun mielestäni), mutta sitäkin enemmän huomionhakuinen....Teillä on techno wroom wroom- junttis jözylinne, joiden jutuista ei erkkikään ota selvää, koska he eivät kirjoita sillä intentiolla julkisilla keskustelupalstoilla, että kirjoittaisivat meille kaikille.
Teillä on rötsä-kuskit, jotka on pikkusen pihalla.... Teillä on joku Pöpöötö, joka on pelottava, joka laukoo tyyliin väkivalta-uhkauksia usein aiheettakin ja joka satunnaisesti kirjoittaa ulkopuolisen silmissä punastuttavia näkemyksiään tietysti mm. vaikkapa siitäkin, että kuinka tulivuori hajoaa ( valitettavasti). Teillä on mölliperseitä, joilla on ammattiryhmiä koskevia anti-asenteita. Teillä on myös ilmeisiä rassu-sekopäitäkin, joita ainakaan minun kaltaiseni ihmiset eivät livessä ruman olemuksensa ja ruman sielunsa vuoksi halua edes huomata. Teillä on palsta-blogia pitänyttä, jossa em. sellaisesssa juntisti ja täydellisesti arjesta vieraantuneesti kehdataan näemmä laukoa kommentteja aroistakin keskustelupalstoilla sanotuista ja vielä jopa... joo vielä jopa rekisteröityä nimimerkkiä täydellisesti omaamattomienkin keskiustelupalstakirjoittajien sanomisista suorina oletuksina toki. Ja tietysti kaikki em. pelkän palstakirjoituksessa mainitun perusteella, esim.
Hei oleks normaali? Mä olen. Ja sit en muuten (tiedoksi) omaa rekattua nimimerkkiä. Eiks olekin se jänskää, että sä keskustelet tuntemattomienkin kansssa näill' palstoilla?- jözyli
kun snobbis anonyymi ruikku ruikuttajainen..=o)
mut thanks oli kiva lemppari mulle jözyli..wwrroomm
=o) - rusalkaa
lanseerannut tälle palstalle eikä liity minuun mitenkään.
Aika tasoton keskustelija olet, mutta kyllä nää muutkin sen jo huomasi. Olen pahoillani puolestasi. Et kai vaan ole Orimattilasta? huh
- ITSE PIRU
PORNOLEHDISSÄ D))
- ...
koko avauskokoonpanon?
- vänksy
... kirjoitti:
koko avauskokoonpanon?
tehtyä. Ne kyl väitti kaikki mulle olevansa maalissa...:/
- vänksy
ITSE PIRU kirjoitti:
Mää kato aattelen sillain, et jos kerran miestä haluu, niin miksei sit samalla ottas niitä oikeen kuunnolla :D
- ITSE PIRU
vänksy kirjoitti:
Mää kato aattelen sillain, et jos kerran miestä haluu, niin miksei sit samalla ottas niitä oikeen kuunnolla :D
YHTÄÄN MITÄÄN?? :o(
- 14+8
silti antaa olla. Mutta, kiitos.
- Oopust
Eihän toi näe mitään, kun sillä on joku lappu silmillä.
..paljastus tossa lienee se, et sulla ylipäätään on exä?! X)
- MMies
...
- se kans
sokia? Oliko mitään muuta yhtäläisyyttä kun sokeus?
- junttis-jözyli
tossa kuvassa vaiko sun exää muistuttava nainen..???..=o)
- rusalkaa
että sulla on ollut söpö ex. Miten jatkuu selipaatti? Et kai enää kärsi?
Oli vielä hirmu fiksukin.
Lakossa edelleen, mutta kärsimys jalostaa ja kaikkeen myös tottuu.
Unirytmi kuitenkin lipsuu minulla yksin nukkuessa ja se on aika suuri ongelma.
- scale
Mä taas ihan oikeesti koitin joskus iskeä kolmen promillen kännissä yhtä kaveriani, jonka kasvojen piirteet on aika paljon tällaiset.
http://www.contactmusic.com/photos.nsf/main/dita_von_teese_2585606
Asiaan kuuluu, että muija antoi mulle pakit. Heh, mä olin niin kännissä, että ei edes vituttanut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
