S-treffit eilen

Joku nainen vaan

Jopas on naisen arvoa alentavia miehiä liikkeellä netissä sokkotreffeillä. Yksikin etsi eilen seuraa ja totesi vaan ykskantaan, että "oothan sinäkin maksusta antanut" !!!! HALOO !!!! Totesin tälle törkimykselle, että ei ole tarvinnut, että menisi jonnee seksipalstoille ettimään maksullisia naisia, että taitaa olla mies nyt aivan vikapaikassa ettimässä naista itelleen. Juttelu loppui siihen, kun tyyppi kehtas vielä kysyä, että missä sellaisia seksipalstoja oikein on ja sanoin, että etsii vaan netistä, että eiköhän löytyne.

Tälläisiä perverssejä on näemmä liikkeellä, eikä ole ensimmäinen tupauuno lajissaan, vaan miten saisi tälläiset törkimykset poiskaan poimittua.

Hyi helvetti !!!!

27

3503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+11

Mielenkiintoinen väittämä johon haluisin heittää vettä kiukaalle.
      "oothan sinäkin maksusta antanut".Olen kaverin kanssa jokseenkin samaa mieltä.
      Voihan sitä tulkita asiaa että kaikki jollain tyylin maksaa siitä jos on kumppanin kanssa sängyssä pelehtinyt.
      Yleensä mies on perheessä suurempituloinen ja yhteiseen käyttöönhän ne rahat menee eli siinä maksua.Monesti nainen käyttää niitä naisellisia keinoja jos teet tuon ja tuon niin olen sitten illalla kiva niin siinäkin sitä maksua aika konkreettisesti.
      Ja jos otetaan tämä maan tapa että treffeillä mies maksaa viulut ja aamulla erotaan niin maksuahan se on tuokin.

Noita esimerkkejä vois löytyä paljonkin että kyllä me ukot vaan maksetaan "siitä" tavalla tai toisella :).

• ap.

Nyt vaan taisi olla kyse ihan rahasta, että nainen antaa pillua miehelle rahasta eli saa siitä touhusta vastiketta eli rahaa !!!!

Täytyy todeta sulle mies, että tämä tyyppi s-treffeillä tarkoitti just tätä. Huorahan se vaan rahasta antaa ja minä kun en mikään huora ole, enkä ole koskaan maksusta antanut.

Kuule älä nyt vedä tähän mitään aviomiestä mukaan kuiteskaan ja voinen sanoa sulle, että sekin on saanut ihan ilmaiseksi.

Hyi sun puheitas - millainen mies mahdat olla !!!!!!!!

• 1+1=3
        ap. kirjoitti:

Nyt vaan taisi olla kyse ihan rahasta, että nainen antaa pillua miehelle rahasta eli saa siitä touhusta vastiketta eli rahaa !!!!

Täytyy todeta sulle mies, että tämä tyyppi s-treffeillä tarkoitti just tätä. Huorahan se vaan rahasta antaa ja minä kun en mikään huora ole, enkä ole koskaan maksusta antanut.

Kuule älä nyt vedä tähän mitään aviomiestä mukaan kuiteskaan ja voinen sanoa sulle, että sekin on saanut ihan ilmaiseksi.

Hyi sun puheitas - millainen mies mahdat olla !!!!!!!!

Neiti kiltti eikös pitäisikin puhua kaikista asioista.
        Minä olen naiskumppania etsivä keski-ikäinen mies.

Kirjoitit taas vähän tulkinnallisesti niin pitää kommentoida :).
        Aivan...noin olen minäkin ymmärtänyt että vain huora ottaa rahaa.
        Nyt haluisin kuitenkin kysyä miten tai miksi ymmärrät näitä lukemattomia naisia profiileissa,sokkotreffeillä ja chatissakin jotka haluaa sponsoria johonkin??
        Sponsoria rakentamaan,remppaamaan,lapinreissuun,ulkomaan matkaan,kodinkoneiden hankintaan, eläinsairairauksien maksumieheksi,talonpuolittajaksi ja miksei kesämieheksikin.

• se maksuton nainen
        1+1=3 kirjoitti:

Nyt haluisin kuitenkin kysyä miten tai miksi ymmärrät näitä lukemattomia naisia profiileissa,sokkotreffeillä ja chatissakin jotka haluaa sponsoria johonkin??
        Sponsoria rakentamaan,remppaamaan,lapinreissuun,ulkomaan matkaan,kodinkoneiden hankintaan, eläinsairairauksien maksumieheksi,talonpuolittajaksi ja miksei kesämieheksikin.

No joo alkaa keski-ikä sitten lähestyä itse kullakin ...

Vai sponsoria hakevat naiset hankkeilleen ... no sehän on tietty jokaisen oma asia, että mitä, missä ja milloin hakee. Kukin taaplaa tyylillään, sanotaan.

Omasta puolestani voin sanoa, etten tarvitse tälläisiä "sponsoreita", "kesämiestä" enkä noita muitakaan, sillä olen itsenäinen nainen ja maksan itse matkani, remppani, ostan itse kodinkoneeni, elukoita en omista enkä hanki, enkä talon puolittajaa kaipaa - oma katto pitää olla pään päällä, sillä sen verran on jo elämänkokemusta kertynyt, etten enää toisten nurkkiin mene asumaan - oma tupa, oma lupa.

• vittuunut ex-ope

ele ja sopimus eivät ole samoja asioita.
        suomalainen koulujärjestelmä on tosiaan kriisissä. pitäisi saada logiikka ja argumentointi kouluaineiksi saatana.

• hämmästynyt ex-oppilas
        vittuunut ex-ope kirjoitti:

ele ja sopimus eivät ole samoja asioita.
        suomalainen koulujärjestelmä on tosiaan kriisissä. pitäisi saada logiikka ja argumentointi kouluaineiksi saatana.

sentäs, jos sellainen oot ollutkin, niin millainen oletkaan ollut, voi lapsiparkoja, kirjoitusvirheitä ja kirosanojako viljelit ?

• I/O

Onneksi ei tarvitse olla kanssasi tekemisissä. Jatka sää ostoksias vaan rauhassa.

• Input/Output
        1+1=3 kirjoitti:

että kauppaa käydään puolin ja toisin. Muiden ymmärryksestä piittaamatta.

• Nimimer

Ei menny nyt ihan oikein. Siis huora antaa maksusta, tavallinen nainen ei välttämättä sittenkään.

• Huh heijaa

että mitenkään aliarvioimatta tuota verbaalista lahjakkuuttasi, niin miksi sanot naiselle, että "mene homostelemaan toisten ketjuun paskamulkku eunukki homo paskakullinen sika !!!!"

• jjjjaaaaaaaaaasssss
        1+1=3 kirjoitti:

itse epäilen, että monessa tapauksessa kyse on feikki-jutuista, ei voi millään tietää kuka on jonkun ilm. takana. Tai sitten ei ainakaan tosissaan olla liikkeellä. Tuli mieleen joskus aiemmin ennen nettiä olleilla kirjekerho-jutuilla, niillä saattoi olla nimet ja osoitteet puh.luetteloista ja vissiin hautausmailtakin, joita sitten myytiin eteenpäin kovalla hinnalla, ja sama tyyli jatkuu netiissä sitten!

• naisen arvoa,

vaan omaansa. Kukin esittelee itseään käyttäytymisellään. Vain itsensä voi häpäistä.

• -huomauttaja-

..käyttäytyminen ei oikeastaan oikeuta toteamaan "Jopas on naisen arvoa alentavia miehiä liikkeellä", kieliopillisesti oikein olis todeta: "Jopas oli naisen arvoa alentava mies liikkeellä". Sitten jos taas aletaan käsittelemään itse asiaa voitaisiinkin ehkä jos tapaus tunnettaisiin oikein tarkkaan mieluumminkin todeta: "Jopas oli huumorintajuton nainen keskustelemassa miehen kanssa kun noin suuttui"

• ap. taas

ei kuule jaksa kukkia tuollaisen miehen antamisjutuista tippaakaan, mutta onneksi on poistu-nappi olemassa ja tuollaiset miehet saa katoamaan aikas nopsaan tuonne bittiavaruuteen, jonne he kuuluvatkin.

• kunnon nainen

pilkunnussintaa sinäkin jaksat harrastaa

• -huomauttaja-
        kunnon nainen kirjoitti:

pilkunnussintaa sinäkin jaksat harrastaa

..nussia pilkkuja kun teidän naisten ilmaisut niin kovin usein ovat tuollaisia yleistäviä, yhden henkilö käytöksen perusteella leimataan suunnnilleen kaikki miehet ja kun yksi näin sitten kirjoittaa nuut hurjat uskovat että kaikki miehet ovat. Itse väitän että jokaisessa korissa on mätiäkin olenoita seassa mutta yleensä hyviä enemmän kuitenkin.

• Joku nainen vaan
        ap. taas kirjoitti:

ei kuule jaksa kukkia tuollaisen miehen antamisjutuista tippaakaan, mutta onneksi on poistu-nappi olemassa ja tuollaiset miehet saa katoamaan aikas nopsaan tuonne bittiavaruuteen, jonne he kuuluvatkin.

Taasko tuo nikkivaras ap. taas.-

Kuules keksi ihan oma ketju pelle, aloittajan nimimerkkinähän on Joku nainen vaan

joten nikkivarkaan tumputusyritys FAILED hehehee!

Otahan läääkees!

• Joku nainen vaan
        ap. taas kirjoitti:

Vaihtaako ap taas taas kohta nikkiään erilaiseksi, kun jäit kiinni?

Tässä kopi-.paste sinulle, jonka joku jo kirjoitta aiemmin: omistuskirjoitus alias on tavaramerkki:ltä.

"Valehtelu ja ilkeily
        on tavaramerkkisi27.9.2009 00:04
        Valehtelet olevasi ketjun aloittaja, loukkaat ketjun aloittajan nimissä muita keskustelijoita. Yritä mahduttaa pikku päähäsi, että monet aloittavat keskustelun otsikossa, ja jatkavat seuraavan rivin kautta tekstiosioon. Nikkivaras näkee sen tilaisuutena omiin 'kommentteihinsa' - hänellä kun ei ole mitään omaa sanottavaa. "

VIeLÄKÖS yirtät olla aloittaja. Poistanappi heiluu kaikille muka-aloittajille

• täysi-ikäinen vastaa
        Joku nainen vaan kirjoitti:

Taasko tuo nikkivaras ap. taas.-

Kuules keksi ihan oma ketju pelle, aloittajan nimimerkkinähän on Joku nainen vaan

joten nikkivarkaan tumputusyritys FAILED hehehee!

Otahan läääkees!

siivotkaa nyt suunne jo, jos ei muuta kirjoitettavaa ole kuin nuo kirosanat, tumputukset, nimittelyt, niin voinette poistua takavasemmalle - vaikka sit ihan tumputtamaan, jos ette muuta keksi.

• Sivusta ihmettelevä
        täysi-ikäinen vastaa kirjoitti:

siivotkaa nyt suunne jo, jos ei muuta kirjoitettavaa ole kuin nuo kirosanat, tumputukset, nimittelyt, niin voinette poistua takavasemmalle - vaikka sit ihan tumputtamaan, jos ette muuta keksi.

Häiritseekö tuo edellisen kirjoittajan sana: "TUMPUTTAA" sinua erikoisesti? Sehän on kuulemma
        ihan luonnollista toimintaa :o

Olis ollut muuten mukava huomata että olisit edes yrittänyt tehdä nikkivarkaalle jotain, sen
        sijaan että tunnut tekevän hänelle vain tilaa.

Kerro, miksi haluat antaa hänelle vapaan häiriköintioikeuden?

• Joku nainen vaan
        Sivusta ihmettelevä kirjoitti:

Häiritseekö tuo edellisen kirjoittajan sana: "TUMPUTTAA" sinua erikoisesti? Sehän on kuulemma
        ihan luonnollista toimintaa :o

Olis ollut muuten mukava huomata että olisit edes yrittänyt tehdä nikkivarkaalle jotain, sen
        sijaan että tunnut tekevän hänelle vain tilaa.

Kerro, miksi haluat antaa hänelle vapaan häiriköintioikeuden?

Kuulehan sinä siellä ! En ole niin tiukkapipoinen näiden "nikkien" suhteen, joten sana on vapaa mun puolesta ihan millä "nikillä" vaan. Kovin tuntuvat ihmiset ottavan vakavasti nämä kirjoittelut tänne, mutta senkus kirjoittavat, kun ovat kirjoittamaan päässeet.

Muuten tuo kirosanojen viljely ja nimittely kertoo myös jotain ihmisestä itsestään, jos ei muuta, niin ainakin on ns. "köyhä sanavarasto".

Taitaa olla ihan "uusiosana" tuo "tumputtaminen", liekkö samaa kuin "sormettaminen", vaan eri sukupuolilla - joo luonnollista puuhaa kumpikin, vaikka ennen puhuttiin "käteen vetämisestä" ja "masturboinnista", mutta aika aikansa kutakin.

Sana vapaa edelleen.

• ..sivusta ihmettelevä edelleen..
        Joku nainen vaan kirjoitti:

Kuulehan sinä siellä ! En ole niin tiukkapipoinen näiden "nikkien" suhteen, joten sana on vapaa mun puolesta ihan millä "nikillä" vaan. Kovin tuntuvat ihmiset ottavan vakavasti nämä kirjoittelut tänne, mutta senkus kirjoittavat, kun ovat kirjoittamaan päässeet.

Muuten tuo kirosanojen viljely ja nimittely kertoo myös jotain ihmisestä itsestään, jos ei muuta, niin ainakin on ns. "köyhä sanavarasto".

Taitaa olla ihan "uusiosana" tuo "tumputtaminen", liekkö samaa kuin "sormettaminen", vaan eri sukupuolilla - joo luonnollista puuhaa kumpikin, vaikka ennen puhuttiin "käteen vetämisestä" ja "masturboinnista", mutta aika aikansa kutakin.

Sana vapaa edelleen.

Et vastannut kysymykseeni.

Sinua nimittäin kiinnostaa kommentoida selvästi AINOASTAAN niiden kommentteja,
        jotka suuttuvat nikkivarkaalle.

Jos olet tosiaan stä mieltä että sana on vapaa, niin miksi sitten vaivaudut
        itkemään jotain tumputusta?? Kyllä täällä paljon pahempaakin tekstiä
        näkee...

Jep, ja sitä kutsutaan myös runkkaukseksi. Älä nyt vaan saa halvausta...

• 1010

mieheen/miehiin jonkun kerran sokkotreffeillä.

Todella törkeästi käyttäytyvät.

• pilaavat kaiken

ottaa kun ei tiedä,mikä tyyppi on kyseessä.Nimeä ei kannata kertoa,ennekuin on varma miehestä.Todellakin törkeitä tyyppejä liikkuu ja kummallisia.

• onhan maailma mallillaan
        pilaavat kaiken kirjoitti:

ottaa kun ei tiedä,mikä tyyppi on kyseessä.Nimeä ei kannata kertoa,ennekuin on varma miehestä.Todellakin törkeitä tyyppejä liikkuu ja kummallisia.

todellakin outoja ja "sairaita" miehiä tuntuu olevan s-treffeillä liikkeellä paljonkin, että olkaapa naiset varovaisia niiden miesten kanssa, mahdolliset treffit kannattaa sopia "ihmisten ilmoille" ja "muistakaa, että moni kakku on päältä kaunis, mutta sisältö täynnä sitä itteänsä"

• raparyysa
        onhan maailma mallillaan kirjoitti:

todellakin outoja ja "sairaita" miehiä tuntuu olevan s-treffeillä liikkeellä paljonkin, että olkaapa naiset varovaisia niiden miesten kanssa, mahdolliset treffit kannattaa sopia "ihmisten ilmoille" ja "muistakaa, että moni kakku on päältä kaunis, mutta sisältö täynnä sitä itteänsä"

Kyllä ne naiset varookin . Vähän liikaakin kun eivät vastaa viesteihin. Todella töykeitä suomalaiset naiset. Voisi heittää edes ei kiinnosta viestin. Hiljaisuus on myöntymisen merkki joten pitää ilmeisesti pommittaa niin kauan että vastauksen saa. Miks vitussa haette seuraa treffipalstalta jos ette sitten vaivaudu vastaamaan viesteihin???

• myös miehet
        raparyysa kirjoitti:

Kyllä ne naiset varookin . Vähän liikaakin kun eivät vastaa viesteihin. Todella töykeitä suomalaiset naiset. Voisi heittää edes ei kiinnosta viestin. Hiljaisuus on myöntymisen merkki joten pitää ilmeisesti pommittaa niin kauan että vastauksen saa. Miks vitussa haette seuraa treffipalstalta jos ette sitten vaivaudu vastaamaan viesteihin???

Siksi koska siihen ei kiinnosta-viestiin on niin monta kertaa saanut vastaukseksi vielä oikein kunnon haukkumaryöpyn. Ei sitä kovin montaa kertaa jaksa lukea, helpompaa olla vastaamatta jos ei kiinnosta. Ja samaa tekevät yhtä lailla miehet, esim. yhtäkkiä lopettavat vain kirjoittelun. Ei tämä ole sukupuoleen sidottu asia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe