mp3 ja verkkovirtalaturi

alliii

Ollaan lähössä reissuun ja halusin kuunnella mp3:sta siellä. Millainen verkkovirtalaturi olisi syytä hankkia, jotta saa ladatuksi laitetta? Ja mistä niitä voi ostaa? Mulla Creativen soitin.

5

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

      jus joo,jos jonnekin elimäelle meinaat mennä niin siellä toimii sama virta kuin utsjoellakin,thaimaas sama virtaska,kanarial sama,turkis sama,egyptis sama

    • löytyy

      vaikka minkälaisia, itellä on hamamerkkinen gigantista ostettu, hinta oli joku parikymppiä. Jos meet jonnekin ulkomaille niin sitten pitää olla mahdollisesti olla vielä erikseen pistokeadapteri (yleensäkin hyvä olla jos meinaat siellä omia sähkölaitteita käyttää). Ja jos ulkomailla on erilainen jännite (esim. 110 V usassa ja japanissa) niin ennen kuin tökkää laitteen töpseliin niin kannattaa vilkaista siitä laitteen kyljestä että toimiihan se 110 V:lläkin (yleensä toimii....).

    • USB-laturi?

      Itse olen niin mp3:ssa kuin digikamerassakin hommannut AA- tai AAA-paristoilla toimivan laitteen. Tämä tarkoittaa sitä, että parin viikon reissuun olen ladannut muutaman satsin akkuja ja se on yleensä riittänyt. Ei tartte kantaa latureita mukana ja hätätilassa saa sopivat paristot kaupasta.

      Eikö jotkut Creativet toimi USB:n kautta latautuen? Sellaisia latureita löytyy tosi pieninä ja monet niistä pelaa kaikkialla maailmassa. Tai sitten ottaa johdon mukaan ja lataa nettikahvilassa. Sopivi latureita tulee nykyisin mm. navigaattoreiden tai vaikka bluetooth-kuulokkeiden mukana, mutta mikä tahansa usb-liittimellä kelpaa, esim. tämä Verkkokaupan laite:
      http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=24312

      Tuo siis edellyttää että mp3:ssa ON USB-lataus!

      • sitä...

        se hama- laturi on nimenomaan yleismallinen USB -laturi eli sillä voi ladata mitä vaan USB -latausta käyttävää laitetta. Nuo creativen soitturit on juurikin semmoisia USB:n kautta ladattavia vehkeitä eli ne lataantuu tuollaisilla yleiskäyttöisillä latureilla.


    • vi-sa

      myös matkaa ja mp3:sta varten ja matka on vielä edessäpäin.
      netistä tilasin (usb muunniin tai jotain sinnepäin) ja hinta oli 5 2€ =7€.
      en muista mallia tai liikettä mutta googlaa( tai kato vertaa.fi. sieltä ei kyllä kaikkia löydy)

      jos et löydä nii kysele uudestaan, kaivelen sitte tiliotteita.

      siis semmone pieni laturi joka tökätään pistorasiaan ja siinä on usb-johtoa varten latausliitin eikä muuta.

      jos maan verkon jännite poikkeaa meidän tutusta 230 vaihtojännitettä, nii sitte tarvitaan siihen väliin muuntaja (/adapteri).
      adapteri on yleisnimimitys välikappaleelle. muuntajaa sanotaan usein myös adapteriksi ja adapteriksi kutsutaan varsinkin ilman muuntajaa olevaa välikappaletta, jolla pistotulpan saa paikalliseen rasiaan.


      matkasivuilta löytyy tieto maan sähkön jännitteestä ja mahdollisen pistorasia-pistotulppa-adapterin voi ostaa paikan päältä.

      mitään adapteria tai muuntajaa en oo joutunu hankkimaan.hyvin yleinen, maadottamaton litteä kaksnapanen "perustulppa" on käyny siellä missä minäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe