VANHANEN ILMOITTAA EROSTAAN KLO 12.30

Kansa hurraa

MIKÄLI MUISTAA PITÄVÄNSÄ LEHDISTÖTILAISUUDEN

8

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jore 23

sun elämäs ei muutu yhtään mihinkään suuntaa oli sielä johdossa minkälaisia kusipäitä vaan homaa itelles elämä ja keskity ittees

• ?

???

• rusalkaa

siis MITÄ täälä tapahtuu!!! Eikö sen nyt olis pitänyt ENSIN hajottaa eduskunta, kun ei yksi mies kanna koko vaalirahasotkua vaan tuossa sopassa on mun käsittääkseni KAIKKI.

just näin...eikä mikään muutu.

• Mikään ei muutu. Pelkkä olkiukko ja korruptio jatkaa entistä törkeämpänä kun "Masa siivoaa pöydän" mukamas.

Mä uskon että suomalaiset kuitenkin on viisaampia tässä eikä nää temput pohjimmiltaan toimimaan.

Se näkyy niissä käytännön päätöksissä jota nuo itsevaltiaat tekee minkälaatuisista ihmisistä on kyse siellä, kokonaishuonoutta ei voi piilottaa yhden naaman taakse.

• KANSA VAATII

MUTTA EI MUISTANUT ILMOITTAA EROSTAAN

VANHANEN, HÄIVY!

• 16+14

Vanhanen sanoi, että #kuka uskoisi minun riskeeraavan poliittisen urani lautakasan takia".

YLE ei esittänyt mitään todisteita väitteilleen joita Vanhanen pyysi esittämään.. KRP tutkii asiaa.

Mielenkiintoista katsoa, miten tässä käy.

• ja helvetin

monta muuta jatkaa samalla meiningillä.

Kysymys kuuluu, että tutkitaanko muidenkin politiikkojen touhut? Kuin monen politiikon rahahommat kestää päivänvalon?

• Toivottavasti YLE:stä eroaisi mahdollisimman moni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3764
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2721
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2398
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1726
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1387
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe