MIKÄLI MUISTAA PITÄVÄNSÄ LEHDISTÖTILAISUUDEN
VANHANEN ILMOITTAA EROSTAAN KLO 12.30
8
165
Vastaukset
- jore 23
sun elämäs ei muutu yhtään mihinkään suuntaa oli sielä johdossa minkälaisia kusipäitä vaan homaa itelles elämä ja keskity ittees
- ?
???
- rusalkaa
siis MITÄ täälä tapahtuu!!! Eikö sen nyt olis pitänyt ENSIN hajottaa eduskunta, kun ei yksi mies kanna koko vaalirahasotkua vaan tuossa sopassa on mun käsittääkseni KAIKKI.
just näin...eikä mikään muutu. Mikään ei muutu. Pelkkä olkiukko ja korruptio jatkaa entistä törkeämpänä kun "Masa siivoaa pöydän" mukamas.
Mä uskon että suomalaiset kuitenkin on viisaampia tässä eikä nää temput pohjimmiltaan toimimaan.
Se näkyy niissä käytännön päätöksissä jota nuo itsevaltiaat tekee minkälaatuisista ihmisistä on kyse siellä, kokonaishuonoutta ei voi piilottaa yhden naaman taakse.- KANSA VAATII
MUTTA EI MUISTANUT ILMOITTAA EROSTAAN
VANHANEN, HÄIVY! - 16+14
Vanhanen sanoi, että #kuka uskoisi minun riskeeraavan poliittisen urani lautakasan takia".
YLE ei esittänyt mitään todisteita väitteilleen joita Vanhanen pyysi esittämään.. KRP tutkii asiaa.
Mielenkiintoista katsoa, miten tässä käy. - ja helvetin
monta muuta jatkaa samalla meiningillä.
Kysymys kuuluu, että tutkitaanko muidenkin politiikkojen touhut? Kuin monen politiikon rahahommat kestää päivänvalon? Toivottavasti YLE:stä eroaisi mahdollisimman moni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273395Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122519Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.972461Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261506Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146