Tärkeät tavarat

Pörrääjä

Entisaikaan riitti kylille lähtiessä kun otti hieman rahaa taskuun ja kotiavaimen, ellei sattunut asumaan paikassa missä riiti luuta pönkäksi ovelle.
Nykyään pitää ovella tarkastaa onko mukana avaimet, lompakko, känny, kamera, muistitikku, miniläppäri, huulirasva, pari buranaa, sateenvarjo,tärkeimmät mainitakseni.
Jos jokin edellämainituista unohtuu, niin ihan varmasti sitä olisi tarvinnut, no unohtuneesta avaimesta selviää kun maksaa talkkarille 50,-.
Jos känny unohtuu päiväksi kotiin, niin jo on siihen soittanut 10 ihmistä 10 kertaa, kun eivät voi tajuta miksen vastaa. Kamera on hyvä olla aina mukana, niin pystyy näyttämään kamullekin jos on nähnyt jotain kiinnostavaa matkalla. Läppäri tarvitaan opastamaan oikeaan osoitteeseen (mulla ei oo navigaattoria, eikä tuu), se on myös oiva väline tsekata aukioloaikoja ja puhelinnumeroita. Muistitikku jos unohtuu, niin ihan varmasti tapaa jonkun, jolla olisi jotain kivaa annettavaa, kuvia tai musaa. Huulirasvaa tarttee kun auton ilmastointi kuivattaa huulia ja joskus otsaakin, käy se silloinkin ensiavuksi. Burana ja sateenvarjo on ikäänkuin vakuutuksia, jos ne muistaa mukaan niin ei tule sadetta eikä päänsärkyä.

Mitens teillä muilla, mitkä kamat on välttämättömiä kylille lähtiessä?

13

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adria

Lukulasit jos unohtuu olen kusessa.

• Pörrääjä

ilman niitä, jos on jotain alle puolen metrin etäisyydeltä nähtävä. Mulla roikkuu lasit aina kaulanyörissä paitsi nukkuessa ja saunassa, silleen ne löytyy helposti.

• Kun on Visa ja kampa niin niillä pärjää aika pitkälle ;)

• Lisätään komu ja Leatherman.

• Pörrääjä
        Kossunen kirjoitti:

Lisätään komu ja Leatherman.

eikä siinäkään vielä kaikki ;)

• Aina mukana kulkee känny,avainnippu ja lompsa. Heti on tyhjä olo jos niistä joku puuttuu. Mulle on vielä tärkeää missä taskussa pidän vermeitä. Avaimet aina oikeassa taskussa, ja känny vasemmassa. Jos jostain syystä olen laittanut ne eri taskuihin, huomaan vaistomaisesti kokeilevani onko ne tallella.

• Pörrääjä

kans paikat, mut ku eri vaatteissa on taskut eri paikoissa, no suurin osa kamoista kulkee laukussa.

• Adria

Mulla on aina tärkeet thinksit vasemmassa pun..taskussa. Dee dee.

• pirpzuzeiccu

Avaimet, kännykkä, lompakko, vesipullo ja ns. lääkitysjutut. :P Niin ja mulla kans on välillä miniläppäri mukana, jos lähtee vieraaseen kaupunkiin esim ostoksille, niin pystyy kattoon ajo-ohjeita ja aukioloaikoja. Navigaattoria ei ole mullakaan, enkä myöskään hanki.

• Pörrääjä

läppäri mukana, niin voi kätevästi tsekata meilitkin muutaman kerran päivässä vaikka jossain kahvilassa ja olla hyvin tärkeän näköinen ;)

• jonka sisällä rahapussi kortteineen, kännykkä ja avaimet. Nää on pakolliset. Lisäksi vapaaehtoisvarusteina huulikiilto, kampa, peili, kurkkupastilleja. :)

• on aina kaikki tarpeellinen.Lompakko,kännykkä,puuteri sun muuta naiskamaa..:))

• Pörrääjä

mä en kehtaa kertoa muuta kun että siellä on paljon tavaraa, todella paljon ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3318
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2716
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2286
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2201
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2173
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1967
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1949
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      87
      1697
    Aihe