Mistä johtuu aina vain pahenevat lihaskrampit. Olen 52 vuotias nainen ja minulla on lihaskramppeja (suonenvetoja)joka päivä . Ei tarvitse muuta kuin esim vähän varpaita venytellä niin jo kramppaa. Ja kramppeja on vaikka missä , selässä, niskassa ja nyt äsken peukalossa. Magnesiumia olen käyttänyt ja olen myös suolarakeita laittanut kielen alle, mutta ei niistä kummastakaan olen ollut apua. Mistähän siasin avun tähän ikävään vaivaan ?????
Lihaskramppi
8
1359
Vastaukset
- ex-kofeinisti
Käytätkö kofeiinia, se aiheuttaa joillekin tuollaisia oireita pitkäaikaiskäytössä.
- kramppakrammppi
Jos kofenistilla tarkoitat kahvin juontia niin käytän kahvia kohtuullisesti. Juon noin litran sitä päivässä.
- ex-kofeinisti
kramppakrammppi kirjoitti:
Jos kofenistilla tarkoitat kahvin juontia niin käytän kahvia kohtuullisesti. Juon noin litran sitä päivässä.
No, sen jos lopetat kokonaan, pääset kivuista muutamassa kuukaudessa.
- KIvuton
Oireesi sopivat huonosti toimivan tasapainoaistin aiheuttamiksi.
Sen vuoksi kehoon syntyy kroonista lihasjännitystä ja samalla
kohoaa adrenaliinin eritys, joka kiihdyttää elintoimintoja ja
voi olla monella tavalla haitallista.
Tasapainoaistia voidaan hoitaa asentohoidolla, joka tarkoittaa
toistuvasti itsehoitona tehtäviä liikesarjoja. Ne matkivat
tasapainoaistin kolmen kaarikäytävän soikeaa muotoa.
Asentohoidon teho perustuu painovoiman hyväksikäyttöön
ja sen välitön vaikutus on lihasten rentoutuminen.
Kofeiinin vähentäminen rauhoittaa omalta osaltaan tätä
häiriöketjua.
Lisätietoja osoitteessa asentohoito.auttaa.fi- kramppakrammppi
Ei helvata, mää jaksa uskoa tollasiin kofeiinin liikakäyttöön enkä mihinkään asentohoitoihin. Kattelin tuolt asivulta ja oli niin monimutkasta, ettei mun hermot tollasta ainaskaan kestäis....asentohoito...pyh...
Eikö kukaan vois keroa miten nää lihaskrampit sais pois vähmällä vaivalla....???? kramppakrammppi kirjoitti:
Ei helvata, mää jaksa uskoa tollasiin kofeiinin liikakäyttöön enkä mihinkään asentohoitoihin. Kattelin tuolt asivulta ja oli niin monimutkasta, ettei mun hermot tollasta ainaskaan kestäis....asentohoito...pyh...
Eikö kukaan vois keroa miten nää lihaskrampit sais pois vähmällä vaivalla....????sitten usko!! Kramppaile rauhassa!
Kyllä ne viimestään haudassa loppuvat.- toinen kramppaaja
kramppakrammppi kirjoitti:
Eikö kukaan vois keroa miten nää lihaskrampit sais pois vähmällä vaivalla....????Sama vaiva mulla, lihakset sen kun kramppaa vähäisestäkin venyttelystä. Kaikki mahdollinen tutkittu neurofysiologien yms. toimesta eikä vikaa löydetty. Lääkkeitä onneksi löytyy tuohonkin vaivaan, joten eikun lääkärin puheille.
- Mister-XQ
Markkinoille ilmestynyt todella hienosti muotoiltu uusi tuote nimeltään FysioStick sen ergonomia on ihan omaaluokkaansa .... kantsii kokeilla !!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521