Mikä olisit?

Meriläinen

Eilisen ketjun ansiosta tuli mieleeni pistää kysely jonka kautta meinaan tehdä päätelmiä kirjoittajista:))
Jos olisit eläin niin mikä eläin olisit?
Itse olisin siili, tämänhetkinen olotilani, huomenna voisi olla jo joku muu.
Lyllertelen siellä täällä piilossa ja jos väärä ihminen lähestyy niin piikit on valmiina pystyssä.
voisin pallona pyöriä mäkeä alas jos ei huntsis kävellä.
Ja en välttämättä ole tänään koko päivää täällä koneella joten keskustella saa keskenäänkin.

53

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paapuuri

      Mitäs päätelmiä hän nyt niistä tekee, odottelen jännittyneenä ;)

      • Meriläinen

      • paapuuri
        Meriläinen kirjoitti:

        ihan helppoa:
        Merikotka liitelee vapaana taivaala ja kissa on oman tien kulkija. Joten tässä ole hyvä:


        http://www.youtube.com/watch?v=GvO4I0F0afw

        täällä se nyt soi ja eräs nuori mies kuuntelee hymyillen, meillä
        on nääs sama musiikkimaku ;)


      • Meriläinen
        paapuuri kirjoitti:

        täällä se nyt soi ja eräs nuori mies kuuntelee hymyillen, meillä
        on nääs sama musiikkimaku ;)

        nuorukaiselle terkkuja, ja vanhemmallekin :))


      • paapuuri

    • TaikisN

      tietenkin. :) *hyppää kaapin päälle ja raapii päätään*

      • Meriläinen


    • Adria

      Mä haluisin olla virtahepo. Se liikkumisen ilo ja keveys millä ne vipeltää pienillä kintuillaan on melkein taikuutta. Niiden asenteen olemiseen näkee hyvin silloin kun ne lilluu porukalla vedessä, vain silmät ja sieraimet pinnalla, heilutellen aina välillä pikku korviaan pienin pyrähdyksin. Siis ilmanmuuta Hippo olisin, ne osaa naatiskella.

      • Meriläinen

        on mainion letkeä olija toisaalta Hippokisoissa mennään ja kovaa, sielläkin pienet jalat vipeltää ja on elämisen riemua.
        Miksköhän lasten kilpailut on saaneet nimekseen Hippokisat?


      • hän joka tietää ;)
        Meriläinen kirjoitti:

        on mainion letkeä olija toisaalta Hippokisoissa mennään ja kovaa, sielläkin pienet jalat vipeltää ja on elämisen riemua.
        Miksköhän lasten kilpailut on saaneet nimekseen Hippokisat?

        on nimeltään Hippo ja kisat järjestää myös Osuuspankki.


      • Meriläinen
        hän joka tietää ;) kirjoitti:

        on nimeltään Hippo ja kisat järjestää myös Osuuspankki.

        syy olikin, itellä ei lapsia niin ei tuu kaikki mieleen.


    • tuttu nimitys, mitä on saanut itsestään usein kuulla, mutta itse valitsen tähän kohtaan kuitenkin Korpin :)

      • Meriläinen

        mukava ja kovaääninen ruoka-aikaan?

        Yön musta korppi noiden kahden välimaastosta sinut?
        Täytyypä miettiä :))


    • olisin kissa..Kun katsoo meidän kissaa aamulla,kun se on käpertyny nukkumaan mukavasti,niin silloin haluaisin olla sen paikalla..

      • Meriläinen

        on nikkiskin.
        Mii-su pikku Mii-su tule tänne rapsutetaan kaulan alta.
        Kissa tulee ja puskee kehrää, kunnes on käpälä kynsineen käsissä :))
        Vai onko pehmeellä tassulla? Mun kissa kerran lukiessani sängyn laidalla tuli siihen, etutassut sängylle ja muuten lattialla, katsoi hetken tiukkana silmiin ja LÄPS antoi litsarin poskelle, pehmeällä tassulla.
        Kääntyi menemään ja jätti mut miettimään että mitä pahaa nyt olin tehnyt.
        Se oli uskomaton tilanne;))


      • Meriläinen kirjoitti:

        on nikkiskin.
        Mii-su pikku Mii-su tule tänne rapsutetaan kaulan alta.
        Kissa tulee ja puskee kehrää, kunnes on käpälä kynsineen käsissä :))
        Vai onko pehmeellä tassulla? Mun kissa kerran lukiessani sängyn laidalla tuli siihen, etutassut sängylle ja muuten lattialla, katsoi hetken tiukkana silmiin ja LÄPS antoi litsarin poskelle, pehmeällä tassulla.
        Kääntyi menemään ja jätti mut miettimään että mitä pahaa nyt olin tehnyt.
        Se oli uskomaton tilanne;))

        Mistähän sun kisulis oli suuttunu..Voi että,ku toi kuullosti hauskalta.. :)))

        Mä kun makaan pitkälläni,nii killi tulee leipomaan massun päälle..Meinaakohan se vihjasta,että siinä olis vähän löysää..:¤


    • xxxyyy

      että karhu, suojelualueella.

      Saa nukkua puoli vuotta ja syödä rauhassa sen toisen puoli vuotta.

      • Meriläinen

      • xxxyyy

    • Dorodea

      Tänään oon tiikeri, tekis mieli syödä yks tyyppi karvoineen päivineen, huomenna voin olla jo kehräävä kisuli :)

      • Meriläinen

        piikit laskee, mie voisin huomenna olla laiskianen.
        Näin kaupassa tänään pyyhkeitä joiden nimi oli kiroileva siili, en enää halunnut.


      • Adria

        Mitenkään tiedä haluisinko tulla syödyksi, mutta mikäli, niin sitten karvoineen eikä kaltattuna ja sun toimestas.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Mitenkään tiedä haluisinko tulla syödyksi, mutta mikäli, niin sitten karvoineen eikä kaltattuna ja sun toimestas.

        Muru, en kalttaa, ihan meet kaikkine karvoines. Tänään vaan sellainen olo, huomenna jo sävyisämpää otetta :)


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Muru, en kalttaa, ihan meet kaikkine karvoines. Tänään vaan sellainen olo, huomenna jo sävyisämpää otetta :)

        Mistä sä nyt olet saanu noin virittyneen fiiliksen.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Mistä sä nyt olet saanu noin virittyneen fiiliksen.

        Sitä ei voi kertoa tässä, kuiskaan sen sun korvaan :)


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Sitä ei voi kertoa tässä, kuiskaan sen sun korvaan :)

        Olen kohta pelkkänä korvana, eli muutun korvaksi.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Olen kohta pelkkänä korvana, eli muutun korvaksi.

        Ok, sitten kuiskaan: sä aiheutat fiiliksiä.


      • Adria
        Dorodea kirjoitti:

        Ok, sitten kuiskaan: sä aiheutat fiiliksiä.

        Selvä. Mä lähen tuleen.


      • Dorodea
        Adria kirjoitti:

        Selvä. Mä lähen tuleen.

        Tuletko nopeesti, en malttais odottaa pitkään.. toisaalta, hyvää kannattaa odottaa.


    • Siri-Inna''

      Olisin lepakko. Lähettelisin intuitiivisia ininöitä enkä törmäilisi esteisiin. Nukkuisin nurinperin.

      • Meriläinen

        sai aikaan kumman pyrskähdyksen täällä.
        Varo ettei veri mene päähän.
        Joskus järven rannalla seurasin lepakkoa, se kulki aina samaa reittiä järven yllä, uudestaan ja uudestaan samat ympyrät.


    • pirpzuzeiccu

      vaikea. Aluksi ajattelin, että vastaan olevani kissa. Sellainen salaperäinen, notkea ja kehräävä. Mutta taidan ny kuitenkin vastata olevani vaikkapa joku possu. Tai emmä tiiä. Emmää halua olla mikään possu! Ei tämmösiä kysymyksiä saa esittää, helekkari soikoon. *alkaa hermostuun* Ei.. Mä valitsen leijonan, koska se on horoskooppini. Juu, se se mä olen. Jep.

      --

      Usein kun leijona tulee huoneeseen, moni ajattelee - "voi vittu..!" Leijonat ovat kaikki itserakkaita, leuhkia ja kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Leijonat osaa...vat mielestään maalata, piirtää, kirjoittaa ja näytellä, vaikka ovat vain surkuhupaisia yritellessään jäljitellä suuria mestareita. Mikäli joku leijona lukee tämän, hän nauraa suureen ääneen ja lähettää tämän kaikille ystävilleen hyvänä vitsinä ymmärtämättä, että se on totta. MOTTO: "Olen jo pyrkinyt teatterikorkeakouluun, mutta he eivät ilmeisesti ole vielä käsitelleet hakemustani. Ovat niin häkellyksissä esitelmästäni, että haluavat käsitellä sen viimeiseksi ja tehdä sitten rauhassa päätöksen, olenhan niin taitava vaikka itse sanonkinminullaonuseitatuttujanäyttelijäpuolellajaolen jne jne" TYÖPAIKKA: Joku, jossa saa olla koko ajan esillä, esim. idols-koelaulut. AUTO: Kallis ja näyttävä Mersu

      • Meriläinen

        Olipa hauskaa lukea.
        Vaihdoit eläinlajia kuin kameleontti väriään. Toisaalta sun nikistäsi tulee mieleen lintu, joku västäräkki jolla on nopeat liikkeet ja joka sirkuttaa.
        Mutta ole vaan leijona.
        Ei muuten idolseissakaan olla koko ajan esillä varsinkaan jos ei pääse ensimmäistä kisaa pitemmälle :))


      • Mä oon leijona,mut ei kai kukaan aattele voe vittu, ku mä tuun huoneeseen..:¤


      • pirpzuzeiccu
        mii-su kirjoitti:

        Mä oon leijona,mut ei kai kukaan aattele voe vittu, ku mä tuun huoneeseen..:¤

        varmasti ajattelee.. "Ai TAAS toi.." :D


      • pirpzuzeiccu kirjoitti:

        varmasti ajattelee.. "Ai TAAS toi.." :D

        Mä varmasti punastuin tääl oikeesti..:¤


    • ei kukaan enää

      sen siilin, kameleontin ja tiikerin väliltä.
      Piikit nousee pystyyn kun kimppuuni käydään (siili), mä osaan olla kuin en olisikaan (kameleontti), mut karvat nousee pystyyn ja irvistän, jos mä huomaan että jotain aiheettomasti kiusataan, eli puolustan, vaikken tuntisikaan kiusattua.

      • vienotuuli

        ärhäkkä mäyräkoira. Tunnen rotua aikashyvin kun on itellä parikin ollut, ja naureskelin joskus et samoja piirteitä löytyi emännästäkin :)
        Rakastaa sohvalla makoilua, mut jos jotain tehdään sisu ei lopu ainakaan alkumetreillä.
        Ai...niin sunhan se piti analyytsi ;) tehdä, joten rouva on hyvä vaan :D


      • Meriläinen
        vienotuuli kirjoitti:

        ärhäkkä mäyräkoira. Tunnen rotua aikashyvin kun on itellä parikin ollut, ja naureskelin joskus et samoja piirteitä löytyi emännästäkin :)
        Rakastaa sohvalla makoilua, mut jos jotain tehdään sisu ei lopu ainakaan alkumetreillä.
        Ai...niin sunhan se piti analyytsi ;) tehdä, joten rouva on hyvä vaan :D

        itse kukin itsestäänkin tehdä :))
        Mie kun en oikein tota mäyristä rotuna tunne.
        Koirat on mulle koiria sitten on isoja koiria jotka yleensä ei kauheesti hauku, ja pikkukoirat on yleensä niitä jotka on aina äänessä. Ja monet isot koirat niinkun esim tanskandogit pitää itteään sylikoirana.

        Siinä suurin piirtein mun ymmärtämykseni koirista, oon ite kissaihmisiä.


      • Meriläinen

        siiliksi miellän, mutta tänää ei ole nyt aamulla ainakaan piikit pystyssä.
        Tänään voisin olla se laiskianen joka puussa keinuen katsoo maailman menoa ja mikään ei koske minuun.
        Enkä tänää tunne lylleröksikään itseäni kun eilen taas aloin tuon ruoan keventämisen vatsa on oikein hyvän tuntunen eikä juuri halkeamaisillaan.


    • Linnut ovat sydäntäni lähellä...he yllättäin:)

      Elämä ja tilanteet muuttuvat joten nyt tahtoisin olla kenguru. Osaatko päätellä miksi?

      • Meriläinen

        mies on löytänyt sen, tulipa mieleeni laulun sanat.
        En tiedä tilannettasi kenties haluaisit tulla löydetyksi? Vai oletko jo tullut kenties?


      • Meriläinen kirjoitti:

        mies on löytänyt sen, tulipa mieleeni laulun sanat.
        En tiedä tilannettasi kenties haluaisit tulla löydetyksi? Vai oletko jo tullut kenties?

        Aika makean huomion teit. Mut on löydetty yli neljännes vuosisata sitten, mutta aina sitä vaan tahtoisi itsensä uudelleen löydettämän:)

        Mulla tämä kenguruajatus lähti siitä, että nyt olisi tarvetta suuriin loikkauksiin. Monen asioiden hoitamiseen vatsapussi olisi varsin kätevä. Sinne voisi sulloa käsilaukun sisällön ja paljon muuta, lapsen lapsetkin siinä kulkisi mukana.Ruokakassitkin.Laskupinokin sinne menisi. Hauskasta ulkonäöstäni voisi olla jopa hyötyä.
        Istahtaisin kadunkulmalle ja töpöttelisin jalkojani ja avaisin vatsapussini kolehdille. Mikäli joku nuiva tyyppi päästelisi nenä menosuuntaan päin muka huomaamatta, oikaisisin hännän ja kampittaisin;D


      • Meriläinen
        tintti.kotivintti kirjoitti:

        Aika makean huomion teit. Mut on löydetty yli neljännes vuosisata sitten, mutta aina sitä vaan tahtoisi itsensä uudelleen löydettämän:)

        Mulla tämä kenguruajatus lähti siitä, että nyt olisi tarvetta suuriin loikkauksiin. Monen asioiden hoitamiseen vatsapussi olisi varsin kätevä. Sinne voisi sulloa käsilaukun sisällön ja paljon muuta, lapsen lapsetkin siinä kulkisi mukana.Ruokakassitkin.Laskupinokin sinne menisi. Hauskasta ulkonäöstäni voisi olla jopa hyötyä.
        Istahtaisin kadunkulmalle ja töpöttelisin jalkojani ja avaisin vatsapussini kolehdille. Mikäli joku nuiva tyyppi päästelisi nenä menosuuntaan päin muka huomaamatta, oikaisisin hännän ja kampittaisin;D

        ei olis paha ajatus mullekaan.
        Voisin hetkeksi loikata toiselle puolelle suomea ja katsella elämää sieltä käsin ja jaloin, jopa silmillänikin :))
        Kohta loikkaan kampaajalle saa pätkiä nää mun piikit lyhyemmiksi ja vähän värjäilllä.
        Mutta sellainen henkinen loikka mistä sen nyt tähän hätään keksisi.
        Hyvää päivän jatkoa kuitenkin, täytyy jatkaa mietiskelyä.


      • Meriläinen kirjoitti:

        ei olis paha ajatus mullekaan.
        Voisin hetkeksi loikata toiselle puolelle suomea ja katsella elämää sieltä käsin ja jaloin, jopa silmillänikin :))
        Kohta loikkaan kampaajalle saa pätkiä nää mun piikit lyhyemmiksi ja vähän värjäilllä.
        Mutta sellainen henkinen loikka mistä sen nyt tähän hätään keksisi.
        Hyvää päivän jatkoa kuitenkin, täytyy jatkaa mietiskelyä.

        Kampaajalle menossa. No sieltä saa ainakin hetkittäisen henkisen piristysruiskeen.
        Siili on muuten herttainen otus:)


    • Putkivalo

      Lauma-eläin, tekee niinkuin käsketään, läähättäen tai haukkuen :) Ja murisenkin. Mutta nyt sikaflunssa-aikaan ei oikein viittis purra.

      • Meriläinen

        laumaa ei tähän ketjuun saatu mutta pari kumminkin.
        Mie en todellakaan ole laumasielu ja sen sain tänäänkin todeta. HUH.
        Jos saisit tartunnan sikainfluenssaiselta niin tulisiko sinusta koira-sika vai sika-koira, mietin vaan :))


    • karhu talviunilla :/

      • Meriläinen

      • Meriläinen kirjoitti:

        iltamusiikkia, kun menet nukkumaan niin kunntele tämä ja usko kaikki mikä tässä sanotaan.
        Löysin tänään lastenlaulut, vai oliks se eilen muuta ihania muistoja:

        http://www.youtube.com/watch?v=dRmNGp59bIY

        tulipa lapsuus mieleen. Miten sattuikaan että just tämän laulun minulle etsit, tästä onkin erityisiä, hauskoja muistoja, väärinkuulleista sanoista :) Kuulin aina siinä laulettavan häntähellikäärme (oikeasti: häntä hellikäämme) ja ihmettelin kovasti,mikä se oikein on. Äitin puhui usein tyttöaikaisesta ystävästään, Hellistä, ja jotenkin liitin sanat toisiinsa :)


    • Makoilisin päivät ja rilluttelisin yöt! :))

      • Meriläinen

        taistelua ja mouruamista mikä tälläkin palstalla on, sen verta monta taitaa olla kissaa tahi tiikeriä täällä.
        Mutta varo kun olen siilituulellani käpälälläsi lähelle tulemasta, siili tuhisee itsekseen kunnes pelästyy ja piikit pörhistyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe