Hääpäivälogiikka

Merkkipäiväonnitteluissahan on yleensä selkeä systeemi, mutta kumman oikeastaan pitäisi onnitella toista hääpäivänä?
Siis jos mies onnittelee naista, niin eikö silloin tule sellainen vaikutelma että "onneksi olkoon kun olet onnistunut kaikesta huolimatta minut saamaan". Ja sama toisin päin.

50

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Eiks voisi sanoa vain että hyvää hääpäivää, rakas?

      Siinä kai onnitellaan molempia?

      • Tasa-arvoinen ja korrekti ratkaisu olisi "Hyvä me!", mutta olen tullut siihen käsitykseen että käytännössä useissa liitoissa toinen osapuolista vaati lahjoja ym. erityiskohtelua.


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Tasa-arvoinen ja korrekti ratkaisu olisi "Hyvä me!", mutta olen tullut siihen käsitykseen että käytännössä useissa liitoissa toinen osapuolista vaati lahjoja ym. erityiskohtelua.

        Olen kokenut vain yhden hääpäivän, eikä silloin kumpikaan mitään vaatinut. Samanlainen päivä se oli kuin muutkin päivät.

        Sinä tiedät ehkä enemmän.


      • ... kirjoitti:

        Olen kokenut vain yhden hääpäivän, eikä silloin kumpikaan mitään vaatinut. Samanlainen päivä se oli kuin muutkin päivät.

        Sinä tiedät ehkä enemmän.

        Seuraamalla huomaa kaikenlaista.


      • övsl
        ... kirjoitti:

        Olen kokenut vain yhden hääpäivän, eikä silloin kumpikaan mitään vaatinut. Samanlainen päivä se oli kuin muutkin päivät.

        Sinä tiedät ehkä enemmän.

        Kuinka monen aviopuolison kanssa olet kokenut sen yhden hääpäivän, kun vaikutat arvelevan em. kirjoittajan olevan väärässä vastoin omaa kokemusperäistä tietoasi?

        Täytyy itsekin sanoa omasta puolestani, että lahjat, erityiskohtelu yms. ovat naisille pääsääntöisesti tärkeämpiä kuin ainakaan heteromiehille.


      • ...
        övsl kirjoitti:

        Kuinka monen aviopuolison kanssa olet kokenut sen yhden hääpäivän, kun vaikutat arvelevan em. kirjoittajan olevan väärässä vastoin omaa kokemusperäistä tietoasi?

        Täytyy itsekin sanoa omasta puolestani, että lahjat, erityiskohtelu yms. ovat naisille pääsääntöisesti tärkeämpiä kuin ainakaan heteromiehille.

        Puhutko nyt omasta kokemuksestasi vai muiden kertomista kokemuksista?

        Ainiin vastaus kysymykseesi: Olen kokenut vain yhden hääpäivän varsinaisen hääpäivän lisäksi ja se oli myös viimeinen. Toista ei tullut. Sentään sen yhden koin...


      • övsl
        ... kirjoitti:

        Puhutko nyt omasta kokemuksestasi vai muiden kertomista kokemuksista?

        Ainiin vastaus kysymykseesi: Olen kokenut vain yhden hääpäivän varsinaisen hääpäivän lisäksi ja se oli myös viimeinen. Toista ei tullut. Sentään sen yhden koin...

        sekä omista kokemuksistani, että huomioista, joita olen tehnyt. Naiset usein valittavat saamistaan lahjoista ja unohdetuista, tai ei juuri heidän toivomallaan tavalla menneistä, merkkipäivistä. En ole koskaan kuullut miehen valittavan vastaavista. Miesten olen taas useinkin kuullut valittavan siitä, että päiviä pitää muistaa ja lahjoja keksiä.Vai luuletko, että naisten miehille hankkimat lahjat osuvat aina täysin oikeaan ja ovat aina täydellisiä? Kaveripiirissäni on ollut useampia tapauksia, joissa on sovittu, ettei lahjoja osteta, mutta naiset ostavat kuitenkin ja loukkaantuvat siitä, jos mies ei osta, sopimuksesta viis.


      • ...
        övsl kirjoitti:

        sekä omista kokemuksistani, että huomioista, joita olen tehnyt. Naiset usein valittavat saamistaan lahjoista ja unohdetuista, tai ei juuri heidän toivomallaan tavalla menneistä, merkkipäivistä. En ole koskaan kuullut miehen valittavan vastaavista. Miesten olen taas useinkin kuullut valittavan siitä, että päiviä pitää muistaa ja lahjoja keksiä.Vai luuletko, että naisten miehille hankkimat lahjat osuvat aina täysin oikeaan ja ovat aina täydellisiä? Kaveripiirissäni on ollut useampia tapauksia, joissa on sovittu, ettei lahjoja osteta, mutta naiset ostavat kuitenkin ja loukkaantuvat siitä, jos mies ei osta, sopimuksesta viis.

        Poistun keskustelusta kun en näköjään tiedä hääpäivistä mitään.


      • övsl
        ... kirjoitti:

        Poistun keskustelusta kun en näköjään tiedä hääpäivistä mitään.

        käyttäytyä kaikessa kuten enemmistö? Ei siinä ole mitään pahaa, että tekee jotain toisin kuin useimmat muut. Sinä tiedät kaiken omasta hääpäivästäsi, muttei se tarkoita, että tietäisit kaiken kaikkien muiden hääpäivistä eikä sitäkään, että muiden hääpäivät olisivat samanlaisia kuin omasi.


        Minulla on Logitech Cordless Click! Plus Optical Mouse -hiiri, mutten väitä että kaikilla muilla on samanlainen vain siksi, että minulla on sellainen. Se, että minulla on juuri tämä hiiri, ei tee minusta yhtään viisaampaa sen suhteen, millaisia hiiriä muilla ihmisillä on. En siis väitä, että ihmiset käyttävät juuri samanlaisia hiiriä kuin mikä itselläni on. Luulenpa jopa, että suurimmalla osalla muista on erilaiset hiiret, muttei se haittaa minua. En tunne tarvetta siihen, että minulla olisi samanlainen hiiri kuin useimmilla muilla eikä se haittaa minua.


      • ...
        övsl kirjoitti:

        käyttäytyä kaikessa kuten enemmistö? Ei siinä ole mitään pahaa, että tekee jotain toisin kuin useimmat muut. Sinä tiedät kaiken omasta hääpäivästäsi, muttei se tarkoita, että tietäisit kaiken kaikkien muiden hääpäivistä eikä sitäkään, että muiden hääpäivät olisivat samanlaisia kuin omasi.


        Minulla on Logitech Cordless Click! Plus Optical Mouse -hiiri, mutten väitä että kaikilla muilla on samanlainen vain siksi, että minulla on sellainen. Se, että minulla on juuri tämä hiiri, ei tee minusta yhtään viisaampaa sen suhteen, millaisia hiiriä muilla ihmisillä on. En siis väitä, että ihmiset käyttävät juuri samanlaisia hiiriä kuin mikä itselläni on. Luulenpa jopa, että suurimmalla osalla muista on erilaiset hiiret, muttei se haittaa minua. En tunne tarvetta siihen, että minulla olisi samanlainen hiiri kuin useimmilla muilla eikä se haittaa minua.

        Olen kokenut vain yhden hääpäivän ja muiden hääpäivät ovat kuulopuhetta kun en ole ollut kärpäsenä katossa katselemassa.

        Missään vaiheessa en tarkoittanut antaa sellaista kuvaa itsestäni että tietäisin kaiken. Halusin vain kyseenalaistaa sitä mitä meidän annetaan ymmärtää. En myöskään yleistänyt, vai yleistinkö?

        En usko sitä että suurin osa naisista kaipaa lahjoja hääpäivänään vaan luulen että suurimmalle osalle riittäisi rakkaudentunnustus. Yleistänkö nyt?


    • 9+19

      Mitä jos kummatkin testaavat muistaako toinen ja sitten kummatkin suuttuvat kun toinen ei muistanutkaan?

      • Erittäin tasa-arvoinen ja muutenkin tasapuolinen ratkaisu.
        Oletettavasti systeemiin liittyy myös murjottaminen ilman selityksiä syistä.


      • säilytä kuitti

        murjottavatko miehet, jos nainen ei muista hääpäivää? Epäilen vahvasti, mutta jos niin kuitenkin on, se voi johtua siitä, että mies on huomannut ihan turhaan tuhlanneensa rahansa lahjaan, jota toinen ei odottanut tai halunnut.


      • 12+9
        säilytä kuitti kirjoitti:

        murjottavatko miehet, jos nainen ei muista hääpäivää? Epäilen vahvasti, mutta jos niin kuitenkin on, se voi johtua siitä, että mies on huomannut ihan turhaan tuhlanneensa rahansa lahjaan, jota toinen ei odottanut tai halunnut.

        mutta tasapuolisuuden nimissä myös miehen on raivottava naiselleen hääpäivän unohtamisesta. Olisihan se aika tossumaista vain tyynnytellä raivoavaa naista ja pyydellä anteeksi. Tasa-arvoinen mies raivoaa takaisin.


      • säilytä kuitti
        12+9 kirjoitti:

        mutta tasapuolisuuden nimissä myös miehen on raivottava naiselleen hääpäivän unohtamisesta. Olisihan se aika tossumaista vain tyynnytellä raivoavaa naista ja pyydellä anteeksi. Tasa-arvoinen mies raivoaa takaisin.

        että parisuhteessa miehenkin olisi ruvettava käyttäytymään kuin nainen. Tasapuolisuutta olisi se, ettei kummankaan tarvitse muuttua toisen ehdoilla ja toisen kaltaiseksi.


      • 20+3
        säilytä kuitti kirjoitti:

        että parisuhteessa miehenkin olisi ruvettava käyttäytymään kuin nainen. Tasapuolisuutta olisi se, ettei kummankaan tarvitse muuttua toisen ehdoilla ja toisen kaltaiseksi.

        Todellista tasa-arvoa on se että miehet ja naiset alkavat käyttäytyä samalla tavalla.


      • au-liskot
        12+9 kirjoitti:

        mutta tasapuolisuuden nimissä myös miehen on raivottava naiselleen hääpäivän unohtamisesta. Olisihan se aika tossumaista vain tyynnytellä raivoavaa naista ja pyydellä anteeksi. Tasa-arvoinen mies raivoaa takaisin.

        näi o 11!!!!!!1!1


      • au-liskot kirjoitti:

        näi o 11!!!!!!1!1

        On piileskelty (täällä on selvä liskovaje ja porukka käyttäytyy huonosti)


      • au-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        On piileskelty (täällä on selvä liskovaje ja porukka käyttäytyy huonosti)

        ja nyt siitä syytetään koiria vaikka me se oltiin :D


      • buddy-love
        au-liskot kirjoitti:

        ja nyt siitä syytetään koiria vaikka me se oltiin :D

        Että sähköpaimenesta saa uusia säväyttäviä elämyksiä. Yleensä kertakokeilu vakuuttaa (olen nähnyt).


      • au-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Että sähköpaimenesta saa uusia säväyttäviä elämyksiä. Yleensä kertakokeilu vakuuttaa (olen nähnyt).

        ei johda sähköä. Liskot voivat kusta myös rikkinäiseen katulamppuun huoletta.


      • au-liskot kirjoitti:

        ei johda sähköä. Liskot voivat kusta myös rikkinäiseen katulamppuun huoletta.

        Luotettavaa akateemista mittausta, joka alistetaan julkisen kritiikin kohteeksi.
        Lisäksi vaadin anatomialuentoa liskojen fysiologiasta ja siitä miten se liriminen on mahdollista noin teoreettisella tasolla.


      • au-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Luotettavaa akateemista mittausta, joka alistetaan julkisen kritiikin kohteeksi.
        Lisäksi vaadin anatomialuentoa liskojen fysiologiasta ja siitä miten se liriminen on mahdollista noin teoreettisella tasolla.

        silmään.

        No, avataan vetoketju ja käännytään selin ja kustaan. Tietysti.


      • au-liskot kirjoitti:

        silmään.

        No, avataan vetoketju ja käännytään selin ja kustaan. Tietysti.

        Että liskoilla on liritön systeemi.
        Tässä täytyy olla siis jokin mutaatio kyseessä (joka on akateemisesti erittäin mielenkiintoista).


      • säilytä kuitti
        20+3 kirjoitti:

        Todellista tasa-arvoa on se että miehet ja naiset alkavat käyttäytyä samalla tavalla.

        kuin nainen vai mies?


    • LOL-666

      No jos sellaisen päivän sattuu yleensä muistamaan muuta kuin pari viikkoa jälkeenpäin, niin sitten voi huikata ihan ilman alemmuuskomplekseja miehelle hyvät myöhästyneet tai ajoissa olevat hääpäivät ja kysyä, että tahtosko siippa jotenkin juhlistaa ko. päivää. Ihan silleen ilman murjottamista ja suuttumista tää homma meillä hoituu, vaikka toinen ei muistaiskaan.

      • GODJesusLOVEbibleSALVATION

        Sinullapa onkin nimimerkissä ilon ja Saatanan tunnukset, joten ajatuksiisi tulee kunnon ihmisen suhtautua negatiivisesti.


      • LOL-666
        GODJesusLOVEbibleSALVATION kirjoitti:

        Sinullapa onkin nimimerkissä ilon ja Saatanan tunnukset, joten ajatuksiisi tulee kunnon ihmisen suhtautua negatiivisesti.

        Olette ymmärtäneet aivan oikein arvon herra. Olen oikein naurava paholainen ja vielä nainen, enkä yhtään negatiivinen ihminen, joten kaltaisesi kuuluu ohittaa lukematta ja silmät kiinni kaikki kirjoitukseni mielen myrkyttymisen välttämiseksi. Olen takuulla kaiken aivotoiminnan syöpä ja piilotajuisesti yleisvaarallinen kaikille ennakkoluuloisille ihmisille. Näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin. Nyt meni kuva, meneeköhän kohta äänikin piip piip piip :)


      • GODJesusLOVEbibleSALVATION
        LOL-666 kirjoitti:

        Olette ymmärtäneet aivan oikein arvon herra. Olen oikein naurava paholainen ja vielä nainen, enkä yhtään negatiivinen ihminen, joten kaltaisesi kuuluu ohittaa lukematta ja silmät kiinni kaikki kirjoitukseni mielen myrkyttymisen välttämiseksi. Olen takuulla kaiken aivotoiminnan syöpä ja piilotajuisesti yleisvaarallinen kaikille ennakkoluuloisille ihmisille. Näihin sanoihin ja näihin tunnelmiin. Nyt meni kuva, meneeköhän kohta äänikin piip piip piip :)

        pitää sinun leipäsi syömän. Helvetti odottaa syntisiä ja syntisiä ovat kaikki. Jokainen saattaa syyllistyä syntiin ennen kuolemaansa, vaikka olisi anteeksi aikaisemmat synnit saanutkin. Ei ole mitään syytä olla olematta negatiivinen.

        Nainen vaietkoon seurakunnassa!

        Enpä ihmettele, että yhteytesi katoaa, koska Jumala on kaikkivoipa ja näkee ja kuulee kaiken.


      • LOL-666
        GODJesusLOVEbibleSALVATION kirjoitti:

        pitää sinun leipäsi syömän. Helvetti odottaa syntisiä ja syntisiä ovat kaikki. Jokainen saattaa syyllistyä syntiin ennen kuolemaansa, vaikka olisi anteeksi aikaisemmat synnit saanutkin. Ei ole mitään syytä olla olematta negatiivinen.

        Nainen vaietkoon seurakunnassa!

        Enpä ihmettele, että yhteytesi katoaa, koska Jumala on kaikkivoipa ja näkee ja kuulee kaiken.

        Meinasin jättää vastaamatta noin huonoon vetoon, mutten malttanut. Mitä se iso kirja sanookaan Jumalan puolesta tuomitsemisesta? * ja nyt jää mussuttamaan yllätyksenä ja pyytämättä saamaansa leipää otsa hiessä hiljaa ja maiskuttelematta Suomi24:n seurakuntasalissa*


      • GODJesusLOVEbibleSALVATION
        LOL-666 kirjoitti:

        Meinasin jättää vastaamatta noin huonoon vetoon, mutten malttanut. Mitä se iso kirja sanookaan Jumalan puolesta tuomitsemisesta? * ja nyt jää mussuttamaan yllätyksenä ja pyytämättä saamaansa leipää otsa hiessä hiljaa ja maiskuttelematta Suomi24:n seurakuntasalissa*

        se oli sinun ja ystäväsi Vanhan Kehnon mielestä huono veto - sehän tarkoittaa vain sitä, että se oli omasta sekä Taivaan Isän mielestä hyvä veto.


      • au-liskot
        GODJesusLOVEbibleSALVATION kirjoitti:

        se oli sinun ja ystäväsi Vanhan Kehnon mielestä huono veto - sehän tarkoittaa vain sitä, että se oli omasta sekä Taivaan Isän mielestä hyvä veto.

        paskasta?


    • Nainenhan on ylensä onnistunut toteuttamaan päivänsä prinsessana, joten tokihan häntä on syytä onnitella miehen saattamisesta kiipeliin. Mitäs onnittelemista siinä on, että mies on saatu satimeen? Eikö silloin kannattaisi ottaa osaa? Vähän kuin ihmisen saavuttaessa jälleen vuoden kohti kuolemaa.

      • *I*

        Sillä tavallako sä sen rouva-ratikan koet? Vai saattoi se sut kiipeliin, vaikket millään olis halunnut. No kai sä sitten hyppäät vieraissa alvariinsa? Pitäähän tuollainen jollakin tavalla kostaa, vai mitä?


      • ca -.n
        *I* kirjoitti:

        Sillä tavallako sä sen rouva-ratikan koet? Vai saattoi se sut kiipeliin, vaikket millään olis halunnut. No kai sä sitten hyppäät vieraissa alvariinsa? Pitäähän tuollainen jollakin tavalla kostaa, vai mitä?

        hän alvariinsa hyppäisi vieraissa, eihän nainen silloin olisi saanut häntä satimeen.


      • ca -.n kirjoitti:

        hän alvariinsa hyppäisi vieraissa, eihän nainen silloin olisi saanut häntä satimeen.

        Arvoisa nimimerkki "I" ei ymmärrä sarkasmin ja yleistämisen eroa henkilökohtaisesta kokemuksesta.


      • au-liskot

        se näinki o 111!!!!!!!1


    • au-liskot

      nyt vaan ostat jonkun kukkapuskan eukollesi

      • Ilmoitan että kyseessä on luonnollisesti puhdas akateeminen pohdinta ja juontuu jostain tuolta alemmasta ketjusta.


      • au-liskot
        buddy-love kirjoitti:

        Ilmoitan että kyseessä on luonnollisesti puhdas akateeminen pohdinta ja juontuu jostain tuolta alemmasta ketjusta.

        puhtaan akateemisilla pohdinnoilla on ollut mitään väliä?


      • au-liskot kirjoitti:

        puhtaan akateemisilla pohdinnoilla on ollut mitään väliä?

        Aloittaa puhtaan akateemisen pohdinnan juuri tuosta aiheesta.


      • LOL-666
        buddy-love kirjoitti:

        Aloittaa puhtaan akateemisen pohdinnan juuri tuosta aiheesta.

        Ensin täytyy tapella siitä, mikä paradigma valitaan, sillä ilman viitekehystä olemme akateemisesti hunningolla.


      • LOL-666 kirjoitti:

        Ensin täytyy tapella siitä, mikä paradigma valitaan, sillä ilman viitekehystä olemme akateemisesti hunningolla.

        Sillä oman linjani mukaisesti vain empiirinen testaus on hyväksyttävä menetelmä ja se kaksoissokkotutkimuksiin ja tilastolliseen päättelyyn phjautuen takaa absoluuttisen vastaansanomattomat todisteet.


      • buddy-love kirjoitti:

        Sillä oman linjani mukaisesti vain empiirinen testaus on hyväksyttävä menetelmä ja se kaksoissokkotutkimuksiin ja tilastolliseen päättelyyn phjautuen takaa absoluuttisen vastaansanomattomat todisteet.

        Olen juuri laatinut alitajuntaan perustuvan pseudomenetelmän, joka kirkastuu nukkumisen aikana.


      • LOL-666
        buddy-love kirjoitti:

        Sillä oman linjani mukaisesti vain empiirinen testaus on hyväksyttävä menetelmä ja se kaksoissokkotutkimuksiin ja tilastolliseen päättelyyn phjautuen takaa absoluuttisen vastaansanomattomat todisteet.

        Te Auguste Comten perilliset, pannahiset positivistit, olette postmodernin ajan yhteiskuntatieteilijälle liian kova pala purtavaksi.


      • LOL-666
        buddy-love kirjoitti:

        Olen juuri laatinut alitajuntaan perustuvan pseudomenetelmän, joka kirkastuu nukkumisen aikana.

        Takinkääntäjä!


      • LOL-666 kirjoitti:

        Te Auguste Comten perilliset, pannahiset positivistit, olette postmodernin ajan yhteiskuntatieteilijälle liian kova pala purtavaksi.

        Yhteiskuntatieteet soveltavat tilastollisia menetelmiä, vaikka useimmissa tapauksissa varsinaiset empiiriset testit olisivatkin koejärjestelyinä epäeettisiä.

        *lähes nukkuu jo*


      • LOL-666 kirjoitti:

        Takinkääntäjä!

        Luonollisesti pelkästään pseudotieteellisiä julkaisuja varten, mutta takaa kuitenkin menetelmänä tutkijalle riittävän yöunen.


      • LOL-666
        buddy-love kirjoitti:

        Yhteiskuntatieteet soveltavat tilastollisia menetelmiä, vaikka useimmissa tapauksissa varsinaiset empiiriset testit olisivatkin koejärjestelyinä epäeettisiä.

        *lähes nukkuu jo*

        Tää olis kyllä tietävinään ton ja raksuttelee päässään mahtavia SPSS-tilastoanalyysi-ohjelman mahdollistamia upeita ristiintaulukointeja saaden järkyttävän pitkä lomakekyselyn yhdeksi tulokseksi, että kolmevuotiaat pojat eivät yleensä vielä aja partaansa ihan joka aamu.


      • GODJesusLOVEbibleSALVATION
        LOL-666 kirjoitti:

        Tää olis kyllä tietävinään ton ja raksuttelee päässään mahtavia SPSS-tilastoanalyysi-ohjelman mahdollistamia upeita ristiintaulukointeja saaden järkyttävän pitkä lomakekyselyn yhdeksi tulokseksi, että kolmevuotiaat pojat eivät yleensä vielä aja partaansa ihan joka aamu.

        Sellaisenkin voi tehdä SPSS:llä ja se on Saatanasta. "Takaperäinen" on tietenkin väärin, "regressio" viittaa taantumaan ja menneisyyteen palaamista, "analyysi" taas sisältää sanan "anal", eikä siitä mitään hyvää voi tulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe