Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Raskausarvista.

Miks joku edes miettii sellaista? Ei ne ajattelemalla ja analysoimalla pois lähde. Jos jollekin miehelle ne on liikaa, se analysointi ei sitä tosiasiaa silti muuta.

Joojoo.. Turha aloitus. Hämmästelen ja ihmettelen vaan sitä lukijamäärää aiheesta toisessa aloituksessa.

Mutta mitä mieltä te ootte tapauksesta Vanhanen?

40

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelleen se, että miksi pahoinpitelette kauneutta? Miksi haluatte omia sen? Miksi haluatte omistaa sitä? Miksi ette osaa antaa sen olla omana itsenä? Häh? Miksi olette kateellisia kauneudelle? Miksi teette kaiken, että kauneus tulisi rumaksi? Onko maailmassa liikaa kauneutta?

      • myös tämä. Onko se kaikki sen vaivan arvoista?


      • .................

        joku kyselyikä?
        vai koitatko vaan olla intellektuelli?


      • ................. kirjoitti:

        joku kyselyikä?
        vai koitatko vaan olla intellektuelli?

        On kyselyikä. En ole koskaan saanut vastausta siihen, että miksi ihmiset on sellaisia kun ne on. En ole koskaan saanut vastausta siihen, että miksi ihmiset ei osaa arvostaa olemassaolevaa.


      • ................. kirjoitti:

        joku kyselyikä?
        vai koitatko vaan olla intellektuelli?

        aamujurrissa. Heh.. Olin jo unohtanut miltä se tuntuu...


      • persona-non-grata
        Genio.Mente kirjoitti:

        On kyselyikä. En ole koskaan saanut vastausta siihen, että miksi ihmiset on sellaisia kun ne on. En ole koskaan saanut vastausta siihen, että miksi ihmiset ei osaa arvostaa olemassaolevaa.

        ei nähdä sitä, mikä on lähellä vaan se, mikä on kauempana. Ehkä se on kiinni sittenkin vain siitä, ettei osata tarttua hetkeen ja pysähtyä ... olla läsnä, tietoisesti juuri nyt. Kokea se kaikki kaikilla olemassaolevilla aisteilla tallentaen tämä olemassaoleva hetki sisimpään. On vaarallista pysähtyä ja kääntyä omaan sisimpään ... kohdata oma itsensä ja kuunnella hiljaisuutta, vain omaa "ääntämme". Mutta vain sitä kautta kykenemme näkemään kauneuden itsessämme ja ympärillämme.

        Tässä nyt jotain ajatuksia tänään ...


    • glöp

      Mutten tiedä saako hän muita arpia kuin henkisiä.

      • että Vanhasesta ollaan nyt tekemässä syntipukkia. Jos Vanhanen olis Venäjällä tai Italiassa, se olis jo haudassa. Täälläkin moni Iso Poika pelkää nyt sitä, että Vanhanen avaa suunsa.


      • glöp
        Genio.Mente kirjoitti:

        että Vanhasesta ollaan nyt tekemässä syntipukkia. Jos Vanhanen olis Venäjällä tai Italiassa, se olis jo haudassa. Täälläkin moni Iso Poika pelkää nyt sitä, että Vanhanen avaa suunsa.

        jotta muut voivat pelastua. Kyllähän noita riekkujia riittää, vaikkei niillä itselläkään ole puhtaat jauhot pussissa. Vaikken Vanhasen kannattaja olekaan, toivon silti, että myös näiden suurimpien räksyttäjien taustat tutkitaan suurennuslasilla ja joutuvat samanlaisen rääkin kohteeksi.

        Surkeaa on sekin, että tässä olisi eduskunnalla tärkeämpääkin tekemistä näinä aikoina.


      • glöp kirjoitti:

        jotta muut voivat pelastua. Kyllähän noita riekkujia riittää, vaikkei niillä itselläkään ole puhtaat jauhot pussissa. Vaikken Vanhasen kannattaja olekaan, toivon silti, että myös näiden suurimpien räksyttäjien taustat tutkitaan suurennuslasilla ja joutuvat samanlaisen rääkin kohteeksi.

        Surkeaa on sekin, että tässä olisi eduskunnalla tärkeämpääkin tekemistä näinä aikoina.

        Mä toivoisin, että myös isojen rakennusliikkeidenkin Isot Pojat tutkittaisi. Rakennusalalla se on aika tavallista...


      • glöp
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mä toivoisin, että myös isojen rakennusliikkeidenkin Isot Pojat tutkittaisi. Rakennusalalla se on aika tavallista...

        on se varmaan ollut kiva olla poliitikko menneet vuosikymmenet. On ollut kaikenlaisia kivoja etuuksia.


      • glöp kirjoitti:

        on se varmaan ollut kiva olla poliitikko menneet vuosikymmenet. On ollut kaikenlaisia kivoja etuuksia.

        kivaa kun on Titteli. Tittelillä on päässyt aina pitkälle eikä vitunkaan väliä siitä, että löytyykö sen tittelin takaa tittelin arvoista tittelin kantajaa.


    • scale

      ihmiset miettii ulkonäköään ja elämän jälkiä, joita jää ihmiseen väkisinkin. Ihminen on geeniensä, primitiivisien tarpeidensa ja evoluution vanki. Jos et ole haluttava, niin geenien siirtäminen seuraavalle sukupolvelle ei välttämättä ole itsestäänselvyys.

      Luonto se on, joka tikanpojan puuhun vetää.

      Vanhanen on ylimielinen broileri, joka on jäänyt rysän päältä kiinni.

      • muitakin? Vanhanen on vaan yksi pisara valtameressä nimeltä korruptio.

        Alkoi muuten naurattaa yks väite menneestä, että Suomi on maailman vähiten korruptoitunut maa. Onkohan niin...


      • scale
        Genio.Mente kirjoitti:

        muitakin? Vanhanen on vaan yksi pisara valtameressä nimeltä korruptio.

        Alkoi muuten naurattaa yks väite menneestä, että Suomi on maailman vähiten korruptoitunut maa. Onkohan niin...

        on nostaa joka casesta kauhee älämölö, niillä lehtiä/ohjelmia myydään ja saadaan toimittajakolleegojen arvostusta.

        Sitä en tiedä, mitä ne tutkimukset nyt sanoo. Mutta se on jo itsessään hyvä merkki, että asioista nostetaan kauhee haloo, se kertoo vaan sen, että maassa on vapaa media, joka saa ja haluaa tehdä tutkivaa journalismia.

        Mihinkään salaliittoteorioihin mä en usko. Olisihan ne jänniä, mutta olen kyyninen ja mun mielestä maailma on itse asiassa aika tylsä ja joka puolueella on omat mediansa, jokka varmasti kaivelevat kaikki kilpailijoiden mokat päivänvaloon, miellyttääkseen isäntiään.


      • scale kirjoitti:

        on nostaa joka casesta kauhee älämölö, niillä lehtiä/ohjelmia myydään ja saadaan toimittajakolleegojen arvostusta.

        Sitä en tiedä, mitä ne tutkimukset nyt sanoo. Mutta se on jo itsessään hyvä merkki, että asioista nostetaan kauhee haloo, se kertoo vaan sen, että maassa on vapaa media, joka saa ja haluaa tehdä tutkivaa journalismia.

        Mihinkään salaliittoteorioihin mä en usko. Olisihan ne jänniä, mutta olen kyyninen ja mun mielestä maailma on itse asiassa aika tylsä ja joka puolueella on omat mediansa, jokka varmasti kaivelevat kaikki kilpailijoiden mokat päivänvaloon, miellyttääkseen isäntiään.

        sellainen menettely, niinku Vanhanen on menetellyt, on arkea. Ei niiden rakennusmestareiden liksat niin hyviä ole, että ne kirjekuorista ja muista lahjoista kieltäytyisi.


      • Oopust
        Genio.Mente kirjoitti:

        muitakin? Vanhanen on vaan yksi pisara valtameressä nimeltä korruptio.

        Alkoi muuten naurattaa yks väite menneestä, että Suomi on maailman vähiten korruptoitunut maa. Onkohan niin...

        millasta se sitten on siellä, missä ollaan todella korruptoituneita?


      • Oopust kirjoitti:

        millasta se sitten on siellä, missä ollaan todella korruptoituneita?

        ei ole, jos se tehdään lailliseksi.


    • Jazuli

      semmosta turhan ihmettelyä noi arvet yleensäki..kun ei ole muuta ihmeteltävää nii onhaa sit pakko rupee jostakin keksimää..raskausarvet on siihi justiisa passeli aihe..

      ..vanhanen on pikkasen ahdingossa..ja paineen alla..mut uskosin et se siitäkin viellä nousee..eiks noi rahat oo ennenkin politiikassa vaan kadonnu...*puff*..

    • miksi pidän sua ja relaa kokoajan samana henkilönä? pois se minusta.

      vanhanen -tapaukseen en oo perehtyny.

      • pohojanmaan kasanoova. moon humppakasanoova.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        pohojanmaan kasanoova. moon humppakasanoova.

        pitäiskö tuo nyt käsittää jotenki niin että jompikumpi teistä on kans täältäpäin?


      • LaRito kirjoitti:

        pitäiskö tuo nyt käsittää jotenki niin että jompikumpi teistä on kans täältäpäin?

        olla pohojanmaan poikia.


    • tosivaitaru

      Genio.Mente tekee aloituksen raskausarvista...Waazz...

      Tapaus Vanhanen...jos epäilyksen alaisena olisi naispääministeri, niin kavion kuva olisi saatellut persposkia jo ajat sitten...eikun niinhän on jo tapahtunut. Silloin todisteet löytyivät heti, nyt niitä vielä vähän jahkataan. Onhan sentään kyseessä mies.

      • siksi, että se pitäisi turpansa kiinni. Millä ne muuten Jäätteenmäen turvan tukki? Tai ehkä se olikin vaan tietämätön kaikesta.

        Ja mitä vikaa siinä raskausarpialoituksessani on? Mietin mä sitä jo aiemmin. Et miks vitussa tuhlataan energiaa sellaisen miettimiseen? Ihmiset on.. Miehet on. Vitut ketään raskausarvet häiritsee. Kummia tyyppejä, jos raskausarvet häiritsee. Kyllähän elämä nyt ihmisiin elämän jälkiä jättää...


      • tosivaitaru
        Genio.Mente kirjoitti:

        siksi, että se pitäisi turpansa kiinni. Millä ne muuten Jäätteenmäen turvan tukki? Tai ehkä se olikin vaan tietämätön kaikesta.

        Ja mitä vikaa siinä raskausarpialoituksessani on? Mietin mä sitä jo aiemmin. Et miks vitussa tuhlataan energiaa sellaisen miettimiseen? Ihmiset on.. Miehet on. Vitut ketään raskausarvet häiritsee. Kummia tyyppejä, jos raskausarvet häiritsee. Kyllähän elämä nyt ihmisiin elämän jälkiä jättää...

        mutta ei kai ne Vanhasta mihinkään saa. Pallinsyrjässä roikkuu kuten Lipponen aikoinaan, tapahtui mitä hyvänsä. Samantyylistä mediajahtia, joskin peitellympää, on ollut ennenkin. Katsotaan saavatko nyt tahtonsa läpi tällä journalismilla (mieitn laitanko sitaatteihin vai mitä) ja miten päin suut pannaan lähipäivinä. Toisaalta, ei savua ilman tulta? Erittäin mielenkiintoinen kujanjuoksu moneltakin kantilta!

        Jäätteenmäellä ei ollut tarpeeksi tukea takana. Kelläpä naisella siinä asemassa olisi...


      • tosivaitaru
        tosivaitaru kirjoitti:

        mutta ei kai ne Vanhasta mihinkään saa. Pallinsyrjässä roikkuu kuten Lipponen aikoinaan, tapahtui mitä hyvänsä. Samantyylistä mediajahtia, joskin peitellympää, on ollut ennenkin. Katsotaan saavatko nyt tahtonsa läpi tällä journalismilla (mieitn laitanko sitaatteihin vai mitä) ja miten päin suut pannaan lähipäivinä. Toisaalta, ei savua ilman tulta? Erittäin mielenkiintoinen kujanjuoksu moneltakin kantilta!

        Jäätteenmäellä ei ollut tarpeeksi tukea takana. Kelläpä naisella siinä asemassa olisi...

        adfjgäldkjvälkfj raskausarvet ei voisi vähempää kiinnostaa ja en usko syyn olevan vain siinä, että mulla niitä ei ole. Oho, pieni mainos väliin :)


      • tosivaitaru kirjoitti:

        mutta ei kai ne Vanhasta mihinkään saa. Pallinsyrjässä roikkuu kuten Lipponen aikoinaan, tapahtui mitä hyvänsä. Samantyylistä mediajahtia, joskin peitellympää, on ollut ennenkin. Katsotaan saavatko nyt tahtonsa läpi tällä journalismilla (mieitn laitanko sitaatteihin vai mitä) ja miten päin suut pannaan lähipäivinä. Toisaalta, ei savua ilman tulta? Erittäin mielenkiintoinen kujanjuoksu moneltakin kantilta!

        Jäätteenmäellä ei ollut tarpeeksi tukea takana. Kelläpä naisella siinä asemassa olisi...

        jokin rakennusliike senkin talon rakentamista ja tarvikkeita?

        Jaajaa... Sisäinen feministisi heräs?


      • tosivaitaru kirjoitti:

        adfjgäldkjvälkfj raskausarvet ei voisi vähempää kiinnostaa ja en usko syyn olevan vain siinä, että mulla niitä ei ole. Oho, pieni mainos väliin :)

        Ok. Pitähän munkin jostain rahoitus saada aloituksilleni...

        Voi vittu... Sisäinen porvarini meinaa herätä. Ei käy! Mä tykkään siitä kommarihipistä enemmän.


      • tosivaitaru
        Genio.Mente kirjoitti:

        jokin rakennusliike senkin talon rakentamista ja tarvikkeita?

        Jaajaa... Sisäinen feministisi heräs?

        pidättelen vain provoilun haluani silleen tynkäsesti. Eipä silti, tottahan tuo on mitä kirjoitin, kuka sen kiistää uskottavasti? Jos kyseessä olisi naispääministeri, niin asian vetvominen olisi kestänyt 2 minuuttia. Virheitä ei sallita. Hyvä veli-järjestö on rakentunut hieman kauemmin kuin hyvä sisar-poppoo.

        Feminismi-aatteena on sen verran täällä raiskattu, että ei jaksa edes ottaa tuon enempää kantaa. VAI?!

        Kallistun muiden hokemaan, juttu ei ole hatusta vedetty...on muu taho kehissä kuin kesälomatuuraaja-toimittaja.


      • tosivaitaru
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ok. Pitähän munkin jostain rahoitus saada aloituksilleni...

        Voi vittu... Sisäinen porvarini meinaa herätä. Ei käy! Mä tykkään siitä kommarihipistä enemmän.

        ".. Sisäinen porvarini meinaa herätä"

        *PÖKERTYY*


      • tosivaitaru kirjoitti:

        pidättelen vain provoilun haluani silleen tynkäsesti. Eipä silti, tottahan tuo on mitä kirjoitin, kuka sen kiistää uskottavasti? Jos kyseessä olisi naispääministeri, niin asian vetvominen olisi kestänyt 2 minuuttia. Virheitä ei sallita. Hyvä veli-järjestö on rakentunut hieman kauemmin kuin hyvä sisar-poppoo.

        Feminismi-aatteena on sen verran täällä raiskattu, että ei jaksa edes ottaa tuon enempää kantaa. VAI?!

        Kallistun muiden hokemaan, juttu ei ole hatusta vedetty...on muu taho kehissä kuin kesälomatuuraaja-toimittaja.

        Siinä onkin hyvillä siskoilla hommaa ennen kun saavat luotua sen hyvä-sisko verkoston.

        Mut aiheest musaan. Hieno biisi tämä http://www.youtube.com/watch?v=i-ll36koaeY&feature=related


      • tosivaitaru
        Genio.Mente kirjoitti:

        Siinä onkin hyvillä siskoilla hommaa ennen kun saavat luotua sen hyvä-sisko verkoston.

        Mut aiheest musaan. Hieno biisi tämä http://www.youtube.com/watch?v=i-ll36koaeY&feature=related

        korruptiota saavat tulevaisuudessa varmasti naisetkin aikaan, ollaan vain vielä jäljessä. Mitäpä sitä ihminen itselleen voisi. Ja me hullut äänestetään.

        Passaahan toi. Jammasin eilen bluesia eri vuosikymmeniltä. Juutuin samaan tuttuun.

        http://www.youtube.com/watch?v=JJyIOScUNrY


      • tosivaitaru kirjoitti:

        korruptiota saavat tulevaisuudessa varmasti naisetkin aikaan, ollaan vain vielä jäljessä. Mitäpä sitä ihminen itselleen voisi. Ja me hullut äänestetään.

        Passaahan toi. Jammasin eilen bluesia eri vuosikymmeniltä. Juutuin samaan tuttuun.

        http://www.youtube.com/watch?v=JJyIOScUNrY

        Tai ehkä naiset hoitaa sen korruption esteettisemmin. Kaunistele ja koristelee sen..

        Ei ole ollut blues-fiiliksiä. http://www.youtube.com/watch?v=tI4Qel8qvW0


      • tosivaitaru

      • tosivaitaru
        tosivaitaru kirjoitti:

        opettelevat vielä, aikaa on kulunut vähemmän.

        BlueS!!
        ei ole melankolinen mielentila. Vain sitä ymmärtämätömättömät ajattelisivat niin. *potkii ja katsoo*
        :D

        http://www.youtube.com/watch?v=qYSv3qyGJFA

        http://www.youtube.com/watch?v=8UE5NV-UoGM


    • rusalkaa

      Kun huomasin, että genio.menete kirjottaa raskausarvista ihmwettelin lisää. Ethän sä täälä mitää arvista puhukaan.

      Mutta mulla on teoria, miksi toi aihe kiinnostaa ja miksi kaikki kaunis pitää tuhota tai ainakin pilata. Tää liittyy ihmisen huonoon itsetuntoon ja siitä, ettei saata hyväksyä mitään hyvää itelleen. Tästä ajatuksesta sitten kärsii kuitenkin. Seuraa ilmiö: Happamia nuo pihlajanmarjat. Tuttu tältä palstaltakin. Pyritään vetämään lokaan kaikki, mikä olisi mieltä ylentävää, SILLÄ mikäänhän hyvä ei ollut tarkoitettu itselle. Tämä on noidankehä. Tuottaa jonkinlaista kurkkuun kuivahtavaa ivanaurua, kun onnistuu ryvettämään kauniin...nauttii mm. siitä, että nainen kokee raskausarpien tuhonneen oman kehon. Munat pois tommosilta, on paljon säyseempää porukkaa.

      On todellakin eri asia tuottaa jotain kaunista, tehdä hyvin.

      Mitä mieltä olen Vanhasesta?

      Olen pitkään ihmetellyt miksi se on pääministeri. Ihmettelen edelleen. Jos se ei yksin halua kantaa vaalirahasotkua syntinään, miksei se hajota eduskuntaa. Ei voi. Liian monen hyväosaisen saavutetut edut menevät kuraan. Nyt aletaan sitä innokkaammin näyttelemään 'asioitten hoitamista'.

    • wow wow

      onko arpiset pakarat?

    • Anonyymi

      Puhemiehenä onnistunut hyvin. Ikävää ettei lähde presidenttipeliin mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe