Gillette-monopoli, mielikuvia ja mainontaa

25 €

Gillette on monopoliasemassa parranajoterissä. Monilla paikkakunnilla ei mitään muuta kelvollista vaihtoehtoa enää ole. Nyt Gillette on poistanut Suomen markkinoilta halvimman mallinsa, eli Gillette Contour Plussan. Tarkoitus on titenkin, että kaikki siirtyisivät noihin paljon kalliimpiin malleihin. Netistäkin löytyvän englantilaisen testin ja oman kokemuksen mukaan, Gillette Contour on kuitenkin aivan yhtä hyvä kuin nuo kalliimmat mallit. Tämä on naurettavaa, mutta juuri tilasin Amatzonin välityksellä Englannista Gillette Contour Plus teriä n. puolentoista vuoden tarpeen.

6

1205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgjöjds

Mutta Gillette todellakin on paras. 5 terää huippuunsa kehitettyjen vaahtojen ja muotoilun vuoksi en vaihtaisi enää takaisin kertakäyttöisiin tai halvempiin merkkeihin. Gilletten Venus naisten terät ovat ainakin ihan mielettömän hyviä.

• Kaipaan Contourea

Ostan ulkomaanmatokilla Gillette Countouria koska Suomessa niitä ei enää saa. Olivat kai liian hyviä ja halpoja. Viimksi ostin Ranskasta n. 10 €/ 10 kpl pakkaus.

• TT

Eivätkö Gilletten Sensor terät ole samoja kun nuo Contourit? Itse olen todella tyytyväinen Fusion teriin. Marketissa ne kyllä ovat todella kalliita mutta esim gillettekauppa.fi :ssä huomattavasti markettia halvempia.

• asfajlk
        TT kirjoitti:

Eivätkö Gilletten Sensor terät ole samoja kun nuo Contourit? Itse olen todella tyytyväinen Fusion teriin. Marketissa ne kyllä ovat todella kalliita mutta esim gillettekauppa.fi :ssä huomattavasti markettia halvempia.

ole samoja, testattu on sensorissa erilainen kiinnitys

• Mää taas
        asfajlk kirjoitti:

ole samoja, testattu on sensorissa erilainen kiinnitys

mitäs ne Lidlistä löytyvät terät on, mielestäni käy contouriin??

• höylääjäviilaaja

Siirry sinäkin halpoihin perinteisiin double edge -teriin. Tarvitset vain perinteisen partahöylän (aikaa ennen miljoonaterägilettejä). Käy katsomassa vaikka tuolta....

http://www.miehenkauppa.fi/parranajo-partahoylat-ja-terat-c-34_37.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27