tota y.b- kopiovitsiä nyt. Ehkä olen liian väsynyt tai jotain. Voisiko y.b. valaista? Siis onko tarkoitus, että mä suutun sille vai että muut suuttuvat mulle vai miten päin?
Mä en tajuu
14
210
Vastaukset
- Y.b :(
et sä suutut sille ja ryhdyt riitelemään.
y.b.n kanssa? Väsyttää. Mitä sille pitäis sanoo? Varastit mun nikin, olet tyhmä. Lällällää, kukaan ei edes usko että olet sama kun mä olen rekisteröitynyt?
- ??
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
y.b.n kanssa? Väsyttää. Mitä sille pitäis sanoo? Varastit mun nikin, olet tyhmä. Lällällää, kukaan ei edes usko että olet sama kun mä olen rekisteröitynyt?
siltä.
Sinun kopionikki-indeksisi on korkeammalla kuin minun.
Ihan selvästi ne syrjivät minua.ja kenelle olet antanut pakit?
- scale
jos joku olisi intin varusvarikolla duunissa, sitä voisi silloin kehua antaneensa sadoille ja sadoille pakit.
- dfdfdgg
scale kirjoitti:
jos joku olisi intin varusvarikolla duunissa, sitä voisi silloin kehua antaneensa sadoille ja sadoille pakit.
tarkoittaa että joku antaa pakit Miehen Logiikka-keskustelupalstalla???
...valaisee hienosti kuu tyynen ulapan yllä... riittäisikö se... =)
suomalaista katsoo itsenäisyyspäivän kättelyjä. Ei tuo sen rinnalla kovin ihmeellistä ole.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mä olen vain neuvoton.
tohon kättelyjuttuun niin mä luulen et toi sun ongelma ratkeaa siinä sivussa.
ttuplai kirjoitti:
tohon kättelyjuttuun niin mä luulen et toi sun ongelma ratkeaa siinä sivussa.
Yksinkertainen blondi jatkaa pohdiskeluja.
- rusalkaa
Ohita noi. Anna olla. Sille riittää, kun takerrut taas johonkin, asialla ei merkitystä. Kyllä se loppuu.
Tuollasia idiootteja on pilvin pimein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3401244- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244535702- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620