eli olis tarkotus tuoda auto saksasta avaimet käteen perjaatteella että liike hoitaa kaikki paperi ym työt ja ite saa vaan noutaa auton ja lähtee ajamaan,eli kysymys kuuluu:
Noita liikkeitä tuntuu tulevan töötin täydeltä joka paikasta nii osaisko joku kertoo jotai hyviä linkkejä suoraa sivuil mistä on hyviä kokemuksia firmojen taksoja paljon ne suurinpiirtein velottaa ko toimenpiteestä?
Saksasta autoja tuovat firmat
24
3328
Vastaukset
- autovero nurin
600-1000 €uron kuluilla, vähän riippuen tapauksen vaikeusasteesta.
Olen tehnyt paritkymmenet kaupat käytetyistä Saksassa. Muutaman tonnin pirssistä bussiin. Nyt eläkeläisenä olisi aikaa ja aihettakin käydä taas vapaan kilpailun markkinoilla mm. täydentämässä viinikellarin valikoimia.
Jos ennakkoluulosi eivät estä asian tarkempaa tutkimista, niin pistä kommenttia.
Näin kaikkien näkyviin en tietojani pistä, mutta henk.kohtaisemmalla tietojen vaihdolla kerron lisää ja referenssejä kyllä löytyy ja kontakteja joista voit tarkistaa luotettavuuteni.- auto saksastako?
[email protected] tos ny on osote pistä tulee mailia nii harkitaan, samote kaikki muut voi viestitellä suoraa tonne jos voi suositella jotai hyviä liikkeitä
- luotettavalta
auto saksastako? kirjoitti:
[email protected] tos ny on osote pistä tulee mailia nii harkitaan, samote kaikki muut voi viestitellä suoraa tonne jos voi suositella jotai hyviä liikkeitä
tuo ilmainen sähköpostiosoitteesi.
- auto saksastako?
luotettavalta kirjoitti:
tuo ilmainen sähköpostiosoitteesi.
mutta en pistä omaa "päämailiani" kaikkien nähtäväks ja toisekseen jos lukisit tarkemmi nii huomaisit et mä oon alottanu tän viestiketjun ja MÄ ETIN AUTOO en oo täällä myimäs tai tarjoomas palvelujani et semmosta :)
- 1+1=2
luotettavalta kirjoitti:
tuo ilmainen sähköpostiosoitteesi.
Maahantuonti Gustafsson Oy
Y-tunnus 2279352-3
Sähköposti: maagu(at)maagu.fi
Aukioloajat ma-pe: 9.30-18.00
Puhumme: suomea, ruotsia sekä englantia
MYYNTI: 046 5760 415 ( 358 46 5760 415)
Maahantuontiosia sekä autoja. - RAHAT MENI
1+1=2 kirjoitti:
Maahantuonti Gustafsson Oy
Y-tunnus 2279352-3
Sähköposti: maagu(at)maagu.fi
Aukioloajat ma-pe: 9.30-18.00
Puhumme: suomea, ruotsia sekä englantia
MYYNTI: 046 5760 415 ( 358 46 5760 415)
Maahantuontiosia sekä autoja.RUOTSIN AUTOTUONIN PORUKKAA
- etsijä löytää
vakiintuneilla - luotettavialla - vuosia toimineilla - välittäjäjillä on nettisivunsa, markkinoisen sanelemat hinnat ym. kaikki luettavissa. Google - auto saksasta -
- itäautot
Onko luotettavia välittäjiä jotka toisivat auton virosta tai baltiasta ? Itse ei sinne varmaan uskalla rahojen kanssa lähtee?
- jk
itäautot kirjoitti:
Onko luotettavia välittäjiä jotka toisivat auton virosta tai baltiasta ? Itse ei sinne varmaan uskalla rahojen kanssa lähtee?
Asun Vilnassa ja voin etsiä auton ja hoitaa kaikki paperihommat, tällä hetkellä euroopan halvimmat autot on Liettuassa ja Latviassa. Laita meiliä [email protected]
- vain allekirjoitus riittää
ja varmaan tuovat auton myös kotiin, jossa kaikki paperityöt ja rekisteröinti on aina hoidettu
ei tartte itse tehdä muutakiun allekirjoitaa paperit.
Veholle jos mese kiinnostaa
jos mese ei kiinnosta niin sitten vaikka laakkoselta vw alle
länsi autosta saa opeleita jne.
Mutta miksi saksalainen auto?
Itse ostin uuden toyotan Jaloselta
ja sielläkin kaikki pyrokratia hoidettiin, itse ei tarvinnut tehdä mitään.- 5&5
"Saat auton vaikka kotipihallesi 600-1000 €uron kuluilla, vähän riippuen tapauksen vaikeusasteesta."
Miten h*lvetissä saa auton saksasta tuohon hintaan, kun hakukulut menee tuohon hitahaarukkaan kun itse hakee jos kaikki menee nappiin (jos ei ota huomioon lainkaan menetettyö työpäivää/päiviä).
Kuljetusyhtiö ottaa hintaa auton tuonnista luokkaa tonnin, jos sitä käyttää. Sitten on käytännön järjestelyt Saksassa, jota kukaan ei tee ilmaiseksi, niistäkin saa maksaa jollekkin päivän palkan polttoainekulut yms.
Jos lähdet Suomesta matkaamaan, niin lennot (ehkä sitä ennen juna tai ajo Helsinkivantaalle tai Tampereelle), vuokra-auto, hotelliyö(t), polttoaine, laiva rahteineen, wienerschnitzelit (ruoka), ym.
Tietty jos ostaa joltain tietyltä liikkeeltä pohjoissaksassa, joka suostuu laittamaan auton laivaan, ja haet sen sitten itse satamasta, saat sen autosi tuohon alle tonnin hintaan tänne. Joku satunnainen autotrokari saattaa kanssa tuoda osoittamasi auton halvalla ja "luotettavasti" kun palaa ryyppyreissultaan Saksasta.
Se on asia erikseen, jos otat avaimet käteen tyylillä, jolloin liikkeellä on taas huomattavasti suurempi vastuu myymästään autosta, ja huomattavasti enemmän työtä (tullaus, katsastus, mahdollisen maahantuontikatsastuksessa havaittavien vikojen korjaaminen, kilvitys ym. ym.) Hintaa tulee väkisinkin lisää sillä kukaan ei tee paria päivää töitä ilmaiseksi. Tällaisia avaimet-käteen firmoja jotka hoitaa auton mistäpäin saksaa tahansa, antaa takuun ja tarvittaessa rahoituksen, ja tekee sen lähes samaan rahaan kun perus tax-free tilaus, ei ole tietääkseni suomessa montaa. Vastaan tullut vain yksi, suosittelen. - ja hyvä niin
5&5 kirjoitti:
"Saat auton vaikka kotipihallesi 600-1000 €uron kuluilla, vähän riippuen tapauksen vaikeusasteesta."
Miten h*lvetissä saa auton saksasta tuohon hintaan, kun hakukulut menee tuohon hitahaarukkaan kun itse hakee jos kaikki menee nappiin (jos ei ota huomioon lainkaan menetettyö työpäivää/päiviä).
Kuljetusyhtiö ottaa hintaa auton tuonnista luokkaa tonnin, jos sitä käyttää. Sitten on käytännön järjestelyt Saksassa, jota kukaan ei tee ilmaiseksi, niistäkin saa maksaa jollekkin päivän palkan polttoainekulut yms.
Jos lähdet Suomesta matkaamaan, niin lennot (ehkä sitä ennen juna tai ajo Helsinkivantaalle tai Tampereelle), vuokra-auto, hotelliyö(t), polttoaine, laiva rahteineen, wienerschnitzelit (ruoka), ym.
Tietty jos ostaa joltain tietyltä liikkeeltä pohjoissaksassa, joka suostuu laittamaan auton laivaan, ja haet sen sitten itse satamasta, saat sen autosi tuohon alle tonnin hintaan tänne. Joku satunnainen autotrokari saattaa kanssa tuoda osoittamasi auton halvalla ja "luotettavasti" kun palaa ryyppyreissultaan Saksasta.
Se on asia erikseen, jos otat avaimet käteen tyylillä, jolloin liikkeellä on taas huomattavasti suurempi vastuu myymästään autosta, ja huomattavasti enemmän työtä (tullaus, katsastus, mahdollisen maahantuontikatsastuksessa havaittavien vikojen korjaaminen, kilvitys ym. ym.) Hintaa tulee väkisinkin lisää sillä kukaan ei tee paria päivää töitä ilmaiseksi. Tällaisia avaimet-käteen firmoja jotka hoitaa auton mistäpäin saksaa tahansa, antaa takuun ja tarvittaessa rahoituksen, ja tekee sen lähes samaan rahaan kun perus tax-free tilaus, ei ole tietääkseni suomessa montaa. Vastaan tullut vain yksi, suosittelen."Miten h*lvetissä saa auton saksasta tuohon hintaan, kun hakukulut menee tuohon hitahaarukkaan kun itse hakee jos kaikki menee nappiin (jos ei ota huomioon lainkaan menetettyö työpäivää/päiviä)."
Minäpä kerron: Olen hakenut autoja Saksasta tuohon hintahaarukkaan parisenkymmentä kertaa vuosien varrella. Useasti itselle ajettavaksi, tai ystäville ja tutuille, tai muuten vain sopivan joviaaleille yksilöille.
Yli miljoonan ajetun kilometrin varrella olen tavannut ihmisiä joiden ei "kannata" hakea metsästä edes ilmaisia puita. Puhumattakaan että kasvattaisi itse mansikoita tai perunoita. Jos niin haluaa saa kyllä aikaiseksi sellaiset laskelma että ei "kannata". Minä olen ollut "pikku" ikäni kiinnostunut maantieteestä ja matkailusta, matkustamisesta, siis matkalla olosta. Kielitaitojani sparraan mieluusti aina silloin tällöin ihan syntyperäisten ulkomaalaisten kanssa. Muutaman kerran vuodessa on mukava käydä tervehtimässä Werneriä majatalossaan Lyypekin liepeillä ja lähes joka reissulla tulee tutuksi jokin uusi ja mielenkiintoinen perhevetoinen majatalo.
Tarkoitukseni on tässä muutaman kuukauden kuluttua, kunhan pääsen oikeammin eläkkeelle aktivoitua enemmän asian suhteen ja ryhtyä "mainostamaan" palvelujani. Sitten jopa kymmenkunta hakureissua vuodessa saattaisi olla mahdutettavissa kalenteriin.
Jos sattuisi käymään niin onnellisesti että autojen (osto)verotus muuttuisi oikeudenmukaiseksi ja tasapuoliseksi, niin sitten reissaaminen pelkillä kulukorvauksilla, tai ainakin melkein, ei enää kiinnostaisi. Siihen saakka tärkeintä on että mahdollisimman moni hankkii ulkomailta käytettynä tuodun kulkineen! - Joulu pukki
ja hyvä niin kirjoitti:
"Miten h*lvetissä saa auton saksasta tuohon hintaan, kun hakukulut menee tuohon hitahaarukkaan kun itse hakee jos kaikki menee nappiin (jos ei ota huomioon lainkaan menetettyö työpäivää/päiviä)."
Minäpä kerron: Olen hakenut autoja Saksasta tuohon hintahaarukkaan parisenkymmentä kertaa vuosien varrella. Useasti itselle ajettavaksi, tai ystäville ja tutuille, tai muuten vain sopivan joviaaleille yksilöille.
Yli miljoonan ajetun kilometrin varrella olen tavannut ihmisiä joiden ei "kannata" hakea metsästä edes ilmaisia puita. Puhumattakaan että kasvattaisi itse mansikoita tai perunoita. Jos niin haluaa saa kyllä aikaiseksi sellaiset laskelma että ei "kannata". Minä olen ollut "pikku" ikäni kiinnostunut maantieteestä ja matkailusta, matkustamisesta, siis matkalla olosta. Kielitaitojani sparraan mieluusti aina silloin tällöin ihan syntyperäisten ulkomaalaisten kanssa. Muutaman kerran vuodessa on mukava käydä tervehtimässä Werneriä majatalossaan Lyypekin liepeillä ja lähes joka reissulla tulee tutuksi jokin uusi ja mielenkiintoinen perhevetoinen majatalo.
Tarkoitukseni on tässä muutaman kuukauden kuluttua, kunhan pääsen oikeammin eläkkeelle aktivoitua enemmän asian suhteen ja ryhtyä "mainostamaan" palvelujani. Sitten jopa kymmenkunta hakureissua vuodessa saattaisi olla mahdutettavissa kalenteriin.
Jos sattuisi käymään niin onnellisesti että autojen (osto)verotus muuttuisi oikeudenmukaiseksi ja tasapuoliseksi, niin sitten reissaaminen pelkillä kulukorvauksilla, tai ainakin melkein, ei enää kiinnostaisi. Siihen saakka tärkeintä on että mahdollisimman moni hankkii ulkomailta käytettynä tuodun kulkineen!Kyllä sen auton tosiaan saa eläkkeellä haettua tuohon hintaluokkaan itselle, ja miksei muillekkin. Hienoa että tuollaisia hyväntekijöitä löytyy. :)
Laitatko sitten minun antamani 20 000 € käteistä liiveihisi ja lähdet Saksaan tarkastamaan 10 autoa mobile.de:n tulosteet kädessä? Aikaahan se ottaa useita päiviä, ja tosiaan kilometrejä kertyy, mutta jos on liikkeellä loman kannalta, niin miksikäs ei. Samalla voi pari lavaa olutta tarttua matkaan... :) - Joulu Pukki
Joulu pukki kirjoitti:
Kyllä sen auton tosiaan saa eläkkeellä haettua tuohon hintaluokkaan itselle, ja miksei muillekkin. Hienoa että tuollaisia hyväntekijöitä löytyy. :)
Laitatko sitten minun antamani 20 000 € käteistä liiveihisi ja lähdet Saksaan tarkastamaan 10 autoa mobile.de:n tulosteet kädessä? Aikaahan se ottaa useita päiviä, ja tosiaan kilometrejä kertyy, mutta jos on liikkeellä loman kannalta, niin miksikäs ei. Samalla voi pari lavaa olutta tarttua matkaan... :)Niin,
kyllä Saksa-auton tuonti tai tuottaminen kannattaa monessa tapauksessa. On tosin turha luulla, että joku tekee sen ilmaiseksi. - Paluumuuttaja
Joulu Pukki kirjoitti:
Niin,
kyllä Saksa-auton tuonti tai tuottaminen kannattaa monessa tapauksessa. On tosin turha luulla, että joku tekee sen ilmaiseksi.Olen tuonut autoja monia kymmeniä ja tähän asti ei ole vielä ollut muuta kuin tyytyväisiä asiakkaita, jotka ovat sanoneet säästäneensä niin ja niin paljon, ja ovat autoihinsa tyytyväisiä. Ilmaiseksi en sitä minäkään tosin tee, kun leipääkään ei kauppa anna ilmaiseksi. Sitten pitää tismalleen tietää mitä tekee, on siinäkin monta mutkaa ja osin yllätystäkin, ennen kuin auto on Suomessa asiakkaalla. En suosittele lomamatkan sivutuotteeksi.
Sitä muuten on ihmetelty miksi auto pitää maksaa käteisellä. Siksi, että Saksassa luottokortti on hyvin harvinainen maksuväline; kaupoissa sillä ei tavallisesti saa mitään, vain bensan, (hyvätasoisen ja kalliin) hotellin ja lentolipun voi ostaa luottokortilla. Toki voi maksaa tilisiirrolla, mutta kun olet autoliikkeessä ja haluat auton, vietätkö siellä kaupassa miten monta päivää odottaen että rahat tulee pankkien kautta? - ymmärryksen
Joulu pukki kirjoitti:
Kyllä sen auton tosiaan saa eläkkeellä haettua tuohon hintaluokkaan itselle, ja miksei muillekkin. Hienoa että tuollaisia hyväntekijöitä löytyy. :)
Laitatko sitten minun antamani 20 000 € käteistä liiveihisi ja lähdet Saksaan tarkastamaan 10 autoa mobile.de:n tulosteet kädessä? Aikaahan se ottaa useita päiviä, ja tosiaan kilometrejä kertyy, mutta jos on liikkeellä loman kannalta, niin miksikäs ei. Samalla voi pari lavaa olutta tarttua matkaan... :)sinunkin osalta.
Tämänkin takia olen saanut harrastaa autonhakumatkailua suhteellisen rauhallisissa merkeissä, kun suomalaisen usko asioihin, vai olisiko itseensä, on niin valikoivaa.
On helppo heittä herjaa ja pistää koko homma "huumoriksi", mutta asiathan ovat sovittavissa ja tarpeellisessa määrin tarkistettavissa jopa etukäteen.
Ei siinä mitään, minä saan riittävän elantoni muualta, mutta yllättävän moni toimii kuin ei olisi koskaan kuullutkaan että "onhan se tyhmää maksaa liikaa". No, enemmistö suomalaisistakin on ostamassa pikemminkin takuuta, enemmän tai vähemmän kuviteltua, kuin autoa ja heillä on siihenkin oikeus.
- secle
http://www.4wheeltrade.de/index.html tämä on suomalainen iikka , toimitti meille C230:sen mersun avaimet käteen kotiovella,soita tai mailaa ja kysele kustannuksia, olen tosi tyytyväinen firmaan ja meseen.
- MB 320 Cdi
tuolta;
www.graulin.com
Homma hoitui näppärästi ja sain mitä halusinkin (tai oikeistaan oli vähän parempi kun mitä odotin)- GrandinKari
Galleria ei skaanioineen oikeen säväyttäny.... HUH HUH
www.pa-tuonti.fi on toiminut jo lähemmäs 20 v.
- GradiKArin
KULUJA
Tuontiauton hankinnan yhteydessä syntyviä kuluja: Matka- ja toimituskulut:
- lennot Helsingistä Berliiniin 50-200 euroa
- lento-laivapaketti n. 500 euroa (lentäen Berliiniin ja laivalla auton kanssa takaisin Helsinkiin)
- auto rahtina Etelä-Suomeen 700 euroa -
eli lentoliput myös??? - se auto
GradiKArin kirjoitti:
KULUJA
Tuontiauton hankinnan yhteydessä syntyviä kuluja: Matka- ja toimituskulut:
- lennot Helsingistä Berliiniin 50-200 euroa
- lento-laivapaketti n. 500 euroa (lentäen Berliiniin ja laivalla auton kanssa takaisin Helsinkiin)
- auto rahtina Etelä-Suomeen 700 euroa -
eli lentoliput myös???pitäisi ensin löytää, käydä tutustumassa siihen, tehdä kauppa ja maksaa se auto. Sitten siihen pitää hankkia siirtokilvet, rahdata suomeen, katsastaa ja rekisteröidä. Kaikkeen tuohon kuluu oman kokemuksen mukaan toista tonnia vaikka veroa ei sisällytetä hintaan. Tietysti jos ostaa Hampurista, Lyypekistä tai Rostockista sen minkä sattuu saamaan, jäävät kulut vähän pienemmiksi. Hyvän auton löytäminen vaatii yleensä paljon työtä ja parhaisiin ei suomesta käsin edes ehdi millään, ne kun eivät usein edes ehdi nettiin saakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi992567Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302355Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen192138Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663961694- 1131560
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1631297Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2651095- 711004
- 79956
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178920