Eli siis otsikko kertoo paljon. noin kello 20 loppui tänään eli äsken. Mikä kaunis ja surullinen kappale oli sen lopussa? :)
Kiitos jos tiedätte.
Mikä kappale 2. lokakuun jakson lopussa?
5
695
Vastaukset
- SA.ta katsellut
samaan asiaan ja mielestäni kappale oli Nick Drake-nimisen lauluntekijän biisi, jonka nimeä en tosin tiedä.
Lopputeksin musiikki oli jonkinlainen "molliversio" sarjan tunnuskappaleesta. Aiemminkin vastaavanlaisten traagisten jaksojen loppumusiikit ovat olleet Drake'n kappaleita. Hyvin ovat tekijät sovittaneet musiikin tilanteihin sopiviksi, ei siis ole tullut tavallista iloista loppubiisiä jos jakso on päättynyt murhenäytelmään.
Mielestäni uudet jaksot ovat jotenkin olleet sopivasti "raikkaita" vaikka 2.10. esitetty jakso oli loppuosaltaan surullinen.- Sir Claude
erilainen versio siitä tunnarista "Heartbeat". Minä en esittäjää tiedä.
- Sir Claude
erilainen versio siitä tunnarista "Heartbeat". Minä en esittäjää tiedä.
- wqedwedw
On vissiin se.
KIITOS tosi paljon :)
- Jokkispokkis
http://www.tv.com/heartbeat/show/2810/episode.html?tag=page_nav;episode
Linkillä löytyy jakso-opas, jossa on lähes kaikista jaksoista suurinpiirtein kaikki kappaleet. Usein ollut hyötyä sivusta, pitää vain löytää oikea jakso, mikä voi olla joskus hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238