Missä tapasit elämänkumppanisi?

14+8

Ehkä kaikki tällä palstalla ei elä vaki suhteessa, mutta kysymys niille, jotka elävät.

Itse tapasin ei mitenkään mairittelevasta paikasta, eli räkäle ravintolasta, mutta ei se katso paikkaa ja aikaa illoin kohtalon kellot lyö.

86

3793

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..että netissä. :)

      • annuska81

        hieman vuosi sitten, ja nyt toista kuukautta naimisissa :) Eikä ollut edes treffipalsta tai chätti.


      • netideitari

        Netissä minäkin. Ja kehtaan tunnustaa, niin hyvä löytö oli.


      • herra punanenäviini
        annuska81 kirjoitti:

        hieman vuosi sitten, ja nyt toista kuukautta naimisissa :) Eikä ollut edes treffipalsta tai chätti.

        Hänen nimensä oli silloin pussikalja-alma. Siitä lähtien olemme yhdessä juopotelleen viitisentoista vuotta. Nyt hänen nimensä on rouva juoppo ja itse olen herra densa. Hyvin meillä menee. Molemmat olemme eläkkeellä päistämme. Hyvä eläke, 1200 brutto molemmille, mutta sossuun joutuu menemään välillä kun ei raha meinaa riitää keppana laskuihin. Rakastamme toisiamme rumasti ryypäten. Lapsia emme ole suunnitelleet vielä, ne voisivat viedä arvokasta nautinta-aikaa. Häissämme oli 4 vierasta katkolta ja pappi. Ihan hyvät kemut. Kaikilta meni muisti. Papiltakin.


    • yli 15v. yhdessä

      Tapasimme bussipysäkillä. :D

    • Miramella

      Tapasimme tuolla treffi-osiossa noin 2,5 vuotta sitten. Hyvä niin. :)

      • Franfurt am Main

        Naimisissa jo 12 vuotta......


    • dystis

      Itse tapasin nykyisen kihalttuni töissä. Tämä tapahtui ns. vahingossa yhden kaverin ja esimiehen ansiosta.

      • ihan hyvin mennyt

        ravintolassa, baaritiskillä (selvin päin). aviossa jo 28 vuotta.


      • Kemiaa :)
        ihan hyvin mennyt kirjoitti:

        ravintolassa, baaritiskillä (selvin päin). aviossa jo 28 vuotta.

        Eli oltiin samalle alalle suuntautumassa ja pikkuhiljaa koulun loppupuolella alettiin kulkea yhdessä. Yhteistä taivalta ollut jo 25 vuotta...ja matka jatkuu:)


      • tyttö12345
        Kemiaa :) kirjoitti:

        Eli oltiin samalle alalle suuntautumassa ja pikkuhiljaa koulun loppupuolella alettiin kulkea yhdessä. Yhteistä taivalta ollut jo 25 vuotta...ja matka jatkuu:)

        Tutustuime rippileirillä isosetellessa ja meistä tuli hyvät ystävät, myöhemmin se sitten syveni seuruteluksi. On hienoa, kun meitä yhdistää jokin niin vahvasti, tässä tapauksessa usko/arvomaailma ja monet ystävät sekä kokemukset.


    • puputupuna00

      Tavattiin mielenosoituksessa, jonka jälkeen tavattiin vielä poliisiaseman ulkopuolella kun päästiin samaan aikaan putkasta. Ei kovin romanttista, heh ! Mutta nyt ollaan naimisissa ja meillä on lapsi.

    • .........

      ravintolassa 23.v.sitten

    • yxkaks

      ravintolassa 22 vuotta sitten

    • Theatrelove

      ...eli teatterilla :) Molemmat siis näyttelemme. Minun kohdallani taisi olla rakkautta ensi silmäyksellä, kumppanillani kesti kaksi päivää lämmetä ;)

    • Iltamyyjä

      Olin iltaisin kioskillamyyjänä ja sama poika kävi ahkeraan ostoksilla. En vaan heti tajunnut, että ostokset oli väkisin keksittyjä.

    • myyrynkäinen

      Teneriffalla ajat sitten samalla auringonottoterassilla. Suhde jatkuu ja jatkuu...

    • Gizzmo

      Konttorin ovella. Työsunde päättyi, rakkaus ei...

    • ..............................

      Olin ystäväni kanssa poikaystävänsä luona ja poikaystävänsä serkku ilmestyi sinne myös.. Seuraavana päivänä jäi silloiset seurustelukumppanit ja nyt oltu monta vuotta yhdessä :)

      • oihorkku

        Hissi jumitti ja muuta ei tarvittu.
        Alkoi jumittaa kummallakin.


    • so happy

      Kesällä, klassisesti, koivujen katveessa.
      Oltiin molemmat lähetty pelkästään kuuntelemaan (toisistamme tietämättä)
      paikallista bändiä fiiliksillä että äh-- eipä viitsi yksin olla kotonakaan.
      Ei siis mitenkään haku päällä kummallakaan.
      Vain se yksi katse ja se olikin sitten siinä.
      Kolinaa kertaheitolla.
      Samana aamuyönä käytiin jo sitten hakemassa tavaraa hänen asunnoltaan luokseni
      ja tässä nyt ollaan kun täit tervassa :o))

    • 2 vuotta avopuolisoita.

      Eihän toi internet deittaaminen taidakaan olla tavanomaista,
      kun niin moni täältä kumppanin löytänyt !

    • rp

      14 vuotta sitten eräässä saaressa grillikatoksessa.

    • Haloo :)

      ...netissä. Ja sitä on nyt jatkunut jo kolme vuotta.

    • kolahti kerralla

      kapakissa näimme ekakerran, siitä viikko etiäpäin oli hiljasta. sitten uskalsin laittaa hänelle(mies) viestin että muistaako minua.viikon verran tekstailimme ja laittelimme meiliä, kunnes hän pe-iltana laittoi viestin että lähtisinkö hänen kanssa huomenna naapuripitäjään baila-bailareissulle. no miehän lähin ja vieläkin olen sillä reissulla ja siitä on kohta 7 vuotta aikaa. mänimmä kihloihin ja kesällä tuli 6v kun menimme naimisiin. päivääkään en seurustellut muuta kuin tekstillä ja meilin kautta ja en ole katunut. rakastan miestäni edelleen suuresti.

    • Pessi ja Illusia

      lasten kanssa katsomassa Pessi ja Illusia kappaletta vuonna 1984. Nyt on silloiset lapset edellisistä liitoista maailmalla ja 2 yhteistä vielä kotona (14- ja 15- vuotiaat).

    • ..

      urheilutapahtumassa, hän oli kilpailemassa joukkueensa kanssa. Minä istuin katsomossa, ja hän bongasi minut yleisön keskeltä (mikä kiinnitti hänen huomionsa?, sitä en tarkkaan tiedä vieläkään) ja hankki puhelinnumeroni.

      Nyt yhdessä monta vuotta ja yhteinen koti.

      • Kenttäväkeä

        se oli. Siellä eräs tummatukka tyttö vaikutti jo 18 v:ltä. Nopea pikamatkoilla, kohtuullinen pituudessa, mutta aivan onneton kiekossa. Piti alkaa seuran toimitsijoilta kyselemään, kuka tuo on.


    • eijuli

      tavattiin suomi24 chatissa reilu 8 vuotta sitten,eilen tuli 7 vuotta aviossa.

    • kalat & kalat

      työpaikalla...takana yhteiseloa nyt 2 vuotta. Tappelimme molemmat noin vuoden tunteitamme vastaan, mutta minkäs teet kun sielunkumppani löytyy.

    • Onnellinen!

      Laitoin ilmoituksen, sain monta vastausta, muutaman kanssa chattasin, kahden kanssa puhuin puhelimessa ja yhden tapasin. Kaikki tämä alle kahden viikon sisällä.

      Ruvettiin seurustelemaan heti ensitapaamisen jälkeen ja nyt ollaan oltu naimisissa yli kuusi vuotta.

      Ja ilman nettiä emme ikinä olisi tavanneet, siitä olen sataprosenttisen varma.

      Kiitos Deitti.netille (onkohan sitä muuten enää edes pystyssä..)

      • Toinen Onnellinen

        10-v. sitten laitoin Deitti.netiin ilmoituksen, jossa etsin "kesäkissaa". Ei sitä raaskinut syksyllä olos ajaa. Nyt ollaan oltu jo
        5-vuotta aviossa ! Ja hyvin menee, mutta menköön.........


      • Toinen Onnellinen kirjoitti:

        10-v. sitten laitoin Deitti.netiin ilmoituksen, jossa etsin "kesäkissaa". Ei sitä raaskinut syksyllä olos ajaa. Nyt ollaan oltu jo
        5-vuotta aviossa ! Ja hyvin menee, mutta menköön.........

        en seurustele vielö mutta tapasin mukavan kundin suomi24 treffi palvelussa... tuli mieleen tästä mistä löysit kumppanin niin neloselta tuli launataina (3.10) ihana minä ja prinssi elokuva,, ai että ♥ siinä löyti aika "normi" tavalla mut ei ihan ketä vaan ihmistä :)


    • Tuitsi42

      Tapsin nykyisen miesystäväni täällä Suomi24.sivuilla ja nyt on kohta vuosi oltu yhdessä..rakkaus kukoistaa ja olen todella onnellinen

    • HaliHeidi

      Tapasimme opiskelijoiden hengailuillassa- mehudiskoa sukkasillaan. Hyvä fiilis.

    • Asuimme samassa luhtitalossa noin vuoden. Illalla myöhään lenkitin aina koirani ja hän huomasi sen, itse kun joutui myös valvomaan myöhään. Eräänä iltana hän sitten tuli ulos kun kuuli että lähdin lenkille, sillä kertaa ei vielä uskaltanut tulla juttelemaan. Mutta seuraavalla kerralla tuli ja nyt ollaan oltu avoliitossa jo viisi ihanaa vuotta. :)

    • Parkkipaikalla 10v sitten. Ei ollut oma piha, olimme ohikulkumatkalla, ja kaverini heittäytyi tämän miehen juttusille.

    • tapasin.....

      ...ensi silmäyksellä näin että tuossa on sellainen jota pitää varoa, ettei jää koukkuun...

    • *******baarikärpiäinen********

      olin kavereille kuskina baarireissulla ja siellä sitten eräässä baarissa satuin kait näyttää hyvin hympiintyneeltä, mutta mies tuli juttelemaan mulle ja samana iltana laittoi viestiä että lähtisinkö rehveille hänen kanssaan... :)

      taivalta ollaan yhdessä tallattu reilu puolisen vuotta... mut pakko sanoa et tää tuntuu juuri siltä mitä haluankin!!!! ihana mies... :)

      • tkari

        Evlut kirkon ehtoollispöydästä !! Halleluja !!


    • Morsmaikkuli

      ja nyt ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä. Olemme yli 50 -vuotiaita ja ns. toisella kierroksella.
      Ilman Treffit-palstaa ei oltais ikinä kohdattu. Onneksi tuollainen kanava on olemassa!

    • ..netistä minäkin avokkiní yhytin :)...jo toista vuotta yhteistä kotia olemme asuneet...kolmatta vuotta yhdessä kaikn kaikkiaan olemme olleet

    • ...

      ..netissä 9 vuotta sitten. Nyt kaksi lasta ja ihana elämä! :)

    • KM

      Autokoulussa ja aviossa kohta 32 v.

    • Leijona ja rapu

      v-74. Naimisissa v:sta -81

    • 30 v. sitten

      Rokkifestareilla tutustuttiin.

    • tkkjoella

      Tukkijoella AD 1962. Vuodesta 1965 asti naimisissa ja hyvin menee, mutta menköön, kunhan ei mene liian sukkelaan aika alta pois lailla vierivän virran .

    • Kaukana koti-Suomesta,

      reissatessani itsekseni reppu selässä ympäri maailmaa. Olin jumittunut yhteen tylsähköön suurkaupunkiin odottamaan sopivan hintaista lentoa välillä Euroopan puolelle 'lepäämään', kun tutustuin mukavaan mieheen, joka hänkin oli matkalla 'jonnekin'. Vietimme yhdessä kaveri-periaatteella viikon päivät kaupunkia katsellen, kunnes tuli aika jatkaa matkaa eteenpäin. Sovimme, että pidämme yhteyttä, ja kuka tietää, ehkä joskus vielä tapaamme jossakin päin maailmaa - kotimaidemme välinen etäisyyskin kun oli kohtuullisen pitkä. Erotessamme emme varmasti osaneet kumpikaan arvata, että kahdeksan kuukauden kuluttua olisimme naimisissa. Ensitapaamisestamme on nyt kulunut n. 7 v, ja hyvin menee edelleenkin. Matkailua harrastamme vieläkin, mutta nykyään aina yhdessä.

    • Lu lanapv

      olemme seurustelleet noin viisi vuotta vaihtelevalla menestyksellä
      samassa duunissa edelleen satamassa.

      • meppis

        Täältähän mie sen omani löysin suomi24:n treffit-palstalta. :) ja heti ensitapaamisesta lähtien ollaan seurusteltu, se oli kyl todellakin rakkautta ensi silmäyksellä. :) ja yhdessä ollaan oltu 4 kk ja hyvin menee ja rakkaus kukoistaa. :)


    • tumma tyttö

      Siitä on aikaa jo kyllä yli viisikymmentä vuotta kun tapasimme,oli hiihtokilpailut seuralla, lämmin kakluuni oli nurkassa, lämmittelin siinä ja hän saapui myös siihen, se oli kerralla sellainen isku että oksat pois.

    • Juhani$$$

      Kaverit sai minut lähtemään keskiviikoiltana tanssimaan,
      pieni tanssilava syrjäisessä paikassa.
      Siellä hain tanssimaan pitkää vaaleaa naista aristellen,
      sydämmet löivät samaan tahtiin,nainen jäi lattialle,
      siinä ilta tanssittiin.
      Tarjosin kyytiä ,voin viedä sinut kotiin täältä,
      nainen suostui,pihassa anoin pienen sukon ja lähdin
      asunnolleni.
      Seuraavana lauantaina ajon likkakaverini kotiseudulle,
      jossa näin hänet,ja otin kyytiin,kyytiä jatkunut
      40v,ja ihanaa ollut.

    • Kirsianita10

      Minulle tuli viesti kännykkään kaverilta...viestitimme yhden päivän....seuraavana päivänä tapasimme...n. 2 viikon päästä aloimme seurustella....nyt olemme kihloissa...Kaikki tämä kun ystävät rupesi "sokkotreffejä" järjestämään...:-).-Kirsi

      • tavattiin eka kerran kun tuleva mieheni kysyi tietä.. No, siitä meni melkein vuosi kun nähtiin seuraavan kerran ja sekin vain sen vuoksi.. kun hänen siskonsa sattui olemaan samalla luokalla koulussa kun minäkin.. siihen aikaan -70 luvun puoli välissä oli tapana että käytiin koulukavereiden luona yökylässä, ja niinhän tietysti minäkin menin yökylään.. Tuosta tapauksesta meni vielä puoli vuotta kun.. sitten nähtiin kylillä.. Hän tarjosi kyytiä.. minä menin kyytiin kun lupasi kotiin viedä.. Entuudestaan tiesin että hän on mun koulukaverin veli.. joten siksi uskalsin kyytiinkin nousta.. Siinä kun pois jätti hän sanoi, että tulee parin viikonpäästä käymään.. En mie sitä uskonut.. luulin että leikkiä laski.. Kaksi viikkoa kului.. ja niin vain sieltä hän tuli kylässä käymään ja ajelulle tahtomaan.. Siitä alkoi sitten ajelumme, joka myöhemmin muuttui seurusteluksi ja siitä lähti taival joka jatkuu yhä.. vuosia takana siis kaikkiaan jo yli 30 vuotta..


    • n 23

      Tien varressa. Matkalla mummolleni olin, juuri koulusta tullut. Punainen auto ja hymyilevä mies. 4-vuotta tässä taitettu.

    • Mitimötö

      Kahdeksan vuoden takainen työkaverin kanssa vaan leimati, kun pyörävaras vei pyöräni.
      Annoin hänelle puhelin numeron - jos näkee pyörän jossain tien laidas. Pyörää toki ei löytynyt.
      Joskus myöhemmin olemme vitsaileet että pitäisi laittaa ilmoitus lehteen, kiitos pyörävarkaalle
      joka varasti vaaleanpunaisen pyörän 8.12.2007.
      (paitsi riidan sattuessa ilmoituksessa lukisi kyllä jotain muuta)

      • Fillarim

        silti edelleen etsiä. Hyvä pyörä......


    • ed. onnellinen

      ...minä tunsin morsiamen = Lapsuuden ystävä ja hän oli sukua sulhaselle. Takana kaksi vuotta avioliittoa ja Ihana poika hyvä uusperhe kompleksi :-)

    • Paavo60

      Itse löysin elämänkumppanin kaupungin kadulta 39 vuotta sitten,enkä ole sitä katunut.Minulla ja elämänkumppanilla on kolme ihanaa lasta ja kolme lastenlasta. Kaikki on yhtä onnea ja rakkautta.

      • ei sinkku enää

        Kun suomisätti sinkut alkoi, niin olen kuullut, että sieltä moni on löytänyt ja minäkin ja nyt yhdessä 4v
        ja hyvin menee. t


    • :)

      kultani lähetti treffi palstan kautta viestin ja siitä se alkoi. 3 viestiä sit 8h mesetystä kameran kautta ja seuraavana päivänä tapaaminen. rekka-mies vei kertaheitolla meikäläisen mukanaan. 2v avoliitossa ja erittäin onnellisena

    • tanssi

      Ravintolassa 30 vuotta sitten,yhä edelleen onnellisina yhdessä!

    • näin mulla ...

      liftaamalla löysin kultani (: nyt 6 vuotta yhdessä ja 2 lasta

    • Mie vain

      Metrossa Pariisissa, matkalla kohti Disneylandia. Siinä sitten hengailtiin Disneylandissa, Eiffelin tornissa, Seinen risteilyllä, matkattiin läpi yön bussilla Brittein saarille.. Kesti tosin pari vuotta ennen kuin tästä kehittyi mitään sen enempää, nyt on yhteinen kämppä..

    • yx35veevaan

      kesti 3 vuotta,
      wamli.net chatista, kesti myös 3 vuotta
      nyt ei muuta kun elatusmaksut ja loputon yksinäisyys
      ikää jo sén verta, enkä baareissa käy, niin loppu-elämä tullee menemään yksin
      välillä vaihelun vuoksi käyttää vasenta kättä... :)

      • onnellinen neiti-ihminen

        Eli suomi24:n 22 chatista. Ollaan nyt seurusteltu 1v, 7kk ja rakkaus roihuaa yhä


    • it takes two

      90-luvun alussa Diskon tanssilattian laitamilla tavattiin eka kertaa. Tosin elämänkumppanin kanssa sittemmin tiet eronneet mutta 18 vuotta tangottiin.

    • -Leena39-

      Olin ollut nuorena leskenä reilun vuoden ja hoidin edesmenneen mieheni yritystä. Ensimmäinen palkkaamani työntekijä paljastui alkoholistuksi ja jouduin hänet irtisanomaan.. tämä toinen tuli "soitellen sotaan" eli oli jäänyt työttämäksi n. 6 kk aiemmin ja avoliittokin repeili liitoksistaan. Mies teki ensin osa-aikaista ja asui entisessä kodissaan, ja parin kk päästä hän kyseli työsuhdeasuntoa, jonne muutti pussukkansa kanssa.
      Siitä alkoi kipinät lennellä välillämme.. olin kovin varovainen ja pelkäsin sitoutua. Kunnes hän ilmoitti, että haluaa jättää kaiken entisen minun ja lapseni vuoksi. Kuukauden sisällä mies muutti luoksemme ja aloitimme elämän täysin uudelta pohjalta. Naimisissa olemme olleet reilu 2v ja tytär on vuoden ikäinen.

      Ja kaikille tiedoksi että mieheni ex oli ensimmäinen ihminen joka meitä onnitteli kihlautumisen johdosta ja toivotti kaikkea hyvää..ero tapahtui täysin sovussa ja se oli minulle suuri helpotus. ( Olin aina vannonut etten koskaan haluaisi rakastua varattuun mieheen!) Mieheni kiittää minua useasti siitä, että sai kanssani mahdollisuuden ja ikioman lapsen rakastettavaksi, tietysti oman poikani lisäksi. Ihanaa saada kokea aikuista rakkautta !

    • sbkuwayrg

      netissä alun perin tutustuttiin, muutaman viikon päästä tavattiin. kuukausi tapailtiin ennen kuin alettiin seurustelemaan :) sunnuntaina tulee vuosi yhdessä oloa ja heinäkuussa vaihdettiin kihlat. toukokuusta asti asuttu saman katon alla :)

    • minäkin juoppo

      Olin alaikäisenä katsomassa yhden lempibändini keikkaa ja lähtiessä mietin ystäväni kanssa ääneen notta mihinkäs sitä lähtisi jatkoille että pääsisin sisään. Samalla joku huusi takaani jonkun baarin nimen ja pyysi meidän mukaansa sinne joten tottakai lähdimme kun kysyjä oli varsin komeakin. Iskimme ystäväni kanssa ikävä kyllä molemmat silmämme häneen, mutta onneksi välit eivät menneet siitä, että tämä häiskä tykästyi illan aikana minuun. Yöllä hän saattoi minut vielä bussilleni ja sovimme siinä samalla treffit seuraavalle viikolle, jonka jälkeen en muista olleen iltaa etteikö olisi ainakin soiteltu. Nyt takana on jo useampi vuosi seurustelua ja samassa osoitteessa olemme asuneet jo lähes kaksi vuotta, häitäkin jo suunnitellaan :)

    • jupikana

      ajoin tuolloin taksia ja olin yöjunalla vartoomassa kyytiä. kuulin oven avautuvan ja kurkkasin peiliin .....tsädäm.....kuin salama olisi iskenyt ......sain vaivoin kysyttyä mihin hän oli menossa....koko matkan sukat pyöri jalassa ja sydämmessä tykytti. perillä huomasin unohtaneeni laittaa taksamittarin päälle. tästä rohkaistuneena kysyin josko voisimme käydä joku ilta kahveella tai jotain , noin niinku hyvitykseksi....seuraavasta illasta se sitten lähti ja nyt yhdessä jo yli kymmenen vuotta ja naimisissakin 7v.

    • samettiruusu5

      Tapasimme suomi24 treffipalstalla. Kirjoittelimme, välillä oli pieni tauko, mutta sitten teimme treffit, ja se oli menoa se, muutimme saman katon alle melko pian, Ja edelleeen rakastamme tulisesti toisiamme. En halunnut eroni jälkeen lähteä baareihin enkä oikeen minnekkään, joten minusta tämä treffijuttu sopi erinomaisen hyvin itselleni, eikä siinä ole mitään hävettävää sanoa jos on netissä tutustunut, sehän on tätäpäivää, eikös sitä ennenvanhaan kirjotettu kirjeitä, lehdestä bongattiin joko mielenkiintoinen ilmoitus ja siitä se lähti.

    • edelleen rakastunut

      juu itse myös tapasin rakkaani räkälässä,aluksi en ollut todellakaan kiinnostunut hänestä,mut hän ei antanut periksi,jallitti koko illan ja tässä sitä nyt ollaan naimisissa onnellisesti jo viidettä vuotta,enkä päivääkään vaihtaisi pois.

    • Miikkuel

      Harrastan keikkoja järjestelmäkameran kanssa. Tuli kuvauskeikka yhden 20v synttäreille baariin. Pienen osan kuvattavista tunsin edeltäkäsin, suurinta osaa en.

      Näppäilin kuvat ja lähdin himaan. Kuvia katselin ja sitten niitä lähettelin seuraavana päivänä... kysyin ohimennen ohimennen mesessä, että "kukas toi on?". Sitten vielä menin kysymään, että onko varattu :D ei ollut...

      Sitten IRC-gallerian kautta viestiä tälle henkilölle... Ja siitä hetkestä on reilu 3 vuotta ja kirkko on varattu ensi kesäksi häitä varten.

    • Silloin oli rastat pop ;)

      Tapasimme Tikkurilassa, Ravintola Pingviinissä, vuosi oli 2003 ja heinäkuun alkua elettiin.
      Nykyään avioliitossa ja kolmas lapsi tulossa.
      Olemme hyvin rakastuneita edelleen

    • Ainolassa,

      51 vuotta sitten ja tapailemme edelleenkin joka aamu saman pöydän ääressä aamiaisella, Hesarin osioita vaihdellen.

      • ap.

        Toivotan teille kaikkea hyvää ja vireyttä jatkossakin


    • Naapurin poika

      Pannu olikin kuumana. Nauroi sittemmin, että tultiinpas kotoa hakemaan.

    • bilehelvetissä

      Törmäsin naiseeni kapakassa, jossa ei todellakaan ollut tapana käydä SIIS ikinä. Opiskelukaverini minut sinne kännissä raahasivat, ja nainen oli eksynyt sinne omituisen päähänpiston seurauksena (ei ollut ikinä käynyt ko. paikassa)

      Sitten saatoin hänet illan päätteeksi kotiin ja annoin puhelinnumeroni että jos haluais vaikka joskus lenkille lähteä. En uskonut sen soittavan, mutta sehän pentele soitti mulle. Nyt vuosikymmen takana.

      • jeejeejeejee

        kävin paneen parhaan kaverin muijaa kännis (herra itse oli sammunut) myöhemmin mentii yhes sen luokse ja sanottii asiat sille suoraa et ME olla nyt yhes. ne ehti olee yhes n.6vuotta mut ei haittaa mua ku on muija.


    • koirat rulaa

      tavattiin koiralenkillä. Nyt ollaan naimisissa oltu pian 20 vuotta.

    • Ikääntyvä

      Osakunnan kerhossa, 37 vuotta sitten. Ja yhdessä ollaan vieläkin.

    • Kirchberry66

      Mutta ei se siitä vielä silloin lähtenyt. Lähdin toisen miehen matkaan. Tämä sitkeä sissi on seurannut elämäni edesottamuksia jo 10 vuotta. Nyt olemme onnellinen pari

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2061
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1668
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1272
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1198
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      155
      1151
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      879
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      40
      862
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      720
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      692
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      658
    Aihe