Palstan salaliittoteoriat

Palstalla esiintyy jatkuvasti epäilyksia tai "varmoja tietoja" siitä, mikä rekattu nimimerkki käyttää joko toista rekattua- tai puskanikkiä. Melkoista salaliittoteoretisointia, jotten sanoisi.

Niinpä päätin koota tähän listan villeimmistä epäilyistä, kuka kukin on. Haluan aloittaa sopan hämmentämisen väittämällä, että koskaan rekisteröimättömän anonyymin palstakirjoittajan (jota e.W:ksi tai Eewariksikin tavataan tituleerata) takana on joku palstalla hyvin tunnettu rekattu nimimerkki. En vain vielä ole keksinyt, että kuka. Salaliittoteorioiden ystävät varmaan ratkaisevat tämänkin mysteerion pikapuoliin. ;-)
46504
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 46

Vanhimmat

Sillä ei kuitenkaan ole merkitystä kuka hän on, niin kauan, kunnes temmeltää täällä palstalla.

Äänestä
  • Helpposeonsanoomitävaan. Eivoiottaavakavasti.

Ja e.W. temmeltää täällä jo.

Äänestä

• Aloittaja

Oopust kirjoitti:

Helpposeonsanoomitävaan. Eivoiottaavakavasti.

Ja e.W. temmeltää täällä jo.

Toivottavasti se ei julmasti palstakiusaa minua tänään, koska olen herkässä mielentilassa.

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Toivottavasti se ei julmasti palstakiusaa minua tänään, koska olen herkässä mielentilassa.

ainakin. e.W. ei välitä musta enää, kun en ole rekattu.

Sulla on asiat paremmin. Toivottavasti se kuitenkin älyää jättää sut tänään rauhaan.

Äänestä

Hetken jo olin varma, että PlatosMorbidDust on e.W.
Nyt olen varovaisen epävarma siitä, onko noin. Tarkkailu jatkuu...

Äänestä
  • Aloittaja

Kutsutaanko salapoliiti ratkaisemaan tapaus, vaikka sen kristallipallo onkin aina huurussa?

Äänestä

Kutsutaanko salapoliiti ratkaisemaan tapaus, vaikka sen kristallipallo onkin aina huurussa?

velkaa hyvästä biisistä. Voisi ratkaista asian ilmaiseksi.

Tai mennä pahasti metsään...

Äänestä

• ole :)

Äänestä

• old_profile_53222 kirjoitti:

ole :)

pittä jollai tappa perustel kans.

Kaik mun kolme harmaat solua ova tyäskennellee ankarast tämän jutun kimpus ja neet tarvitseva hiukka lepoa kans. Jote aut vähä.

Äänestä

• Oopust kirjoitti:

pittä jollai tappa perustel kans.

Kaik mun kolme harmaat solua ova tyäskennellee ankarast tämän jutun kimpus ja neet tarvitseva hiukka lepoa kans. Jote aut vähä.

Mä tiedän Platosin pitkän ajan takaa, kuten myös tuon ewwien. Ew ja PlatosMorbidDust, eli alkuperäinen aito ja oikea MMies, on ollut joskus väleissä ewwien kanssa ja esim. keskustellut vaikka kuinka paljon. Pari viime vuotta onkin sitten mennyt jo tapellessa.. kuten kaikki muutkin on joutunut ewwien kanssa rähiseen.

Ei pystyisi feikkaan tuossa määrin että ittensä kanssa käy keskustelua :)

Äänestä

• old_profile_53222 kirjoitti:

Mä tiedän Platosin pitkän ajan takaa, kuten myös tuon ewwien. Ew ja PlatosMorbidDust, eli alkuperäinen aito ja oikea MMies, on ollut joskus väleissä ewwien kanssa ja esim. keskustellut vaikka kuinka paljon. Pari viime vuotta onkin sitten mennyt jo tapellessa.. kuten kaikki muutkin on joutunut ewwien kanssa rähiseen.

Ei pystyisi feikkaan tuossa määrin että ittensä kanssa käy keskustelua :)

mulla on sen verran lyhyt historia täällä.

Ainoa, minkä mä olen nähnyt, on Platosin ja e:W:n välinen joojoo-jutustelu. Ja esiintymisajankohdat jotenkin on klikanneet yhteen, mutta siis sattumaa nähtävästi.

Kiitos infosta, keskeytän tutkimukset.

Ai niin, e.W. vaikka väittää, ettei ole keskustellut itsensä kanssa, todellisuudessa kyllä on sitä tehnyt.

Äänestä

• Oopust kirjoitti:

mulla on sen verran lyhyt historia täällä.

Ainoa, minkä mä olen nähnyt, on Platosin ja e:W:n välinen joojoo-jutustelu. Ja esiintymisajankohdat jotenkin on klikanneet yhteen, mutta siis sattumaa nähtävästi.

Kiitos infosta, keskeytän tutkimukset.

Ai niin, e.W. vaikka väittää, ettei ole keskustellut itsensä kanssa, todellisuudessa kyllä on sitä tehnyt.

Ew komppaa ja kehuu itteensä puskista aika estottomasti aika useinkin :)

EW:n pystyy kutsuun esiin, kun taas Platos joutuu oleen vaikka töissä eikä se aina kerkiä tuleen paikalle. Meidän pikku Ewwiw kyttää taustalla, kun joku inhokki ilmaantuu esiin, ja sitten se hyökkää kimppuun. Siinä syy samanaikaisuudelle vähän kaikkien kanssa

Niinjoo ja olen mä joskus muinoin kovasti yrittänyt Platosia lämmitelläkkin ja sen kanssa privoja lähetellyt.

Noh, enivei. eW ei ole kuitenkaan Platos.. enkä minäkään. Joten meidät ainakin voi ottaa laskuista pois.

Ite olen ajatellut ettei sillä välttis ole enää nikkiä tai kirjoita sillä, vaan se lähinnä taustailee 24/7 ja iskee puskista. Jotain ian kaiken vanhoja nikkejä mulle tulee mieleen että kuka se voisi olla.

Noh, vaikea sanoa mutta feikki se on.

Äänestä

Tämä on ainoa vaihtoehto.

Äänestä

RE:n sivunikki. Tuli nyt vaan oikosulku mikä se RE:n aikasempi nikki oli.

Äänestä
  • Aloittaja

Vai Metsäpalowaara vai Lumitaistelija vai Mr. Cruelty? Joidenkin mielestä vaihtelu näköjään virkistää, eikä siinä mitään. ;-)

Äänestä

Vai Metsäpalowaara vai Lumitaistelija vai Mr. Cruelty? Joidenkin mielestä vaihtelu näköjään virkistää, eikä siinä mitään. ;-)

Kamala kun ei muista edes omia nikkejänsä.

Vieläköhän joku epäilee mun olevan joku tukinikki? En mä kyllä ainakaan kenenkään miehisen miehen tukinikki voi olla Antti Tuisku juttuineni. =)

Äänestä

• Aloittaja

sirpamaikkarilta kirjoitti:

Kamala kun ei muista edes omia nikkejänsä.

Vieläköhän joku epäilee mun olevan joku tukinikki? En mä kyllä ainakaan kenenkään miehisen miehen tukinikki voi olla Antti Tuisku juttuineni. =)

Että sinä olet tietysti Antti Tuiskun tukinikki.

Äänestä

Että sinä olet tietysti Antti Tuiskun tukinikki.

Käyn välillä itteeni kehumassa ja ylistämässä.

Äänestä

• Aloittaja

sirpamaikkarilta kirjoitti:

Käyn välillä itteeni kehumassa ja ylistämässä.

Kukapa kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse. Sitäpaitsi on muutenkin vaikeaa olla vaatimaton, kun on niin helvetin hyvä. Ainakin omasta mielestään ja muiltahan ei kysytä. ;-)

Äänestä

Buddy voisi vahvistaa tämän, jollei olisi niin huolissaan omasta kärähtämisestään. Mut Ew on joka tapaukses dayum ja Mmies on Serpico, paitsi toisinaan muutkin esiintyvät Mmiehenä, vilinä kirjoittaa myös monta palstalaista ja vänksy on yksi pahimmista provoilijoista. Vänksy on monien viha/inho-aloitusten takana, varsinkin naisviha-teemaisten.

Äänestä
  • Png ei ole dazu, mutta ei myöskään oikea henkilö. Png on kuitenkin jonkun palstalaisen sivunikki, en tiedä kenen, saattaa olla jopa Gekon, eli au-liskojen. Gekko saattaa olla useammankin nikin takana, hänellä on siihen kykyä.

Vaikka kukaan e halua tätä uskoa, myös y.b. lataa puskista aika paljon paskaa.

Äänestä

• /'+'\ kirjoitti:

Png ei ole dazu, mutta ei myöskään oikea henkilö. Png on kuitenkin jonkun palstalaisen sivunikki, en tiedä kenen, saattaa olla jopa Gekon, eli au-liskojen. Gekko saattaa olla useammankin nikin takana, hänellä on siihen kykyä.

Vaikka kukaan e halua tätä uskoa, myös y.b. lataa puskista aika paljon paskaa.

välittää siitä, kuka milloinkin olen kenenkin mielestä. Tiedän itse kuka ja mikä olen ja se riittää, muulla ei ole niinkään väliä. Olen liian väsynyt enää välittämään :(.

Äänestä

• persona-non-grata kirjoitti:

välittää siitä, kuka milloinkin olen kenenkin mielestä. Tiedän itse kuka ja mikä olen ja se riittää, muulla ei ole niinkään väliä. Olen liian väsynyt enää välittämään :(.

Ew.

Äänestä

• : kirjoitti:

Ew.

olematta kuitenkaan muuta, kuin pieni ihminen tässä maailmassa. Hyvin pieni.

Äänestä

• Aloittaja

persona-non-grata kirjoitti:

Jos joku palstalla väittäisi minun kirjoittavan puskista ja sivunikeillä, myöntäisin heti. Mitä sitä hulluille vastaan väittämään. ;-)

Äänestä

• Miten minut voisi käräyttää ja mistä?
    Mielenkiintoista.

Äänestä

• persona-non-grata kirjoitti:

olematta kuitenkaan muuta, kuin pieni ihminen tässä maailmassa. Hyvin pieni.

...

Äänestä

Minä oon salakavala! Minäkin haluun epäilysten kohteeksi! Spekuloikaa minusta!

Äänestä

Kenen sivunikki se on? Haluan tietää, rakastan Einsten1ä!

Äänestä

Mun horoskoopissakin oli, että joku on muuttanut käsitystään minusta dramaattisesti ja haluaisi lähestyä minua. Voisi tässä samassa sitten tunnustaa senkin: Minä HALUAN TIETÄÄ kuka haluaa lähestyä minua. Minä EN nimittäin ole kenenkään muitten kanssa tekemisissä kuin palstan miesten.

Nih

Äänestä
  • EN ole tekemisissä muitten kanssa kuin palstalaisten. Prkle mitää miestä täältä halua...

Äänestä

• rusalkaa kirjoitti:

EN ole tekemisissä muitten kanssa kuin palstalaisten. Prkle mitää miestä täältä halua...

sen kyllä huomaa ettei sulla oo muuta elämää

Äänestä

• Buddy-Lover kirjoitti:

Niin...sen huomaa myös, ettei täälä ole älyllistä vastakaikua, kun ei ymmärretä edes pikkasta huumoria.

Ei se mitään.

Konstit on monet, sanoi muija kun kissalla pöytää pyyhki. Ja vaihtelu virkistää, kun kissalla lattian pesi.

Äänestä

• Buddy-Lover kirjoitti:

Ja vaadin korkeampitasoisia feikkejä, sillä tämä ei ole uskottava tai edes lähimainkaan Galaktisen Sankarin arvolle sopiva. Pitääkö järjestää pääsykokeet ja muutaman kuukauden koulutus (saatte myös kehystetyt diplomit).

Äänestä

Scamhunter = ziljoona muuta nimimerkkiä, vanhahoro.

E.W on Ratikkakuski. Einstein on ttuplai, vili ja MMies ovat Mr. Kalluppi, Relaxed_Eyes, Anzzy, LaRito, Jazuli, Genio.Mente, Maniamania, au-liskot, monte34, dazu!

Äänestä
  • Aloittaja

Tämä oli hauska. ;-)

Äänestä

• Loppujen lopuks täällä onkin aika vähän yksilöitä. Jos noi kaikki laskee yhteen, tai siis lähinnä miinustelee, ei jää montaakaan eri ihmistä jäljelle. Pienen porukan piiri silloin.

Muutama kymmenen nikkiä supistuukin alle kymmeneen ihmiseen, joillain on kiirettä...

Äänestä

joka on Einsten1:n taustalla, eli Adrianista.

Äänestä

Palstalla ei ole kuin minä ja mun sivupersoonat. Ja kaiken syynä on lapsuuden ufokaappaus jossa mun persoona hajosi osiin.

Äänestä
  • säkin oot MÄ..=o)

elä yritä mun toinen käsi hakkaa näppäimistöä sun niccillä..

=o)

huh tekipä terää tunnustaa tääki juttu..haha

Äänestä

MÄ oon KAIKKI...!!! haha..=o)

ratikka vois hyvinki olla yks MMies..taikka vilipili..hmm sittenii..eipä sen puolee niin oon mäki..=o)

...mähää oon kaikki..jossettet sattunu tietää nii nytte tiiätte..yymh..

Äänestä

Jaa?

Minua ainakin jatkuvasti puhutellaan e.W:ksi tai eewariksi tällä palstalla, vaikka olen arviolta ainakin viisikymmentäyhdeksän kertaa sanonut, etten pidä siitä puhuttelusta syystä, että paitsi 1.) minua usein puhutellaan noilla nimimerkeillä siten, ettei viestieni nimimerkkikentässä sellaista nimimerkkiä lue (sekopäistä käytöstä kyseisiltä minua ahdistelleilta SEKIN, että kiitti vaan!), MYÖS 2.) ERITYISESTI SIKSI, että EN omaa foorumillenne rekisteröityä nimimerkkiä ( en ole koskaan onannut sellaista) ja syystä, että em. kohdassa 1. mainitunlaisella tavalla käyttätyvät kirjoittajat puhuvat palstakäytöksestäni vastineissaan mulle näemmä koko ajan silkkaa loukkaavaa ja alentavaa paskaa tai omia luulojaan ( sekoittelevatko kenties minua joihinkin toisiin ja tahallaan vai eivät, sitä olen miettinyt...)

Minäkään en pidä mainitsemasi kaltaisesta typerästä ns. "salaliittoteoretisoinnnista" palstallanne ( kuka h*vetti sellaista jaksaa edes jatkuvasti lukea ja ketkä i.....sellaisia jatkuvasti palstalle kirjoittelevat?), en pidä siitä, että ainakin omalta osaltani tavanomainen keskusteluihin osanottamiseni on minua palstalla pahimmin häiriköineiden taholta tehty minulle näemmä todella vaikeaksi (v*ttu) ja tiedoksi samalla sekin, että nytkään en ole kirjoittanut palstallanne tyyliin päiväkausiin, että ainakaan minun käytöksestäni ei sitten tarvitse teoretisoida mitään.

Äänestä
  • "Minua ainakin jatkuvasti puhutellaan e.W:ksi tai eewariksi tällä palstalla, vaikka olen arviolta ainakin viisikymmentäyhdeksän kertaa sanonut, etten pidä siitä puhuttelusta---"

Ei taida 59 kertaa ihan riittää. Pitäisköhän tuo luku kertoa kolmella...kymmenellä. Ja sitten kuitenkin aina vastaat ketjuihin, joissa eewarista puhutaan, ihan kuin olisi ristimänimestäsi kyse. Että vähän ristiriitaista on...

Äänestä

• Puskaryssä kirjoitti:

"Minua ainakin jatkuvasti puhutellaan e.W:ksi tai eewariksi tällä palstalla, vaikka olen arviolta ainakin viisikymmentäyhdeksän kertaa sanonut, etten pidä siitä puhuttelusta---"

Ei taida 59 kertaa ihan riittää. Pitäisköhän tuo luku kertoa kolmella...kymmenellä. Ja sitten kuitenkin aina vastaat ketjuihin, joissa eewarista puhutaan, ihan kuin olisi ristimänimestäsi kyse. Että vähän ristiriitaista on...

Jaa ikävää varmaan se, etten ole ehtinyt tässä viettämään aikaa kanssanne, mutta totuushan on se, että skeidan jauhaminen on aika noloa ( sinun kannaltasi). Äläpäs nyt hölise paksaa... Se, että sinä ja kaltaisesi kirjoittelevat näille palstoille mnitä vain, ei onneksi ole riippuvaista minusta tai (esimerkiksi) minun verbaalisesta annistani.

Äänestä

• jaa? kirjoitti:

Jaa ikävää varmaan se, etten ole ehtinyt tässä viettämään aikaa kanssanne, mutta totuushan on se, että skeidan jauhaminen on aika noloa ( sinun kannaltasi). Äläpäs nyt hölise paksaa... Se, että sinä ja kaltaisesi kirjoittelevat näille palstoille mnitä vain, ei onneksi ole riippuvaista minusta tai (esimerkiksi) minun verbaalisesta annistani.

"Se, että sinä ja kaltaisesi kirjoittelevat näille palstoille mnitä vain, ei onneksi ole riippuvaista minusta tai (esimerkiksi) minun verbaalisesta annistani."

Sinun verbaalinen antisi on hyvin yksipuolista.

"Jaa ikävää varmaan se, etten ole ehtinyt tässä viettämään aikaa kanssanne,"

Ei minusta, mutta ehkä sinä sitten kaipasit meitä kovasti.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Palstalla esiintyy jatkuvasti epäilyksia tai "varmoja tietoja" siitä, mikä rekattu nimimerkki käyttää joko toista rekattua- tai puskanikkiä. Melkoista salaliittoteoretisointia, jotten sanoisi.

Niinpä päätin koota tähän listan villeimmistä epäilyistä, kuka kukin on. Haluan aloittaa sopan hämmentämisen väittämällä, että koskaan rekisteröimättömän anonyymin palstakirjoittajan (jota e.W:ksi tai Eewariksikin tavataan tituleerata) takana on joku palstalla hyvin tunnettu rekattu nimimerkki. En vain vielä ole keksinyt, että kuka. Salaliittoteorioiden ystävät varmaan ratkaisevat tämänkin mysteerion pikapuoliin. ;-)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu