Haluaisin tietää mistä paikkaa netistä voi ostaa svean pipoja muualta kuin zoovillagesta. ((: zoovillagessa ei tällä hetkellä ollut muun värisiä kuin punaisia.
SVEA
11
1174
Vastaukset
- näin o
miksi yrität ostaa kyseistä pipoa netistä,kyseisiä pipoja löytyy paljon tietyistä liikkeistä?
- Kellog
Älä
- sveahimottaja AAHHAH
en tiedä itekki oon kokeillu ettiä
- svea?
svea pipoja löytyy helsingistä ONE WAY stä. myös ruotsin puolella myydään paljon. SPIRIT STOREssa olen nähnyt svea laukkuja. onnea etsintään! :)
- sveatäh?
olkaa ystävällisiä ja kertokaa joku mulle mikä tää svea -pipo villitys on? Mikä se juttu niissä on? ja meinaako se 'svea' yleensäkkään mitään?
anteeksi tyhmyyteni.- pööööööööööööööö
svea pipoja netissä löytyy nelly.comista. ainakin kun viimeksi kävin katsomassa...
- ...
"ja meinaako se 'svea' yleensäkkään mitään?"
Se tarkoittaa Svea-mammaa. Yhtä älytön muotivillitys kuin jos ruotsalaiset teinit alkaisivat käyttämään jtn Suomineito-pipoja... - huh mitä kirjoituksi
... kirjoitti:
"ja meinaako se 'svea' yleensäkkään mitään?"
Se tarkoittaa Svea-mammaa. Yhtä älytön muotivillitys kuin jos ruotsalaiset teinit alkaisivat käyttämään jtn Suomineito-pipoja...parempi kai kulkea pipo päässä jossa lukee svea kuin ´anoppi suosittelee´ tai muuta vastaavaa, harvinaisen typerää.
- Svea-håmå
huh mitä kirjoituksi kirjoitti:
parempi kai kulkea pipo päässä jossa lukee svea kuin ´anoppi suosittelee´ tai muuta vastaavaa, harvinaisen typerää.
Miksi helkkarissa siinä pipossa pitäisi ylipäätänsä lukea mitään... V*tun teinit!
- pipopäässäjokasäässä
Svea-håmå kirjoitti:
Miksi helkkarissa siinä pipossa pitäisi ylipäätänsä lukea mitään... V*tun teinit!
Oiskohan toi juttu saanu alkunsa siitä kun sillä Suomen uusimmalla huippumallilla oli finaalissa semmonen harmaa? Ainakin sen jälkeen täällä meiän tienoilla alko näkymään semmosia.
- -----
pipopäässäjokasäässä kirjoitti:
Oiskohan toi juttu saanu alkunsa siitä kun sillä Suomen uusimmalla huippumallilla oli finaalissa semmonen harmaa? Ainakin sen jälkeen täällä meiän tienoilla alko näkymään semmosia.
Kyllä niitä pipoja on näkynyt ihmisillä vähintään 2 vuotta! Nanna Grundfelt ei todellakaan ollut ensimmäinen, joka käytti pipoa.
Joillekin ne sopii ja tavallaan pidän niistä, vaikka en itse omista. Niin silti en ymmärrä, miksi KAIKILLA pitää olla samanlainen pipo! Itsekin viittisin ostaa, jos joka toisella ei olisi samanlaista, mutta en enää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61792
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199760- 29714
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole59705Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620