6 päivää täysnutrauksella

Lissu-66

Aloitin 28.9. täysnutrauksen. Tarkoituksena on pari kuukautta syödä pelkästään Nutrilett starttipaketin muonia.

Kolme ensimmäistä päivää sujui kuin leikiten. Mutta sitten erehdyin työpaikan kahvipöydässä syömään palasen täytekakkua ja pasteijan ja toisena päivänä vielä palan marjapiirakkaa, siitä alkoi näläntunne. Onneksi pystyn silti hillitsemään syömishimoani ja aionkin olla ilman herkkuja jatkossa. Jos jotain ekstraa syön niin sitten kasviksia.

Lähtöpainoani en pystynyt mittaamaan, koska vaaka oli piilossa sängyn alla, mutta uskoakseni se on jotain 92 kilon tienoilla ja pituutta minulla on 160.

Laitoin tämän viestin siksi, että tarvitsen kaiken tsempin mitä pystyn saamaan. Toivottavasti joku innostuisi mukaan tai antaisi muuten palautetta.

Aion kirjoitella tänne säännöllisesti ja ilmoitan painonnotkahduksista (toivottavasti alaspäin :)).

39

4569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu-66

No niin, vaaka löytyi sängyn alta. Kävin siinä sitten eilen illalla. Tuo vaaka on välillä näyttänyt mitä sattuu, mutta yritän nyt kuitenkin siihen uskoa. Lukema oli 92 eli alkupaino on pakko olla enemmän. En aio joka päivä itseäni puntaroida, koska tuntuu, että jahtaan vain vaa'an lukemia. Tärkeitä ne on tietysti motivoinnissa, mutta toisaalta kyllä tulos näkyy myös silmämääräisesti ja housun vyötärössä.

Tässä joutuu tarkastelemaan koko elämäntapaansa, menneisyyttä ja myös tulevaisuutta. Eli aika monimutkaiseksi meni laihdutus. Olen kyllä valmistellutkin asiaa mielessäni melkoisesti. En ole syntynyt lihavana. Olen syönyt itseni lihavaksi, joten tarvitsen muutosta ajatusmaailmaani.

• alluliini2

Tsemppiä sulle! Mäkin laihdutan. Syön niin vähän kuin on mahdollista! Eli on ainakin yks sun tilannetta seuraamassa. (:

• marttaleena
        alluliini2 kirjoitti:

Tsemppiä sulle! Mäkin laihdutan. Syön niin vähän kuin on mahdollista! Eli on ainakin yks sun tilannetta seuraamassa. (:

ihan terveydellisistä syistä, lääkärin kehoituksesta.
        Olen keski-ikäinen nainen. 154cm/83kg, siinä tämänhetkiset mittani.
        Olen jojoillut yksikseni jos jonkinlaisten "kuurien" kanssa.
        Nyt yritän aloittaa nutrilett kuurilla. Ja liikkumalla edes joskus!

Elämäntapamuutos ei ole yksinkertaista, mutta yritän kuitenkin edetä hitaasti ja rauhallisesti.
        Lihavuus on omaa syytäni, syön ahmien, juon olutta ja liikun hyvin vähän.
        Helpolla en pääse, mutta en luovuta nyt!

• Lissu-66
        marttaleena kirjoitti:

ihan terveydellisistä syistä, lääkärin kehoituksesta.
        Olen keski-ikäinen nainen. 154cm/83kg, siinä tämänhetkiset mittani.
        Olen jojoillut yksikseni jos jonkinlaisten "kuurien" kanssa.
        Nyt yritän aloittaa nutrilett kuurilla. Ja liikkumalla edes joskus!

Elämäntapamuutos ei ole yksinkertaista, mutta yritän kuitenkin edetä hitaasti ja rauhallisesti.
        Lihavuus on omaa syytäni, syön ahmien, juon olutta ja liikun hyvin vähän.
        Helpolla en pääse, mutta en luovuta nyt!

Kiva kun muitakin liittyy mukaan.

Itsellä on nyt vahvasti nälkävaihe päällä. Onneksi on tuota syötävää kuitenkin, vaikka tuntuu ettei se riitä. Olen harrastanut kohtalaista liikuntaa. Eilen kävin vesijuoksemassa vajaan tunnin, tänään kehonhallintaa reilu puoli tuntia. Olen myös kertonut mahdollisimman monelle, että laihdutan, jos käytökseni muuttuu niin he ehkä ymmärtävät paremmin;).

Ja tosiaankin, hitaasti hyvä tulee ja myös se pätee, että pienistä lipsahduksista ei lopeteta. Pikku hiljaa hivutetaan liikunta osaksi elämää.

:)

• nutri22

Mulla on menossa ensimmäinen päivä täysnutrausta. Päätä särkee ja kokoajan tekis mieli syödä jotain. Nutrien lisäksi on tänään menny vihanneksia. Mietin justiinsa että olisko helpompaa vaan luopua niistäkin, ettei kiusaa itteään syömällä vaan jois vaan ne nutrit.

• NUTRAAJA

Hei minulla menossa kolmas viikko (EILEN ALKOI)täysnutrausta ja painoa pudonnut 9kg. Alu oli aika kamalaa, oli nälkä, vilu ja päätä särki. Nyt menee ihan hyvin, mutta olen niin kyllästynyt noihin litkuihin. Patukat ok. Kasviksia syönyt ja marjoja sekoittanut pirtelöihin jonkun verran. painoa on nyt n.99 ja pituutta 170cm, eli matkaa vielä on mutta alku on hyvä. Lueskelin silloin kun aloittelin tätä laihdutuspalstaa, muttei kukaan nutrannut silloin. Kiva kun nyt löytyi kavereita. olen myös ajateluut 2kk nutrata, ajattelin ottaa jossain kohtaa myös lihaa ja raejuustoa mukaan.

• Lissu-66

Hienosti on kiloja lähtenyt. Itteä pelottaa, että mitä sitten, jos nuo Nutrit alkaa ällöttää. Nyt pidän erityisesti suklaavanukkaasta ja -pirtelöstä. Ja patukoistakin lukuunottamatta pähkinää.

• Lissu-66

Mua ei ole hikoiluttanut, särkenyt päätä, mutta hienoinen nälkä vaivaa edelleen. Pahinta on (niin kuin aina ennenkin) henkinen syömishimo. Sitä osasin kyllä odottaakin, mutta ihmeen vaikea sitä on hallita. Itse en edes uskalla lisätä nutraukseen vihanneksia, kun pelkään, että sitten lisään muutakin ihan huomaamatta.

Tahtotila keventymiseen on onneksi nyt kohdillaan. Edistyminen laihtumisessa palkitsee ihanasti :)

Tänäänkin oli liikuntapäivä (vesijumppaa 45 min).

• marttaleena

nutrausta menossa. Nyt alkaa jo tehdä mieli jotakin tavallista ruokaa, esm. liharuikia ja salaattia.
        Kohta on lähdettävä kauppaan hakemaan maitoa. Toivottavasti pääsen edes makkarahyllyn ohi niin, ettei ostoskoriin ilmesty jotakin kevytmakkaraa!
        Kyllä minä kestän tämän viikon pituisen aloituskuurin, minähän lupasin niin itselleni!

• nutri22

Täällä menossa neljäs päivä. Kokoajan helpompaa olla syömättä. Nälkä alkaa aina pari tuntia nutripussin jälkeen, lisänä olen syönyt tomaatteja ja kurkkua.

• nutri22

Täällä kohta kuudes päivä takana, hyvin oon jaksanut mutta tänään korvasin kaksi pussia yhdellä nutrilett patukalla (vastaa kahta). Ihan hyvä fiilis, tänään oli aiemmin tosi ärsyyntynyt ja nälkänen olo, pääkin oli kipeä. Oon yrittänyt tasaisin väliajoin ajottaa noi ateriat kyllä.

• Lissu-66

Aika on kulunut nopeesti, jo 13. päivä illassa. Nälkä ei varsinaisesti vaivaa, mutta jotenkin tuntuu, että ruokalajeja pitäisi saada lisää. Ostin uuden starttipaketin ja lisäksi erillisen suklaapirtelösatsin. Varmaan joutuu ostamaan kanakeittoa ja mitä niitä löytyykin ja vähän muutella päivän ruokalistaa.

Jotenkin tuo syöminen tavallaan helpottunut, kun on tiedossa ateriamäärät. Ei tarvitse laskeskella erikseen pisteitä. Ja kilojen lähteminen on ollut taattua. Teen nuo pirtelöt ym. kyllä kevytmaitoon enkä rasvattomaan, joten siitä saa enempi kaloreita, mutta olen niin tottunut kevytmaidon käyttäjä, etten osaa siirtyä rasvattomaan maitoon. Ehkä tossa olisi yksi totuttelun aihe...

Mielestäni olen väsyneempi iltaisin kuin aiemmin, mutta muuten jaksaminen on lisääntynyt. Tsemppiä meille!

• marttaleena
        Lissu-66 kirjoitti:

Aika on kulunut nopeesti, jo 13. päivä illassa. Nälkä ei varsinaisesti vaivaa, mutta jotenkin tuntuu, että ruokalajeja pitäisi saada lisää. Ostin uuden starttipaketin ja lisäksi erillisen suklaapirtelösatsin. Varmaan joutuu ostamaan kanakeittoa ja mitä niitä löytyykin ja vähän muutella päivän ruokalistaa.

Jotenkin tuo syöminen tavallaan helpottunut, kun on tiedossa ateriamäärät. Ei tarvitse laskeskella erikseen pisteitä. Ja kilojen lähteminen on ollut taattua. Teen nuo pirtelöt ym. kyllä kevytmaitoon enkä rasvattomaan, joten siitä saa enempi kaloreita, mutta olen niin tottunut kevytmaidon käyttäjä, etten osaa siirtyä rasvattomaan maitoon. Ehkä tossa olisi yksi totuttelun aihe...

Mielestäni olen väsyneempi iltaisin kuin aiemmin, mutta muuten jaksaminen on lisääntynyt. Tsemppiä meille!

sujui viikko. Kahtena päivänä söin muutakin kuin Nutrilettia, eli yksi päivän ateria oli kotoista kevytnakkikeittoa ja toisena päiväna myös yksi ateria rasvattomasta jauhelihasta kastike ja vihanneksia.
        Painoni on pudonnut viikon aikana 2kg, Luulen että kyseessä on vasta ylimääräisen nesteen poistumine kehosta. Pitkin päivää juon vettä tai kivennäisvettä. Nyt jatkan laihdutusta nutrauksella ja yhdellä kevytaterialla päivässä. Hiljaa hyvä tulee!

• nutri22
        Lissu-66 kirjoitti:

Siis teet pirtelöt maitoon etkä veteen? Eikö ohjeissa ole että veteen tehdään? Ainakin Nutrilettissä ja Allevossa mielestäni.
        Täällä alko seiskapäivä patukan merkeissä, loppuateriat pirtelöitä, ihan jees fiilis.

• Lissu-66
        nutri22 kirjoitti:

Siis teet pirtelöt maitoon etkä veteen? Eikö ohjeissa ole että veteen tehdään? Ainakin Nutrilettissä ja Allevossa mielestäni.
        Täällä alko seiskapäivä patukan merkeissä, loppuateriat pirtelöitä, ihan jees fiilis.

5 päivän starttipaketissa (Nutrilett) pirtelöt tehdään rasvattomaan maitoon, josta minä siis poikkean. Ostin nyt erillisen suklaapirtelöpaketin ja piti heti tsekata, mihin liemeen niissä tehdään ja totta... veteen 2 dl oli mitta. Starttipaketin pirtelö tehdään 2,5 dl. Pitääkin aamulla testata toi toinen pirtelövaihtoehto, onko yhtä hyvää... nyt ootetaan innolla aamua ;)

• nutri22
        Lissu-66 kirjoitti:

5 päivän starttipaketissa (Nutrilett) pirtelöt tehdään rasvattomaan maitoon, josta minä siis poikkean. Ostin nyt erillisen suklaapirtelöpaketin ja piti heti tsekata, mihin liemeen niissä tehdään ja totta... veteen 2 dl oli mitta. Starttipaketin pirtelö tehdään 2,5 dl. Pitääkin aamulla testata toi toinen pirtelövaihtoehto, onko yhtä hyvää... nyt ootetaan innolla aamua ;)

Mulla ei ole kokemusta tosta starttipaketista niin en tajunnu. :)

Tänään oli viikkopunnitus, ekan viikon saldo on -4,6 kg. Paljonko muilla on pudonnut?

• Lissu-66
        nutri22 kirjoitti:

Mulla ei ole kokemusta tosta starttipaketista niin en tajunnu. :)

Tänään oli viikkopunnitus, ekan viikon saldo on -4,6 kg. Paljonko muilla on pudonnut?

Mulla on tippunu reilu neljä kiloa, tosin en sitä alkupainoa mitannu, mutta villi veikkaus:). Starttipaketista taitaa tulla enempi kaloreita ku pelkistä pusseista. Mutta olen ihan tyytyväinen putoamisvauhtiin.

Yks häiritsevä seikka on tullut kuvioihin. Henki haisee pahalle. Joutuu vissiin tiivistämään hammaspesuväliä tai sitten käyttämään jotain ainetta. Kääääääk.

• Lissu-66

koska olin opintomatkalla. Päätin jo etukäteen, että syön tarjottua ruokaa reissun aikana. Eli aamupäivällä kahvi ja tuplaruisleipä päällysteillä ja sitten lounaaksi vähän ruokaa ja runsaasti salaattia, juomana vettä. Nyt on sitten nälkä... join juuri yhden pirtelön. Ja aion pitää pintani, mutta minun on ainakin vielä vaikea yhdistää ruokaa ja Nutrilett-valmistetta. Ehkä se onnistuu, kun olen pidemmällä tässä laihdutuksessa.

• nutri22

Mä sorruin eilen syömään herkkuja mut palasin tänään tiukalle linjalle. En tosin tiedä kauanko jaksan enää nutrailla, tuntuu et ruokaki vois maistua!

• Lissu-66
        nutri22 kirjoitti:

Mä sorruin eilen syömään herkkuja mut palasin tänään tiukalle linjalle. En tosin tiedä kauanko jaksan enää nutrailla, tuntuu et ruokaki vois maistua!

Eihän tää helppoa ole muuta kuin sen osalta, että on tiedossa aina varmat sapuskat päivälle;)
        PIhistelen tota puntarilla käyntiä. Jos sunnuntaina ottais saldon. Olo on kyllä kevyempi kaikin puolin, joten ei tää hukkaan mee. Kunhan tuo aivotoiminta pääsis ajan tasalle....

• Anniex
        Lissu-66 kirjoitti:

Eihän tää helppoa ole muuta kuin sen osalta, että on tiedossa aina varmat sapuskat päivälle;)
        PIhistelen tota puntarilla käyntiä. Jos sunnuntaina ottais saldon. Olo on kyllä kevyempi kaikin puolin, joten ei tää hukkaan mee. Kunhan tuo aivotoiminta pääsis ajan tasalle....

Luin tältä palstalta ekaa kertaa nutrilett dieetistä. En tiedä ollenkaan minkälainen dieetti se on. Kertokaa kokeneet minullekin? Pitääkö kuurin aikana laskea kaloreita? Kauanko sillä voi laihduttaa? Syödäänkö kuurin aikana vain nutrilett tuotteita? Kuinka nopeasti sillä laihtuu? Miten kilot sitten pysyvät poissa? Kaikki tieto tervetullutta :-)

• Lissu-66
        Anniex kirjoitti:

Luin tältä palstalta ekaa kertaa nutrilett dieetistä. En tiedä ollenkaan minkälainen dieetti se on. Kertokaa kokeneet minullekin? Pitääkö kuurin aikana laskea kaloreita? Kauanko sillä voi laihduttaa? Syödäänkö kuurin aikana vain nutrilett tuotteita? Kuinka nopeasti sillä laihtuu? Miten kilot sitten pysyvät poissa? Kaikki tieto tervetullutta :-)

Ostan itse sellaisen Nutrilett Quick Start -paketin. Siinä on viiden päivän ateriat. Kalorimäärä on niin pieni, että laihtuu. Siinä se yksinkertaisuudessaan. Nutriletilla on lisäksi muitakin laihdutustuotteita. Erilaisia keittoja, pirtelöitä, patukoita...

• Lissu-66

No niin. Onhan sitä painoa todistettavasti pudonnut, vaa'an lukema oli 87.1 tänä aamuna. Jee.

• 5 päivän kuuri

Aloititko te quick startin vasta kevyemmän viikon jälkeen? Kun ohjeessa sanotaan, että syö viikko ensin kevyemmin.

Itsellä olisi motivaatio aloittaa tuo viikon kuuri jo huomenna / tiistaina, mutta viimeinen viikko on ollut melkoista herkuttelua :)

• Lissu-66
        5 päivän kuuri kirjoitti:

Aloititko te quick startin vasta kevyemmän viikon jälkeen? Kun ohjeessa sanotaan, että syö viikko ensin kevyemmin.

Itsellä olisi motivaatio aloittaa tuo viikon kuuri jo huomenna / tiistaina, mutta viimeinen viikko on ollut melkoista herkuttelua :)

Aloitin risteilyn jälkeen nutrauksen. Eli voi sanoa, että ei tietoakaan kevennetystä. Minua ei haitannut se, etten ollut keventänyt ruokailua. Jokainen on tietenkin yksilö, joten ei voi tietää miten reagoi. Itsellä on niin paljon henkisellä puolella tekemistä, että yleensä oppii siihen, että pienellä määrää ruokaa voi pärjätä (ja kuuluukin pärjätä).

• 5 päivän kuuri
        Lissu-66 kirjoitti:

Aloitin risteilyn jälkeen nutrauksen. Eli voi sanoa, että ei tietoakaan kevennetystä. Minua ei haitannut se, etten ollut keventänyt ruokailua. Jokainen on tietenkin yksilö, joten ei voi tietää miten reagoi. Itsellä on niin paljon henkisellä puolella tekemistä, että yleensä oppii siihen, että pienellä määrää ruokaa voi pärjätä (ja kuuluukin pärjätä).

Hienoa! Aloitan siis oman kuurini nyt tiistaina tai keskiviikkona. Huomenna ei aloitus onnistu, kun ei ole pakettia valmiina ostettuna, mutta aloitan keventymisen sitten muuten jo. Itselläkin motivaatio nyt kohdallaan, niin pärjään kyllä!

Upeaa, miten paljon olette saaneet jo painoa pudotettua :)

• Konstapylkkänen

####Tarkoituksena on pari kuukautta syödä pelkästään Nutrilett starttipaketin muonia.#####

Mitä meinaat sitten tehdä tämän parin kuukauden jälkeen?? Lihottaa entiset kilot takaisin vai?

Itse en usko noihin litku juttuihin, vaan koko muutoksen on oltava sellainen, että koko ruokavalio pistetään uusiksi. Näin olen itse tehnyt ja painoa olen nyt puolessa vuodessa pudottanut 32 kiloa. Siirryin keväällä ns. VHH ruokavaliolle ja tosiaankin painoni on pudonnut nyt 6 kk aikana 32 kiloa, oloni on ollut kaiken aikaa erittäin hyvä, nälkää ei ole tarvinnut tuntea kertaakaan aloituksen jälkeen. Ihmettelen kuinka vähän ihmiset tästä tietävätkään, niille on vain uskoteltu, että Atkinsin dieetti tappaa, vaikka eihän se Atkinskaan käskenyt syömään pelkkää rasvaa, omenaa ja kananmunia kuten eräs nainen valitti telkkarissa kerran kertoessaan olleensa VHH ruokavaliolla. Siis ei ollut sekään nainen tutustunut ollenkaan tähän ruokavalioon. Kokeilisit mieluummin sinäkin tätä VHH ruokavaliota ja eläisit ilman mitään lutraamisia ja söisit samalla oikeaa terveellistä ruokaa. Ohjeita eri ruokalajeista löydät karppaajien sivuilta uskon, ettet katuisi kertaakaan, kun painosi alkaisi tosissaan laskea ja pelkästään syömällä oikein ja ilman nälkää.

• Lissu-66

että helppouden vuoksi olen valinnut Nutriletilla laihduttamisen. Takuuvarmasti laihdun ja toivon, että tässä samalla opin siihen, että pienelläkin määrällä normaalia ruokaa pärjää. Olen tohon karppaamisen pikkasen tutustunut, ei ollenkaan huono vaihtoehto, joten eihän sitä koskaan tiedä miltä ruokavaliolta itsensä löytää lopulta.

• Lissu-66

Neljäs viikko nutrausta alkaa olla takana. Tällä viikolla olen Nutrilettien lisäksi syönyt palan täytekakkua (lapsi teki, oli pakko maistaa). Muutamia ruokakiusauksia on ollut, mutta kun tietää, että omat eväät ovat sopivat niin niistäkin selviää. Edelleenkin Nutrilett-vaihtoehdot maistuvat, tietysti suosikkeja on, mutta kaikki menee alas ja nälkäkin niillä lähtee. Liikuntaa olen harrastanut ma-ke, tänään oli muuta tekemistä. Paino tsekataan sunnuntaiaamuna.
      Kommentteja on tullut työkavereilta laihtumisesta. :)

• Lissu-66

on tapahtunut. Paino on lauantaiaamulta (86.3), koska lähdin kyläilemään ja en varustautunut Nutrileteilla ja kaverin vaakasta ei ollut tietoa. Painon alamäki jatkunut, mikä on hienoa, mutta huomaa kyllä, että kyläily haittaa "keskittymistä" painonhallintaan. Haluan niin kovin nopeasti pudottaa ja sitten ei saisi syödä ylimääräistä, että pudotusnopeus säilyy.
        Tiesin, ettei painon pudotus ole helppoa, eikä motivaation pitäminen yhtään sen helpompaa... mutta itsensä tsemppaaminen jatkamaan on tosiaan haastavaa. En tiedä, mikä olisi tässä tilanteessa kannustavaa... Jatkan kyllä (vähän hampaat irvessä...:))

• annepargas
        Lissu-66 kirjoitti:

on tapahtunut. Paino on lauantaiaamulta (86.3), koska lähdin kyläilemään ja en varustautunut Nutrileteilla ja kaverin vaakasta ei ollut tietoa. Painon alamäki jatkunut, mikä on hienoa, mutta huomaa kyllä, että kyläily haittaa "keskittymistä" painonhallintaan. Haluan niin kovin nopeasti pudottaa ja sitten ei saisi syödä ylimääräistä, että pudotusnopeus säilyy.
        Tiesin, ettei painon pudotus ole helppoa, eikä motivaation pitäminen yhtään sen helpompaa... mutta itsensä tsemppaaminen jatkamaan on tosiaan haastavaa. En tiedä, mikä olisi tässä tilanteessa kannustavaa... Jatkan kyllä (vähän hampaat irvessä...:))

motivaatio vähenee yleensä n. -10 kg:n kohdalla.. sit ei vaan auta muu kuin yrittää muistaa se oikea tavoite!! tsemppiä ja motivaatiota täältä paraisilta, yritähän jaksaa!!! ajattele vaikka ensi kesää, joka on huomattavasti helpompi laihempana =)

• kysyjätyttö
        annepargas kirjoitti:

motivaatio vähenee yleensä n. -10 kg:n kohdalla.. sit ei vaan auta muu kuin yrittää muistaa se oikea tavoite!! tsemppiä ja motivaatiota täältä paraisilta, yritähän jaksaa!!! ajattele vaikka ensi kesää, joka on huomattavasti helpompi laihempana =)

Lähden aurinkolomalle 25.12 eli 8 viikon kuluttua. Paino on tällä hetkellä 88,3 ja pituus 168 cm eli ylipainoa on runsaasti. Onko mahdollista laihtua 8 kg 8 viikossa? Kokemuksia? Tavoitteeni on tietysti laitua paljon enemmän (tavoitepaino 68 kg). 8 kilon painonpudotus helpottaisi oloa kuumassa ilmanalassa ja näkyisikin jo hieman, toivottavasti.

Oletteko olleet kovin väsyneitä Nutrilett-dieetin aikana? Yritin käyttää vain Nutrilett-tuotteita (suklaapirtelö) mutta olin niin väsynyt ja voimaton ja hirmuisen nälkäinen, että oli pakko ryhtyä syömään oikeaakin ruokaa. No, paino ei juuri ole pudonnut kun sitten söin liikaa. Oletteko jaksaneet harrastaa liikuntaa Nutrilett-dieetin aikana? Itse en kyllä todellakaan jaksa jos en syö jotain pirtelöiden lisäksi.

• Lissu-66
        kysyjätyttö kirjoitti:

Lähden aurinkolomalle 25.12 eli 8 viikon kuluttua. Paino on tällä hetkellä 88,3 ja pituus 168 cm eli ylipainoa on runsaasti. Onko mahdollista laihtua 8 kg 8 viikossa? Kokemuksia? Tavoitteeni on tietysti laitua paljon enemmän (tavoitepaino 68 kg). 8 kilon painonpudotus helpottaisi oloa kuumassa ilmanalassa ja näkyisikin jo hieman, toivottavasti.

Oletteko olleet kovin väsyneitä Nutrilett-dieetin aikana? Yritin käyttää vain Nutrilett-tuotteita (suklaapirtelö) mutta olin niin väsynyt ja voimaton ja hirmuisen nälkäinen, että oli pakko ryhtyä syömään oikeaakin ruokaa. No, paino ei juuri ole pudonnut kun sitten söin liikaa. Oletteko jaksaneet harrastaa liikuntaa Nutrilett-dieetin aikana? Itse en kyllä todellakaan jaksa jos en syö jotain pirtelöiden lisäksi.

sanon, että onhan se mahdollista, koska itseltäni on tipahtanut 28.9. aloituksen jälkeen vajaa 10 kg. Painan nyt 84.9 kiloa, aloituspainoni oli todennäköisesti 94-95.

Olen harrastanut liikuntaa säännöllisesti nutrauksen aikana. Tämän viikon aikana olen käynyt pari kertaa kuntosalilla ja kerran ohjatussa jumpassa. Lisäksi kevyitä kävelylenkkejä. Ei siis mitään älyttömän raskasta, mutta pientä hikeä kuitenkin.

Pääsääntöisesti olen käyttänyt Quick Start -paketin tuotteita laihdutuksessa. Satunnaisesti olen syönyt jotain lisäksi. Esimerkiksi viikolla tuli syötyä korvapuusti. Eilen söin salaattia ja muutamia lakupaloja. Tänään olen syönyt myös "normaali"ruokaa annoksia plus lakuja.

En huomaa olevani normaalia väsyneempi. Eikä ole hillitön nälkäkään. Mutta edelleekin sanon sen, että pään saaminen mukaan tähän kevyempään elämään on se vaikein asia itselle. On vaikea syödä pieniä annoksia, kun on tottunut isoihin. Mutta olen mielestäni hyvässä alussa siihen. En ole sortunut mässäilyyn, vaikka olenkin ottanut ylimääräistä Nutrilettien lisäksi.

Jokaisesta kilon pudotuksesta pitää olla tyytyväinen :)

• Lissu-66
        Lissu-66 kirjoitti:

sanon, että onhan se mahdollista, koska itseltäni on tipahtanut 28.9. aloituksen jälkeen vajaa 10 kg. Painan nyt 84.9 kiloa, aloituspainoni oli todennäköisesti 94-95.

Olen harrastanut liikuntaa säännöllisesti nutrauksen aikana. Tämän viikon aikana olen käynyt pari kertaa kuntosalilla ja kerran ohjatussa jumpassa. Lisäksi kevyitä kävelylenkkejä. Ei siis mitään älyttömän raskasta, mutta pientä hikeä kuitenkin.

Pääsääntöisesti olen käyttänyt Quick Start -paketin tuotteita laihdutuksessa. Satunnaisesti olen syönyt jotain lisäksi. Esimerkiksi viikolla tuli syötyä korvapuusti. Eilen söin salaattia ja muutamia lakupaloja. Tänään olen syönyt myös "normaali"ruokaa annoksia plus lakuja.

En huomaa olevani normaalia väsyneempi. Eikä ole hillitön nälkäkään. Mutta edelleekin sanon sen, että pään saaminen mukaan tähän kevyempään elämään on se vaikein asia itselle. On vaikea syödä pieniä annoksia, kun on tottunut isoihin. Mutta olen mielestäni hyvässä alussa siihen. En ole sortunut mässäilyyn, vaikka olenkin ottanut ylimääräistä Nutrilettien lisäksi.

Jokaisesta kilon pudotuksesta pitää olla tyytyväinen :)

en ole ollut ihan sataprosenttisesti täysnutrauksella. Syön satunnaisesti vähän extraa, mitä milloinkin ;). Paino on hiukan tyssääntynyt paikalleen. Harrastan säännöllisesti liikuntaa, joten uskon, että lihasmassa painaa.

Mitähän muille ketjun nutraajille kuuluu?

• Lissu-66

Tänään eli 28.11. vaaka näytti 82 kg. Painon putoaminen on hidastunut, mutta en ole ollutkaan ihan pelkästään Nutrilett-tuotteiden varassa. On ollut niin paljon pikkujouluja ymv. Nyt menen laihdutuksen suhteen vähän fiiliksen mukaan eli kun tämä juhlakausi on ohi, saatan aloittaa taas "täysillä" nutraamisen. Vielä on matkaa itselle sopivaan painoon, joten homma jatkuu...............

• aloitettu nutraus

jo viime viikolla:) painoa tippunut kivat 1,5kg 162/82 tällä hetkellä ja lähtö paino oli 83.5kg. ja nutrauksella on helppo olla vaikka 1:hden herkku päivän viikossa sallinkin:)mutta kävelen 4-8km ja käyn salilla sillon tällön:D että tsemppiä muillekkin.

• ....

Kun itse sekoitan suklaapirtelön, sekoitan sen 5dl KYLMÄÄ vettä. Näin tulee mielesäni parhaimman makuinen juoma. Aikoinaan ekaa kertaa nutrausta aloittaessa (laihduin 16kg, joista 2 vuodessa tullut takaisin 4kg) seloitin 2.5-3dl ja olin oksentaa kun niin pahaa oli. Kun laittaa tuon 5dl, on kuin kaakaota joisi. Myös erittäin tärkeää on että vesi on tosi kylmää, mistä johtuen pidän vettä valmiina jääkaapissa odottamassa seuraavaa nutrauspussia.

Tsemppiä kaikille :) Kyllä se onnistuu, kun minullakin onnistui (useista lipsahduksista huolimatta, pitää vaan jatkaa..)

• jkyg
        .... kirjoitti:

Kun itse sekoitan suklaapirtelön, sekoitan sen 5dl KYLMÄÄ vettä. Näin tulee mielesäni parhaimman makuinen juoma. Aikoinaan ekaa kertaa nutrausta aloittaessa (laihduin 16kg, joista 2 vuodessa tullut takaisin 4kg) seloitin 2.5-3dl ja olin oksentaa kun niin pahaa oli. Kun laittaa tuon 5dl, on kuin kaakaota joisi. Myös erittäin tärkeää on että vesi on tosi kylmää, mistä johtuen pidän vettä valmiina jääkaapissa odottamassa seuraavaa nutrauspussia.

Tsemppiä kaikille :) Kyllä se onnistuu, kun minullakin onnistui (useista lipsahduksista huolimatta, pitää vaan jatkaa..)

jokaisessa pirtelössä kaloritonta mehukeittoa ja marjoja reilusti, lisäksi vettä ja jauhepussin. Juoman valmistan Macig Bulletissa, mutta joku muukin pirtelösekoitin käy. Tulee ihanan samettista pirtelöä jota juo oikein mielellään :)! Lemppari on mustikkakeitto-mansikat-suklaapirtelöjauhe6

• -32 kg, nutraten
        jkyg kirjoitti:

jokaisessa pirtelössä kaloritonta mehukeittoa ja marjoja reilusti, lisäksi vettä ja jauhepussin. Juoman valmistan Macig Bulletissa, mutta joku muukin pirtelösekoitin käy. Tulee ihanan samettista pirtelöä jota juo oikein mielellään :)! Lemppari on mustikkakeitto-mansikat-suklaapirtelöjauhe6

niin marjat eivät siihen kuulu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe