Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

176 senttiset

Mammamallu

Paljonko painatte? Muut mitat? Oon vaa utelias...itse painan 75kg, tarkoitus pudottaa 5 pois, oon aika rintava 110 tasapaksu vyötärö 85 cm ja lantio n. 100 cm. Haluaisin saada vyötärön alle 80 senttiin, muuten mitat ok mielestäni. Niin ja olen 40 v.

14

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissimissiläinen

      olen n30v nainen ja painan n.65-70kg.RY n98cm,VY n75cm LY n102cm
      Olet mielestäni oikein sopivissa mitoissa.Toivottavasti minäkin olen kaltaisesi yli 40v =)

    • hilihaks

      itse oon 175 cm pitkä ja siitä se terveydenhoitajan suositus ( 110 cm pois ) niin jää 65 cm --> eli 65 kiloo on normaalipaino mutta siitä sitten molempiin suuntiin 10 kiloo on vielä normaalipainosta.

      eli normaalipaino 174- 176 cm ihmiselle on 54 - 76 kg (: riippuen omasta vartalostakin :))

    • bychloe

      Oon 17 v ja painan n. 53-55 kg päivästä riippuen, oon 175 cm pitkä. Rinnanympärys on n. 80 cm, vyötärö 64-65 cm ja lantio 88 cm. Oon painooni ihan tyytyväinen, tosin vyötärö-lantio-suhde on ärsyttävän "tasapaksu". Muutenkin kroppa aika poikamainen, mut ei kai geeneille mitään voi..

      Normaalipaino 175-176 cm on 55-65 kg muistaakseni.

    • illu-53v

      pituus 180 painoa 108 tai 112 riippuen vaakasta.





































      Olen mies, yllätys !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • mungoo

        bychloe, suuntaa antavan painoindeksin mukaan vielä 75-kiloinenkin on normaalipainoinen, vaikkakin ylärajoilla mennään.


    • mmmmmmk

      176cm ja 58kg. Olen 22v.

    • neds

      176 cm ja 51 kg. Lihon vaan koko ajan.

    • 35555

      63kg

    • hbvyvuö

      Nainen 24v. 177cm, 59kg. Ry 84, vyötärö 64, lantio 96. Ja olen synnyttänyt, leveä lantio ja pienet rinnat. :/

      Kun saisi lantion lähemmäs 90 niin olisi sopusuhtaisempi.

    • im33

      mä 177cm 79kg ja vyötärö n.88cm

      lantio 96? ehket.

      ja rinnan ympärys 98

      onko ok?

      keholtani mesomorf. lihaksikas ja jäntevä. ja siis nainen...

    • Qwebb

      172 cm, 52 kg, vyötärö 63 cm, lantio 88 cm, rinnanympärys 78 cm..

    • perskannikka

      Hei ketä vittu kiinnostaa!!!????

    • anannnnas

      Oon 174cm ja painan 69kg, haluisin olla kyllä laihempi...

    • putkis avot

      Miten liittyy selluliittiin?--

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe