176 senttiset

Mammamallu

Paljonko painatte? Muut mitat? Oon vaa utelias...itse painan 75kg, tarkoitus pudottaa 5 pois, oon aika rintava 110 tasapaksu vyötärö 85 cm ja lantio n. 100 cm. Haluaisin saada vyötärön alle 80 senttiin, muuten mitat ok mielestäni. Niin ja olen 40 v.

14

976

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissimissiläinen

olen n30v nainen ja painan n.65-70kg.RY n98cm,VY n75cm LY n102cm
      Olet mielestäni oikein sopivissa mitoissa.Toivottavasti minäkin olen kaltaisesi yli 40v =)

• hilihaks

itse oon 175 cm pitkä ja siitä se terveydenhoitajan suositus ( 110 cm pois ) niin jää 65 cm --> eli 65 kiloo on normaalipaino mutta siitä sitten molempiin suuntiin 10 kiloo on vielä normaalipainosta.

eli normaalipaino 174- 176 cm ihmiselle on 54 - 76 kg (: riippuen omasta vartalostakin :))

• bychloe

Oon 17 v ja painan n. 53-55 kg päivästä riippuen, oon 175 cm pitkä. Rinnanympärys on n. 80 cm, vyötärö 64-65 cm ja lantio 88 cm. Oon painooni ihan tyytyväinen, tosin vyötärö-lantio-suhde on ärsyttävän "tasapaksu". Muutenkin kroppa aika poikamainen, mut ei kai geeneille mitään voi..

Normaalipaino 175-176 cm on 55-65 kg muistaakseni.

• illu-53v

pituus 180 painoa 108 tai 112 riippuen vaakasta.

Olen mies, yllätys !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mungoo

bychloe, suuntaa antavan painoindeksin mukaan vielä 75-kiloinenkin on normaalipainoinen, vaikkakin ylärajoilla mennään.

• mmmmmmk

176cm ja 58kg. Olen 22v.

• neds

176 cm ja 51 kg. Lihon vaan koko ajan.

• 35555

63kg

• hbvyvuö

Nainen 24v. 177cm, 59kg. Ry 84, vyötärö 64, lantio 96. Ja olen synnyttänyt, leveä lantio ja pienet rinnat. :/

Kun saisi lantion lähemmäs 90 niin olisi sopusuhtaisempi.

• im33

mä 177cm 79kg ja vyötärö n.88cm

lantio 96? ehket.

ja rinnan ympärys 98

onko ok?

keholtani mesomorf. lihaksikas ja jäntevä. ja siis nainen...

• Qwebb

172 cm, 52 kg, vyötärö 63 cm, lantio 88 cm, rinnanympärys 78 cm..

• perskannikka

Hei ketä vittu kiinnostaa!!!????

• anannnnas

Oon 174cm ja painan 69kg, haluisin olla kyllä laihempi...

• putkis avot

Miten liittyy selluliittiin?--

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      138
      3130
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2180
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2137
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      68
      1856
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1672
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1546
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      9
      1193
    8. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1123
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1085
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      80
      1031
    Aihe