Ja paljonko naisen nenä vaikuttaa ?:D voisitteko ottaa naista jolla on suuri nenä?
Katsotteko te miehet naisten neniä?
16
1300
Vastaukset
- make87567565556
se nenä sopii naaman niin eikai sillä mitään väliä ole
Minä katson aina ensin kasvoja, vaikka jotkut irvileuat väittävätkin miesten aina ensin katsovan tissejä. Eikä silloin voi olla nenää huomaamatta. Että ei se nenä pelkästään, vaan kasvot kokonaisuutena. Joko ne miellyttävät silmää tai sitten ei. Mutta jos jollain naisella olisi oikea rosamunda, niin tuskin se eroottisia värinöitä aiheuttaisi.
- Jazuli
mut miesten neniä kattelen..mulla on nenäfetissi..=o)
..iso nenä on miehekäs jollei se ole pyörä potaatti..semmoi kolmioon menevä nenä isona ai että on seksikäs nenä..=o)
..jopa mun mies valintaani on rehdisti vaikuttanut ulkonäköpuitteissa miehen kasvoissa juur nenä..jotta niin turhamainen ronkeli rinkeli mä oon..jos nenä on pikkunen nöpö nii auttamattomasti ei herätä kiinnostusta miehen kasvotkaan..=o)
iso nokka..ja miehekkäät lapiokädet niin se on jo 30 prossaa miehestä..sitte mustat kulmakarvat ja siniset silmät nii paranee prosentit entisestään..jotta asia luisuu raiteiltaan..=o)
mu piti vain sanomani jotta nenällä on väliä..- Jazuli
meinannu isolla nenällä sitten mitään jättinenää (missä voi käydä kääntymässä) enkä nenäapinan nenääkään..=o)
http://kuvat.elisa.net/matkailu/kuvat/12/63/8/matkailu/17/27/nosto1898.jpg
järkyttävää..oli toki kauhian pakollista oikasta..=o/ - KAFFEE
Jazuli kirjoitti:
meinannu isolla nenällä sitten mitään jättinenää (missä voi käydä kääntymässä) enkä nenäapinan nenääkään..=o)
http://kuvat.elisa.net/matkailu/kuvat/12/63/8/matkailu/17/27/nosto1898.jpg
järkyttävää..oli toki kauhian pakollista oikasta..=o/
- arhunen
Jos nainen muuten on laadukas
- Oopust
sen pitää olla. Se on nätti. Ja kun naisilla on tapana kuitenkin työntää se nenänsä joka paikkaan, parempi, ettei se ole liian iso.
- naisessa, johon
mä olen hulluna; ja yksi jota en voi sietää ilman sivuvaikutusta.
Hiukset ponnarilla, isohko nenä ja sukkahousut. Ja voisin ottaa nenäkkään ihan hyvin. Joillain sivuprofiili nyt on enemmän > kuin } ja molemmat voi olla viehättäviä :)
- minää1234234324
nostan
- mies2342
kylläähä niitä tullee jonku verran kateltua
- kirpela
silmät ja haba on kiehtovampia :)
- kirpela
pitäis opetella näemmä lukemaan :/
No, en siltikään kato neniä. Kenenkään.
- vefcdsx
Mihin tissit, peppu ja sääret unohtuivat? Naiset on idiootteja, joten älykköä ei kannata etsiä, mutta jopa sellainen, jonka kanssa voi keskustella arkipäivän asioista vaikuttaisi mahtavalta. Normaalisti naiset ovat tyhmiä ja haluavat "keskustella suhteesta", joka tarkoittaa sitä, että miehen tulisi käyttää taas kerran pari tuntia aikaansa kehuakseen, kuinka seksikäs nainen ulkonäöllisesti onkaan. Milloin ne ymmärtää ja hyväksyy, että jokaista kohti on olemassa miljoona ulkonäöllisesti kauniimpaa, muttei niistä ole haittaa, koska miehellä ei ole niihin mahkuja tai ne on liian kaukana?
- tuntematon2355345
niin lissää?
- scale
kiinnittää huomiota. Mutta vaikka esimerkiksi Lady Gagalla on rouhee klyyvari, on se silti naitavan näköinen pakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk797998Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin207454Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta767430Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1977095Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.845924Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k825810Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1045532Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================04070Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m263230- 60964