Löydettii hyvän ystävän kanssa sellane postimyynti linkki, tässä viimeviikolla ja ollaaan ajateltu tilata.
Sivu on: www.511stores.com ja aattelin et onkohan tää ny mikää himo luotettava?
Onko kellää kokemuksiä tästä "511storesta" tai vaikuttaako se luotettavalta :)
Thank ya :))
Ugg Bootsit
15
1449
Vastaukset
- moi,
ebayst saat halvemmal.
- popostore
halvemmalla saat: www.popostore.fi
- ....
http://blog.timesunion.com/kristi/17088/more-cheap-ugg-boots/ Tuolta löytyy keskustelu ko. nettikaupasta. Mikäli englanti ei taivu voisin tiivistää asian näin: tuotteet tulevat Kiinasta ja ovat feikkejä.
- roosaroosa
näyttivät ainakin aika aidoilta mutta se on sitten eriasia lähettävätkö ne sulle aidot vai jotkut feikit :/
- asodfkg
kiitos kaikille !!
AIDOT TULI! :))) - minä
asodfkg kirjoitti:
kiitos kaikille !!
AIDOT TULI! :)))Paljonko maksoit niistä?
- happyhappy
minä kirjoitti:
Paljonko maksoit niistä?
Toimituksessa meni ~2 viikkoa, aidot ovat ja maksoivat 65€ 14€ tulli. Suosittelen =)!
- tinai
Tilasin www.511stores.comista uggit. Kesti 3viikkoa, maksoi 58euroa koko setti. Ei postimaksuja jostakin syystä.
- ydhraeuiyi
joo o ollu ny mulla nyt kovassa käytössä ja hyvin on kestäny, oon onneliinen että maksoin 65 euroo enkä 200 :)) IHANAT KENGÄT! lov it! www.511store.com suosittelen :)
- ugg
Mä kanssa tilasin tossa viime viikon tiistaina tuolta www.511stores.com :ista uggit,
(kiitos vinkistä!) mutta monta päivää teillä siis meni että ne tuli, te ketä sieltä ootte tilannu?
Toivottavasti tulee pian kun nää pakkasetki näyttää taas kiristyvän..:) - tghjkuytse
ugg kirjoitti:
Mä kanssa tilasin tossa viime viikon tiistaina tuolta www.511stores.com :ista uggit,
(kiitos vinkistä!) mutta monta päivää teillä siis meni että ne tuli, te ketä sieltä ootte tilannu?
Toivottavasti tulee pian kun nää pakkasetki näyttää taas kiristyvän..:)noin viikko tai puoltoista mutta se liittyy niin paljon, koska ne tulee paikkakunnalles =)
tai siis itse asun tampereella ja niissä meni ton verran :)) - ugg
tghjkuytse kirjoitti:
noin viikko tai puoltoista mutta se liittyy niin paljon, koska ne tulee paikkakunnalles =)
tai siis itse asun tampereella ja niissä meni ton verran :))juu, mulla tuli tän viikon keskiviikkona eli meni 2 viikkoa =) ja aidot ja hyvät mullakin
tuli, tilasin classic short ja chestnut väriset ja kenkien hinta oli euroissa 65€ ja tullimaksua
ei mennyt koska hinta ei ylittäny 150€ joten siihen sitten tuli vain postimaksu lisäksi eli 14,90€! - halvat oli?
ugg kirjoitti:
juu, mulla tuli tän viikon keskiviikkona eli meni 2 viikkoa =) ja aidot ja hyvät mullakin
tuli, tilasin classic short ja chestnut väriset ja kenkien hinta oli euroissa 65€ ja tullimaksua
ei mennyt koska hinta ei ylittäny 150€ joten siihen sitten tuli vain postimaksu lisäksi eli 14,90€!siellä?
- aitoa sen olla pitää
Tässä linkki listaan missä on australian ugg sivuilla oleva lista aitojen ugg bootsien myyjistä netissä. Kaikki voi sitten bongata onko ostettu aidot vai ei... Eli varmista: http://www.uggaustralia.com/retailstores/onlinestores.aspx
- ole kaikki!
Esim. Brandos.fi myy 100% aitoja, mutta ei sitä tässä listassa näy!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1473992On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211797Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711117Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101