Aluksi: en kaipaa kommentteja siitä että ne eivät toimi ja ainoa tapa pudottaa painoa on syödä vähemmän kuin kuluttaa. Tarkoituksenani onkin kysyä että mikä tuote voisi tehostaa kalorien palamista tai vähentää nälän tunnetta laihdutuksen yhteydessä. Suosittele jotain tuotetta!
Paras laihdutusvalmiste
6
1325
Vastaukset
- Pillerissti
Jalat tehostaa kalorien kulutusta.
Lääkäri voi määrätä ruokahalua vähentäviä lääkkeitä, jotka toimii. - kokemuksella
tuote nälän poistamiseen on VESI. Kun syöt, niin ota lautaselle alkuu puolet vähemmän ruokaa, kuin mitä sinulla on tavallisesti. Korvaa se toinen puoli vedellä, jolloin vatsasi tulee täyteen. Ruoka määrää voit pudottaa sitten painon putoamisen ja oman tuntemuksesi mukaan. Vähentyneen ruuan korvaat sitten vedellä. Tärkeää on, että tunnet aina aterian jälkeen olevasi kylläinen.
Punnitse itsesi vaikka useamman kerran päivässä, jolloin huomaat kuinka ateriat vaikuttavat painon putoamiseen. Näin opit hallitsemaan syöntiäsi, eli opit tietämään kuinka paljon voit syödä aterialla jotta painosi putoaa esim. kilon viikossa.
Itse olen pudottanut painoa neuvomallani tavalla 15 kiloa. Itse en tykkää laskea kaloreita ym., joten päivittäisellä painon tarkkailulla huomasin oikean ruokavalion, jolla paino putoaa. - Hoikka hyvinvoiva :)
Paras laihdutukseen ja myös kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin on ACAIMEHU !
www.made4share.com, kampanjakoodi jwj249 (syöttämällä koodin saa tuotteet edullisemmin) - arvokki
Aloititkin vain voidaksesi mainostaa.
Melkein nerokasta. - Lääkis[M] -84
CLA ja vihreä tee -kapselit yhdessä saa rasvan palamaan!
Mutta sen kummempia neuvomatta, suosittelen teitä menemään lähimpää urheilulisäravinne myymälään kysymään lisäravinteita - he kyllä tietävät mikä tehostaa laihtumista. Kannattaa sitten sanoa kaikista mahdollisista verenpaineista ja diabeteksista yms. ennen kuin menee ostamaan mitään rasvanpoltto tai nesteenpoisto valmisteita. - tarkkuutta vaatii
Tilasin kevennys tablettaja kokeilu aika 14 päivää.Tuossa ajassa ei laihtumista tapahtunut ainoastaan sain vatsakipuja.Otin vielä kuukauden jakson katsoakseni tehoaako tuotteet EI TEHONNUT. Mutta kävikin niin että tilausta ei voi peruuttaa enää 14 päivän jälkeen vaan sitoituu ostamaan tuotteita 9 kuukauden ajan hintaan liki 300 euroa.Tilausta ei voi perua vaikka en voi tuotteita käyttää.Varokaa ettei tulee samaa erehdystä.olen anellut tilauksen peruuutusta toistuvasti,mutta Kevennys firma ei ole halukas yhtään tulemaan vastaan vaan minun on pakko ottaa tuotteet ja maksaa joka kuukausi.En saa edes maksaa tuotteita kerralla pois että säästyisin jokakuukausittaiselta maksuvaivalta,mutta sekään ei heille käy.
Tämä minulle ei tehoavaa tuotetta myy. www.kevennys.fi markkinoija Fennotuonti Oy
Varokaa kyseistä myyntitapaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121196Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451147- 801006