Kiimainen vaimo

MarjaMäki

Olen n. 40-vuotias naimisissa oleva nainen ja ihan oikeasti rakastan miestäni ja elämäämme muuten paitsi seksin osalta.
Seksi on vähentynyt niin paljon (kerran pari viikossa), ettei se minulle riitä eikä sauvat anna samaa tyydytystä kuin mies. Sauvojakin olen tietysti ahkeraan käyttänyt, mutta eivät ole halujani hillinneet. Olen siis päätynyt vieraitten miesten kanssa sänkyyn, useammankin kerran... Netistä olen seksiseurani etsinyt ja käynyt tyydyttämässä himoni muualla. En oikeasti edes välitä näistä vieraista miehistä, se on vain pelkkää seksiä, ei muuta. Ja tosi helposti löytää avuliaita miehiä, jotka ovat valmiita tyydyttämään seksinnäköisen naisen himot...

Onko muilla naisilla tällaista? Taitaa tyylini olla aika miesmäinen toimintatapa, mutta näin se vain on... Kun alkaa todella panettamaan, niin se on menoa sitten...

24

5291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseessä

      jonkinlainen addiktio?

    • Hm.........

      Hae ammattiapua!!!
      Muuten saat "siipeesi" eli huomaat olevasi sinkku.
      Vai haluatko sinkkuutta?

      • Kiimainen vaimo

        En missään nimessä haluaisi olla sinkku! Kuten sanoin, rakastan miestäni ja yhteistä elämäämme, vain seksiä kaipaan lisää...
        Addiktio kai jossain määrin voisi olla, mutta en mä seksiä ihan rajattomasti kuitenkaan halua... Kerran päivässä voisi olla sopiva määrä.


      • pakkomielteistä
        Kiimainen vaimo kirjoitti:

        En missään nimessä haluaisi olla sinkku! Kuten sanoin, rakastan miestäni ja yhteistä elämäämme, vain seksiä kaipaan lisää...
        Addiktio kai jossain määrin voisi olla, mutta en mä seksiä ihan rajattomasti kuitenkaan halua... Kerran päivässä voisi olla sopiva määrä.

        toimintaa. Hae apua.


      • Juliet!
        pakkomielteistä kirjoitti:

        toimintaa. Hae apua.

        Jos kerran päivässä haluaa seksiä, niin se on pakkomielle? Haloo! Mä olen 30-vuotias nainen ja haluan seksiä VÄHINTÄÄN kerran päivässä. Mieluiten kaksi tai kolme. Onneksi on nuorempi mies, joka jaksaa hoitaa minua ja tyydyttää halujani!


    • olet sairas

      Ei sinulla ole kaikki kohillaan. Perkele pitääkö sitä kaikilla itseään nussituttaa jos haluttaa! Rakastat vain itseäsi et ketään muuta. Toivon vain että miehesi saa tietää sinusta totuuden millainen himojesi ohjaama akka olet!

      • on hullullakin

        Jokainen joutuu parisuhteessa tekeen kompromisseja. Jokaista haluaan tai toivettaan ei vain voi saada yksipuolisella ilmoituksella toutumaan. Kun on se toinenkin osapuoli siinä parisuhteessa....

        Mun mielestä muutama kerta viikkoon on ihan hyvä kompromissi seksin suhteen. Sitä on, joskin ei välttämättä niin paljon kuin haluttaisi. Mutta moni miettii myös mitä laittaa suuhun eikä puristele majoneesia tuubista suuhunsa aina halun yllättäessä. Miksi et voisi harrastaa jonkinlaista itsekuria tai kontrollia myös seksin suhteen? Varmaan joudut joskus kieltäytymään jostakin ruuasta/herkusta, ajamaan lähempänä nopeusrajoituksia kuin huvittaisi, noudattamaan yhteiskunnan tai parisuhteen sääntöjä muilta osin. Ymmärtäisin kyllä jos seksiä ei olisi tai sitä olisi äärettömän harvoin.

        Ja voihan miehesi tehdä muutakin kuin panna. Käske vaikka sen pitää sitä sauvaa niinä kertoina jolloin et "kestä". (Ja jos ei kestä päivää kahta ilman seksiä, niin kannattaa oikeasti miettiä, että onko se normaalia). Meillä ainakin seksin saralla on variaatioita sen varalle jos toista ei huvita ja toisella on liikaa paineita. Seksiä on muunlaistakin kuin tapin työntäminen koloon. Ja keinoja on muitakin kuin hypätä vieraisiin sänkyihin.

        Itsensä nimeäminen kiimaiseksi ja sillä verukkeella pettäminen on ihan kauhean itsekästä ja narsistista. Oma napa, omat halut, mun oikeus, mun elämä, mun maailma, mun kaikki jne...Keksisit edes rehellisemmän syyn pettämiselle kuin sen, että SYYTÄT toista seksin puutteesta. Mutta tää onkin vaan mun mielipide.


    • minä vaan

      On se kummallista kun suomi on pullollaan vaimoja jonka "oikeasti rakastaa omaa miestään",mutta kuitenkin levittelee haarojensa jonkun toiselle miehelle.

    • Petettymies67

      Voi viddu! Ootko puhunu miehelles ollenkaan, että haluaisit enemmän? Et varmaan vaan pidät hyvänä tekosyynä tuota. Kaikkea pahaa sulle!!!!

    • ...........

      olen 39-vuotias nainen ja tuo on kuin minun kirjoittama, paitsi että en ole pettänyt miestäni, sauvoja käytän ja haavelen seksistä muidenkin miesten kanssa, jopa kokeilua naisenkin kanssa. Eilen rakastelin mieheni kanssa ja en voi sille mitään kun se ei tunnu miltään...

      Mies on tyyni ja hiljainen ja keskittyy pitkälti tässä elämässä työhönsä, on kiltii ja meillä kaikki ok. Tämän vuoksi en ole oikeutettu pettämään miestäni. Mies kyllä selkeästi huomaa ettei pysty minua tyydyttämään.

      Haluaisin kuitenkin seksikokemuksia vielä tässä elämässä muidenkin kanssa, mitä sanoo tällaiseen varsinkin miehet?

      Eli siis on muillakin tällaista, mikähän meitä 40 v naisia vaivaa, munanhimoko?

      • larissa*

        kuin ap:lle:

        Oikeasti kaipaatte muutosta. Yleensä kriisi ja muutos alkaakin siitä, että haluaa seksiä jonkun toisen kuin puolisonsa kanssa. Aikasi viitsit pelehtiä sauvojen kanssa, mutta lopulta ne eivät enää jaksa kiinnostaa. Teillä ei todellakaan ole kaikki hyvin, ettekä rakasta miehiänne. Haluatte vain uskoa rakastavanne, koska niin teillä on parempi olla eikä teidän tarvitse kohdata itseänne :).

        -40 on aika, jolloin itsekukin tekee elämästään välitilinpäätöstä. Siksi se on myös aika, jolloin moni asia saa vähintään uuden ilmeen, ellei mene kokonaan uusiksi.


      • nainen kans

        Tässä iässähän sitä naisen sanotaan olevan seksuaalisesti parhaimmillaan. Huomaan sen myös itsestäni. Ja siitä, että tylsä seksielämä ei vaan jaksanut kiinnostaa.

        Mutta sen sijaan että olisin hypännyt vieraan miehen kanssa sänkyyn tai tyytynyt sauvoihin ja fantasioihin, niin tein oikeasti miehelleni selväksi mitä tunnen elämässäni juuri nyt. Suurta himoa, halua uudistua seksin (ja monen muunkin asian) osalta. Aluksi mies kyllä "säikähti" eli hetken luuli, että tätä vaimoa ei enää pysty tyydyttämään, mutta innostui sitten asiasta. Ja voin sanoa, että koko seksielämä meni uusiksi, ja uskon, että myös mies on todellakin nauttinut tästä kaikesta. Vaikka yhdessä on oltu jo kohta 20 vuotta, niin kummasti vaan seksi tuntuu nyt jopa paremmalta kuin koskaan. Määrät on lisääntynyt, mutta myös ennen kaikkea se laatu.

        Jos en olisi omaa suutani saanut kunnolla auki ja miettinyt ITSE mitä minä haluan, toivon ja mistä minä saan kiksini, niin tuskin sitä kukaan muukaan osaisi keksiä. Samalla tavalla kuin vastuu ylipään elämästäni ja onnellisuudestani on itselläni niin myös omien seksitarpeideni ilmaisu on itselläni. En vaan voi ymmärtää, että miksi ihmeessä täytyy suostua seksiin josta ei nauti avaamatta suutaan. Ei se puoliso ole meedio tai ajatustenlukija. Ja jos halut ja toiveet ovat sitä tasoa, että "olis kiva kun olis jotain parempaa ja jännittävämpää" niin ei muuta kun peilin eteen itse ensin miettiin, että mitähän se " kivempi" olisi. Ja sitten vaan sitä suuta rohkeesti auki.

        Ja jos mikään ei muutu, niin sitten voi jokainen arvioida itsekseen, että tyytyykö siihen vai pistääkö kamansa kassiin ja lähtee. Kakkua kun ei voi syödä ja säästää. Paitsi jos pari tee sopimuksen avoimesta liitosta. Sekin on vaihtoehto. Pettäminen on se huonoin mahdollinen ratkaisu.


      • Anonyymi
        nainen kans kirjoitti:

        Tässä iässähän sitä naisen sanotaan olevan seksuaalisesti parhaimmillaan. Huomaan sen myös itsestäni. Ja siitä, että tylsä seksielämä ei vaan jaksanut kiinnostaa.

        Mutta sen sijaan että olisin hypännyt vieraan miehen kanssa sänkyyn tai tyytynyt sauvoihin ja fantasioihin, niin tein oikeasti miehelleni selväksi mitä tunnen elämässäni juuri nyt. Suurta himoa, halua uudistua seksin (ja monen muunkin asian) osalta. Aluksi mies kyllä "säikähti" eli hetken luuli, että tätä vaimoa ei enää pysty tyydyttämään, mutta innostui sitten asiasta. Ja voin sanoa, että koko seksielämä meni uusiksi, ja uskon, että myös mies on todellakin nauttinut tästä kaikesta. Vaikka yhdessä on oltu jo kohta 20 vuotta, niin kummasti vaan seksi tuntuu nyt jopa paremmalta kuin koskaan. Määrät on lisääntynyt, mutta myös ennen kaikkea se laatu.

        Jos en olisi omaa suutani saanut kunnolla auki ja miettinyt ITSE mitä minä haluan, toivon ja mistä minä saan kiksini, niin tuskin sitä kukaan muukaan osaisi keksiä. Samalla tavalla kuin vastuu ylipään elämästäni ja onnellisuudestani on itselläni niin myös omien seksitarpeideni ilmaisu on itselläni. En vaan voi ymmärtää, että miksi ihmeessä täytyy suostua seksiin josta ei nauti avaamatta suutaan. Ei se puoliso ole meedio tai ajatustenlukija. Ja jos halut ja toiveet ovat sitä tasoa, että "olis kiva kun olis jotain parempaa ja jännittävämpää" niin ei muuta kun peilin eteen itse ensin miettiin, että mitähän se " kivempi" olisi. Ja sitten vaan sitä suuta rohkeesti auki.

        Ja jos mikään ei muutu, niin sitten voi jokainen arvioida itsekseen, että tyytyykö siihen vai pistääkö kamansa kassiin ja lähtee. Kakkua kun ei voi syödä ja säästää. Paitsi jos pari tee sopimuksen avoimesta liitosta. Sekin on vaihtoehto. Pettäminen on se huonoin mahdollinen ratkaisu.

        Hienoa kuulla tämäkin, että vaimo avautuu miehelleen haluistaan. 👍


    • ei miehekäs

      tai paremminkin voisi sanoa, että sikaimainen tapa tuijottaa vain omaan napaansa...

    • Kaiken kokenut!

      Kaikkea pahaa sulle!
      Suomessa on paljon miestään "rakastavia" naisia, joiden elämän ainoa ohjenuora tulee oman p...n kutinasta!
      Mikään mies ei riitä ja kun pettämisen jännitystä ei ole, niin ei tunnu miltään.
      Jännitys pettämistä on ajaa tuhansia pareja eroon ja aviomiehiä ennenaikaiseen kuolemaan, kun sydän pettää!
      Ihan kokeeksi, miettikääpä lähipiiristänne avioeroja ja aviomiesten mielenterveysongelmia,alkoholismia, taikka ennenaikaisia aviomiesten sydänkuolemia, niin taustalla on monesti huoraava vaimo!
      Tässä olisi jollekkin dosentille tutkimuksen paikka.

    • ??!!

      Jaa se täällkin tämä sama fantasiaveikko kertoilee näitä satujaan.Hyvin osaa samaistua mm.nuoreen naisalaiseensa rakastuneeseen mieheen että tähän n.40v. kiimaiseen vieraissa käyvään aviovaimoon.Moneksi muuntuu fantasiaveikon mieli,hahaa:-DD

      • mies461

        huora!


    • matruusi-man

      Eikö tuon ikäisen naisen kuuluisi harrastaa korkeintaan sauvakävelyä ja unohtaa moinen seksi hurjastelu.

      • väärä asenne

        Juuri tuon takia taitaa moni nelkyt nainen etsiä sen seksin muualta. Miehet haluaa, että naiset mummoutuu ja alkaa odottamaan vaihdevuosia. Muuttuu vielä enemmän kotikissaksi ja miestä palvelevaksi tahdottomaksi olioksi. Nainenhan on parhaimmillaan nelikymppisenä. Lapset kasvatettu, jää hieman omaa aikaakin, vapautta nauttia elämästä. Tietävät mitä tahtovat.

        Mitä tekee ukot samanikäisenä? Moni ukkoutuu. Moni etsii seksiä liiton ulkopuolelta, kun oma vaimo ei muka tyydytä häntä. Ei tyydytä, ei, jos suhtautuminen on tuollaista kuin matruusilla. Mä luulen, että oikeasti miehet pelkäävät aikuista naista, joka uskaltaa lopulta olla oma itsensä. Uskaltaa sanoa, että nyt kyllä panettaa. Miehet juoksee pakoon tuossa tilanteessa, vieraan syliin, kun vaimo ei muka ymmärrä. Todellisuudessa pupu hyppää miehelle housuun, tietää ettei pysty tyydyttämään vaimoaan. Onko näin?

        Kyllä säälin vaimoasi, kun sulla on tuollainen asenne.


    • jsjdsjsjsj

      On se hyvä että miehet uskaltaa 50 olla omia itseään ja sanoa jos ei paneta.

    • seksin takia

      Ärsyttää nää feikki aloitukset. Sitte käyt vaan vieraissa, mikäs siinä.

      Jos tohon sun provoosi jotain vastata täytyisi, niin kukaan ei rakastamaansa kumppania pelkän seksin takia petä. Pettäminen on aina henkinen juttu, siihen tarvitaan syyksi muutakin kuin seksin puute. Seksittömyys on vaan oire jostain, joka pitää yhdessä selvittää. Vieraiin menolla ei pulmaa ratkaista.

      Pettäjä haluaa pettää.

    • Anonyymi

      eri

    • Anonyymi

      Taitaa käydä pidemmän päälle rankaksi.

    • Anonyymi

      Kyllä mä miehenä halusin enemmän ja monipuolisempaa seksiä omalta vaimoltani, silti vaimo valitsi pettämisen. Vaimo ei pystynyt kertomaan mitä haluaa vaikka monesti kysyin. Sitten jossain vaiheessa seksistä ei saanut puhua ollenkaan. Vaimo itse rajoitti kaikkea, puhumistakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe