Olen tapaillut nyt 2-3 kuukautta ihastustani. Olen 20-vuotias ja hän on 22-vuotias mies, vaikkapa nyt Kalle. Kallella ei ole juurikaan kokemusta seurustelusta, toisinkuin itselläni on hieman.. Kalle on myös aavistuksen verran ujo, mutta kun vietämme kahdestaan aikaa, niin ujos on melko taka-alalla tällöin.
Olemme nähneet noin kerran, ehkä kaks kertaa viikossa, joka on mielestäni liian vähän :/ Kallelle tämä asia ei tunnu olevan ongelma. Olen asian aikaisemmin ottanut puheeksi, ja sain hyvin epämäärästä vastaukseksi. Asumme toisistamme kuitenkin 15 minuutin ajomatkan päässä!!! Molemmilla on toki omat kiireensä, enkä tarkoita että haluaisin päivittäin nähdä.
Olemme suudelleet ja ehkä jonkin verran myös tutustuneet toistemme vartaloihin. Mutta ei mitään sellaista! Suudellessamme ja ollessamme hyvin lähekkäin, mielestäni tunnen kuinka Kallen seksuaaliset aistit alkavat heräämään. Miksei Kalle kuitenkaan halua edetä? Olen alkanut epäilee, ettei Kalle kuitenkaan pitäisi minua haluttavana :( Näiden parin kuukauden aikana emme kuitenkaan ole nukkuneet yhdessä.. tai siis edes nukkuneet yhdessä :(
Alan olla epätoivoinen tämän miehen suhteen :(
Onko täälä muilla kokemusta "hitaasti lämpenevistä miehistä?" :(
Hitaasti lämpene mies :((
9
1073
Vastaukset
- anon1010
Ujot miehet ovat yleensä sellaisia, että sinun pitää itse ehdottaa pidemmälle menemistä. Kalle saattaa pelätä että menettää sinut jos yrittää mennä pidemmälle ja odottaa selkeää ehdotusta sinulta.
- cindy83
Jospa Kalle on vielä neitsyt??
- 87y694y694y6985
cindy83 kirjoitti:
Jospa Kalle on vielä neitsyt??
Miehet menettävät poikuutensa paljon vanhempina kuin tytöt. joten siinä syy.
- cindy83
87y694y694y6985 kirjoitti:
Miehet menettävät poikuutensa paljon vanhempina kuin tytöt. joten siinä syy.
Kalle ei kuule tapailis sinua jos et olis haluttava hänen mielestä... hän haluaa sua varmasti mutta rohkeus pettää. Kun opitte tuntemaan toisenne paremmin niin näistä asioista on helpompi puhua. Anna Kallelle aikaa ja keskittykää nyt vain tutustumaan toisiinne. Voi nimittäin käydä niin jos Kalle kokee liikaa painostusta sun suunnalta ja olettaa että hänen pitäis nyt pystyä jo muuhunkin kuin vain pelkkään hyväilyyn vaikka ei ole vielä valmis niin hän voi alkaa ottaa etäisyyttä ja alkaa keksimään tekosyitä ettei tarttes tavata. Eikä kenties uskalla jäädä yöksi kun voi luulla että sä odotat yhteiseltä yöltä enemmän.
- alkuperäinen....1
cindy83 kirjoitti:
Kalle ei kuule tapailis sinua jos et olis haluttava hänen mielestä... hän haluaa sua varmasti mutta rohkeus pettää. Kun opitte tuntemaan toisenne paremmin niin näistä asioista on helpompi puhua. Anna Kallelle aikaa ja keskittykää nyt vain tutustumaan toisiinne. Voi nimittäin käydä niin jos Kalle kokee liikaa painostusta sun suunnalta ja olettaa että hänen pitäis nyt pystyä jo muuhunkin kuin vain pelkkään hyväilyyn vaikka ei ole vielä valmis niin hän voi alkaa ottaa etäisyyttä ja alkaa keksimään tekosyitä ettei tarttes tavata. Eikä kenties uskalla jäädä yöksi kun voi luulla että sä odotat yhteiseltä yöltä enemmän.
Kiitos kaikille vastauksista ja mielipiteistä! Ja linkistä tohon toiseen keskusteluun..
Oon miettiny kyllä, että jos häädän Kallen omalla "innokkuudellani" pois (esim. just halusta yhteiseen yöhön), mutta en aidosti vain jaksaisi odottaa... odottaa ja odottaa :(
Haluaisin Kallesta niin paljon enemmän, kun vain tapailua :/
- Tee-se-itse
Eipä ole naisille mikään hyvä. Neitsyenä itketään kun miehet vaan ruinaa ja kun on pippeliä saatu, niin aletaan itkemään, kun miehet on hitaita. Eikö se mene vaan ihmisille jakeluun, että on eri rytmisiä ihmisiä?
Jos sulla 2-3 kuukaudessa menee toivo, niin älä sitten tule itkemään kun mies pettää sua, kun sä olet viimeisillään raskaana, etkä halua seksiä, etkä 3 kuukauteen voi synnytyksen jälkeen seksiä ajatellakaan. Sillä ainakin sä ymmärrät sen toivottomuuden, mikä iskee parissa kuukaudessa. Eikö niin?
Jos sä haluat kuitenkin olla sen miehen kanssa, niin mitä jos tutustuisit siihen sellasena kun se on, etkä yrittäisi heti vääntää siitä sellasta kun sä haluaisit sen heti olevan. Sä nyt heti alat näkemään heti, koska SÄ haluat. Seksiä pitäs haluta, kun SÄkin haluat. Jos se ois pyrkinyt sun pöksyihin heti, se ois sika, mutta eiks se ois sama asia, jos se haluais nopeammin?
Kallen pitäs edetä, mutta sä se et voi olla aloitteikkaampi ja kysyä haluaako se seksiä, voitko riisua jne. Oletko pyytänyt teille yöksi? Miksi sun ei pitäs alkaa edetä, miksi se sen ujomman ja kokemattomamman harteilla on? Ei miehetkään valita kokemattomista naisista, että kun "se ei vaan etene, mikä sitä vaivaa" vaan on itse aktiivisempia... Joskus liiaksikin ja painostavia joo, virheitä tehdään puolin ja toisin, mutta puhutaan nyt terveestä tapauksesta. Mitä jos pyytäsit teille yöksi, tai menisit heille ja tosiaan ensin vaikka vaan nukkumaan.
Sä vaan murehdit itseäsi "mitä kalle MINUSTA ajattelee" mutta mitäpä jos uhraisit myös aikaa sille, mitä kalle tahtoo, miltähän kallesta tuntuu, oiskohan sekin epävarma, haluaisko sekin vihjettä miten pitää edetä, ja voisitko itte olla aktiivisempi.
Sitten jos senkään jälkeen ei ala toimimaan tai passiivisuus jatkuu vuoden tästä eteenpäin, vaikka itse olet aktiivinen (rohkaiseva, ei painostava!!!), niin jätä se.- alkuperäinen...1
En tarkoita, että ensimmäisenä mahdollisena yönä harrastaisimme seksiä. Haluaisin silti kovasti edes nukkua toisen vieressä.. herätä siitä aamulla..
Olen samaa mieltä, että se rohkeempi varmasti vois tehdä aloitteita, mutta vaikken yhtä ujo olekaan kuin Kalle, niin pelkään torjutuksi tulemista ihan hirmuisesti. Itselläni ei aina itsekin kanssa kovin helppoa ole ollut, enkä siinä mielessä kovin vahva henkisesti välttämättä oo. Ehkä me ollaan sitten samalla tasolla Kallen kanssa.. kumpikaan ei osaa tai uskalla alotteita tehdä. Suuteluun olen kyllä tehnyt, toki niin on Kallekin.
Niin, ehkä voisin tosiaan miettiä enemmän et "Miltä Kallesta tuntuu".. olen välillä kyllä kysynyt asiasta ihan suoraan Kallelta, mutta vastaukset ovat olleet hyvin epämääräisiä tai sellasia "kyllä mää susta tykkään"..
... - samma
alkuperäinen...1 kirjoitti:
En tarkoita, että ensimmäisenä mahdollisena yönä harrastaisimme seksiä. Haluaisin silti kovasti edes nukkua toisen vieressä.. herätä siitä aamulla..
Olen samaa mieltä, että se rohkeempi varmasti vois tehdä aloitteita, mutta vaikken yhtä ujo olekaan kuin Kalle, niin pelkään torjutuksi tulemista ihan hirmuisesti. Itselläni ei aina itsekin kanssa kovin helppoa ole ollut, enkä siinä mielessä kovin vahva henkisesti välttämättä oo. Ehkä me ollaan sitten samalla tasolla Kallen kanssa.. kumpikaan ei osaa tai uskalla alotteita tehdä. Suuteluun olen kyllä tehnyt, toki niin on Kallekin.
Niin, ehkä voisin tosiaan miettiä enemmän et "Miltä Kallesta tuntuu".. olen välillä kyllä kysynyt asiasta ihan suoraan Kallelta, mutta vastaukset ovat olleet hyvin epämääräisiä tai sellasia "kyllä mää susta tykkään"..
...Nonniin, rohkeasti vaan enste kysymään, siis mä luulen, että te todellakin vaan molemmat pelkäätte. Mutta tietty, näinhän se on: aina tulee turpiin joskus, ei sille mitään mahda. Jos siitä pelkäämään alkaa, niin saako sitä mitään aikaan... Älä suotta vielä murehdi, vaan tosiaan, kokeile ensin.
Ei sun tarvitse sitä torjumista pelätä, joko toinen torjuu tai sitten ei, se on aina 50/50 eikä siihen maailma kaadu! Mitä siitä tapahtuu? Ei mitään, jää ilman, mutta elämä jatkuu. Ainakin on yrittänyt.
Kalle ei nyt osaa puhua omista tunteistaan, eikä ehkä ihan ole päättänytkään, mutta kuten sanottu, anna aikaa. Mun mielestä aikaa pitää ja saa antaa aika paljon, ja sitten vasta, jos ei luista, niin sitten ei. Sulla on sillonkin aikaa ettiä toinen. Sen takia ennemmin se vuosi, kun 2-3 kuukautta, ihmiset hätäilee ja kiirehtii niin hemmetisti, ettei siinä kerkee hitaammat mukaan: ja joskus ne hitaammatkin ois ihan kivoja ihmisiä, jotka kannattas ottaa mukaan. Mutta tosiaan, jos kalle ei ikinä aijo opetellakaan puhumaan, eikä hoitamaan parisuhdetta, ei innostu asiasta eikä näytä aktiivisuudestaan mitään, niin ei sitten semmoiseen lörpsäkkään haaskata aikaa, se on vuosi ja kenkää. Sitten vaan uutta matoa koukkuun. Tietenkin vuodenkin jälkeen riittää opeteltavaa, ja paljon, mutta perusasiat tulee kyllä ilmi ja myös se, aikooko se toinen edes yrittää ja miten paljon se lopultakin aikoo sun harteille jättää. Hyvä jako on 50/50 :)
Tosiaan, tsemppiä sulle, ole vaan rohkea, sillä se selviää, ja säkin kyllä selviät. Jos ei, niin ei, mutta antaa palaa ja yrittänyttä ei laiteta. On parempi tietää, kun arvuutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746